Ove godine su vozarine sve do nedavno za manje brodove bile dosta vise nego prosle godine, malo je zabrinjavajuce da su pred tradicionalno najbolji dio godine pocele padati ali moguce je da slijedi preokret (u linku je jedan od razloga), e sad dal ce dosegnut proslogodisnje razine pojma nemam.
DRY BULK
-
-
-
Malo o capeovima:
The Big Picture: The Capesize market — Breakwave AdvisorsLooking forward to Q3www.breakwaveadvisors.comUpale li kinezi mijesalice moglo bi biti dobro u H2
-
Što očekujete nakon što nastupi zabrana uvoza ruskog ugljena?
Da, to nam ubrzo slijedi, početkom ili krajem kolovoza, tako nešto. Dva su efekta, jedan je trenutno povećanje uvoza ruskog ugljena od Europe dokle god nije zabranjeno, a sljedeći će biti taj da će Europi trebati ugljen s drugih strana. Ruski će ići vjerojatno Kini, Indiji... A Europa će ga uvoziti sa svih strana, čak i od USA.
Sve takve disrupcije su pozitivne za dry bulk jer roba prirodno ide najkraćim putem.
-
ok da nema dokovanja kladio bi se u zaradu od oko 90-95 mil kuna ovako vjerujem 65 mil kn a nadam se 70 mil kuna to je samo moje misljenje ono sto nemogu dokuciti koji im je break even ako znamo da su ima 4 Panamaxa na dugom najmu pa gorivo placa unajmitelj a 8 ih je na spotu.Poanta moga gornjeg posta je pitanje duga koji je kolega Chuck napomeno pa sam mu odgovorio da me dug ne brine dok god imaju imovine koje nedaj bog nekog zla mogu unovciti tj imovina znatno vrijedi vise od duga
Koliko puta treba ponovit nema spota ????
Sta se tice duga jedna prosta racunica svatko je moze izracunati da je barem netko pogledao revidirano hmmmm sta je to jel, na kraju 2021 kamatonosni dug bez najmova je bio 98mil $, u ovoj godini treba otplatiti 11mil $, do sad je otplaceno 3mil$, prodani brod ima oko 9 mil$ duga pretpostavljam iz prijasnjih izvjesca, znaci na kraju godine kad prodaju brod imat ce 78mil $ duga, sta je podjeljeno po brodu od 9 brodova, daje 8,6mil $ duga, dok je trenutna scrap vrijednost brodova negdje oko cca 6mil $ vjerovatno malo vise po brodu nisam racunao pojedinacno, uz to bit ce otplaceno 20% tog duga neracunajuci najmove do kraja godine. (Ovdje treba uzest u obzir da je ovo cijeli kamatonosni dug i u njemu se nalazi manji dio koji zapravo ne otpada na brodove nego na ostale sastavnice atpl ukljucujuci i atlant centar, recimo da je vjerovatno to negdi u razini 4-5 mil $ pa je onda i ovaj gore izracun nesto i manji za 5-6 %)
Sta se tice najmova dva supramaxa tj njihove obveze se na kraju 2021 vode po cijeni od 7,5mil $ po brodu sta ukljucuje i cijenu otkupa broda.
Uz sve to uporabni vijek tih brodova je i dalje jos min 10god
Uz sve obveze, dokovanja, novogradnji, otplate dugova, dividende, novcani tok tj cash ce se jos uz to povecat do kraja godine, kako ce batala teretit to jedino ne znam, racunam je oko nule utjecaja da ce se nekako sama financirat s obzirom na kupnju nekretnina u zadnje vrijeme.
-
da, nema spota nego kratkorocni najam, nisam siguran gdje sam procitao jer JDPL ne pratim toliko ali ni njihovi brodovi nisu na spotu nego u najmu od 1-3 mjeseca, osim ovog kojeg je sad na 5 god
-
samo da nam ne promakne jedna važna informacija. ovaj tjedan je međunarodna banka za poravnanje u bazelu (centralna banka svih centralnih banaka) uvrstila i kineske juane. dva dana poslije je ogromna indijska cementara za te iste juane kupila ruski ugalj u visini 24m$ iz neke daleko istočne luke za koju sam prvi put čuo. znači da sve i dalje ide po planu koliko god nam se činilo da tu nema plana.
