Naravno to se ne komentira jer se ne ceka ulazak (osim ako nije pod imenom forumas jer taj se ubi na yahoo komentarima nebi li sta usicario).... Kina a i ostatak svijeta predvidja ove godine rast ekonomije od preko 5% sa 3% prosle godine. Pad BDI jednostavno nema logike kad krene rast kine pa bio on i 4%.
DRY BULK
-
-
-
Naravno to se ne komentira jer se ne ceka ulazak (osim ako nije pod imenom forumas jer taj se ubi na yahoo komentarima nebi li sta usicario).... Kina a i ostatak svijeta predvidja ove godine rast ekonomije od preko 5% sa 3% prosle godine. Pad BDI jednostavno nema logike kad krene rast kine pa bio on i 4%.
pa nemora bdi bitnije ni padati, dovoljno je samo da dugo vremena bude nisko ispod BE i evo problema.......rast kine ne znaći nužno BDI, karikiram, na 3500.........pa jel nije Kina rasla i od 2010-2020 i to po puno većim stopama pa ne vidim kako je dry bulk iz toga profitirao u tom razdoblju?.......
-
Pa pogledaj Bdi 2010,2011.naravno problem je da su nadalje kinezi smanjili stope rast u odnosu na prije a brodari narucili ogroman broj brodova, slicno kao kontejnerasi danas. . Sad su ubili toliko rast i gradjevinski sektor da htjeli ne htjeli moraju poduprijeti ih. Da ne govorimo da ce ovdje vrlo brzo pokazati se problem supply brodova a ne demanda.
Reci da rast kine ne utjece na BDI (cini preko 50% demanda) je najblaze recwno neznanje....
-
hvala na savjetu, ali bolje da cekam Godota nego bježim kao zec......ipak je godina zecu u Kini.......kako onda komentirate vozarinu od gore na 3000$ za 3 mjesec?......to je tek za mjesec i pol i kao što vidimo, tu ne vidimo nikakvu naznaku oporavka vozarina.......
hugh, a kako komentiraš rast cijene dionica GOGL-a u posljednjih mjesec dana preko 20%? Ili ostalih brodara?
kako ja vidim taj gogl se od 9 mjeseca 2022 trguje u nekom kanalu od 7,5 -9,5 i sad je opet na vrhu tog kanala.........trguju ljudi, nitko pred oltar tamo s tim goglom oš'o nije...... koliko znam oni i redovne kvartalne dividende isplačuju.......a do kad ih oni mogu isplaćivati s ovakvim vozarinama, nemam pojma......
-
Pa da je razlog dividenda onda bi sada bas bio na dnu kanala jer bdi je pao a zarada u zadnjem kvartalu 2022 ce biti oko 20 centi tako da bi mogla i dividenda pasti. Tu se prije radi o pozicioniranju za rast.
Pa mislim da ce i ATPL nastaviti s dividendom, da li godisnjom ili kvartalno, nebitno.
-
hugh, a kako komentiraš rast cijene dionica GOGL-a u posljednjih mjesec dana preko 20%? Ili ostalih brodara?
kako ja vidim taj gogl se od 9 mjeseca 2022 trguje u nekom kanalu od 7,5 -9,5 i sad je opet na vrhu tog kanala.........trguju ljudi, nitko pred oltar tamo s tim goglom oš'o nije...... koliko znam oni i redovne kvartalne dividende isplačuju.......a do kad ih oni mogu isplaćivati s ovakvim vozarinama, nemam pojma......
Ajde da ja pokušam objasniti. Bdi je najniži za kinesku novu godinu, pad počinje šest tjedana prije, a poslije nove slijedi lagani rast sljedećih šest tjedana, taj graf se svake godine ovdje stavlja.
I baš zato što se zna da će vozarine bit nikakve, dionice ne padaju.
U ovom slučaju dionice rastu jer se očekuje da će vozarine rasti. Ali tek u q2, ne sad.vrlo je moguće da će i dionice rasti do q2, a onda padati bez obzira hoće li vozarine biti ogromne ili ne.
A očekuje se da će vozarine bit odlične zbog malo naručenih brodova, kineskog rasta i uvođenja novih eko pravila.
Gogl često komunicira kako i zašto isplaćuje dividendu i oni su, uz Star bulk i Eagle top dry bulk brodari.
Puno je kompliciranija priča o brodarima od gledanja Braemara.
