Još malo strpljenja.............

DRY BULK
-
-
-
Shipping weekly 51/2022
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Neki brodari su jako podcijenjeni.............................
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Freight futures am update
Capesize up ~13%
Panamax up~3%
-
BCI 5 T/C routes 180000 19617 1491
BPI 5 T/C routes 82500 14595 -213
BSI 10 T/C routes 58328 12442 -167
BHSI 7 T/C routes 38200 12443 -175
BDI INDEX 1596 +48
-
BCI is today up 18,25% to 23.197 per day............ + 3580
-
BCI 5 T/C routes 180000 23197 3580
BPI 5 T/C routes 82500 14378 -217
BSI 10 T/C routes 58328 12133 -309
BHSI 7 T/C routes 38200 12303 -140
BDI INDEX 1723 +127
-
Kina ukida dosta restrikcija 18.1. Stoga mislim da je ovaj run izazvan time. Sve vise ublazuju zero covid politiku, te bi Capei tribali, a i oce, rasti nakon kineske nove godine. Samim time smanjit ce se njihovo uzimanje vozarina panamama i suprama. I vozarine i cijene dionica brodara struzu po dnu.
-
Uz jucerasnji rast od 5-6 posto, ovo je vec osjetno. Kazem, razlog je otvaranje Kine, uz odlazak ponesto brodova u rezaliste i nikad nizu izgradnju novih, bit ce ovo dobrih par godina. Naravno, recesija i poneki nenadani dogadaji poput rata uvijek su opasnost na koje triba paziti.
-
BCI 5 T/C routes 180000 23197 3580
BPI 5 T/C routes 82500 14378 -217
BSI 10 T/C routes 58328 12133 -309
BHSI 7 T/C routes 38200 12303 -140
BDI INDEX 1723 +127
Koliko vidim za sada rastu samo kejpovi, dok svi ostali i dalje padaju, ali vidjet ćemo za dalje.
Supramaxi i Handysize brodovi su na granici isplativosti, koja je oko 12k $ dok se Panamaxi
za sada još drže iznad na 14k $, ali futuresi ni za njih nisu blistavi. Promatrajmo i dalje ovaj
'SuperCiklus' ili samo još jedan Ciklus u Dry Bulku!
Freight futures am update
Capesize up ~7%
Panamax flat
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
BCI 5 T/C routes 180000 23197 3580
BPI 5 T/C routes 82500 14378 -217
BSI 10 T/C routes 58328 12133 -309
BHSI 7 T/C routes 38200 12303 -140
BDI INDEX 1723 +127
Koliko vidim za sada rastu samo kejpovi, dok svi ostali i dalje padaju, ali vidjet ćemo za dalje.
Supramaxi i Handysize brodovi su na granici isplativosti, koja je oko 12k $ dok se Panamaxi
za sada još drže iznad na 14k $, ali futuresi ni za njih nisu blistavi. Promatrajmo i dalje ovaj
'SuperCiklus' ili samo još jedan Ciklus u Dry Bulku!
Freight futures am update
Capesize up ~7%
Panamax flat
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Na granici isplativosti u najgorem kvartalu u godini. Dao bog da je uvik tako u Q1. Opet da naglasim, capei su uzimali prijevoz manjim brodovima, posljedicno, rast vozarina za capesize rasteretit ce i manje segmente, te ce i oni rasti. Ne volim duljiti tu i puno pisati, ali cinjenica je da je dry bulk je tukao lovu u 2022 a i u 2023 ce.
-
Na većini brodara MACD pokazuje BUY signal.......... Danas na JDPL daily , weekly i monthly BUY signal..... Izdržimo li do kraja godine slijedi nam višemjesečni rast ......... Živi bili, pa vidjeli....
-
Jedna zanimljivost, uz tu da je cape na najvisoj razini u zadnjih 5 mjeseci
-
Izizetno bullish predvidjanja analiticara Clarksona:
-
Novi target price iz Clarksona...........
- Belships, 22 kroner (14,5 kroner)
- Golden Ocean, 130 kroner (91,3 kroner)
- 2020 Bulkers, 150 kroner (93,3 kroner)
- Himalaya Shipping, 80 kroner (49,5 kroner) Tørrlastbyks på Oslo Børs – E24
-
mister rocco kaže:
Early cape index call for tomorrow down 2k
evo i bdi za danas, vidim da nitko nije imao vremena.......
BCI 5 T/C routes 180000 21775 -1422
BPI 5 T/C routes 82500 14070 -308
BSI 10 T/C routes 58328 11913 -220
BHSI 7 T/C routes 38200 12075 -228BDI INDEX 1650 -73
-
Ovo je od jučer
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~2%
-
Lijepo sam rekao, i ponovit cu, da ce od 2020 do 2030 biti minimalno 10 pozitivnih godina, i to sa 100% vjerovatnosti. Naprosto ne vidim koji bi to faktori na stranama ponude i potraznje mogli ravnotezu dovesti do ijedne negativne godine. Znamo svi o cemu se prica.
-
Lijepo sam rekao, i ponovit cu, da ce od 2020 do 2030 biti minimalno 10 pozitivnih godina, i to sa 100% vjerovatnosti. Naprosto ne vidim koji bi to faktori na stranama ponude i potraznje mogli ravnotezu dovesti do ijedne negativne godine. Znamo svi o cemu se prica.
A ako se zbog globalnog zatopljenja isuše sva mora svijeta ?
-
A ako se zbog globalnog zatopljenja isuše sva mora svijeta ?
Bude Debeljak onda ugrađivao kotače na brodovlje da spasi svijet i sebe
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Dionice banaka i perspektive 12
- Marsovac
October 4, 2023 at 9:16 PM - Stručne rasprave
- Marsovac
April 13, 2025 at 9:45 PM
-
- Odgovora
- 12
- Pregleda
- 2.5k
12
-
-
-
-
MDKA (Medika d.d.) 774
- harpun
April 13, 2025 at 7:54 PM
-
- Odgovora
- 774
- Pregleda
- 292k
774
-
-
-
-
VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k
- accountant
February 14, 2020 at 12:36 PM - Dionice
- accountant
April 13, 2025 at 6:03 PM
-
- Odgovora
- 2k
- Pregleda
- 892k
2k
-
-
-
-
Trumpove carine 16
- darac11
April 9, 2025 at 1:06 PM - Stručne rasprave
- darac11
April 13, 2025 at 12:25 PM
-
- Odgovora
- 16
- Pregleda
- 1k
16
-
-
-
-
THNK (Tehnika d.d.) 127
- harpun
April 13, 2025 at 12:19 PM
-
- Odgovora
- 127
- Pregleda
- 55k
127
-