1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • April 5, 2022 at 1:56 PM
    • #7,401

    najčešće stradaju oni koji se povode za kratkoročnim trendovima jer u padu Večina kasni sa prodajom + u rastu opet ta Večina kasni sa kupnjom pa se često u praksi plaća dupli trošak koji se mogao izbjeći.

    rat je prilična neizvjesnost i može dodatno eskalirati,problem bi bio i ako će duže trajati.

    pojačanog rizika ima,ne zamaram se za sada ali mudro je biti spreman na sve.

    Večina nema komotnost moje pozicije iz više razloga pa razumijem pojedince koji usprkos potencijalu rewarda težiste stavljaju na risk.

    koliko je to dobar izbor time will tell.

    dali na pad FFA utjeće rat i kineski lockdown ili praznik i sezonalnost odgovoriti će vrijeme.

    prava sezona za capesize nije još počela pa je malo prerano za izvoditi zaključke za ostatak godine.

    capesize nije od presudne vaznosti za ATPL iako utjeće na opći sentiment i visinu vozarina manje braće.

    moj rezime je da će se za mjesec dana moći donjeti bitno utemeljenije procjene i odluke nego je to danas,bez dodatnih emocija koje nisu poželjne u investiranju.

    danas su rizici pogrešne odluke bitno pojačani.

    možda i griješim,nebi bilo....

    .

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • April 5, 2022 at 2:16 PM
    • #7,402

    BCI 5 T/C routes 180000 13469 -1427
    BPI 5 T/C routes 82500 26562 -573
    BSI 10 T/C routes 58328 29260 -628
    BHSI 7 T/C routes 38200 29510 -582

    BDI INDEX 2213 -94

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 5, 2022 at 3:17 PM
    • #7,403
    Quote from brajakica
    Quote from hugh

    ima li netko link na vikinge?......kako oni stoje danas?.......

    Vikinzi cesto stoje kako ameri odrede dan ranije dok ameri ne isporuce novu cijenu.

    Danas jaci pad na kejpovima pa da vidimo kako ce ameri danas odrediti cijenu.

    Navijam za njih da ovih dana sruse na 11$. :)

    Gogl USA premarket raste.

    Ako na danasnji jaki pad vozarina i jaki pad FFA bulkerasi okrenu u rast to ce biti pomoc za procjeniti trend? :/

    Files

    IMG_20220405_151012.jpg 118.07 kB – 0 Downloads IMG_20220405_152641.jpg 111.68 kB – 0 Downloads
  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • April 5, 2022 at 3:27 PM
    • #7,404
    Quote from brajakica
    Quote from brajakica

    Vikinzi cesto stoje kako ameri odrede dan ranije dok ameri ne isporuce novu cijenu.

    Danas jaci pad na kejpovima pa da vidimo kako ce ameri danas odrediti cijenu.

    Navijam za njih da ovih dana sruse na 11$. :)

    Gogl USA premarket raste.

    Ako na danasnji jaki pad vozarina bulkerasi okrenu u rast to ce biti pomoc za ocjeniti trend? :/

    A ako padnu onda će to biti nebitno, sezonalno i prodaju samo budale. Možda će EGLE porasti pa ćemo se uhvatiti njega, ako neće on onda će Dija ili neki kontejneraš i tako

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • April 5, 2022 at 3:46 PM
    • #7,405

    Do tada je fino vidjeti da je NAV još malo narastao od onog što se revaloriziralo u knjigama u prošlom izvješću ako dobro vidim 8) .

    Pa fino to izgleda bez prošlogodišnje dobiti/dionici i ovogodišnje za koju su i sadašnje spot i TC vozarine poprilično iznad prošlogodišnjeg prosjeka :)

    Files

    Screenshot 2022-04-05 at 15.42.25.jpg 65.56 kB – 0 Downloads
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 4:18 PM
    • #7,406
    Quote from D_artagnan

    Do tada je fino vidjeti da je NAV još malo narastao od onog što se revaloriziralo u knjigama u prošlom izvješću ako dobro vidim 8) .

    Pa fino to izgleda bez prošlogodišnje dobiti/dionici i ovogodišnje za koju su i sadašnje spot i TC vozarine poprilično iznad prošlogodišnjeg prosjeka :)

    Znaci Ston vam je 20% vrijedniji od Revelina, nesto ste vi tu pobucali ?

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • April 5, 2022 at 5:04 PM
    • #7,407

    Pa i meni je bilo čudno da je revelin manje, a noviji je?

    Al ok ipak je manja nosivost, iako je u 2. mjesecu bio preko 23 mil.$. u mojoj tablici.

