1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • June 10, 2022 at 11:25 AM
    • #8,241
    Quote from StatusQuo
    Quote from hugh

    ovu "fun fact" isto sam primjetio na početku današnjeg trgovanja.......

    a ovo drugo ima mi smisla u sljedećem kontekstu: brodar koji se trži na 0,5 nava možda se trži na toj valuaciji s nekim razlogom.......jel kao atpl. naprimjer, ne isplačuje dividendu i prosjek vozarina mu je ispod prosjeka vozarina brodara iz "prvog razreda" a uz to ima i 75% flote na dokovanju i ugradnjama ove godine........neki dan je na pomorskoj večeri ovaj iz atpl rekao da gube velike novce jel su brodovi na dokovanju i ne zarađuju.....nepratim blisko izvješća svih brodara vani i njhove valuacije ali mi je u "mom malom svemiru" postalo jasno da se drugorazredni brodari koji ne isplačuju dividende ili su one male a imaju i bitno manje ostvarene prosječne vozarine na mogu uspoređivati s prvorazrednim brodarima koje tržište svejedno ovako ruši bez obzira na velike dividende i velike ostvarene prosječne vozarine.....

    nešto ima i u tome da li je neki brodar imao znanja i financijskih sposobnosti da naruči polovne i/ili nove brodove još prije godinu,godinu i pol jeftinije ili kasnije skuplje.......koliko su loše fixirane ili dobro fixirane ugovore na vrijeme i koje vrijeme imali prije velikog obrata trenda.....i tako mic po mic dođe razlika od 0,5 do 1 i više......plus još malo burzovnog sentimenta i svi sastojci su tu.......

    Sta je to 100% mic po mic razlike jer eto nije top 1% kompanija na svijetu, zar ne pretjerujete malo vise s tim zakljuckom kojom opravdavate toliku razliku u vrednovanju, uostalom slicne price smo slusali i na 185kn o svakakvim negativnim stvarima i opravdavanjima zbog cega ne vrijedi vise ali vozarina radi cash flow koji se ne moze ignorirat na kraju jer ipak nije rijec o malom cash flowu koja ova ili slicne kompanije ostvaruju, ne zaboravimo da na 185kn kapitalizacija je bila jednaka skoro danasnjem novcu na racunu toliko o objektivnosti tadasnjih kriticara, uostalom u modelima vrednovanja i uporedjivanja nekog sektora realno pravilnije bi bilo uzet median i u principu izbacit top i bottom 1-2% kompanija koje u principu iskrivljuju sliku, pa onda ako cemo ATPL usporedjivat s vanjskima treba uzet i neku usporednu kompaniju s druge strane, a ne top 1%.

    Dobro je kolega primjetio da ste vec duze dodatno pesimisticni pa onda jos dodatno na negativu bacite, recimo CEO atpl nije ni na koji nacin srocio kako ste vi to napisali eksplicitno da gube velike novce zbog dokovanja, rekao je citirat cu " trenutacno prolazimo kroz dosta zahtijevan program dokovanja, nazalost to se dogadja u nekom dobrom trzistu pa je to gubitak u neku ruku za kompaniju jer gubimo mozda najbolje trziste, al to su redoviti periodi odrzavanja koju mi kao kompanija moramo postovat"

    Sta se tice dokovanja ajde da to rijesimo brojcano vec ipak bi to bilo jedino ispravno da vidimo koliki je to utjecaj tj. koliko je to gubitka za ATPL ili bolje receno izgubljene dobiti pa da svatko procijeni jel mu to veliko ili nije to je jedino ispravno, o trosku dokovanja opcenito vec znamo cijenu pa se time necu bavit. Dokovanje u prosjeku traje nekih 25 dana, ako imamo 9 dokovanja to je godisnje dokovanje od 225 dana u odnosu na ukupnih 4380 dana ili u postotku gubitak nekih cca 5% operativnih dana, po tome to nije toliki strasan gubitak, novcano ako gledamo 1Q dobit je bila 9000$ dnevno po brodu, a trosak radnika je oko 3000$ po brodu dnevno, sta znaci 12000$ manje dobiti po brodu koji je u dokovanje ako uzimamo 1Q stanje i na 225 dana to je 2,7mil $ ili nekih 18,3mil Kn, da li je to veliki izostanak dobiti na forward 1Q=67*4=268mil ili smanjenje dobiti od 7,5%

