https://www.poslovni.hr/svijet/signal-…-zanima-4327509 i on kupuje prevoznike
dok on kupuje tuzemne prijevoznike i mi kupujemo ovog našeg "tuzemnog" prijevoznika koji bude robu dopeljal do njegovih prijevoznika..........
https://www.poslovni.hr/svijet/signal-…-zanima-4327509 i on kupuje prevoznike
dok on kupuje tuzemne prijevoznike i mi kupujemo ovog našeg "tuzemnog" prijevoznika koji bude robu dopeljal do njegovih prijevoznika..........
Supre na futuresima, pucaju po šavovima!
Supre na futuresima, pucaju po šavovima!
trenutno je na zse malo koga briga za to jel je večina pod dojmom rata....... dionica nas je u zadnjih mjesec dana valjda sve izšokirala i sad treba neko vrijeme da raja skuži da ako vozarine ostanu samo slične ili nastave rasti da firma zarađuje veliki novac i da cijena ne može biti ovakva......a ako bude sve po "planu" iz prethodne rečenice i dionica odradi veliki rast kao prethodne godine, opet mitkko il' netko drugi bude kriv onima koji kasnije shvate........isto tako, uletilo je nešto špekulativnog kapitala prije izvješća koji je očekivao da če se obogatit več dan nakon izvješća pa su brzo "spakirali kofere" kad im tržište nije dalo da se obogate za "jedan dan"...
Ima onih koji su jos prosle godine gurali svoje smjesne teze na threadu dry bulk "da ih nije briga" koja je cijena goriva sa cime se apsolutno i dalje ne slazem.
Kako ce cijena bunkera rasti brodovi ce usporavati i smanjivati suplly. Vise ce rasti vozarine nego povezani troskovi=povecanje ukupne dobiti.
Oglasit ce se uskoro CEOovi bulkerasa pa cete se uvjeriti da je nebuloza "da ih nije briga" koja je cijena bunkera te da ce objaviti da usporavaju.
Gorivo mogu placati i unajmitelji ali i oni placaju gorivo ne dobivaju ga gratis pa ce i oni narediti nize brzine radi troskova.
ovo ce ovdje biti moj jedini komentar na temu skupljeg bunkera.ima na threadu dry bulku opsirno.
Kada dode potvrda mojih teza postat cu ovdje.
Eagle Bulk najavljuje jos vecu dobit u 2022:
Display MoreIma onih koji su jos prosle godine gurali svoje smjesne teze na threadu dry bulk "da ih nije briga" koja je cijena goriva sa cime se apsolutno i dalje ne slazem.
Kako ce cijena bunkera rasti brodovi ce usporavati i smanjivati suplly. Vise ce rasti vozarine nego povezani troskovi=povecanje ukupne dobiti.
Oglasit ce se uskoro CEOovi bulkerasa pa cete se uvjeriti da je nebuloza "da ih nije briga" koja je cijena bunkera te da ce objaviti da usporavaju.
Gorivo mogu placati i unajmitelji ali i oni placaju gorivo ne dobivaju ga gratis pa ce i oni narediti nize brzine radi troskova.
ovo ce ovdje biti moj jedini komentar na temu skupljeg bunkera.ima na threadu dry bulku opsirno.
Kada dode potvrda mojih teza postat cu ovdje.
Pitanje je jeli nafta trenutno skupa ili relativno jeftina?
….vozarine,vrijednost roba,futuresi…
Breakeveni ce to određivati.
Brža vožnja=brža inflacija
Malo je tesko gledat kroz capesize brzinu utjecaj nafte s obzirom da su im vozarine bile preniske pa su i one uzrokovale valjda dio smanjene brzine nego nafta sve
Supramax TCT Index | Point | 3955.29 | 132.33 | ||
South China / Indonesia Round Voyage | 57000DWT | Supramax | $/day | 31468 | 1126 |
Singapore via Indonesia to southern China | 57000DWT | Supramax | $/day | 34888 | 1082 |
Bohai Bay(China)-Southeast Asia | 57000DWT | Supramax | $/day | 28063 | 938 |
East Coast of India /North China | 57000DWT | Supramax | $/day | 30000 | 1667 |
Braemar se zeleni, futuresi rastu, brodari vani jako porasli, a dionica Atlantske plovidbe pada.
Panamax Apr 29125 $
Supramax Apr 31500 $
Braemar se zeleni, futuresi rastu, brodari vani jako porasli, a dionica Atlantske plovidbe pada.
Panamax Apr 29125 $
Supramax Apr 31500 $
Kumovi se moraju nahraniti prije objave divke...eto iako ne ma radijacije i pogođena je upravna zgrada iako od 6 reaktora samo jedan radi sa 60% sve se da iskoristiti da dionice pređu iz jednih ruku u druge, ali nije to samo kod nas tako...pogledajte samo što radi wall street kupuje se ruski dug naveliko u očekivanju extra profita....a kao bilo zabranjeno trgovanje ruskim dugom...možda,ali samo za neke.
Braemar se zeleni, futuresi rastu, brodari vani jako porasli, a dionica Atlantske plovidbe pada.
Panamax Apr 29125 $
Supramax Apr 31500 $
Pa kupi! Ne razumijem ovaj post i što si htio reći.
Valjda svi misle da od dana kad kupe dionice one trebaju rasti.
Ako vidiš nelogičnost u ponašanju cijene reagiraš - dokupiš.
A ima i dana kada je ATPL rasao kad su vozarine padale kao i burze vani. Jel onda ko cvilio?
Freight futures am update
Capesize up ~5%
Panamax up ~5%
BDI 2148 +2,1 %
BPI, BSI, BHSI rastu
Supramax 28450 + 2,6%
posteno je dolar ojacao danas
Sta vrijedi smax 32k za april kada ce do ponedjeljka ww3 i armagedon?
Tako bar rezonira vecina ulagaca
mudri (i ja medu njima ) skupljaju ovih dana ludo visoke dividende i smiju se najnovijoj burzovnoj histeriji koja nudi kupnju atpl po 400 a samo u 2021 zarada 400 po dionici.
Za 3 mjeseca za mudre opet nova runda ludo visokih dividendi na brodarima.
Trazite da vam serviram svoju glavu na pladnju ako nece tako biti 😁
Malo gledam taj dolar danas s obzirom koliko je ojacao, cisto usporedbe radi da se stekne percepcija utjecaja, danas je u kunama samo na imovini ATPL knjigovodstveno vrijednija bar vjerovatno negdi u rangu oko 13 mil kn
ili nešto ispod 10 kn/dionic + Što je dobit od vozarina u kunama isto veća
Shipping’s Russian Nightmare is Becoming a Reality | Hellenic Shipping News Worldwide
Kolika je vjerojatnost isključenja isključenja brodova koji plove pod ruskom zastavom iz svjetskog tržišta tankera, rasutog tereta ... ?
Koliko % tankera, bulkera plovi pod ruskom zastavom, koliki bi to bio poguranac za ostatak brodara za vozarine ?
Dali se sankcije odnose i na to?
To bi bio samo takav udarac za njihovo gospodarstvo i ekonomiju, praktično bankrot njihovih brodara da se produže sankcije dok Rusija ne ispuni uvjete i povuče se iz Ukrajine