BCI 5TC 46647 -760
DRY BULK
-
-
-
Prati li neko ovo sra..e iz kine?
Subscribe to read | Financial Times
Jedan od najvećih kineskih građevinara u kolapsu
Zanimljiva analiza lika sa twittera:
Thread by @INArteCarloDoss on Thread Reader AppThread by @INArteCarloDoss: The smell of Napalm - Evergrande is collapsing, a story everyone is familiar with by now. Question is, will it have any systematic…threadreaderapp.comSad kako će se preliti na ostatak tržišta...
-
Prati li neko ovo sra..e iz kine?
https://www.ft.com/content/e870dd…72-53c3b8e609b6
Jedan od najvećih kineskih građevinara u kolapsu
Zanimljiva analiza lika sa twittera:
https://threadreaderapp.com/thread/1433148922705371138.html
Sad kako će se preliti na ostatak tržišta...
stanovi ce poskupiti i komunisticka partija 🇨🇳 ce napraviti sto se mora da kineze ne uhvati ludilo. Nakon zastoja gradnja ce se nastaviti pojacano.
I to su ljudi koji zele krov nad glavom.
Idemo dalje... 😁
-
BCI 5 T/C routes 180000 46647 -760
BPI 5 T/C routes 82500 32445 -401
BSI 10 T/C routes 58328 36832 -494
BHSI 7 T/C routes 38200 33087 -91
BDI INDEX 3944 -57
-
Asian dry bulk owners take the lead in accepting containers on deck https://splash247.com/asian-dry-bulk…ainers-on-deck/
-
Prati li neko ovo sra..e iz kine?
https://www.ft.com/content/e870dd…72-53c3b8e609b6
Jedan od najvećih kineskih građevinara u kolapsu
Zanimljiva analiza lika sa twittera:
https://threadreaderapp.com/thread/1433148922705371138.html
Sad kako će se preliti na ostatak tržišta...
stanovi ce poskupiti i komunisticka partija 🇨🇳 ce napraviti sto se mora da kineze ne uhvati ludilo. Nakon zastoja gradnja ce se nastaviti pojacano.
I to su ljudi koji zele krov nad glavom.
Idemo dalje... 😁
Super analiza, hvala!
Popratit ću malo detaljnije ovo jer vidim da najavljuju kao major event a kresne li kineska građevina najeb..li smo sa commodities pa onda i sa dry bulk.
Fingers crossed da neće bit drame (ali stop lossove ću naoštriti)
-
stanovi ce poskupiti i komunisticka partija 🇨🇳 ce napraviti sto se mora da kineze ne uhvati ludilo. Nakon zastoja gradnja ce se nastaviti pojacano.
I to su ljudi koji zele krov nad glavom.
Idemo dalje... 😁
Super analiza, hvala!
Popratit ću malo detaljnije ovo jer vidim da najavljuju kao major event a kresne li kineska građevina najeb..li smo sa commodities pa onda i sa dry bulk.
Fingers crossed da neće bit drame (ali stop lossove ću naoštriti)
Kina je ukinula politiku jednog djeteta,broj stanovnika ce rasti. Kina zaostaje po udjelu urbanog stanovnistva.
Trebat ce sve vise stanova. Ima ih nedovoljno i skupi su a vi ako zelite se kladite na propast kineske gradevine. Moze u bankrot neka firma ali potraznja za stanovima ce rasti.
Vi se cesto nesto pretjerano 😬bojite i trazite dlaku u jajetu.🤔😁
Stvarno imate atpl ili navijate za pad? 🙄😁
-
Priča s kontejnerima se dalje razvija. Ozbiljni brodari su potvrđeno unutra s naglaskom na manje brodove za sada.
