Kako je uvezeno prosjecno, ako je u 1Q uvezeno ispodprosjecno i to iznimno ispod prosjeka, a na kraju je ukupno uvezena rekordna kolicina robe? To meni govori, koristeci logiku, da je u 2.,3. i 4 Q moralo biti uvezeno iznadprosjecno robe. Pa nije tu matematika teska. Vrlo je jednostavno riješenje ove jednadžbe. Na tržištu ima dovoljno brodova i za izvaredne situacije. A gdje se to jos može vidjeti? Razmisli o ovome. Kina jedino čega nije uvezna rekordno je ugljena, nego ga je cak u zadnjim mjesecima godine uvezla gotovo 20% manje. Nastupa strašna zima neviđena zadnjih 50 godina i Kina se naglo mora nanovo opskrbiti tim energentom. Kako to da je cijena prijevoza, čak i u toj izvarednoj situaciji, porasla za nekoliko %, i to svega nekoliko dana? I to meni sugerira da brodova ima dovoljno. Mattko je postavio jucer link kako se racuna cape, pa ga procitajte. U Kini se krenutno Capovi daju po 14.000$, dok svega nekoliko slobodnih brodova u americi diže prosjek indeksa na 20.000$, jer se ti americki iznajmljuju po preko 30.000$, a koji ne čine gotovo nikakvu količinu prometa. Opet je prosjek zajebana stvar. Dakle, u Kini, a koja je najzasluznija za prijevoz, se ne događa ništa posebno. Sve su ovo logicne stvari za koje čovjek treba malo promisliti, a ne čitati i hvaliti analiticare koji odgovaraju mojem mišljenju.
DRY BULK
-
-
-
Kako je uvezeno prosjecno, ako je u 1Q uvezeno ispodprosjecno i to iznimno ispod prosjeka, a na kraju je ukupno uvezena rekordna kolicina robe? To meni govori, koristeci logiku, da je u 2.,3. i 4 Q moralo biti uvezeno iznadprosjecno robe. Pa nije tu matematika teska. Vrlo je jednostavno riješenje ove jednadžbe. Na tržištu ima dovoljno brodova i za izvaredne situacije. A gdje se to jos može vidjeti? Razmisli o ovome. Kina jedino čega nije uvezna rekordno je ugljena, nego ga je cak u zadnjim mjesecima godine uvezla gotovo 20% manje. Nastupa strašna zima neviđena zadnjih 50 godina i Kina se naglo mora nanovo opskrbiti tim energentom. Kako to da je cijena prijevoza, čak i u toj izvarednoj situaciji, porasla za nekoliko %, i to svega nekoliko dana? I to meni sugerira da brodova ima dovoljno. Mattko je postavio jucer link kako se racuna cape, pa ga procitajte. U Kini se krenutno Capovi daju po 14.000$, dok svega nekoliko slobodnih brodova u americi diže prosjek indeksa na 20.000$, jer se ti americki iznajmljuju po preko 30.000$, a koji ne čine gotovo nikakvu količinu prometa. Opet je prosjek zajebana stvar. Dakle, u Kini, a koja je najzasluznija za prijevoz, se ne događa ništa posebno.
pošto pratim ovo na teškoj amaterskoj razini, evo par mojih, pa me potvrdi ili demantiraj.
koliko ja to vidim, ovaj rast cijena commodites-a je isključivo pogonjen time što Kina to trenutno hoard-a, jer se sprema na nešto (nisu oni toliko bedasti koliko na prvu izgleda).
njima je i s političke strane bitno i Svijetu i doma pokazati da su velesila, jer ove godine slave 100 god. Partije.
s treće strane, trenutna cijena nafte je takva da se bušotine lagano zatvaraju, a za otvaranje nove/stare treba proći skoro do 1 god. + šta su takvi troškovi duplo veći, pa naftni analitičari u Q4 godine predviđaju naftnu krizu i cijenu skoro x2 na sadašnju.