-
samo da nam ne promakne jedna važna informacija. ovaj tjedan je međunarodna banka za poravnanje u bazelu (centralna banka svih centralnih banaka) uvrstila i kineske juane. dva dana poslije je ogromna indijska cementara za te iste juane kupila ruski ugalj u visini 24m$ iz neke daleko istočne luke za koju sam prvi put čuo. znači da sve i dalje ide po planu koliko god nam se činilo da tu nema plana.
ovakve stvari, svjetska su javna tajna.......neki kupuju naftu i ostale sirovine extra jeftino u odnosu na druge i ona te sirovine obilaznim putem idu do građana ili firmi odnosno krajnjih potrošača zemalja čije su vlade doprinjele ovoj situaciji ali po extra visokim cijenama.......siromašnim zemljama hrana postaje još nedostupnija a nama "bogatima" prilikom doslovno svake novčane transakcije uzimaju bar 20-30% više nego bi to trebalo realno biti, makar je to "realno" relativan pojam.......no vratit će se sve, više ili manje ,vjerovatno vrlo skoro, u neke realno prihvatljivije okvire kad love bude puno manje pa se ni za bitno niže cijene od današnjih neće "pola" tih količina moći prodati.........kad ekonomsli kotač naglo uspori, vrlo ga je teško ponovno jače pokreniti......na "prirodan način" ovako struktutirane ekonomije ni ne mogu se pokrenuti, pa će sljedeči način opet morati biti "neprirodan" u trenu kad to glavni igraći odluće........
-
kolega sa većinom vašeg posta se slažem osim da ima povratka na staro. to je nemoguće. godinama nas spremaju da je ekonomski,demografski, radni i ini centar svijeta u istočnij aziji i to sad uživo gledamo.
-
samo da nam ne promakne jedna važna informacija. ovaj tjedan je međunarodna banka za poravnanje u bazelu (centralna banka svih centralnih banaka) uvrstila i kineske juane. dva dana poslije je ogromna indijska cementara za te iste juane kupila ruski ugalj u visini 24m$ iz neke daleko istočne luke za koju sam prvi put čuo. znači da sve i dalje ide po planu koliko god nam se činilo da tu nema plana.
https://www.poslovni.hr/svijet/indija-…-zapadu-4343723
ovakve stvari, svjetska su javna tajna.......neki kupuju naftu i ostale sirovine extra jeftino u odnosu na druge i ona te sirovine obilaznim putem idu do građana ili firmi odnosno krajnjih potrošača zemalja čije su vlade doprinjele ovoj situaciji ali po extra visokim cijenama.......siromašnim zemljama hrana postaje još nedostupnija a nama "bogatima" prilikom doslovno svake novčane transakcije uzimaju bar 20-30% više nego bi to trebalo realno biti, makar je to "realno" relativan pojam.......no vratit će se sve, više ili manje ,vjerovatno vrlo skoro, u neke realno prihvatljivije okvire kad love bude puno manje pa se ni za bitno niže cijene od današnjih neće "pola" tih količina moći prodati.........kad ekonomsli kotač naglo uspori, vrlo ga je teško ponovno jače pokreniti......na "prirodan način" ovako struktutirane ekonomije ni ne mogu se pokrenuti, pa će sljedeči način opet morati biti "neprirodan" u trenu kad to glavni igraći odluće........
a to je tako kad nema kazne za takve stvari. Da te oderu desetorostruko po tankeru, ili fiksno recimo oduzimanjem dozvole za prodaju i prerađivanje naftnih derivata na par mjeseci, onda bi se drugacije radilo..
-
BCI 5 T/C routes 180000 18481 -1264
BPI 5 T/C routes 82500 22219 -78
BSI 10 T/C routes 58328 25103 -89
BHSI 7 T/C routes 38200 22609 -364BDI INDEX 2159 -55
-
-
Može li mi tko reći koliko svaki dan ATPL gubi po ovim vozarinama?