    Onda bi NAV za Revelin i Dubravu bio još 6mil.$ više :)

    Ship AP STON (Bulk Carrier) Registered in Marshall Is - Vessel details, Current position and Voyage information - IMO 9652131, MMSI 538004648, Call Sign V7YF4
    Vessel AP STON is a Bulk Carrier, Registered in Marshall Is. Discover the vessel's particulars, including capacity, machinery, photos and ownership. Get the…
    www.marinetraffic.com
    Ship AP REVELIN (Bulk Carrier) Registered in Croatia - Vessel details, Current position and Voyage information - IMO 9694696, MMSI 238045000, Call Sign 9A6827
    Vessel AP REVELIN is a Bulk Carrier, Registered in Croatia. Discover the vessel's particulars, including capacity, machinery, photos and ownership. Get the…
    www.marinetraffic.com
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 5, 2022 at 5:25 PM
    • #7,408

    I nema vise ruskog ugljena.

    JAR, Australija, columbia,USA, Kanada....

    Birajte ali svaki izbor nosi puno vise tonmilja + sada su potrebne jos vece kolicine jer nedostaju velike kolicine plina.😬🌛 :love:

    Nema boljeg scenarija za bulkerase jer vise nije problem nedovoljna proizvodnja cumura.

    Vise ce voziti kejpovi, neka voze, njima za sada i najvise treba.

    Europa mora sto hitnije poceti puniti skladista za zimu, svaki izgubljeni dan je veliki propust i imat ce za posljedicu jos vecu cijenu cumura i vise dana bez grijanja i struje sljedece zime.

    U tom slucaju samo bi kraj rata mogao to sprijeciti, daj boze radi ukrajinaca a i za nas na burzi bi to bilo odlicno.

    BREAKING: European Commission proposes a full ban on Russian coal for its 5th round of sanctions, and says it's considering options for oil imports (not included on the 5th package, so probably for later; and no mention of gas sanctions at all)

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 6:49 PM
    • #7,409
    Quote from D_artagnan

    Pa i meni je bilo čudno da je revelin manje, a noviji je?

    Al ok ipak je manja nosivost, iako je u 2. mjesecu bio preko 23 mil.$. u mojoj tablici.

    Onda bi NAV za Revelin i Dubravu bio još 6mil.$ više :)

    https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…/vessel:AP_STON

    https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…ssel:AP_REVELIN

    Vec sam prije komentirao te handije da im se cijena krece oko 25-26mil bilo je par linkova, evo i u zadnjem izvjestaju imamo nove transakcije, doduse mislim da je suprama cijena nesto niza pa vjerovatno je to tu negdi

    Handysize InterlinkCapacity 38.835 2016 Taizhou, China 06/2026 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS

    Handysize InterlinkEquality 38.781 2016 Taizhou, China 07/2026 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS fitted

    Handysize InterlinkQuality 38.719 2016 Huatai, China 02/2026 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS fitted

    Handysize InterlinkAbility 38.683 2015 Huatai, China 05/2025 MAN-B&W 4x30T $ 26,3m BWTS fitted

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • April 5, 2022 at 6:58 PM
    • #7,410

    Odlično, znači 12 mil $ vise, 👌💰 volim ovakve ispravke 😂

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 5, 2022 at 7:11 PM
    • #7,411

    Nije ih briga :/ 🤪 :S

    Joke ili stilska figura(birajte) ;(🤣

    Sada se gleda na kazaljku bunkera sa velikim ocima. 8| 👀

    Brzine ce se dalje spustati radi skupog goriva.

    Promatrajmo :saint:

    The shortage of oil products (especially middle distillates ) is also affecting bunker prices, with the 2023 VLSFO-Brent crack spread hitting all time highs, now even above the levels gasoline used to command just a few years back

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 7:20 PM
    • #7,412
    Quote from brajakica

    I nema vise ruskog ugljena.

    JAR, Australija, columbia,USA, Kanada....

    Birajte ali svaki izbor nosi puno vise tonmilja + sada su potrebne jos vece kolicine jer nedostaju velike kolicine plina.😬🌛 :love:

    Nema boljeg scenarija za bulkerase jer vise nije problem nedovoljna proizvodnja cumura.

    Vise ce voziti kejpovi, neka voze, njima za sada i najvise treba.

    Europa mora sto hitnije poceti puniti skladista za zimu, svaki izgubljeni dan je veliki propust i imat ce za posljedicu jos vecu cijenu cumura i vise dana bez grijanja i struje sljedece zime.

    U tom slucaju samo bi kraj rata mogao to sprijeciti, daj boze radi ukrajinaca a i za nas na burzi bi to bilo odlicno.