-
kako ja vidim taj gogl se od 9 mjeseca 2022 trguje u nekom kanalu od 7,5 -9,5 i sad je opet na vrhu tog kanala.........trguju ljudi, nitko pred oltar tamo s tim goglom oš'o nije...... koliko znam oni i redovne kvartalne dividende isplačuju.......a do kad ih oni mogu isplaćivati s ovakvim vozarinama, nemam pojma......
Ajde da ja pokušam objasniti. Bdi je najniži za kinesku novu godinu, pad počinje šest tjedana prije, a poslije nove slijedi lagani rast sljedećih šest tjedana, taj graf se svake godine ovdje stavlja.
I baš zato što se zna da će vozarine bit nikakve, dionice ne padaju.
U ovom slučaju dionice rastu jer se očekuje da će vozarine rasti. Ali tek u q2, ne sad.vrlo je moguće da će i dionice rasti do q2, a onda padati bez obzira hoće li vozarine biti ogromne ili ne.
A očekuje se da će vozarine bit odlične zbog malo naručenih brodova, kineskog rasta i uvođenja novih eko pravila.
Gogl često komunicira kako i zašto isplaćuje dividendu i oni su, uz Star bulk i Eagle top dry bulk brodari.
Puno je kompliciranija priča o brodarima od gledanja Braemara.
to što se "zna" da će rasti ne znaći da će tako i biti, makar povijest ukazuje na to......i to što se "zna" da će rasti je jedno a to dokle će eventualno rasti je drugo..... jel nije potencijal rasta/pada dionica isti ako narastu do 10, 12 , 15 ili 20000$ ili dugo vremena ostanu ispod BE.......očekivanja u brodara i ono što se realno dogodi vrlo često nisu ni blizu......bila pozitivna ili negativna.....znamo kakva su bila za ovu godinu pa sad vidimo da stvarne vozarine nisu ni blizu tome i revidiraju se na niže kao i TP cijene dionica.......vidjet ćemo što će biti ali stimulansi i otvaranje Kine ne znaće nužno da će to biti dovoljno za profitabilnost brodara ove godine a pogotovo ne kao u 2021 i 2022......vrijedi naravno i obrnuto......blagi optimizam na cijenama dionica brodara "danas" ne znaći da će one "sutra" vrijediti više......uostalom brodari zarađuju iz vozarina a vidimo kakve su.......sad ostaje da vidimo kakve će biti nadalje ali ove trenutne sigurno će ostati zapisane u FI brodara...... trenutno je ogroman rast potreban samo za nulu a puno brodova na spotu traže svoju sreću i stvaraju dodatni pritisak......vidimo i po našim brodarima koliko je postotak brodova bez dugoročnih ugovora......baza je niska pa ni dnevni rast od npr. 20% ne znaći puno osim za igru najbržeg prsta, pump and dump i slično.......bumo vidjeli što je market uračunao a što ne......"digitron" stalno radi......vani na marketu također možeš kupovati dionice i shortati ih pa zaraditi i u padu dok kod nas ako kupuješ dsnas, sutra možeš zaraditi samo ako se rast nastavi......
-
Sad su ispod break evena, a dionice rastu umjesto da padaju. Dakle, vrijeme je za šort. Pa, šortate li ?
-
Pa pogledaj Bdi 2010,2011.naravno problem je da su nadalje kinezi smanjili stope rast u odnosu na prije a brodari narucili ogroman broj brodova, slicno kao kontejnerasi danas. . Sad su ubili toliko rast i gradjevinski sektor da htjeli ne htjeli moraju poduprijeti ih. Da ne govorimo da ce ovdje vrlo brzo pokazati se problem supply brodova a ne demanda.
Reci da rast kine ne utjece na BDI (cini preko 50% demanda) je najblaze recwno neznanje....
nigdje nisam rekao da rast Kine ne utjeće na Bdi nego je bitno koliko je velik taj utjecaj jel što brodarima znaći rast Kine u toj mjeri da vozarine npr budu samo 20-30% veće od sadašnjih razina?......ali nebitno više o tome šta bi bilo kad bi bilo.....bumo vidjeli.....nemam potrebu više ulaziti u raspravu sa onima koji stalno vide samo jedan put i samo je taj ispravan a pri tome podrugljivo komentiraju znanje i neznaje drugih dok se nićime nisu dokazali svoje znanje.......stvari se mjenjaju a moj je game plan prilagodba.....znam šta znam, znam šta neznam i znam što vidim..
sretno svima..... "raketa" je šifra uspjeha......
rekli su da ide ove godine, sad ipak kažu da ne ide ali da će od 2025 ići sigurno.......
sreća da svi živimo 100 života pa imamo vremena ćekati taj epski BDI Godot uzlet i onda još 100 života tih Godot visokih vozarina.....
a do tada, spot minus party.......