Asian dry bulk owners take the lead in accepting containers on deck - Splash247Swire Bulk is among the confirmed first dry bulk owners to be actively moving containers on its dedicated fleet of bulk carriers, with a host of other well…splash247.com -
-
Hlađenje kineske ekonomije brine investitoreKOLUMNA - Jedan je važan podatak objavljen ovoga tjedna sugerirao da svjedočimo hlađenju kineske ekonomije.www.seebiz.eu
Sve je relativno s obzirom na grcku abecedu i sojeve koji ce se pojavljivati... poremecaji su konstantni i nitko ne moze predvidjeti sto ce se dogadjati. Bitno da su vozarine visoke i da se zarađuje pa do kad traje traje... da se sad krene vracat u normalu to ce potrajati barem 2 godine dok se sve ne iskristalizira.
-
-
https://www.seebiz.eu/kolumne/hladen…estitore/264594
Sve je relativno s obzirom na grcku abecedu i sojeve koji ce se pojavljivati... poremecaji su konstantni i nitko ne moze predvidjeti sto ce se dogadjati. Bitno da su vozarine visoke i da se zarađuje pa do kad traje traje... da se sad krene vracat u normalu to ce potrajati barem 2 godine dok se sve ne iskristalizira.
CCP 🇨🇳 kineska komunisticka partija nikad nije dozvoljavala "hladenje" kineske ekonomije. zasto bi se sada trebalo kladiti na to hoce u ovom slucaju? Ulaganje u gradevinu brzo grije ekononomiju🤩
-
Usudio bih se reci da su novi sojevi najveci saveznik dry bulka i kontejnerasa. Zarobljavaju dosta flote, a nikad se vise nece ici u masovna zatvaranja, pa da je ne znam sto. Jer ni ne znam kakvi sojevi nece bas skroz zaobici imunitet od cijepljenja, a jos manje od preboljenja, dolazit ce azurirana cjepiva itd. Uglavnom neko natezanje ce biti jos dugo vremena, a time i tightness supply-a flote.
Tankerima pak dok ne scrapaju jos 10% flote ni dragi Bog ne moze pomoci.
-
-
Malo reprezentativnih transakcija......da li se i dalje škica prema kontejnerašima?????
Bulk Ranger 2012 DWT 82.172
Tsuneishi Zhoushan 2021-ruj-03 USD 24,00
Orion Reederei Undisclosed interests
Bulk SDTR Irene 2022 DWT 84.800
Shanhaiguan SB 2021-ruj-02 USD 36,03 AVIC Leasing Chinese interests Eco – Electronic Engine Modern
Bulk Antoine 2009 DWT 55.498
Mitsui SB (Chiba) 2021-ruj-01 USD 19,50 Archangel Pacific Undisclosed interests
Bulk Nicoline Bulker 2012 38.191 DWT
Naikai Innoshima 2021-kol-31 USD 20,00 Lauritzen Bulkers Clients of Pacific Basin Shpg
-
Latest Trends on fuel transition, shipyard actions, government, ports, financing and industry players
Shipping Decarbonization Weekly Insights — Breakwave AdvisorsLatest Trendswww.breakwaveadvisors.com -
Bulk SDTR Irene 2022 DWT 84.800
Shanhaiguan SB 2021-ruj-02 USD 36,03 AVIC Leasing Chinese interests Eco – Electronic Engine Modern
Kamsarmax koji se gradi u Kini prodan je za 36,03 m. Početna cijena je 30,18 m. Na aukciji je bilo više od 10 kupaca iz Kine, Grčke i Turske..
-
Expected Completion Time: June 30th, 2022; Builder: DSIC Shanhaiguan Shipbuilding Industry Co., Ltd .
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
-
C3 32.150 $/ton -1.015
C5 12.823 $/ton -0.845
C7 19.015 $/ton -0.225
BCI 5TC 44465 -2182
-
Route Description Size Value ($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 44465 -2182
BPI 5 T/C routes 82500 31895 -550
BSI 10 T/C routes 58328 36225 -607
BHSI 7 T/C routes 38200 32921 -166
BDI INDEX 3822 -122
-
-