-
a zasto bi gubio break even je oko 13500 dolara problem je BDI koji konstantno pada u kvartalu koji je tradicionalno najjaci plus sto nemamo kvruma za odrzavanje glavne skupstine
-
Vozarine padaju u povijesno najboljem dijelu godine za bulkere, Capeovi na 18500$, a lijepo sam vam prije dva mjeseca govorio što će se desiti, pa ste me tada ismijavali, a cijelo vrijeme sam vam dobronamjerno pisao. Sada kada je vrag odnio šalu, više nije tako smiješno. A što će tek biti na zimu sa vozarinama kada je najslabiji dio godine, ako sada toliko padaju? Treba puno čitati i proučavati, te raditi analize da bi se mogla donijeti ispravna odluka, a ni tada nisi 100% siguran da je ispravna. Gdje su sada širitelji propagande, više se ne javljaju jer su vjerojatno prodali.
-
Što se nisi javio u prvom kvartalu kad su povijesno najniže a bile više nego sada?
Što su analize tada govorile?
-
Vozarine padaju u povijesno najboljem dijelu godine za bulkere, Capeovi na 18500$, a lijepo sam vam prije dva mjeseca govorio što će se desiti, pa ste me tada ismijavali, a cijelo vrijeme sam vam dobronamjerno pisao. Sada kada je vrag odnio šalu, više nije tako smiješno. A što će tek biti na zimu sa vozarinama kada je najslabiji dio godine, ako sada toliko padaju? Treba puno čitati i proučavati, te raditi analize da bi se mogla donijeti ispravna odluka, a ni tada nisi 100% siguran da je ispravna. Gdje su sada širitelji propagande, više se ne javljaju jer su vjerojatno prodali.
Vozarine padaju jel Kina uvozi trenutno manje zeljeza. Tko zna sto ce biti do kraja 3Q. To se lako obrne. Meni je sada najvaznije pitanje kuda ce trziste u USA i gdje je dno.
-
Što se nisi javio u prvom kvartalu kad su povijesno najniže a bile više nego sada?
Što su analize tada govorile?
Nisam tada pisao u ovoj aplikaciji, već sam većinom prodavao Crypto imovinu koju sam imao. Zadnjih godina sam najviše trgovao s kriptovalutama i sa stranim dionicama, do početka ove godine kada je vani sve počelo padati, te sam se tada povukao.
-
koliko ja znam do kraja godine zakonski rok a poziv onda sa prijedlogom za skupstinu do 30.11. tekuce godine
-
Vozarine padaju u povijesno najboljem dijelu godine za bulkere, Capeovi na 18500$, a lijepo sam vam prije dva mjeseca govorio što će se desiti, pa ste me tada ismijavali, a cijelo vrijeme sam vam dobronamjerno pisao. Sada kada je vrag odnio šalu, više nije tako smiješno. A što će tek biti na zimu sa vozarinama kada je najslabiji dio godine, ako sada toliko padaju? Treba puno čitati i proučavati, te raditi analize da bi se mogla donijeti ispravna odluka, a ni tada nisi 100% siguran da je ispravna. Gdje su sada širitelji propagande, više se ne javljaju jer su vjerojatno prodali.
Vozarine padaju jel Kina uvozi trenutno manje zeljeza. Tko zna sto ce biti do kraja 3Q. To se lako obrne. Meni je sada najvaznije pitanje kuda ce trziste u USA i gdje je dno.
Kažu da se Kina bori protiv inflacije slabijom potražnjom za željezom što dovodi do pada cijene, slično je bilo i lani kad su smanjivali cijenu ćumura. Brazil isto šteka trenutno.
-
Ovo je strašno kako je Dry Bulk ETF pao na razinu iz 2. ili 3. mjeseca 2021. Nema baš previše optimizma za budućnost u Dry Bulku sudeći po futuresima koji padaju i ETF-u koji ih prati u padu.
-
Ovo je strašno kako je Dry Bulk ETF pao na razinu iz 2. ili 3. mjeseca 2021. Nema baš previše optimizma za budućnost u Dry Bulku sudeći po futuresima koji padaju i ETF-u koji ih prati u padu.
Da, moram priznat bas su strasne ove vozarine od preko 20 000 $
-
-