što se tiče kineskih, a i ostalih export prices, sve se izvozi uz deflaciju, tj. uz dodadni rad izvoziš s gubitkom.
meni sve ovo govori da smo jako daleko od realnog cikličkog oporavka, te da se problemi guraju pod tepih, jer gospodarstvo nije princip ugasi/upali nego imaš dosta lagging efekta.
Kinezi to kuže i kupuju vrijeme, al kome ćeš izvoziti i to još uz profit, ako ostatak svjetske ekonomije legne?
bojim se da nam slijedi gadan insolvencijski efekt kad isteknu svi moratoriji na kredite (trenutno su prolongirani do početka Q4 ove godine).
a hoće li na taknerima/bulkerima biti neki uski period di se može izaći s nekim profitom zbog nekog poremećaja na tržištu, mislim da hoće, al nakon toga tek slijede problemi.
u svakom slučaju, u obje varijante igra trejd na momentum, a trenutno me teško netko može uvjeriti da se radi o dobrom dugoročnom ulaganju.
-
Gledaj, te teške makroekonomske zavrzlame je tesko iscitati i nesto pametno izvuci, jer nikad ne znas šta je tocno, a sta nije, i s kojim se razlogom nesto radi. Primjerice za naftu. Biden nije rekao zatvoriti bušotine, nego zabraniti otvaranje novih. Kad sam radio analizu prije nekih 5 gdina se sjecam da kompanije koje vade naftu trenutno vade na recimo 5 ili 10 bušotina, a na njih 100 imaju jos otvorene rupe za kasnije ili prodaju, neke za istrazivanje itd. Da on zabrani otvaranje novih, ovih otvorenih ima dovoljno za 5 ili 10 godina i dolaska nove administracije. Tako da mi nit ta analiza o duploj cijeni nafte ne drzi vodu. Za smanjivanje duga će americi trebati inflacija, ali ne vjerujem da bi dozvolili nekontroliranu inflaciju, koja bi onda nanijela mnogo više štete, tako da se s naftom, a jer je ima više od demanda, može kalkulirati.
Ja ovdje pokušavam jednostavnom, primitivnom, logikom izvuci neke zakljucke zbog kojih smatram da godina neće biti ništa posebna, pa da pokušam objasniti zasto tako mislim. To zaista nigdje nisam procitao. Cesto mi takva logika donese najbolje rezultate. Još jedna stvar što migra stavlja, jer mu odgovara, bez promišljanja, a koja meni nema logike. Radi se o BWTS iliti filterima. On cita analiticare koji govore da ce svi brodovi morati na dokovanje. Ja od 7 firmi koje pratim znam da su svi ugradili te filtere dok su ugrađivali scrubbere. Pa nece jedne godine ici na jedno dokovanje, pa onda druge na drugo. Napravis oboje odjednom i gotovo. Manji brodovi bi svakako mogli profitirati, jer oni nisu ugrađivali scrubbere, ali svakako nista posebno, jer kao dokaz za to imas isto velike brodove. Kako? Pa analiticari su govorili zadnje dvije godine kako će ugradnja scrubbera smanjiti tonažu na tržištu i povecati cijenu prijevoza. Nit to se nije dogodilo. Jel i to dokaz da ima dovoljno brodova? Pa po meni da. Mozda krivo razmisljam, ali sumnjam. Kazem, treba pricekati pa budemo pametniji.
-
Kako je uvezeno prosjecno, ako je u 1Q uvezeno ispodprosjecno i to iznimno ispod prosjeka, a na kraju je ukupno uvezena rekordna kolicina robe? To meni govori, koristeci logiku, da je u 2.,3. i 4 Q moralo biti uvezeno iznadprosjecno robe. Pa nije tu matematika teska. Vrlo je jednostavno riješenje ove jednadžbe. Na tržištu ima dovoljno brodova i za izvaredne situacije. A gdje se to jos može vidjeti? Razmisli o ovome. Kina jedino čega nije uvezna rekordno je ugljena, nego ga je cak u zadnjim mjesecima godine uvezla gotovo 20% manje. Nastupa strašna zima neviđena zadnjih 50 godina i Kina se naglo mora nanovo opskrbiti tim energentom. Kako to da je cijena prijevoza, čak i u toj izvarednoj situaciji, porasla za nekoliko %, i to svega nekoliko dana? I to meni sugerira da brodova ima dovoljno. Mattko je postavio jucer link kako se racuna cape, pa ga procitajte. U Kini se krenutno Capovi daju po 14.000$, dok svega nekoliko slobodnih brodova u americi diže prosjek indeksa na 20.000$, jer se ti americki iznajmljuju po preko 30.000$, a koji ne čine gotovo nikakvu količinu prometa. Opet je prosjek zajebana stvar. Dakle, u Kini, a koja je najzasluznija za prijevoz, se ne događa ništa posebno. Sve su ovo logicne stvari za koje čovjek treba malo promisliti, a ne čitati i hvaliti analiticare koji odgovaraju mojem mišljenju.
