Actual Cape index +317 to 12,774$/day
FFA is up across all dry bulk segments.
Actual Cape index +317 to 12,774$/day
FFA is up across all dry bulk segments.
BCI 5 T/C routes 180000 12774 317
BPI 5 T/C routes 82500 14912 171
BSI 10 T/C routes 58328 12737 1
BHSI 7 T/C routes 38200 13171 -93
BDI INDEX 1340 +17
Kina počela ublažavat Covid-19 mjere, možda živne malo BDI?
5TC 13561 787
BCI 5 T/C routes 180000 13561 787
BPI 5 T/C routes 82500 14935 23
BSI 10 T/C routes 58328 12736 -1
BHSI 7 T/C routes 38200 13238 67
BDI INDEX 1373 +33
Freight futures am update
Capesize up ~2%
Panamax down ~2%
bit će jako zanimljivo svako sljedeće kavartalno izvješće brodara a pogotovo ona od q1 - q4 2023........pozitivna nula na kraju 2023 godine bit će puna šaka brade........Dajana prestigla atpl prema dole sad već debelo a isplatili dividende o kojoj, osim odabranih na temelju dodjele dionica, drugi mogu samo sanjati........kad jeftini brodovi stignu bit će skupi jel kad se 2 godine zakasni sa kupovinom to tako bude.........firma koja nije riskirala kad se znalo da će vozarine biti dobre ostala na lošim dugoroćnim ugovorima i više od pola flote ostavila na milost i nemilost spota za 2023........predviđam teški rock and roll za 2023 onima koji pojas za spašavanje nisu uzeli na ugovorima kad je bilo vrijeme......lova od dividende za 2023 ode državi.....la pa pa......i to ako je i bude i ne ode u revalorizaciju ili neke druge manifetluke.......
E da ti sad znas sta ce biti na kraju 2023. 😅 i dal ce ici gore ili dolje 🤗
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
bit će jako zanimljivo svako sljedeće kavartalno izvješće brodara a pogotovo ona od q1 - q4 2023........pozitivna nula na kraju 2023 godine bit će puna šaka brade........Dajana prestigla atpl prema dole sad već debelo a isplatili dividende o kojoj, osim odabranih na temelju dodjele dionica, drugi mogu samo sanjati........kad jeftini brodovi stignu bit će skupi jel kad se 2 godine zakasni sa kupovinom to tako bude.........firma koja nije riskirala kad se znalo da će vozarine biti dobre ostala na lošim dugoroćnim ugovorima i više od pola flote ostavila na milost i nemilost spota za 2023........predviđam teški rock and roll za 2023 onima koji pojas za spašavanje nisu uzeli na ugovorima kad je bilo vrijeme......lova od dividende za 2023 ode državi.....la pa pa......i to ako je i bude i ne ode u revalorizaciju ili neke druge manifetluke.......
Da se uspilo ovu jesen pogoditi solidnu cijenu za par brodova i dugoročno ugovoriti za sigurnost bilo bi odlično.Još je samo taj touch falia za ATPL.
Novac nije otiša na veće dividende pa je opet lagodnije ako 2023. bude lošija.
Biti će svakako zanimljivo, nudim i svoj pojas ako kome triba 😜
BCI 5 T/C routes 180000 13888 327
BPI 5 T/C routes 82500 14950 15
BSI 10 T/C routes 58328 12683 -53
BHSI 7 T/C routes 38200 13199 -39
BDI INDEX 1385 +12
BCI 5 T/C routes 180000 13957 69
BPI 5 T/C routes 82500 14927 -23
BSI 10 T/C routes 58328 12672 -11
BHSI 7 T/C routes 38200 13182 -17
BDI INDEX 1386 +1
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax flat
Mintz kaže da zadnjih 4-5 tjedana promatra dry bulk I da mu se čini da je sad dobro vrijeme za uleti zbog otvaranja Kine. Veli da bi vozarine tradicionalno trebale krenuti prema gore nakon kineske nove godine, znači otprilike ožujak.
Njegov izbor: SBLK i GNK za miran san, SB sredina, SHIP i NMM kao najveća mogućnost rasta, ali i najrizičniji.
Pa Nova godina je ove godine u siječnju
Pa je, ali treba nekoliko tjedana da porastu vozarine nakon Nove godine, ima onaj graf na Clevesu.
Sve je više long dry bulk pobornika. Joakim isto tvita da je ponovno u dry bulku.
Ako se obistini predvidjanja Goldmana i BoA, krece next bull leg na dry bulku.
BCI 5 T/C routes 180000 13424 -533
BPI 5 T/C routes 82500 14789 -138
BSI 10 T/C routes 58328 12686 14
BHSI 7 T/C routes 38200 13118 -64
BDI INDEX 1361 -25
Freight futures am update
Capesize down ~5%
Panamax down ~3%