    Disclaimer na gornju racunicu

    - Tecaj je iz 1Q 6,8kn, tecaj dolara jos jaca pa je trenutno forward dobiti veci za iznos veceg tecaja

    - Izracun obuhvaca gubitak dobiti ne uzima EBITDA jer vecina prvenstveno gleda dobit

    - Utjecaj na pojedini kvartal mogu biti veca jer dokovanja nece biti savrseno rasporedjena

    - Trosak je realno nesto veci za dodatne troskove osnovnog odrzavanja broda u doku, za potrosnju goriva do doka i u doku mislim da mozemo na taj trosak dodati jos 20% dodatnog troska koji je ovako tesko izracuna pa neka to onda bude smanjena dobit od 20mil na yoy bazi

    - Amortizacija je prosle godine povecana radi povecanja vrijednosti imovine cca 10% pa je i dobit manja za to povecanje ako cemo gledat usporedno s proslom godinom, te ce dodatno biti povecana radi prociscivaca ali to nije neki veliki utjecaj s obzirom na ukupnu vrijednost imovine


    Prednosti dokovanja o kojima se manje govori ali dokovanje nije samo trosak bez benefita, dokovanje je remont broda u ovom slucaju na 5 godisnjoj bazi, najbitnije prednosti su ciscenje ili bojanje trupa, prepostavka je da je sada bojanje s kvalitetnijom bojom radi EEXI zahtijeva, te ostali remonti oko motora tj propulzije.

    Prednosti za buduce razdooblje zbog navedenih stvari, znace brzu brzinu broda sta znaci smanjena mogucnost penala zbog neispunjavanja ugovorene brzine te ujedno i najvaznije smanjena potrosnja broda sta u uvjetima ovako visokih cijena goriva je jako bitna stvar, teoretski takav brod bi mogao postic nesto vecu vozarinu nego prije radi vecih usteda goriva, ne zaboravimo da je trenutno trosak goriva dnevno oko 25000$ oprilike po brodu i 10% ustede na gorivu je usteda od 2500$ dnevno pa sad racunajte koliko to znaci na godisnjoj bazi, da li to moze utjecat na nesto bolju vozarinu mislim da moze realno da ste unajmitelj sigurno vam je bitno i to. Jos jedna prednost je moguce smanjenje OPEX-a broda jer je smanjena mogucnost ulaganja oko motora i kvarova nakon dokovanja ako je sve oko motora napravljeno u doku.

    Sta se tice gornje racunice neostvarene dobit od 3mil$ ili ako cemo gledat dnevno po brodu gubitak 700$ prosjecne vozarine manje radi toga na godisnoj bazi ocito je s obzirom na volatilnost vozarina da tih 700$ ne predstavlja neki utjecaj jer vozarine se na dnevnoj bazi mjenjaju po 1000$, pa je jedino ovdje bitno stanje vozarina jer taj gubitak u ovakvim uvjetima se lako nadoknadi uostalom s obzirom na navedene prdnosti gore upitno je da li se takav gubitak im moze nadoknadit nakon dokovanja radi iskazanih prednosti. Te jos jedna stvar dobro je da nakon dokovanja mozemo bit i sigurniji da je takav brod potpisan bar na 6-9 mjeseci jer takva je praksa pa onda je lakse i planiranje buduceg CF sta nije zanemarivo u slucaju pada vozarina.