2.ne vjerujem da ti bilo koji kalkulator može pomoći jer nisi dosljedan u metodologiji analitike
već je prilagođavaš željenom rezultatu ili jako željenom.
3.uzmi si malo vremena čitaj ovu temu i naći ćeš sve one odgovore sa CnB dokazima koji tebe more.
ima ih zaista u nemalim količinama uključujuči i ovo zadnje što te mori ali dojma sam da ih ima još 10x toliko da tebi...
ako ćeš mene tjerati da to učinim umjesto tebe natjerat ćeš me i da se pitam...
4.ti bi mogao uštedjeti charterersima ogromne količine novaca koji radi vl neupučenosti,neznanja plaćaju
za pmax iznad spota koji će i padati zar ne?
razmotri da im pošalješ svoj CV,da ti plate samo 1% od uštede koju ćeš im ostvariti biti ćeš među najbogatijim hrvatima.
možemo ovdje već za koji mjesec rezimirati kako ti virtualno stojiš protiv njihovih odluka.
5.stvarnost te demantira i to žestoko,opet preskačeš brojeve koje sam ti predočio
usporedi CNY 2019,2020 i iznesi očekivanja za 2021.
ako to nećeš učiniti opet ćeš na Q1 imati velike nedoumice i dileme zašto je opet onako kako po tebi
nebi smjelo biti...
samo ti ne očekuješ ništa posebno...
6.još čekam tvoj komentar na temu prosječnih desetogodišnjih(2011-2020) vozarina za pmax i cape
i usporedbu sa 2021.
znam,znam to je nebitna sitnica koja neće utjecati na tvoja očekivanja:
"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."
jasne konture kvalitete tih tvojih očekivanju su već tu ali ćemo po investitorski...
tiku taku nitko nikad nije pobijedio
uloži više vremena u istraživanje i predoči konkretne podatke a ne paušalne ocijene percepcije stanja kako bi ga ti želio vidjeti,ajmo vrijeme je za konkretne brojeve i od tebe.
koliki porast tonmilja očekuješ,koliki netto porast flote,orderbook stanje i trend,analizu razine cijena commoditiesa.....
u suprotnom te po tvojem izboru ne mogu smatrati za objektivnog sugovornika sa naznakama želje za dosljednošću.
-
Kako je uvezeno prosjecno, ako je u 1Q uvezeno ispodprosjecno i to iznimno ispod prosjeka, a na kraju je ukupno uvezena rekordna kolicina robe? To meni govori, koristeci logiku, da je u 2.,3. i 4 Q moralo biti uvezeno iznadprosjecno robe. Pa nije tu matematika teska. Vrlo je jednostavno riješenje ove jednadžbe. Na tržištu ima dovoljno brodova i za izvaredne situacije. A gdje se to jos može vidjeti? Razmisli o ovome. Kina jedino čega nije uvezna rekordno je ugljena, nego ga je cak u zadnjim mjesecima godine uvezla gotovo 20% manje. Nastupa strašna zima neviđena zadnjih 50 godina i Kina se naglo mora nanovo opskrbiti tim energentom. Kako to da je cijena prijevoza, čak i u toj izvarednoj situaciji, porasla za nekoliko %, i to svega nekoliko dana? I to meni sugerira da brodova ima dovoljno. Mattko je postavio jucer link kako se racuna cape, pa ga procitajte. U Kini se krenutno Capovi daju po 14.000$, dok svega nekoliko slobodnih brodova u americi diže prosjek indeksa na 20.000$, jer se ti americki iznajmljuju po preko 30.000$, a koji ne čine gotovo nikakvu količinu prometa. Opet je prosjek zajebana stvar. Dakle, u Kini, a koja je najzasluznija za prijevoz, se ne događa ništa posebno. Sve su ovo logicne stvari za koje čovjek treba malo promisliti, a ne čitati i hvaliti analiticare koji odgovaraju mojem mišljenju.
