1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 4:01 AM
    • #6,361
    Quote from StatusQuo
    Quote from tin

    Kad se gleda Q1 2022 treba uzeti u obzir da će u Q1 po meni barem 4 broda biti na dokovanju i ugradnji pročiščivaća...s obzirom da to znači oko 25 dana mirovanja po brodu treba uzeti u obzir da će to umanjiti dobit za Q1 2022...tako da mislim da bi dobit za Q1 mogla biti između 20 i 30 mil kn....osobno volio bih da u Q1 dokuju barem 6 od najavljenih 9 brodova jer smatram da će u ostalim kvartalima vozarine biti znatno veće ...trenutno su im dvije supre na dokovanju.

    Ja zasad ne vidim da im je neki brod na dokovanju ili je to pretpostavka da idu dva na dokovanje trenutno ?

    Vidim da su im dva broda već duže vrijeme u Chittagongu u Bangladešu a tamo je i veliko brodogradilište pa je za pretpostaviti da su na dokovanju.(Astera i Držić)

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 9:32 AM
    • #6,362
    Quote from tin
    Quote from StatusQuo

    Ja zasad ne vidim da im je neki brod na dokovanju ili je to pretpostavka da idu dva na dokovanje trenutno ?

    Vidim da su im dva broda već duže vrijeme u Chittagongu u Bangladešu a tamo je i veliko brodogradilište pa je za pretpostaviti da su na dokovanju.(Astera i Držić)

    Po lokaciji ta dva broda su na sidristu s ostalim brodovima van luke, znaci sigurno nisu na dokovanju dok lokacija ne pokaze da su otisli u dok.

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 9:40 AM
    • #6,363
    Quote from StatusQuo
    Quote from tin

    Vidim da su im dva broda već duže vrijeme u Chittagongu u Bangladešu a tamo je i veliko brodogradilište pa je za pretpostaviti da su na dokovanju.(Astera i Držić)

    Po lokaciji ta dva broda su na sidristu s ostalim brodovima van luke, znaci sigurno nisu na dokovanju dok lokacija ne pokaze da su otisli u dok.

    Može biti da je tako ali već su tamo dugo...a ne ma ni odredišta koja sljede...sad su tamo 20 tak dana.

  • Brunos
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,043
    Postova
    523
    Member since
    February 8, 2021
    • January 31, 2022 at 9:47 AM
    • #6,364
    Quote from tin
    Quote from StatusQuo

    Po lokaciji ta dva broda su na sidristu s ostalim brodovima van luke, znaci sigurno nisu na dokovanju dok lokacija ne pokaze da su otisli u dok.

    Može biti da je tako ali već su tamo dugo...a ne ma ni odredišta koja sljede...sad su tamo 20 tak dana.

    A koliko bi trebalo trajati dokovanje "pod normalno" ako su na dokovanju?

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 10:11 AM
    • #6,365
    Quote from tin
    Quote from StatusQuo

    Po lokaciji ta dva broda su na sidristu s ostalim brodovima van luke, znaci sigurno nisu na dokovanju dok lokacija ne pokaze da su otisli u dok.

    Može biti da je tako ali već su tamo dugo...a ne ma ni odredišta koja sljede...sad su tamo 20 tak dana.

    Momentalno niti jedan brod nije na dokovanju..... Planirano je dokovanje u Kini, a ne u Bangladešu...

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 10:19 AM
    • #6,366
    Quote from jasko
    Quote from tin

    Može biti da je tako ali već su tamo dugo...a ne ma ni odredišta koja sljede...sad su tamo 20 tak dana.

    Momentalno niti jedan brod nije na dokovanju..... Planirano je dokovanje u Kini, a ne u Bangladešu...

    Ok. Samo mi je čudno što su tako dugo tamo...pošto planiraju 9 brodova dokovati pomislio sam da su možda dio prebacili tamo da to brže odrade...za sve bi bilo najbolje da što više dokuju u Q1 kad su najniže vozarine...u svakom slučaju hvala kolegama na ispravku.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 10:47 AM
    • #6,367

    Dobra prognoza za DSX........ Immediate targets 4.58, 4.90..................

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 10:49 AM
    • #6,368
    Quote from tin
    Quote from jasko

    Momentalno niti jedan brod nije na dokovanju..... Planirano je dokovanje u Kini, a ne u Bangladešu...