    Display More

    Mislim da je odlično da dokovanja naprave ove godine jer bi iduće godine mogli baš zbog ubrzane ugradnje pročišćivaća i vrlo vjerojatno većeg scrapa za najstarije brodove mogli imati smanjenje dostupnih capaciteta u DRY BULKU odnosno još veće cijene vozarina.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • June 10, 2022 at 11:33 AM
    • #8,242
    Quote from noname
    Quote from tin

    Koji su to brodovi na dokovanju:

    Atlantska plovidba - flota

    1. AP ARGOSY Plovi za Dangjin gdje stiže 28.06.

    2. AP ASTAREA Plovi za Skikda gdje se očekuje 12.06.

    3. AP DRZIC U Chennai.

    4. AP DUBRAVA U El Ferrol , slijedi Houston 23.6.

    5. AP JADRAN Plovi za Ust Luga , gdje se očekuje 06.06.

    6. AP LIBERTAS U Balikpapan , slijedi Marivelles 13.06.

    7. AP REVELIN U Gijon, slijedi Ghent 12.06.

    8. AP SLANO Plovi za Kawasaki , gdje se očekuje 10.06.

    9. AP STON Plovi za Chittagong gdje stiže 14.06.

    10. AP SVETI VLAHO Plovi za luku Kakinada gdje se očekuje 24.06.

    11. MIHO PRACAT U luci Flushing, slijedi Ust Luga 13.06.

    12. ZAGREB Plovi za Ust Lugu gdje se očekuje 11.06., slijedi Rostock 17.6.

    Display More

    Od 12 brodova tri su vezana za rusku luku Ust Luga, sankcije na djelu :)

    Display More

    Mozes li mi slikovito prikazat ta tri broda koja su vezana, danas postoje satelitske snimke pa da budemo sigurni bas da su vezana ???, ali ocito si mislio da su na ruti St luge i negdje drugdje nego da su bas vezana

  • noname
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    230
    Postova
    137
    Member since
    January 13, 2021
    • June 10, 2022 at 11:36 AM
    • #8,243

    Opušteno, ovo je samo bila, što bi rekao hugh, fun fact....

  • tenis
    Početnik
    Reakcija primljeno
    36
    Postova
    37
    Member since
    February 12, 2020
    • June 10, 2022 at 11:37 AM
    • #8,244

    Status Quo.zašto se trudite toliko to sve objasniti nekima koji vjerovatno ni plivat ne znaju....

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • June 10, 2022 at 11:39 AM
    • #8,245
    Quote from tenis

    Status Quo.zašto se trudite toliko to sve objasniti nekima koji vjerovatno ni plivat ne znaju....

    Eto nadam s da neki od njih ipak zele naucit plivat !.......ali dobro na kraju i meni dodje jer i ja onda malo detalnije razradim neke stvari, valjda je drugacije kada ides nesto pisat nego kada samo razmisljas o tome.



    Quote from tin
    Quote from StatusQuo

    Sta je to 100% mic po mic razlike jer eto nije top 1% kompanija na svijetu, zar ne pretjerujete malo vise s tim zakljuckom kojom opravdavate toliku razliku u vrednovanju, uostalom slicne price smo slusali i na 185kn o svakakvim negativnim stvarima i opravdavanjima zbog cega ne vrijedi vise ali vozarina radi cash flow koji se ne moze ignorirat na kraju jer ipak nije rijec o malom cash flowu koja ova ili slicne kompanije ostvaruju, ne zaboravimo da na 185kn kapitalizacija je bila jednaka skoro danasnjem novcu na racunu toliko o objektivnosti tadasnjih kriticara, uostalom u modelima vrednovanja i uporedjivanja nekog sektora realno pravilnije bi bilo uzet median i u principu izbacit top i bottom 1-2% kompanija koje u principu iskrivljuju sliku, pa onda ako cemo ATPL usporedjivat s vanjskima treba uzet i neku usporednu kompaniju s druge strane, a ne top 1%.