1.https://kalkulator.com.hr
2.ne vjerujem da ti bilo koji kalkulator može pomoći jer nisi dosljedan u metodologiji analitike
već je prilagođavaš željenom rezultatu ili jako željenom.
3.uzmi si malo vremena čitaj ovu temu i naći ćeš sve one odgovore sa CnB dokazima koji tebe more.
ima ih zaista u nemalim količinama uključujuči i ovo zadnje što te mori ali dojma sam da ih ima još 10x toliko da tebi...
ako ćeš mene tjerati da to učinim umjesto tebe natjerat ćeš me i da se pitam...
4.ti bi mogao uštedjeti charterersima ogromne količine novaca koji radi vl neupučenosti,neznanja plaćaju
za pmax iznad spota koji će i padati zar ne?
razmotri da im pošalješ svoj CV,da ti plate samo 1% od uštede koju ćeš im ostvariti biti ćeš među najbogatijim hrvatima.
možemo ovdje već za koji mjesec rezimirati kako ti virtualno stojiš protiv njihovih odluka.
5.stvarnost te demantira i to žestoko,opet preskačeš brojeve koje sam ti predočio
usporedi CNY 2019,2020 i iznesi očekivanja za 2021.
ako to nećeš učiniti opet ćeš na Q1 imati velike nedoumice i dileme zašto je opet onako kako po tebi
nebi smjelo biti...
samo ti ne očekuješ ništa posebno...
6.još čekam tvoj komentar na temu prosječnih desetogodišnjih(2011-2020) vozarina za pmax i cape
i usporedbu sa 2021.
znam,znam to je nebitna sitnica koja neće utjecati na tvoja očekivanja:
"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."
jasne konture kvalitete tih tvojih očekivanju su već tu ali ćemo po investitorski...
tiku taku nitko nikad nije pobijedio
uloži više vremena u istraživanje i predoči konkretne podatke a ne paušalne ocijene percepcije stanja kako bi ga ti želio vidjeti,ajmo vrijeme je za konkretne brojeve i od tebe.
koliki porast tonmilja očekuješ,koliki netto porast flote,orderbook stanje i trend,analizu razine cijena commoditiesa.....
u suprotnom te po tvojem izboru ne mogu smatrati za objektivnog sugovornika sa naznakama želje za dosljednošću.
Magla u planini, češer, ljudski potencijali, vadičep, j.d.o.o
-
2.ne vjerujem da ti bilo koji kalkulator može pomoći jer nisi dosljedan u metodologiji analitike
već je prilagođavaš željenom rezultatu ili jako željenom.
3.uzmi si malo vremena čitaj ovu temu i naći ćeš sve one odgovore sa CnB dokazima koji tebe more.
ima ih zaista u nemalim količinama uključujuči i ovo zadnje što te mori ali dojma sam da ih ima još 10x toliko da tebi...
ako ćeš mene tjerati da to učinim umjesto tebe natjerat ćeš me i da se pitam...
4.ti bi mogao uštedjeti charterersima ogromne količine novaca koji radi vl neupučenosti,neznanja plaćaju
za pmax iznad spota koji će i padati zar ne?
razmotri da im pošalješ svoj CV,da ti plate samo 1% od uštede koju ćeš im ostvariti biti ćeš među najbogatijim hrvatima.
možemo ovdje već za koji mjesec rezimirati kako ti virtualno stojiš protiv njihovih odluka.