    Ok. Samo mi je čudno što su tako dugo tamo...pošto planiraju 9 brodova dokovati pomislio sam da su možda dio prebacili tamo da to brže odrade...za sve bi bilo najbolje da što više dokuju u Q1 kad su najniže vozarine...u svakom slučaju hvala kolegama na ispravku.

    Nisi cuo do sada za zagusenja luka, covid itd ?

    Vidis kako zbog krive pretpostavke si odma od 2 broda dosa na 4 broda i sad netko da ne ide provjeravat to moze odnijet u skroz krivom smjeru racunicu, ne kaze se bezveze pretpostavka je majka zajeba :).

    I ta druga pretpostavka je isto kriva pretpostavka da bi bilo najbolje da vise dokuju u 1Q, jer pretpostavka je da su brodove koji su na kratkotrajnom ugovoru ugovorili na visim vozarinama nego trenutnim pa s te strane zaradjuju vise, ako su sad isli dokovat onda na povratku ih cekaju losije vozarine nego ugovorene prije doka dok god vozarine ne pokazu drugacije, drugo pretpostavka da ce posli vise zaradjivat nego sta su trenutno ugovoreni je samo pretpostavka ne cinjenica s te strane bolje iskoristit bolje vozarine maksimalno moguce jer ako vozarine porastu u 2Q dokovanje od cca 25 dana ih nece onemogucit da opet uhvate te bolje vozarine, uostalom dokovanje se pokusava nekako namistit oko datuma isteka koji mjesec ne puno prije osim ako vozarine nisu bile lose u nekom periodu, a ocekuje se da ce biti bolje pa se iskoristava situacija, sta se u trenutnim okolnostima ne moze rec da su prije bile lose, uostalom FFA za ovu godinu ne pokazuje da se ocekuju drasticno bolje vozarine od prosle.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • January 31, 2022 at 11:10 AM
    • #6,369

    nama tak svejedno kad oni dokuju, gdje i koliko čekaju, i što,kad i za koliko ugovaraju jel to samo oni znaju a nama samo ostaje za vjerovat ili nevjerovat koliko su oni uspješni u tome kroz neki određeni kvartal....... a onda dođe izvješće i tilt,tilt, svi hvale a misle si da bi ti prosjeci trebali bit bolji......vidim da sad ima i predviđanja da će q1 bit bolji od q4........jel to sad opet neka fora koja bi eventualno unaprijed trebala opravdat q4 koji eventualno ne bi "rasturio" , pa da još sačekamo taj najbolji "upravo sljedeći kvartal kad sve napokon sjeda na mjesto"?........

  • fond300
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    266
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 12:06 PM
    • #6,370

    Baltic #Capesize index +12% to $10k/d
    Brazil/China +15% to $9k/d
    C5 +4%

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 2:09 PM
    • #6,371

    BCI 5 T/C routes 180000 10015 1097

    BPI 5 T/C routes 82500 16454 -103

    BSI 10 T/C routes 58328 17461 -108

    BHSI 7 T/C routes 38200 18045 -153

    BDI INDEX 1418 +37

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 2:32 PM
    • #6,372
    Quote from hugh

    nama tak svejedno kad oni dokuju, gdje i koliko čekaju, i što,kad i za koliko ugovaraju jel to samo oni znaju a nama samo ostaje za vjerovat ili nevjerovat koliko su oni uspješni u tome kroz neki određeni kvartal....... a onda dođe izvješće i tilt,tilt, svi hvale a misle si da bi ti prosjeci trebali bit bolji......vidim da sad ima i predviđanja da će q1 bit bolji od q4........jel to sad opet neka fora koja bi eventualno unaprijed trebala opravdat q4 koji eventualno ne bi "rasturio" , pa da još sačekamo taj najbolji "upravo sljedeći kvartal kad sve napokon sjeda na mjesto"?........

    Moje mišljenje je da će Q4 biti jako dobar (možda čak i bolji od Q3) jer su vozarine bile

    na vrhuncu (> 35 000 $ dnevno, jedino ne znam to sa dokovanjem i potražnjom ako

    je pala, pa je tu mali :?: ), te su počele padati sredinom 10. mjeseca, a Q1 će biti isto

    dobar i bolji od Q1 2021 kada sam bio medvjed (ne "lisica" kako neki tvrde - figurativno

    i doslovno 8o ), jer su vozarine nešto pale krajem godine, ali je potrebno 1-2 mjeseca

    sa odmakom da se te nove vozarine primjene i uvijek rezultati kasne za 1 kvartal za

    naglim promjenam vozarina, bilo da vozarine rastu ili padaju.

