Malo updatea o promjeni vrijednosti brodova.
Zanimljivo je to pomnožiti, zbrojiti i podijeliti....
Možda malo pomogne , trend is your friend.
Malo updatea o promjeni vrijednosti brodova.
Zanimljivo je to pomnožiti, zbrojiti i podijeliti....
Možda malo pomogne , trend is your friend.
Malo updatea o promjeni vrijednosti brodova.
Zanimljivo je to pomnožiti, zbrojiti i podijeliti....
Možda malo pomogne , trend is your friend.
Malo na primjeru konkretnih dovršenih transakcija
For example, the M/V "BULK DENMARK" (181,500 DWT/Built 2010 at Koyo Dockyard in Japan) was sold for $30.5 mill. compared with the oneyear at Koyo Dockyard newer sister M/V "PACIFIC ENDURANCE" (181,458 DWT/Built 2011 in Japan) which sold October 2020 for 19.5 mill.
The Mitsui 56 supramax M/V "NORD week for $16 mill. compared with the TRUST one Mityear " ( 55 ,693 DWT/Built 2009 Mitsui Tamano in Japan) sold this newer sister M/V "FORTUNE BIRD" (55,640 DWT/Built 2010 at sui Tamano in Japan) which sold in March for $12.5 mill. and the M/V "AQUA ATLANTIC (55,499 DWT/Built 2010 at Mitsui Chiba in Japan) which sold in February for $11.5 mill.
and the M/V "CERULEAN PHOENIX" (55,691 DWT/Built 2009 at Mitsui Tamano in Japan) for Have a good weekend. $10.5 mill. at the end of February.
Crveno, ali ovaj put ne preveliko. Inače ova velika korekcija proteklih dana je zbog aktivacije novog kineskog crnog labuda. Žele ograničiti rad čeličana do razine iz 2020. a već u prvom polugodištu imali su skok od 12% u odnosu na godinu ranije.
Ova njihova logika nije mi baš jasna jer bi u tom slučaju logično bilo očekivati novi skok cijene gotovih čeličnih proizvoda zbog smanjene ponude što onda opet vodi ka većim maržama čeličana koje bi nastavile raditi. Može se također dogoditi da se dio njihove proizvodnje nadoknadi negdje drugdje.
Crveno, ali ovaj put ne preveliko. Inače ova velika korekcija proteklih dana je zbog aktivacije novog kineskog crnog labuda. Žele ograničiti rad čeličana do razine iz 2020. a već u prvom polugodištu imali su skok od 12% u odnosu na godinu ranije.
Ova njihova logika nije mi baš jasna jer bi u tom slučaju logično bilo očekivati novi skok cijene gotovih čeličnih proizvoda zbog smanjene ponude što onda opet vodi ka većim maržama čeličana koje bi nastavile raditi. Može se također dogoditi da se dio njihove proizvodnje nadoknadi negdje drugdje.
Nebi se slozio da je radi kineza ova korekcija. Zadnji put su tim igrama uspjeli bar na kratko spustiti cijene rude i futuresi su padali. Ovaj put nista slicno. Korekcija djeluje kao market stvar i nema fundamentalno pokrice. Ako bdry raste a bulk dionice padaju nema veze sa kineskim labudovima. Logicno bi bilo ocekivati gap up dionica, skok nazad na cijene od prije mjesec dana ali recimo mi to mr. marketu.
Crveno, ali ovaj put ne preveliko. Inače ova velika korekcija proteklih dana je zbog aktivacije novog kineskog crnog labuda. Žele ograničiti rad čeličana do razine iz 2020. a već u prvom polugodištu imali su skok od 12% u odnosu na godinu ranije.
Ova njihova logika nije mi baš jasna jer bi u tom slučaju logično bilo očekivati novi skok cijene gotovih čeličnih proizvoda zbog smanjene ponude što onda opet vodi ka većim maržama čeličana koje bi nastavile raditi. Može se također dogoditi da se dio njihove proizvodnje nadoknadi negdje drugdje.
Nebi se slozio da je radi kineza ova korekcija. Zadnji put su tim igrama uspjeli bar na kratko spustiti cijene rude i futuresi su padali. Ovaj put nista slicno. Korekcija djeluje kao market stvar i nema fundamentalno pokrice. Ako bdry raste a bulk dionice padaju nema veze sa kineskim labudovima. Logicno bi bilo ocekivati gap up dionica, skok nazad na cijene od prije mjesec dana ali recimo mi to mr. marketu.
Složio se ti ili ne tako je bez obzira što bi to "zadnji put" moglo biti jer ovo sad je najveća korekcija u godinu i po.
Nebi se slozio da je radi kineza ova korekcija. Zadnji put su tim igrama uspjeli bar na kratko spustiti cijene rude i futuresi su padali. Ovaj put nista slicno. Korekcija djeluje kao market stvar i nema fundamentalno pokrice. Ako bdry raste a bulk dionice padaju nema veze sa kineskim labudovima. Logicno bi bilo ocekivati gap up dionica, skok nazad na cijene od prije mjesec dana ali recimo mi to mr. marketu.
Složio se ti ili ne tako je bez obzira što bi to "zadnji put" moglo biti jer ovo sad je najveća korekcija u godinu i po.