5.stvarnost te demantira i to žestoko,opet preskačeš brojeve koje sam ti predočio
usporedi CNY 2019,2020 i iznesi očekivanja za 2021.
ako to nećeš učiniti opet ćeš na Q1 imati velike nedoumice i dileme zašto je opet onako kako po tebi
nebi smjelo biti...
samo ti ne očekuješ ništa posebno...
6.još čekam tvoj komentar na temu prosječnih desetogodišnjih(2011-2020) vozarina za pmax i cape
i usporedbu sa 2021.
znam,znam to je nebitna sitnica koja neće utjecati na tvoja očekivanja:
"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."
jasne konture kvalitete tih tvojih očekivanju su već tu ali ćemo po investitorski...
tiku taku nitko nikad nije pobijedio
uloži više vremena u istraživanje i predoči konkretne podatke a ne paušalne ocijene percepcije stanja kako bi ga ti želio vidjeti,ajmo vrijeme je za konkretne brojeve i od tebe.
koliki porast tonmilja očekuješ,koliki netto porast flote,orderbook stanje i trend,analizu razine cijena commoditiesa.....
u suprotnom te po tvojem izboru ne mogu smatrati za objektivnog sugovornika sa naznakama želje za dosljednošću.
Magla u planini, češer, ljudski potencijali, vadičep, j.d.o.o
alias@
brzi odgovor nema šta
o kvaliteti i argumentima si sam puno više nego bi mi trebali
znači nisi ni pomislio na mogućnost da pokušaš odgovoriti
e moj profesore,doture,analitičaru,nadam se da nisam neku titulu preskočio.....
što se mene tiče sam si se diskreditirao i osim što ti nemaš hrabrosti se upustiti
u raspravu potkrijepljenu brojevima ne očekuj u budućnosti od mene
spremnost na istu.
ti slobodno nastavi sa svojim wishful thinkingom a rezime istog neće izostati.
osobno ću i dalje nastaviti sa prezentacijom konkretnih brojeva i dokazima CnB koji potkrijepljuju moja očekivanja,
te pozivam i druge da se priključe.
-
Prikljucujem se ja kolega Migra.
Cekam da Tpng prodam sa dobiti pa Atpl kupim na nize pa i to na ask.
U cijeloj toj prici je vazno samo zaraditi lovu
Nazalost ne vjerujem u price o velikom rastu Atpl dugorocno.
-
pa kad već nema volje,hrabrosti..... od nekih da mi nastavimo sa konkretnim brojevima
koji gle čuda potpuno demantiraju spomenute pa možda i oni ne bez razloga...?
desetogodišnji prosjek vozarina u usporedbi sa 2021.
"ništa posebno"
joj,joj,joj...
priceless
-
Prikljucujem se ja kolega Migra.
Cekam da Tpng prodam sa dobiti pa Atpl kupim na nize pa i to na ask.
U cijeloj toj prici je vazno samo zaraditi lovu
Nazalost ne vjerujem u price o velikom rastu Atpl dugorocno.
nije mudro i dobro za novčanik na bilo kojoj dionici biti uvjeren u dogoročno pa....
na atpl malo više nego drugdje,nejednom sam napisao nisam ovdje radi ženidbe,udaje,dok nas smrt ne rastavi...
već da nebi opet imao mokre snove,da naplatim naučeno,da profitiram na onom što će se u godinama pred nama nuditi.
minimalno sljedeće dvije godine ili više moći će se ovdje na iznadprosječno risk reward ratiou preuzeti rizik.
dali ovi koji pišu suprotno ne misle tako?zašto tada svaki dan kada se probudim neki od njih su uvijek već tu,u 5 ujutro?zašto u ponoć kada se odjavljujem oni ostaju?radi nezainteresiranosti,radi altruizma,radi mecenizma,radi volonterizma? ili je odgovor mokri snovi?
možda je odgovor"ništa posebno"??
joj,joj,joj.....