    Dobro je kolega primjetio da ste vec duze dodatno pesimisticni pa onda jos dodatno na negativu bacite, recimo CEO atpl nije ni na koji nacin srocio kako ste vi to napisali eksplicitno da gube velike novce zbog dokovanja, rekao je citirat cu " trenutacno prolazimo kroz dosta zahtijevan program dokovanja, nazalost to se dogadja u nekom dobrom trzistu pa je to gubitak u neku ruku za kompaniju jer gubimo mozda najbolje trziste, al to su redoviti periodi odrzavanja koju mi kao kompanija moramo postovat"

    Sta se tice dokovanja ajde da to rijesimo brojcano vec ipak bi to bilo jedino ispravno da vidimo koliki je to utjecaj tj. koliko je to gubitka za ATPL ili bolje receno izgubljene dobiti pa da svatko procijeni jel mu to veliko ili nije to je jedino ispravno, o trosku dokovanja opcenito vec znamo cijenu pa se time necu bavit. Dokovanje u prosjeku traje nekih 25 dana, ako imamo 9 dokovanja to je godisnje dokovanje od 225 dana u odnosu na ukupnih 4380 dana ili u postotku gubitak nekih cca 5% operativnih dana, po tome to nije toliki strasan gubitak, novcano ako gledamo 1Q dobit je bila 9000$ dnevno po brodu, a trosak radnika je oko 3000$ po brodu dnevno, sta znaci 12000$ manje dobiti po brodu koji je u dokovanje ako uzimamo 1Q stanje i na 225 dana to je 2,7mil $ ili nekih 18,3mil Kn, da li je to veliki izostanak dobiti na forward 1Q=67*4=268mil ili smanjenje dobiti od 7,5%

    Disclaimer na gornju racunicu

    - Tecaj je iz 1Q 6,8kn, tecaj dolara jos jaca pa je trenutno forward dobiti veci za iznos veceg tecaja

    - Izracun obuhvaca gubitak dobiti ne uzima EBITDA jer vecina prvenstveno gleda dobit

    - Utjecaj na pojedini kvartal mogu biti veca jer dokovanja nece biti savrseno rasporedjena

    - Trosak je realno nesto veci za dodatne troskove osnovnog odrzavanja broda u doku, za potrosnju goriva do doka i u doku mislim da mozemo na taj trosak dodati jos 20% dodatnog troska koji je ovako tesko izracuna pa neka to onda bude smanjena dobit od 20mil na yoy bazi

    - Amortizacija je prosle godine povecana radi povecanja vrijednosti imovine cca 10% pa je i dobit manja za to povecanje ako cemo gledat usporedno s proslom godinom, te ce dodatno biti povecana radi prociscivaca ali to nije neki veliki utjecaj s obzirom na ukupnu vrijednost imovine


    Prednosti dokovanja o kojima se manje govori ali dokovanje nije samo trosak bez benefita, dokovanje je remont broda u ovom slucaju na 5 godisnjoj bazi, najbitnije prednosti su ciscenje ili bojanje trupa, prepostavka je da je sada bojanje s kvalitetnijom bojom radi EEXI zahtijeva, te ostali remonti oko motora tj propulzije.

    Prednosti za buduce razdooblje zbog navedenih stvari, znace brzu brzinu broda sta znaci smanjena mogucnost penala zbog neispunjavanja ugovorene brzine te ujedno i najvaznije smanjena potrosnja broda sta u uvjetima ovako visokih cijena goriva je jako bitna stvar, teoretski takav brod bi mogao postic nesto vecu vozarinu nego prije radi vecih usteda goriva, ne zaboravimo da je trenutno trosak goriva dnevno oko 25000$ oprilike po brodu i 10% ustede na gorivu je usteda od 2500$ dnevno pa sad racunajte koliko to znaci na godisnjoj bazi, da li to moze utjecat na nesto bolju vozarinu mislim da moze realno da ste unajmitelj sigurno vam je bitno i to. Jos jedna prednost je moguce smanjenje OPEX-a broda jer je smanjena mogucnost ulaganja oko motora i kvarova nakon dokovanja ako je sve oko motora napravljeno u doku.

    Sta se tice gornje racunice neostvarene dobit od 3mil$ ili ako cemo gledat dnevno po brodu gubitak 700$ prosjecne vozarine manje radi toga na godisnoj bazi ocito je s obzirom na volatilnost vozarina da tih 700$ ne predstavlja neki utjecaj jer vozarine se na dnevnoj bazi mjenjaju po 1000$, pa je jedino ovdje bitno stanje vozarina jer taj gubitak u ovakvim uvjetima se lako nadoknadi uostalom s obzirom na navedene prdnosti gore upitno je da li se takav gubitak im moze nadoknadit nakon dokovanja radi iskazanih prednosti. Te jos jedna stvar dobro je da nakon dokovanja mozemo bit i sigurniji da je takav brod potpisan bar na 6-9 mjeseci jer takva je praksa pa onda je lakse i planiranje buduceg CF sta nije zanemarivo u slucaju pada vozarina.