    BREAKING: European Commission proposes a full ban on Russian coal for its 5th round of sanctions, and says it's considering options for oil imports (not included on the 5th package, so probably for later; and no mention of gas sanctions at all)

    Display More

    Ta zabrana ugljena je vec uhvatila maha i nedavno recimo primjetio sam i da nas Zagreb je redovito bio na ruti ove godine Luga-Nizozemska , a evo sad koliko vidim plovi za Maroko, eto i on je povecao milje za duplo koliko se moze zakljucit.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • April 5, 2022 at 7:31 PM
    • #7,413

    Dva su otišla na daleki istok pa prevoze iz Vostochya u Maleziju i slično.
    Mislim da su samo dva Pmaxa ostala na relaciji Ust luga - Europa.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 8:10 PM
    • #7,414
    Quote from stipe_Cro

    Dva su otišla na daleki istok pa prevoze iz Vostochya u Maleziju i slično.
    Mislim da su samo dva Pmaxa ostala na relaciji Ust luga - Europa.

    Samo Jadran je otisao za indiju iz Luge, dva panamaxa su vec tamo bila od pocetka godine


    Dva su ostala na ovom dijelu europe mozda ostanu i dalje iz luge na ove druge rute van europe, ali do sad su im bile kratke ruke luga-poljska-nizozemska

    Koliko sam imao primjetit samo su ovi dugorocni panamaxi bili povezani s trgovinom preko rusije pa onda trosak neke realokacije na druge rute nece teretit ATPL ako postoji potreba za tim i ne moze se optimizirat.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • April 5, 2022 at 10:03 PM
    • #7,415
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    I nema vise ruskog ugljena.

    JAR, Australija, columbia,USA, Kanada....

    Birajte ali svaki izbor nosi puno vise tonmilja + sada su potrebne jos vece kolicine jer nedostaju velike kolicine plina.😬🌛 :love:

    Nema boljeg scenarija za bulkerase jer vise nije problem nedovoljna proizvodnja cumura.

    Vise ce voziti kejpovi, neka voze, njima za sada i najvise treba.

    Europa mora sto hitnije poceti puniti skladista za zimu, svaki izgubljeni dan je veliki propust i imat ce za posljedicu jos vecu cijenu cumura i vise dana bez grijanja i struje sljedece zime.

    U tom slucaju samo bi kraj rata mogao to sprijeciti, daj boze radi ukrajinaca a i za nas na burzi bi to bilo odlicno.

    BREAKING: European Commission proposes a full ban on Russian coal for its 5th round of sanctions, and says it's considering options for oil imports (not included on the 5th package, so probably for later; and no mention of gas sanctions at all)

    Display More

    Ta zabrana ugljena je vec uhvatila maha i nedavno recimo primjetio sam i da nas Zagreb je redovito bio na ruti ove godine Luga-Nizozemska , a evo sad koliko vidim plovi za Maroko, eto i on je povecao milje za duplo koliko se moze zakljucit.

    Display More

    hvala na info........milje se povčavaju kako je bilo i očekivano a BDI je pao 15-20% od zadnjeg vrha..........može li itko podjeliti svoja saznanja ili špekulacije zašto je to tako?........jel očito nešto nije kako treba u smislu pozitivnog scenarija.......capovi su u banani ali dobro, no i manji brodovi hvataju sve više ritam pada sa njima.......ne izgleda nikako ako očekujemo pozitivan ishod.......u čemu je problem da se milje povečavaju a vozarine padaju????. . ...jel ako su se milje toliko jako povečale vozarine ne bi trebale padati več rasti ako sve štima......lockdown u Kini?.......potražnja ipak nije dovoljno velika da izazove veči rast vozarina?......nema robe za prijevoz?........loša makroekonomska očekivanja?.......sve nabrojano + još što?.......nešto "treče"?......molim odgovor svih koji znaju ili su na dobrom tragu špekulacije o navedenim pitanjima........

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 5, 2022 at 10:08 PM
    • #7,416

    Dosta manji pad od jucer, cijeli usa market je danas u negativnom sentimentu pa je i to utjecalo na rezultat.