Zelim reci da se i druge dionice ponasaju slicno a nisu ovisne niti o bdi. Intraday grafovi bulkera, kontejnera, cak tankera imaju isto ponasanje. Korekcija na bulkerima je zapocela krajem 6 mjeseca a ne prosli petak
Složio se ti ili ne tako je bez obzira što bi to "zadnji put" moglo biti jer ovo sad je najveća korekcija u godinu i po.
Zelim reci da se i druge dionice ponasaju slicno a nisu ovisne niti o bdi. Intraday grafovi bulkera, kontejnera, cak tankera imaju isto ponasanje. Korekcija na bulkerima je zapocela krajem 6 mjeseca a ne prosli petak
I ne tvrdim da je sve počelo prošli tjedan ali se dodatno pojačalo. Inače gledajući unatrag sve je logično i lako objasniti. Imali smo cijeli niz jednu za drugom ne baš povoljnih vijesti za brodare. Intervencija Kine na tržište sirovina, FED-ova najava povećanja kamata, pretjerana reakcija tržišta na delta val, osnivanje interventnog pool-a za ugljen u Kini, najava EU komisije o uvođenju poreza brodarima po toni emitiranih stakleničkih plinova i zadnje ovo ograničenje rada čeličana u Kini.
Zelim reci da se i druge dionice ponasaju slicno a nisu ovisne niti o bdi. Intraday grafovi bulkera, kontejnera, cak tankera imaju isto ponasanje. Korekcija na bulkerima je zapocela krajem 6 mjeseca a ne prosli petak
I ne tvrdim da je sve počelo prošli tjedan ali se dodatno pojačalo. Inače gledajući unatrag sve je logično i lako objasniti. Imali smo cijeli niz jednu za drugom ne baš povoljnih vijesti za brodare. Intervencija Kine na tržište sirovina, FED-ova najava povećanja kamata, pretjerana reakcija tržišta na delta val, osnivanje interventnog pool-a za ugljen u Kini, najava EU komisije o uvođenju poreza brodarima po toni emitiranih stakleničkih plinova i zadnje ovo ograničenje rada čeličana u Kini.
Mozda ste u pravu kolega ali ja vidim nesto drugo. Pogledajte mjesecne grafove na npr dac,gnk,insw,glng i onda iwm. Dakle kontejner, bulker, tanker i lng imaju isti graf kao small caps indeks. Indeksi se svima gibaju drugacije, kontejneri u nebesa, bulkeri visoko ali sideways, tankeri lose...a svi imaju isti graf?? Meni nema logike. Kad budem na komp mogu ubaciti par grafova pa neka dodatni parovi ociju pogledaju
Inace hvala za analizu i ne tvrdim da ste u krivu, sve sta ste napisali ima utjecaja na drybulk i moguce da sam ja zabrijao
Zanimljiva prolazna vremena naših brodara
Izvedba Dionice
ATPL | JDPL | TPNG | ULPL | |
1 Mjesec Cjenovni Povrat | -7.67% | -9.24% | 3.47% | 24.09% |
3 Mjeseci Cjenovni Povrat | 67.62% | 39.17% | -3.69% | 94.06% |
6 Mjeseci Cjenovni Povrat | 136.42% | 203.64% | -4.57% | 183.33% |
Početak Godine do Danas Cjenovni Povrat | 176.35% | 269.06% | -2.79% | 165.63% |
1 Godina Cjenovni Povrat | 94.76% | 237.37% | -18.83% | 300.94% |
3 Godine Cjenovni Povrat | -4.88% | 40.34% | -11.06% | -20.93 |
Jos ima ulja u svici. Manjak novogradnje kao najveci razlog za up.
Dry Bulk Shipping Update (BUY) - Plenty of Dry Powder Left (24-pages) https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_b73…044d2ad4adc.pdf
Druga polovica ce biti bolja?
Mali korak
Idemo dalje.. 😁
BCI 5TC 32755 +286
BCI 5 T/C routes 180000 32755 286
BPI t 5 T/C routes 82500 31619 -137
BSI 10 T/C routes 58328 31713 136
BHSI 7 T/C routes 38200 31442 196
BDI INDEX 3210 +11
Danas trgovanje u potunosti kontradiktorno. Što su futuresi crveniji, bulkeri zeleniji.
Danas trgovanje u potunosti kontradiktorno. Što su futuresi crveniji, bulkeri zeleniji.
Da je ulaganje tako jednostavno svi bi bili bogati, dionice uvjek idu nekim svojim smjerom cesto kontra normalnom svacanju vidimo to i kod nas neke firme objave super izvjesca pa se ne maknu.
Ceka nas izgleda jos bolje drugo poluvrijeme... https://www.freightwaves.com/news/if-coal-i…impression=true
Jos ima ulja u svici. Manjak novogradnje kao najveci razlog za up.
Ako je BUY za gogl i sblk i to na cijenu x2 u odnosu na danasnju znaci da je BUY i atpl x2? To bi bilo 800 a ja planirala izaci na 680 prije bozica? 😬😁
Danas idemo dolje
BCI 5TC 31880 -875
BCI 5 T/C routes 180000 31880 -875
BPI 5 T/C routes 82500 31204 -415
BSI 10 T/C routes 58328 31821 108
BHSI 7 T/C routes 38200 31510 68
BDI INDEX 3166 -44