    Display More

    Mislim da je odlično da dokovanja naprave ove godine jer bi iduće godine mogli baš zbog ubrzane ugradnje pročišćivaća i vrlo vjerojatno većeg scrapa za najstarije brodove mogli imati smanjenje dostupnih capaciteta u DRY BULKU odnosno još veće cijene vozarina.

    Display More

    Tko zna nagadjamo da bi mozda i mogle, zamisli kako bi to bilo da kao danas vozarine se vrte oko 35000$, a ne kao danas oko 25000$...nije da je to nemoguce

    Edited once, last by StatusQuo: Merged a post created by StatusQuo into this post. (June 10, 2022 at 11:43 AM).

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • June 10, 2022 at 12:19 PM
    • #8,246

    BCI 5TC 19665 22

    Očekujemo preokret

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • June 10, 2022 at 1:41 PM
    • #8,247

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Miriši na preokret....

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • June 10, 2022 at 1:49 PM
    • #8,248
    Quote from tin

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Miriši na preokret....

    I na jabuke i na pola šest u ponedjeljak kad brečmars krene up jako... :) :P ^^

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • June 10, 2022 at 2:02 PM
    • #8,249

    Freight futures am update

    Capesize up ~2%
    Panamax up ~2%
    #shipping #drybulk $BDRY

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • June 10, 2022 at 2:06 PM
    • #8,250

    Ništa još :D

    BCI 5 T/C routes 180000 19665 22

    BPI 5 T/C routes 82500 23662 -402

    BSI 10 T/C routes 58328 27440 -358

    BHSI 7 T/C routes 38200 25509 -941

    BDI INDEX 2320 -22

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • June 10, 2022 at 3:56 PM
    • #8,251

    Symbol

    Last PriceChangeChg %CurrencyMarket TimeVolumeSharesAvg Vol (3m)Day Range52-Wk RangeDay ChartMarket Cap

    NMM

    28.08-0.05-0.18%USD9:47AM EDT28,412-280,103847.935M

    NM

    3.1850+0.0550+1.76%USD9:53AM EDT19,272-243,41272.695M

    SB

    4.4800+0.0200+0.45%USD9:53AM EDT144,689-1.414M545.014M

    SBLK

    27.20+0.15+0.55%USD9:55AM EDT603,034-2.632M2.793B

    SHIP

    1.0550+0.0050+0.48%USD9:51AM EDT586,605-3.162M188.123M

    DSX

    5.49+0.05+0.92%USD9:55AM EDT311,797-1.201M472.921M

    EGLE

    65.15+0.84+1.30%USD9:55AM EDT90,407-459,446892.05M

    GNK

    22.71+0.11+0.49%USD9:55AM EDT172,999-1.294M956.143M

    GOGL

    13.65-0.07-0.47%USD9:55AM EDT897,247-4.235M2.737B

    Preokret???

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • June 10, 2022 at 4:53 PM
    • #8,252

    Ne, očito je inflacija očekivano loša pa će sve da ronja i danas.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 10, 2022 at 8:33 PM
    • #8,253

    We expect the dry bulk fleet to grow at a compound annual growth rate of 2% over the next 5 years, revised down by 0.2% The Big Picture: Supply update — Breakwave Advisors

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 11, 2022 at 10:32 AM
    • #8,254

    Golden Ocean Group: 14% Yield, Low Debt, Strong Earnings (NASDAQ:GOGL) | Seeking Alpha

    Demand for bulk ships is expected to outpace supply through 2024, with global fleet utilization continuing to rise:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 11, 2022 at 10:51 AM
    • #8,255

