DRY BULK
-
-
-
BCI 5 T/C routes 180000 33069 -2495
BPI 5 T/C routes 82500 28965 -927
BSI 10 T/C routes 58328 31168 57
BHSI 7 T/C routes 38200 29799 -109BDI INDEX 3127 -126
-
Bome se "naši" brodići dobro drže
-
Evo i Star bulka:
https://www.hellenicshippingnews.com/star-bulk-carr…1-65-per-share/
prosječne vozarine za q1 o kojima naši brodari mogu samo sanjati......u 4 kvartala isplačena dividenda pokrila je trečinu investicije onima koji su kupovali prije godinu dana......za svoja ostvarenja upravo primaju zasluge, nagrade i ordenje u vidu -6%.....
-
😁Uvijek ima onaj jedan "the netko" koga se ceka i bez cije kupnje ili prodaje dionica ne moze dalje dole ili gore.
Mislim da imamo jednog kvalitetnog kandidata za tu UP ulogu sada na atpl? 🤭
Dok promatramo i cekamo ishod ove misterije sta kazete na to da njemci najavljuju zamjenu ruskog plina sa ugljenom?
Tko ce prevesti te kolicine i od kuda?
Po kojoj cijeni? 🤪
Ovaj hedge moze pokriti sve godisnje racune za⚡ struju 🔥grijanje i ljetovanje🏄♀️?
Germany to Bring Back Coal Power Plants If Russia Cuts Off GasGermany plans to bring back coal- and oil-fired power plants should Russia cut off natural gas shipments to Europe’s largest economy.www.bloomberg.com -
Evo i Star bulka:
https://www.hellenicshippingnews.com/star-bulk-carr…1-65-per-share/
prosječne vozarine za q1 o kojima naši brodari mogu samo sanjati......u 4 kvartala isplačena dividenda pokrila je trečinu investicije onima koji su kupovali prije godinu dana......za svoja ostvarenja upravo primaju zasluge, nagrade i ordenje u vidu -6%.....
SBLK je rast počeo sa 6,24 usd dakle s najniže razine su trenutno x 5...odnosno al pari ATPL na 650 kn...a što se tiće - 6% ...pričekajte par dana ide to na 35 usd bez problema.
-
During April, there has been an increase of about 43% year-on-year of bulk carrier tonnage arriving in the ports of Amsterdam, Rotterdam and Antwerp to discharge cargoes. The main driver of this trend has been the extra coal imports into Europe.
The 24.1 million tons in April is the highest level seen for the last five years and this has created congestion and delays. So over all the above combined with online supply chain issues which are rail and tracking constraints, have created delays in loading discharge ports, with the inevitable consequence of making voyage durations longer across all vessel sizes and supply squeeze is therefore starting to develop.
Concerning coal, the European Union decided in April to phase out imports of coal from Russia by mid-August. As coal can be readily imported from other sources, this embargo should have no significant impact on Eurozone economies. And if anything will prove positive for the bulk carrier vessels performing this trade from further away loading ports, leading to increased ton-mile demand for coal shipments
-
Neki puta brojevi i valuacije govore više od 1000 riječi. Npr malo fwd P/E ili P/NAV, ako je tesko pronaći evo DSX je imala zaradu 0,31/sh jučer zatvorila na 6,36 trenutacno 5,90 a SBLK 1,72/sh jucer zatvorio 32,79, trenutaćno 31,61.
AP dobit po dionici 48,7 danas zatvorila 536.
Znači :
DSX fwd P/E jučer 5,13 trenutačno 4,76
SBLK fwd P/E jučer 4,76 trenutačno 4 59
AP fwd P/E jucer 2,75 trenutačno 2,75
E sad kako to korelira koliko je diskont? Pa recimo zanemariv 42,23% u odnosu na DSX i 40,09 u odnosu na SBLK ili drugačije AP ima potencijal rasta na valuaciju prema DSX cca 73% i cca 66,92% u odnosu na valuaciju prema SBLK.
Naravno netko će reći to je samo dinamički ali zgodno je što je sa P/NAV slično.??????
-
prosječne vozarine za q1 o kojima naši brodari mogu samo sanjati......u 4 kvartala isplačena dividenda pokrila je trečinu investicije onima koji su kupovali prije godinu dana......za svoja ostvarenja upravo primaju zasluge, nagrade i ordenje u vidu -6%.....
SBLK je rast počeo sa 6,24 usd dakle s najniže razine su trenutno x 5...odnosno al pari ATPL na 650 kn...a što se tiće - 6% ...pričekajte par dana ide to na 35 usd bez problema.
Samo mala ispravka SBLK je imao the lowest point 3 86 u siječnju 2020, pa ....