-
A čemu taj ironičan ton konstantno kolega hugh?
Vasa analitika je dosta površna i jedina teza koja se provlači iz posta u post jest: “to” mora pasti.
Na bilo kakav argument zašto ne pada, vi banalizirate temu i počnete pisati o vremenskom horizontu, black swan efektu, činjenici da nitko ne može savrseno prognozirati budućnost, ni sto ce se u njoj ni kada dogadjati! Ma dajte, stvarno?
Stvar je vrlo jednostavna, svatko ima svoju procjenu, no velik skup istovrsnih procjena utječe na cijenu. Pa zato pratite cijenu, mjesto da konstantno ništavite i ne poštujete misljenje ulagaca koji su u opreci s vasim mišljenjem.
I onda se i dalje nastavljate previše upirati, a argumenta ponestalo?
Mislim da je vrijeme da odustanete i shvatite da neće (čak ni lokalni) Market slušati vas niti se povesti vašim analizama jer je većina posljednjih malobrojnih ulagača za sada svjesna uzorka kojim se i dalje očekuje oporavak i rast dry bulk sektora u dogledno vrijeme. Kad se to promijeni i kad vi budete u pravu onda možete uokolo njakati, zadovoljno se gladiti po bradi i trbuhu, i nabijati na nos nama “vjernicima” kako ste bili u pravu. Do tada mislim da bi bilo korektno da uvažite i mišljenja drugih “analitičara” i da konstantno ne rogoborite i ističete nešto što je trenutno neostvarivo. Kao recimo ATPL na 250 i sl. Jer zdravorazumskih i dovoljno jakih argumenata za takve teze, trenutno, naprosto nemate. A ne vjerujem da ste toliko vidoviti niti iskusni da anticipirate događaje mnogo šire od prizemnog drukanja za nižom cijenom.
-
-
BCI 5TC 6094 -435
-
BCI 5TC 6094 -435
bome, valjalo bi to prodati da ne bi još jednu godinu "volontirali" na brodu
-
Nije bas dry bulk, radi se o tankerima. Podsjetio sam se i posjetio jednu staru procjenu koja za tri dana puni godinu dana…. https://www.freightwaves.com/news/how-low-c…forecasts-again
Zanimljiva je jer pokazuje kako se analitičari ugoavnom vrte oko očekivanih “zadanih” špranci i zapravo ne mogu anticipirati velike neočekivane događaje poput npr. ruske agresije na Ukrajinu. Shodno tome i procjene su općenite i neprecizne u odnosu na kasnije vozarine. Al zanimljivo ih je danas, s pogledom u retrovizor pogledati i prisjetiti se.
-
BCI 5 T/C routes 180000 6094 -435
BPI 5 T/C routes 82500 9428 -116
BSI 10 T/C routes 58328 7097 -80
BHSI 7 T/C routes 38200 7819 -112
BDI INDEX 740 -23
Freight futures am update
Capesize down ~2%
Panamax down ~2%
-
Croatian shipowners join ECSA as full member
23 Jan 2023
European shipowners are proud to welcome Croatian Shipowners’ Association Mare Nostrum as a full member of ECSA from 1 January 2023.
Mare Nostrum represents 10 members among the leading Croatian shipping companies.
“We are proud to welcome Mare Nostrum to the ECSA membership” said ECSA President Philippos Philis – “Having the Croatian shipowners on board expands our expertise and further strengthens ECSA’s role as the voice of European shipping in Brussels, at a crucial time when shipping regulation at EU level is advancing rapidly. We look forward to a productive cooperation with our colleagues from Mare Nostrum”.
Igor Budisavljević, President of Mare Nostrum, said “We are very pleased to be joining the ECSA membership, to work on issue of common interest and ensure our voice is heard in the EU debate. Becoming an ECSA member reinforces our position in Brussels and we look forward to provide our input and share our expertise with our colleagues and EU regulators”.
-
BCI 5TC 5684 -410
-
BCI 5 T/C routes 180000 5684 -410
BPI 5 T/C routes 82500 9313 -115
BSI 10 T/C routes 58328 7138 41
BHSI 7 T/C routes 38200 7792 -27
BDI INDEX 721 -19
-
-
-
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-