    Slažem se da bi svakako trebali poraditi na prosjecima, koji kaskaju za nekim stranim

    brodarima (npr. PANL je za Q3 imao prosjek vozarina 28 770 $), te su na kraju i po prosjeku

    opet najsličniji DSX, s kojom svi uspoređuju cijenu dionice ATPL u kunama kao omjer cijene

    dionice DSX u dolarima x 100.

    Promatrajmo i dalje razvoj situacije, a ovaj "neočekivani" rast Cape-ova, koji je neke iznenadio i

    ostavio na jednoj nozi me najviše podsjeća na rast potražnje Kineza za brodovima koji prevoze

    željeznu rudu koja će taman početi dolaziti u Kinu poslije Kineske NG i Olimpijade, kada se tvornice

    opet pale na maksimum i opet počinju delati.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 3:56 PM
    • #6,373
    Quote from jasko

    BCI 5 T/C routes 180000 10015 1097

    BPI 5 T/C routes 82500 16454 -103

    BSI 10 T/C routes 58328 17461 -108

    BHSI 7 T/C routes 38200 18045 -153

    BDI INDEX 1418 +37

    Hoće mo li uskoro i kod manjih brodova vidjeti okret u zeleno!?

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 4:25 PM
    • #6,374
    Quote from tin
    Quote from jasko

    BCI 5 T/C routes 180000 10015 1097

    BPI 5 T/C routes 82500 16454 -103

    BSI 10 T/C routes 58328 17461 -108

    BHSI 7 T/C routes 38200 18045 -153

    BDI INDEX 1418 +37

    Hoće mo li uskoro i kod manjih brodova vidjeti okret u zeleno!?

    Display More

    Još malo strpljenja.......... ;)

    Files

    Supramax.png 241.94 kB – 0 Downloads supermax.png 32.59 kB – 0 Downloads
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 7:23 PM
    • #6,375

    Pogledajte average za Jan 22.....

    Ako mislite da će vam ovo biti korisno, onda stavite ovaj post u bookmarks..

    Bookmarke možete dijeliti sa kolegama koji vas prate, sa svima, ili ih označiti kao privatne. Bookmarksi su vidljivi i unutar profila.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • January 31, 2022 at 9:09 PM
    • #6,376
    Quote from hugh

    nama tak svejedno kad oni dokuju, gdje i koliko čekaju, i što,kad i za koliko ugovaraju jel to samo oni znaju a nama samo ostaje za vjerovat ili nevjerovat koliko su oni uspješni u tome kroz neki određeni kvartal....... a onda dođe izvješće i tilt,tilt, svi hvale a misle si da bi ti prosjeci trebali bit bolji......vidim da sad ima i predviđanja da će q1 bit bolji od q4........jel to sad opet neka fora koja bi eventualno unaprijed trebala opravdat q4 koji eventualno ne bi "rasturio" , pa da još sačekamo taj najbolji "upravo sljedeći kvartal kad sve napokon sjeda na mjesto"?........

    A koja je vasa prognoza dobiti ili TCE za 1Q komparirano sa 4Q?

    Mislite da ne moze biti veca od 4Q ili ste sigurni da nece biti veca?

    Pitam za frendicu :) 😁

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • January 31, 2022 at 10:21 PM
    • #6,377
    Quote from brajakica
    Quote from hugh

    nama tak svejedno kad oni dokuju, gdje i koliko čekaju, i što,kad i za koliko ugovaraju jel to samo oni znaju a nama samo ostaje za vjerovat ili nevjerovat koliko su oni uspješni u tome kroz neki određeni kvartal....... a onda dođe izvješće i tilt,tilt, svi hvale a misle si da bi ti prosjeci trebali bit bolji......vidim da sad ima i predviđanja da će q1 bit bolji od q4........jel to sad opet neka fora koja bi eventualno unaprijed trebala opravdat q4 koji eventualno ne bi "rasturio" , pa da još sačekamo taj najbolji "upravo sljedeći kvartal kad sve napokon sjeda na mjesto"?........

    A koja je vasa prognoza dobiti ili TCE za 1Q komparirano sa 4Q?

    Mislite da ne moze biti veca od 4Q ili ste sigurni da nece biti veca?