-
far east dry bulk
cape-10%
pmax smax kombinirano -1,5%
-
-
svakim danom je CNY bliže,dotur i sa ovog foruma je bio uvjeren da će dočekati dan
da jaše ali razloga za nervozom,mokrim snovima umjesto manje svakim danom više?
far east stabilno usprkog dugogodišnje neviđenim razinama?
a da od goreg ima gore dokaz i na futuresima koji ne čitaju aliasa?
trebat će se prebacit na 3 smjene ako se misli u to kratko vremena što je ostalo?
ma mora doći do hladjenja,baš bi bio veliki peh sada kada je nakon 10-15 godina došla opet prilika?
a možda baš radi prilike i je ovako kako nebi smjelo? "ništa posebno" reklo bi se?
port sao luis brazil
2 vloc otplovila,jedan novi na otovaru + jedna supra.
dugi post bez utovara capeova
port hedland aus 17 capeova na utovaru
smanjio se broj na sidru za 5 kom pa bi to moglo nešto značiti?
preokret trenda za koji dan?
hmm...
-
DA,očekujem da će BWTS regulativa makuti dio tonaže sa marketa i podići vozarine baš kako se to dogodilo i na capeovima
kroz 2018g radi ugradnje scrubbera ćemo su svjedočili i oni koji danas tvrde da nije tada bilo utjecaja?bilo je nemalo članaka koji su tada to dokazali pa ako će oni sa kratkom memorijom trebati vadit će se.
trajalo je to kroz cijelu 2018 g,naravno da svi ne mogu odjednom,da će se to rastegnuti i ovom prilikom.
izgubljeno vrijeme na ugradnju će se kompenzirati većim vozarinama.
vrlo važna je napomenuti da će sinergija pri visokoj demolition cijeni BWTS regulativa stimulirati značajno uklanjanje tonaže s marketa trajno a da i od goreg ima gore za profesora kako to obično ide kada se netko sili,nove tonaže nema na obzoru pa....
profesor se neda natjerati da priloži orderbook i da prokomentira trend?
nema veze ima tko nema problema sa predočavanjem konkretnih brojeva.
-
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -14,1% TIL USD 17.790/DAG
-
Danas me boli glava, migra(ine), jel imaš što za preporučiti
Evo nešto za glavu i dušu
-
Danas me boli glava, migra(ine), jel imaš što za preporučiti
imao sam i ja takvih problema nekad u prošlosti,kao posljedicu previše trejdanja i mokrih snova raznih...
iz ovog ti nije teško izvući moju preporuku,čista alternativa i 100% učinkovito,čak izuzetno blagonaklono za vl novčanik
uvijek vrijedi i ona da je najbolje konzultirati se sa vlastitim lječnikom ili ljekarnikom ...
nisi li ti nekad bio dobar poznavaoc sektora?ako se ne varam ušao si nekad poslije mog prvog izlaska?
ako i nije bilo uspješno nešto si naučio?zašto ne naplatiti znanje?više voliš da drugi ...?ma neeee,nemoj još i ti?
od te količine altruizma ću još dobiti poriv da si dam zabranu pristupa,osjećam se kao....
ajde gukni nešto,da imamo šta za rezimirati nekad u budućnosti?
ne kužim di je gušt ako nema provjere znanja,logike,investitorske intuicije.....
biće da ipak nije strah u pitanju?
vremena ne nedostaje?
ajde,ajde možeš ti to?
-
Danas me boli glava, migra(ine), jel imaš što za preporučiti
imao sam i ja takvih problema nekad u prošlosti,kao posljedicu previše trejdanja i mokrih snova raznih...
iz ovog ti nije teško izvući moju preporuku,čista alternativa i 100% učinkovito,čak izuzetno blagonaklono za vl novčanik
uvijek vrijedi i ona da je najbolje konzultirati se sa vlastitim lječnikom ili ljekarnikom ...
nisi li ti nekad bio dobar poznavaoc sektora?ako se ne varam ušao si nekad poslije mog prvog izlaska?
ako i nije bilo uspješno nešto si naučio?zašto ne naplatiti znanje?više voliš da drugi ...?ma neeee,nemoj još i ti?
od te količine altruizma ću još dobiti poriv da si dam zabranu pristupa,osjećam se kao....
ajde gukni nešto,da imamo šta za rezimirati nekad u budućnosti?
ne kužim di je gušt ako nema provjere znanja,logike,investitorske intuicije.....
biće da ipak nije strah u pitanju?
vremena ne nedostaje?
ajde,ajde možeš ti to?