-
-
-
Uz Dac i Zim koje imam, počeo sam prodavati put opcije na NMM, pa ako me izvrši i tu ću biti.
Unatoč svim muljažama, ovdje je Mcap samo 900 m$, što je jako nisko. Ništa nije rasla a perspektiva im izgleda solidno.
129 brodova+21 novogradnja.
Po 1/3 svaki sektor. Kontejneraše su solidno dugoročno ugovorili.
A imaju dosta product tankera LR1, MR1, što na spotu, što jako kratkoročno gdje bi mogli znatno popraviti situaciju, i sav drybulk im je kratkoročan ili index-linked. Znači ako dobro ugovore bulk i tanker sektor ovo bi moglo ići gore.
Mislim da je u trenutnu cijenu uključen izostanak dividendi, muljaže i moguće nepovoljno spajanje s NM.
-
Opake prognoze Joakima, a on nije dečko koji se samo tako istrčava. -
Opake prognoze Joakima, a on nije dečko koji se samo tako istrčava.Zapravo vrlo realno i logicno razmisljanje.
Kina je u zaostatku i mora puno nadoknadivati.
VALE je u velikom podbacaju i mora puno toga nadoknaditi.
Ima vrlo trazenu robu koja je sada i na prilicnom diskontu.
Zbrojeno daje full bullish outlook.
BTW takva se prognoza i od mene mogla procitati ovdje prije nekog vremena.
Promatrajmo rasplet🛋️📺🍿🍺🥜🍹
-
kad smo več kod jakog capa......
BCI 5TC 28840 -4229
-
BCI 5 T/C routes 180000 28840 -4229
BPI 5 T/C routes 82500 28259 -706
BSI 10 T/C routes 58328 31052 -116
BHSI 7 T/C routes 38200 29730 -69BDI INDEX 2933 -194
-
Freight futures
Capesize down ~3%
Panamax down ~2%
-
Dry bulk Q1 dividend recap with annualized yields:
⁃$SBLK: 1.65 (21%)
⁃$DSX: 0.25 (16%)
⁃$GOGL: 0.50 (13%)
⁃$GNK: 0.79 (13%)
⁃$EGLE: 2.00 (12%)
⁃$GRIN: 0.47 (8%)
⁃$SHIP: .025 (8%)
⁃$PANL: .075 (5%)
⁃$SB: .05 (4%)Evo zasto zadnjih >6mj pisem da je neizbjezan proces iz GuG.
Jednostavno vidjelo se da ce opet doci dan da se moze opet napisati da ovo ne nudi niti jedan sektor na svijetu.
⚠️Glavna kvaka je da je ovo 1Q i da u sljedecim kvartalima idu jos dosta vece dividende i annualized yields.
Naravno da ce se smart money i dalje seliti prema shippingu bez obzira sto pise par onih koji su radi prepohlepnosti propustili kupiti veliki dip (350) a bilo im je ovdje vise puta doslovno nacrtano da je to bear trap,neka crnjace ako im je to neka utjeha alii bilo bi im mudrije da kupe prije novog skoka.
Trazite da vam.... Ako nece...
Selit ce se smart money i dalje prema shippingu jer je odlican hedge protiv inflacije kroz velike dividendne prinose i odlicno mjesto za prezimiti ako krene recesija.
Za 2-3 kvartala krece isti proces sa dividendama i na tankerasima koji su krenuli sa dna,svi osim jedne Trnoruzice servirane nama pred nosom 🤭
-
C3 Tubarao Qingdao 31.675 $/ton -3.625
C5 West Australia Qingdao 11.741 $/ton -1.345
C7 14.850 $/ton -0.765 C17 25.160 $/ton -1.665
BCI 5TC 23373 -5467 -
BCI 5 T/C routes 180000 23373 -5467
BPI 5 T/C routes 82500 27431 -828
BSI of the 10 T/C routes 58328 30757 -295
BHSI 7 T/C routes 38200 29652 -78BDI INDEX 2681 -252
-
Supre i hendiji gotovo neokrznuti. Samo da ih ne ureknem
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
October 31, 2024 at 10:28 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 835k
2.8k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
October 31, 2024 at 9:00 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 955k
2.4k
-
-
-
-
ARNT (Arena Hospitality Group d.d.) 449
- harpun
October 31, 2024 at 8:54 PM
-
- Odgovora
- 449
- Pregleda
- 166k
449
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
October 31, 2024 at 8:51 PM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.3M
3k
-
-
-
-
ATPL (Atlantska plovidba d.d.) 15k
- Admin
October 31, 2024 at 7:49 PM
-
- Odgovora
- 15k
- Pregleda
- 5.7M
15k
-