Stvar je da kod svih tih NMM,CMRE,DAC,ZIM s obzirom na stanje bilance, ugovorenih vozarina bar za 2023 i vise godina na ovoj cijeni svi su na dobrom discountu da je za napravit 50% potreban samo pozitivan sentiment oko ulaganja u dionice, dok je rezultat vec tu da bi opravdao tu vecu cijenu, a kad bi i vozarine malo okrenilo moguce i vise, zato mi se cini da je mozda dobar R:R, mislim NMM mi izgleda jako zanimljivo ali te sve kombinacije menagmenta neman volje rasclanjivat, pa mozda odaberem nekog samo nesto sitno ubacit pa sta bude, iako zbog dugorocnog negativnog outlooka treba bit oprezniji jer smo u negativnom trendu sta se tice kontenjera izgleda ?
Tankera iman oni su vec dobar dio rasta odradili iako bi mogli jos, drybulk ce neki rast imat ali to ce isto ovisit o kini kad i koliko tesko je prognozirat, stvari oko nafte su isto zanimljive ali nisam jos to nekako rasclanio koga i sta, a i oni su neki rast isto odradili pa je teze i ne znam koliko im ovi trosak prijevoz tankera isto utjece na trosak, iako mislim da bi nafta mogla dat jedan dio katalizatora vozarianama u prijevozu u 2023 jer tu isto ima puno uskih grla, a kina se tek otvara.