    Files

    IMG_20220405_220112.jpg 143.82 kB – 0 Downloads
  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • April 5, 2022 at 10:32 PM
    • #7,417

    Joakim, druker/darker, govori kako je oh malo potrebno do supersajkla


    #2: Update forecasts for supply & demand. Include adj. from #1

    Conclusion: Low scrapping & contracting '22-24E. Better supply transparency through '24E. Improved iron ore prospects '24/25E

    Outlook still very positive. Small changes to supply/demand could lead to a super-cycle https://t.co/dE8vl6GIFa

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 10:40 PM
    • #7,418
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Ta zabrana ugljena je vec uhvatila maha i nedavno recimo primjetio sam i da nas Zagreb je redovito bio na ruti ove godine Luga-Nizozemska , a evo sad koliko vidim plovi za Maroko, eto i on je povecao milje za duplo koliko se moze zakljucit.

    hvala na info........milje se povčavaju kako je bilo i očekivano a BDI je pao 15-20% od zadnjeg vrha..........može li itko podjeliti svoja saznanja ili špekulacije zašto je to tako?........jel očito nešto nije kako treba u smislu pozitivnog scenarija.......capovi su u banani ali dobro, no i manji brodovi hvataju sve više ritam pada sa njima.......ne izgleda nikako ako očekujemo pozitivan ishod.......u čemu je problem da se milje povečavaju a vozarine padaju????. . ...jel ako su se milje toliko jako povečale vozarine ne bi trebale padati več rasti ako sve štima......lockdown u Kini?.......potražnja ipak nije dovoljno velika da izazove veči rast vozarina?......nema robe za prijevoz?........loša makroekonomska očekivanja?.......sve nabrojano + još što?.......nešto "treče"?......molim odgovor svih koji znaju ili su na dobrom tragu špekulacije o navedenim pitanjima........

    Treba uzest u obzir i da se trenutno odvija prava promjena na geopolitickom planu koja se jos uvijek rezira sa dodatnim sankcijama, u tom kontekstu treba odijelit spekulativnu promjenu cijene asseta i stvarnu potraznju za assetom, naime spekulativna promjena reagira odmah na pomjenu fundamentalnog faktora bazirana na pretpostavci, dok ona stvarna promjena potraznje i promjena stvarnih fundamentalnih stvari u ekonomiji se ne dogadja tako brzo nego za takve stvari treba vremena dok se ti procesi promjene sta je i logicno nemoguce je ocekivat odmah da ce odredjeno drustvo ili kompanija izvrsit promjenu svojih procesa klikom kao sta mi to ucinimo, s te strane treba vremena da se i vidi pravo stanje stvari, ne sumnjivo da ce do povecanja milja doci, uz to jos treba uzesti u obzir kineski lockdown koji sigurno utjece na dry trziste ipak se radi o zemlji sa najvecim utjecajem na dry potraznju, a ne treba zaobici ni ovo uskladjivanje kamatnih stopa i tecaj dolara koji isto imaju svoj utjecaj na ponasanje ekonomija i svaki put kad se neka takva promjena dogodi dodje do odredjenog ekonomskog ukladjivanja, burza regira odma, ekonomija sa zadrskom. a ne zaboravimo i da je cape kad ga spominjete pao na 700 pa dosao na 2800 i to u mjesec ipo dana to je promjena od 300%, jednostavno volatilnosti su ogromne, ne samo u brodarima i naravno da se treba prilagoditi da je tako i na trzistu, nije lako al trziste je takvo volatilno.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 5, 2022 at 10:46 PM
    • #7,419
    Quote from lebowski

    Joakim, druker/darker, govori kako je oh malo potrebno do supersajkla


    #2: Update forecasts for supply & demand. Include adj. from #1

    Conclusion: Low scrapping & contracting '22-24E. Better supply transparency through '24E. Improved iron ore prospects '24/25E

    Outlook still very positive. Small changes to supply/demand could lead to a super-cycle https://t.co/dE8vl6GIFa

    Zanimljivo prosjek capova im je i dalje preko 30k, s obzirom na dosadasji prosjek bome ti capovi ce trebat potegnit preko 60k malo duzi period

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • April 5, 2022 at 10:54 PM
    • #7,420
    Quote from StatusQuo
    Quote from lebowski

    Joakim, druker/darker, govori kako je oh malo potrebno do supersajkla


    #2: Update forecasts for supply & demand. Include adj. from #1

    Conclusion: Low scrapping & contracting '22-24E. Better supply transparency through '24E. Improved iron ore prospects '24/25E

    Outlook still very positive. Small changes to supply/demand could lead to a super-cycle https://t.co/dE8vl6GIFa

    Zanimljivo prosjek capova im je i dalje preko 30k, s obzirom na dosadasji prosjek bome ti capovi ce trebat potegnit preko 60k malo duzi period

    Display More

    možemo li to očekivati i ako da, ne temelju čega?.......

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      419k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      915k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 33

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      33
      Pregleda
      18k
      33
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 6, 2025 at 9:09 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 6, 2025 at 9:09 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 4, 2025 at 4:34 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 7 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™