Oporavak jutros na azijskom marketu. Kina +3% jutros. Vlada obecala veca ulaganja te da ce odrzati stabilnost marketa.
Veci rast cijene zeljeza u Kini jutros. Ffa bi mogli okrenuti.
Oporavak jutros na azijskom marketu. Kina +3% jutros. Vlada obecala veca ulaganja te da ce odrzati stabilnost marketa.
Veci rast cijene zeljeza u Kini jutros. Ffa bi mogli okrenuti.
imam neka pitanja u vezi covida u Kini......
znamo da port congestion održava vozarine visokima i utječe na njihovo povečanje......
no s druge strane imamo lockdown i ta mi riječ ne zvuči nikako obečavajuće........koliko se taj lockdown provodi u Kini na na koji način?.....neki apsolutni lockdown opet u Kini ili?.......
razmišljanja?.....linkovi?.....
Sljedeca 2 tjedna su kljucna 🙃
Cijelo vrijeme imas neke lockdown-e tamo pa nikom nista.
Situacija je ozbiljna čak štoviše "nije dobro".
link na članak današnjeg datuma.......
i složio bi se sa kolegom D_artagnan da su sljedeča 2 tjedna ključna jel zapravo uvijek su......
Upravo odmaram oči na lijepo zelenim futuresima, jutros!
Sve se zeleni jutros.
Capital Link's 16th Annual International Shipping Forum
Neznam jel neko već stavio ali nije problem ni duplirati jer ima za svakoga po nešto: kontejneri, bulk, tankeri, LPG...
imam neka pitanja u vezi covida u Kini......
znamo da port congestion održava vozarine visokima i utječe na njihovo povečanje......
no s druge strane imamo lockdown i ta mi riječ ne zvuči nikako obečavajuće........koliko se taj lockdown provodi u Kini na na koji način?.....neki apsolutni lockdown opet u Kini ili?.......
razmišljanja?.....linkovi?.....
Kao sto vidite kineski indeksi su dva dana ostro padali. Oni imaju zero covid strategiju.
Generalni lockdown je los. On usporava gospodarstvo. Npr da zatvore tvornice, odmah bi pale i vozarine jer brodovi ne bi imali sto voziti. Sada su bila u lockdownu 2 grada i tvornice u njima.
Danas imaju pad broja slucajeva za 50% u odnosu na jucer i indeksi su im narasli jutros.
Moje misljenje je da ce to brzo biti gotovo jer omikron je puno blazi virus. Za sada imaju 0 umrlih, a oni imaju kratke i stroge lockdowne.
To je naravno samo moje misljenje.
BDI nije puno padao ovih dana. Pravi BDI. FFA su puno volatilniji i to su oklade zapravo.
Port congestion je nesto drugo. Recimo oni imaju pravilo da ako jedan pomorac ima covid, cijeli brod ide u karantenu 14 dana. To dovodi do manjka brodova na trzistu i rasta vozarina.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Sve se zeleni jutros.
Braemar se zeleni
Smax Apr +2000 33000$
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Sve se zeleni jutros.
Braemar se zeleni
Smax Apr +2000 33000$
Neznam da li ste primjetili ali Braemar zeleni....... ........
sad ču da opaljim po asku s ovom dividendom koju su mi jučer isplatili......
Capital Link's 16th Annual International Shipping Forum
https://forums.capitallink.com/shipping/2022newyork/agenda/
Neznam jel neko već stavio ali nije problem ni duplirati jer ima za svakoga po nešto: kontejneri, bulk, tankeri, LPG...
Hvala, ovo je zlato
Braemar se zeleni
Smax Apr +2000 33000$
Neznam da li ste primjetili ali Braemar zeleni....... ........
sad ču da opaljim po asku s ovom dividendom koju su mi jučer isplatili......
Gogl danas raste +4,85%
Sljedeca 2 tjedna su kljucna 🙃
Svaki dan je ključan.
C3 Tubarao to Qingdao 27.240 $/ton -1.835
C5 West Australia to Qingdao 12.259 $/ton -0.118
C7 Bolivar to Rotterdam 14.845 $/ton -0.725 C17 20.405 $/ton -2.17
BCI 5TC 21830 -1583
Malo o Izvozu ili prekidu izvoza ugljena iz Rusije...
BCI 5 T/C routes 180000 21830 -1583
BPI 5 T/C routes 82500 25626 -886
BSI 10 T/C routes 58328 31641 -272
BHSI 7 T/C routes 38200 28824 397
BDI INDEX 2591 -98
Freight futures
Capesize up ~3%
Panamax up ~3%
Lijepo otvaranje preko bare....