    George Economou sees at least three years of good health ahead for dry bulk Bulkers regaining allure for major Greek owners :: Lloyd's List (informa.com)

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • June 11, 2022 at 1:17 PM
    • #8,256

    2022 8th Capital Link Maritime Leaders Summit Greece Forum - Shipping & The Global Supply Chain Forum capital linkova

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • June 11, 2022 at 2:38 PM
    • #8,257

    Malo brojeva od gospona Joakima

    I like it

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • June 11, 2022 at 3:23 PM
    • #8,258

    Po ovome ekspanzija novca nastavlja rast i to brze od ocekivanja, trebalo bi se odraziti na shipping koliko toliko, vrlo lako je moguce da vidimo pad demanda od amera u eu zbog kamatnih stopa i rast od kine pa da to balansira potraznju iako je kina uvijek bila ta koja je bila bitnija za dry, s tim da postoje u narednom periodu jos dodatne stvari koje ce povecat ton milje zbog sankcija.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • June 11, 2022 at 3:59 PM
    • #8,259
    Quote from jasko

    2022 8th Capital Link Maritime Leaders Summit Greece Forum - Shipping & The Global Supply Chain Forum capital linkova

    Sve češće se spominje da se tehnologija alternativnog goriva još uvijek prebrzo razvija, da se nije stabilizirala i da zbog toga nitko ne želi kupovati nove brodove.

    Tu se čulo da se očekuje da tržište odredi/prihvati alternativni pogon tek 2028.

    godine.

    Brodogradilišta su puna do 2025. godine.

    Na pitanje u što bi uložili sto milijuna dolara, odgovor je bio dry bulk.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • June 11, 2022 at 5:29 PM
    • #8,260
    Quote from lebowski
    Quote from jasko

    2022 8th Capital Link Maritime Leaders Summit Greece Forum - Shipping & The Global Supply Chain Forum capital linkova

    Sve češće se spominje da se tehnologija alternativnog goriva još uvijek prebrzo razvija, da se nije stabilizirala i da zbog toga nitko ne želi kupovati nove brodove.

    Tu se čulo da se očekuje da tržište odredi/prihvati alternativni pogon tek 2028.

    godine.

    Brodogradilišta su puna do 2025. godine.

    Na pitanje u što bi uložili sto milijuna dolara, odgovor je bio dry bulk.

    Display More

    Veliki je pritisak na pozurivanje prijelaza na nove izvore i tehnologije, znamo kako to najcesce zavrsava?

    Zavrsava pogresnim koracima koji ce usporiti proces stvoriti nove velike disrupcije.

    Dali ima nesto bolje od disrupcija za dry bulk?

    Ima, vise i jacih disrupcija.

    Prvo ce se ciniti da su pop....li brodari a na kraju ce bas oni najvise profitirati.

    Dali mozemo zamisliti sto bi se dogodilo da se iz nekog razloga svima flota prepolovi?

    Dali bi oni imali upola manju dobiti ili 10x vecu dobit?

    100% da ce svaka pogreska u srljanju povecati buduci jackpot

    bulkerasa ali i tankerasa jer i njiihova je flota stara + orderbook u podrumu, samo se ceka jos jedan okidac za ludilo iako ako avg spot vozarine 30k iznad BE za MR vec nisu ludilo sto je? :/

    Traje to samo 2 mjeseca pa je jos rano za zse da se pokrened 🤭;(

    U 2022. Sestre produktasice su avg +100%, stng +180%

    👀Promatrajmo :saint:

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 2, 2025 at 9:53 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      June 2, 2025 at 9:53 PM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 31

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 2, 2025 at 3:43 PM
    2. Odgovora
      31
      Pregleda
      17k
      31
    3. joe

      June 2, 2025 at 3:43 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 2, 2025 at 2:49 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      920k
      2.1k
    3. slovojed12

      June 2, 2025 at 2:49 PM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 1, 2025 at 10:16 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 1, 2025 at 10:16 AM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 2, 2025 at 9:53 PM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    joe June 2, 2025 at 3:43 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    slovojed12 June 2, 2025 at 2:49 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 1, 2025 at 10:16 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 6 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™