    Pitam za frendicu :) 😁

    nisam radio prognozu i sad kad ste pitali išao sam škicnuti i po "papirima" koji su "ostali na stolu" vidim da je zadnja prognoza bila dobit za q2 2021 (još iz vremena kad je kvarkica djelila pehare za prvo mjesto :) )i fulao sam prognozu dobiti za nekih malo više od 2,5 mil(makar je računica iz koje sam došao do toga u izvješću bila drugačija)......odnosno prognozirao sam toliko manje.......ako me sječanje služi za q3 očekivao sam minimalno 40 ali se nadao da bi moglo i trebalo biti i puno više da bi opravdalo cijenu dionice od 570 kn uz več tada ako se varam padajuće vozarine i bdi.......ali u trenutku q3 izvješća nisam imao atpl.......a ni nakon toga (do stabilizacije ispod 400 i prestanka mumbo jumbo trgovine) i od tada sam par puta špekulativno ulazio i izlazio........

    ja mislim da q1 neće biti veća dobit (vjerovatno ni približna) nego u q4 ali ne pada mi na pamet tako nešto tvrditi jel nemam pojma što su oni ugovarali u q3 i u q4 i na koji period......ja za sebe polazim od te pretpostavke jel do kraja q1 bit će valjda i koje dokovanje a ni brodovi ne voze puni gas nego se i čeka u leru na ukrcaje malo duže a vjerovatno ima i dosta praznog hoda na spotu što smo vidjeli i na utilizaciji na q3..........

    a ne kužim ni zašto ovo "sigurni" u pitanju jel valjda nikada na forumu nisam pisao da sam u nešto siguran več baš zato koristim mnogo "ako" i "vjerovatno" kako me netko kasnije ne bi mogao "loviti" jel uvijek se i sam za sebe trudim imati neku svoju " if if" strategiju......

    kad smo kod sigurnosti danas sam bio siguran da se na atpl nastavlja u petak pred kraj započeto dizanje dionice na malim prometima i "deseticama" po asku a "stoticama" istovaranje po bidu (htio sam oko 11 i napisati da to sljedi ali odustao da ne "drukam" bezveze i ne kvarim zabavu......jel prosječna u petak je bila 380, pa je sa 50- tak kom dignuta na zadnju od 387, kako bi danas usljedio nastavak.......nakon onog velikog pada se 570 svaki pokušaj večeg rasta na malim prometima bio je osuđen na propast.......

    ja neznam kako će biti dalje ali vidim da su neki i prošli tjedan pisali o rastu vozarina što nije točno.....barem što se atpl tiće......capovi su se odbili jel nisu imali kud i neće valjda ispod nule......netreba bit Joakim da skužiš da su oko dna i da moraju gore......a manji tipovi brodova i dalje padaju bez obzira što su futuresi i prošli i pretprošli tjedan na kratko "lagali" da će okrenuti a danas su i futuresi okrenuli put dolje........

    manji tipovi brodova dulje drže smjer kojim krenu za razliku od capova.......i dok capovi značajnije i na duži period od dan,dva ne okrenu, vjerovatno ni "mali" neće nikuda daleko a za sada ni ne pokazuju te namjere (rasta)........

    isto tako to ne mora značiti ništa za cijenu ako netko ima koji miliun viška i žarko želi u atpl što prije isto kao i ako neki imaju 10-20 tisuća viška kojih se žele riješiti a znamo da neki imaju pa ih nema smisla "podmazivati" ako i sve dok trend jače ne okrene.......

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • January 31, 2022 at 10:45 PM
    • #6,378
    Quote from hugh
    Quote from brajakica

    A koja je vasa prognoza dobiti ili TCE za 1Q komparirano sa 4Q?

    Mislite da ne moze biti veca od 4Q ili ste sigurni da nece biti veca?