Malo te samo zezam, nemoj sve shvaćati tako ozbiljno, ionako ni ti ni ja ne možemo utjecati na sektor .
Rado čitam tvoje postove, ali samo do 5. rečenice, jer mi poslije postane prenaporno i predugo
-
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -14,1% TIL USD 17.790/DAG
sa 25 na 17 tisuća?to se već zove hladjenje,kao da ne misli stati,nisam to očekivao tim intenzitetom.
naravno visine su neočekivano velike pa i to ima nemali utjecaj na snagu pada.
gledam broj brodova na sidru i ne vidim razlog za...?
gotovo identičan broj ?
za sada očekujem promjenu trenda krajem tjedna na capovima.
možda griješim,nebi bilo....
na nižim klasama je i bolje od mojih očekivanja,a čijih nije,mislim za ovu sezonalnost?
neka capeovi stradaju ako već netko mora?
što više a da drugi što manje?
nije mi loša ideja?
oni će ionako to sve nadoknaditi u par skokova nekad,tako je često bilo pa..
p.s.
CNY je pred vratima i "dok se tri puta okrenemo oko sebe" biti ćemo 2 tjedna iza CNY
zaljepim ovo tada da dokažem da sam bio u pravu
-
migra, ti stvarno voliš coprati, ali možda (stvarno možda) na kraju budeš u pravu za sektor, tko zna
simpa si lik i neodoljivo me podsjećaš na jednog drugog kolegu koji više ne piše, pa
pozdravi i njega :-). Znaš na koga mislim
-
Capesize market cools ahead of Chinese New Year Brokers attribute the slide to an expected seasonal dip in cargo demand ahead of Chinese New Year, cargo cancellations after Australian port closures and tonnage tightness in Brazil.
-
imao sam i ja takvih problema nekad u prošlosti,kao posljedicu previše trejdanja i mokrih snova raznih...
iz ovog ti nije teško izvući moju preporuku,čista alternativa i 100% učinkovito,čak izuzetno blagonaklono za vl novčanik
uvijek vrijedi i ona da je najbolje konzultirati se sa vlastitim lječnikom ili ljekarnikom ...
nisi li ti nekad bio dobar poznavaoc sektora?ako se ne varam ušao si nekad poslije mog prvog izlaska?
ako i nije bilo uspješno nešto si naučio?zašto ne naplatiti znanje?više voliš da drugi ...?ma neeee,nemoj još i ti?
od te količine altruizma ću još dobiti poriv da si dam zabranu pristupa,osjećam se kao....
ajde gukni nešto,da imamo šta za rezimirati nekad u budućnosti?
ne kužim di je gušt ako nema provjere znanja,logike,investitorske intuicije.....
biće da ipak nije strah u pitanju?
vremena ne nedostaje?
ajde,ajde možeš ti to?
Malo te samo zezam, nemoj sve shvaćati tako ozbiljno, ionako ni ti ni ja ne možemo utjecati na sektor .
Rado čitam tvoje postove, ali samo do 5. rečenice, jer mi poslije postane prenaporno i predugo
znam ja a znam i da ti znaš da ja znam,za zezanciju
možeš čitati i na rate?
ne brini za količinu,pogledaj vrijeme vani?hmm...ide prema tome da će to biti to
još će možda neki u budućnosti čitati ispočetka ovu temu u nedostatku....
pazi šta sam ti napisao?
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ATPL (Atlantska plovidba d.d.) 15k
- Admin
November 2, 2024 at 2:43 PM
-
- Odgovora
- 15k
- Pregleda
- 5.7M
15k
-
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 2, 2024 at 5:48 AM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 837k
2.8k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 1, 2024 at 3:56 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 957k
2.4k
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 1, 2024 at 10:25 AM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.4M
10k
-
-
-
-
ARNT (Arena Hospitality Group d.d.) 449
- harpun
October 31, 2024 at 8:54 PM
-
- Odgovora
- 449
- Pregleda
- 166k
449
-