    Pitam za frendicu :) 😁

    nisam radio prognozu i sad kad ste pitali išao sam škicnuti i po "papirima" koji su "ostali na stolu" vidim da je zadnja prognoza bila dobit za q2 2021 (još iz vremena kad je kvarkica djelila pehare za prvo mjesto :) )i fulao sam prognozu dobiti za nekih malo više od 2,5 mil(makar je računica iz koje sam došao do toga u izvješću bila drugačija)......odnosno prognozirao sam toliko manje.......ako me sječanje služi za q3 očekivao sam minimalno 40 ali se nadao da bi moglo i trebalo biti i puno više da bi opravdalo cijenu dionice od 570 kn uz več tada ako se varam padajuće vozarine i bdi.......ali u trenutku q3 izvješća nisam imao atpl.......a ni nakon toga (do stabilizacije ispod 400 i prestanka mumbo jumbo trgovine) i od tada sam par puta špekulativno ulazio i izlazio........

    ja mislim da q1 neće biti veća dobit (vjerovatno ni približna) nego u q4 ali ne pada mi na pamet tako nešto tvrditi jel nemam pojma što su oni ugovarali u q3 i u q4 i na koji period......ja za sebe polazim od te pretpostavke jel do kraja q1 bit će valjda i koje dokovanje a ni brodovi ne voze puni gas nego se i čeka u leru na ukrcaje malo duže a vjerovatno ima i dosta praznog hoda na spotu što smo vidjeli i na utilizaciji na q3..........

    a ne kužim ni zašto ovo "sigurni" u pitanju jel valjda nikada na forumu nisam pisao da sam u nešto siguran več baš zato koristim mnogo "ako" i "vjerovatno" kako me netko kasnije ne bi mogao "loviti" jel uvijek se i sam za sebe trudim imati neku svoju " if if" strategiju......

    kad smo kod sigurnosti danas sam bio siguran da se na atpl nastavlja u petak pred kraj započeto dizanje dionice na malim prometima i "deseticama" po asku a "stoticama" istovaranje po bidu (htio sam oko 11 i napisati da to sljedi ali odustao da ne "drukam" bezveze i ne kvarim zabavu......jel prosječna u petak je bila 380, pa je sa 50- tak kom dignuta na zadnju od 387, kako bi danas usljedio nastavak.......nakon onog velikog pada se 570 svaki pokušaj večeg rasta na malim prometima bio je osuđen na propast.......

    ja neznam kako će biti dalje ali vidim da su neki i prošli tjedan pisali o rastu vozarina što nije točno.....barem što se atpl tiće......capovi su se odbili jel nisu imali kud i neće valjda ispod nule......netreba bit Joakim da skužiš da su oko dna i da moraju gore......a manji tipovi brodova i dalje padaju bez obzira što su futuresi i prošli i pretprošli tjedan na kratko "lagali" da će okrenuti a danas su i futuresi okrenuli put dolje........

    manji tipovi brodova dulje drže smjer kojim krenu za razliku od capova.......i dok capovi značajnije i na duži period od dan,dva ne okrenu, vjerovatno ni "mali" neće nikuda daleko a za sada ni ne pokazuju te namjere (rasta)........

    isto tako to ne mora značiti ništa za cijenu ako netko ima koji miliun viška i žarko želi u atpl što prije isto kao i ako neki imaju 10-20 tisuća viška kojih se žele riješiti a znamo da neki imaju pa ih nema smisla "podmazivati" ako i sve dok trend jače ne okrene.......

    Display More

    Hvala na detaljnom odgovoru. frendica ce biti zadovoljna.

    Nisam ni ja sigurna da ce1Q biti bolji od 4Q ali nebi bilo nikakvo cudo kako to neki imputiraju. jednostavno novi TC ugovori se i dalje potpisuju sa sve vecim vozarinama u odnosu na stare ugovore i dizu prosjek svih vozarina.

    Vi cekate da cijena padne, napisite kada kupite.

    Mislim da ste kao i mitkko promasili dno i da ce i dalje rasti "if" sve ono sto treba za rast :)

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 10:50 PM
    • #6,379
    Quote from brajakica
    Quote from hugh

    nisam radio prognozu i sad kad ste pitali išao sam škicnuti i po "papirima" koji su "ostali na stolu" vidim da je zadnja prognoza bila dobit za q2 2021 (još iz vremena kad je kvarkica djelila pehare za prvo mjesto :) )i fulao sam prognozu dobiti za nekih malo više od 2,5 mil(makar je računica iz koje sam došao do toga u izvješću bila drugačija)......odnosno prognozirao sam toliko manje.......ako me sječanje služi za q3 očekivao sam minimalno 40 ali se nadao da bi moglo i trebalo biti i puno više da bi opravdalo cijenu dionice od 570 kn uz več tada ako se varam padajuće vozarine i bdi.......ali u trenutku q3 izvješća nisam imao atpl.......a ni nakon toga (do stabilizacije ispod 400 i prestanka mumbo jumbo trgovine) i od tada sam par puta špekulativno ulazio i izlazio........

    ja mislim da q1 neće biti veća dobit (vjerovatno ni približna) nego u q4 ali ne pada mi na pamet tako nešto tvrditi jel nemam pojma što su oni ugovarali u q3 i u q4 i na koji period......ja za sebe polazim od te pretpostavke jel do kraja q1 bit će valjda i koje dokovanje a ni brodovi ne voze puni gas nego se i čeka u leru na ukrcaje malo duže a vjerovatno ima i dosta praznog hoda na spotu što smo vidjeli i na utilizaciji na q3..........

    a ne kužim ni zašto ovo "sigurni" u pitanju jel valjda nikada na forumu nisam pisao da sam u nešto siguran več baš zato koristim mnogo "ako" i "vjerovatno" kako me netko kasnije ne bi mogao "loviti" jel uvijek se i sam za sebe trudim imati neku svoju " if if" strategiju......

    kad smo kod sigurnosti danas sam bio siguran da se na atpl nastavlja u petak pred kraj započeto dizanje dionice na malim prometima i "deseticama" po asku a "stoticama" istovaranje po bidu (htio sam oko 11 i napisati da to sljedi ali odustao da ne "drukam" bezveze i ne kvarim zabavu......jel prosječna u petak je bila 380, pa je sa 50- tak kom dignuta na zadnju od 387, kako bi danas usljedio nastavak.......nakon onog velikog pada se 570 svaki pokušaj večeg rasta na malim prometima bio je osuđen na propast.......

    ja neznam kako će biti dalje ali vidim da su neki i prošli tjedan pisali o rastu vozarina što nije točno.....barem što se atpl tiće......capovi su se odbili jel nisu imali kud i neće valjda ispod nule......netreba bit Joakim da skužiš da su oko dna i da moraju gore......a manji tipovi brodova i dalje padaju bez obzira što su futuresi i prošli i pretprošli tjedan na kratko "lagali" da će okrenuti a danas su i futuresi okrenuli put dolje........

    manji tipovi brodova dulje drže smjer kojim krenu za razliku od capova.......i dok capovi značajnije i na duži period od dan,dva ne okrenu, vjerovatno ni "mali" neće nikuda daleko a za sada ni ne pokazuju te namjere (rasta)........

    isto tako to ne mora značiti ništa za cijenu ako netko ima koji miliun viška i žarko želi u atpl što prije isto kao i ako neki imaju 10-20 tisuća viška kojih se žele riješiti a znamo da neki imaju pa ih nema smisla "podmazivati" ako i sve dok trend jače ne okrene.......

    Display More

    Hvala na detaljnom odgovoru. frendica ce biti zadovoljna.

    Nisam ni ja sigurna da ce1Q biti bolji od 4Q ali nebi bilo nikakvo cudo kako to neki imputiraju. jednostavno novi TC ugovori se i dalje potpisuju sa sve vecim vozarinama u odnosu na stare i dizu prosjek svih vozarina.

    Vi cekate da cijena padne, napisite kada kupite.

    Mislim da ste dno promasili i da ce i dalje rasti "if" sve ono sto treba :)

    Display More

    Ne znam, meni donji graf govori da ce vozarine rasti, ali mozda grijesim, pa jos dokupim jeftino :)

    BDRY Breakwave Dry Bulk Shipping ETF Stock Quote

    Broj 1 Joakim kaze

    Expecting a slow week due to Chinese New Year, but spot is nevertheless posting green numbers today

    Baltic #Capesize index +12% to $10k/d
    Brazil/China +15% to $9k/d
    C5 +4%


    Sretna kineska Nova godina svima, vatromet je u ponoc :)

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2022 at 10:58 PM
    • #6,380
    Quote from brajakica

    Vi cekate da cijena padne, napisite kada kupite.

    Mislim da ste kao i mitkko promasili dno i da ce i dalje rasti "if" sve ono sto treba za rast :)

    Daj me podsjeti u kolikom si ono minusu na ATPL?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.) 311

      • Like 1
      • propalica
      • February 14, 2020 at 11:16 AM
      • Dionice
      • propalica
      • June 8, 2025 at 6:16 PM
    2. Odgovora
      311
      Pregleda
      107k
      311
    3. Kirac

      June 8, 2025 at 6:16 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    Kirac June 8, 2025 at 6:16 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 9 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™