Ovaj BBBY je u pre-marketu već na 5,5$, nemreš bilivit, +400% u par dana sa 1,35$.
Lako sada naknadno analizirati. Ako nisi informiran unaprijed = kockarnica.
Ovaj BBBY je u pre-marketu već na 5,5$, nemreš bilivit, +400% u par dana sa 1,35$.
Lako sada naknadno analizirati. Ako nisi informiran unaprijed = kockarnica.
Ovaj BBBY je u pre-marketu već na 5,5$, nemreš bilivit, +400% u par dana sa 1,35$.
Lako sada naknadno analizirati. Ako nisi informiran unaprijed = kockarnica.
Ma oko njega ni ne mozes biti informiran, te reddit dionice su navlakuse da klince istresu iz gaca
Lako sada naknadno analizirati. Ako nisi informiran unaprijed = kockarnica.
Ma oko njega ni ne mozes biti informiran, te reddit dionice su navlakuse da klince istresu iz gaca
mogao bi market nakon ovog rasta i jaće igraće istresti iz gaća.......postavio se vrlo dobar bullish set up vani i ako propadne bit će jako veselo.....
Ma oko njega ni ne mozes biti informiran, te reddit dionice su navlakuse da klince istresu iz gaca
mogao bi market nakon ovog rasta i jaće igraće istresti iz gaća.......postavio se vrlo dobar bullish set up vani i ako propadne bit će jako veselo.....
Molim, neka mi netko pokaže, taj vrlo dobar bullish setup da se znam pozicionirati. A prije, neka pogleda ovaj graf.
Hvala.
Lako sada naknadno analizirati. Ako nisi informiran unaprijed = kockarnica.
Ma oko njega ni ne mozes biti informiran, te reddit dionice su navlakuse da klince istresu iz gaca
Kad pretjeraju s pumpanjem na takvoj nekoj smeće priči, čini se ok kupit put opciju na cca 6 mjeseci i čekati da se ludilo ispuše.
treba to gledati i trpiti 6mj. ne znam kako je prošao onaj što je šortao teslu?
Evo za sve ljubitelje stng
prijelomni trenuci na GOOGL
a banke što su napravile... prvo zaron a onda katapult, vratile sve minuse i debelo sad u plusu C, BAC, JPM, WFC ...
evo na Wells Fargo je to bilo najimpresivnije
ne znam, kažu kad tržište ovako reagira na, naoko, loša izvješća (dosta rezervacija za loše kredite, otpuštanja...) da je dno blizu
barem ono privremeno
kad vidim što rade na RCL i BURL zašto ne bi banke isto došle na svoje
Opet sam odvozio dnevni trejd na PKI, isti gameplan. Gledaš što rade DHR i MTD iz grupe, a ova PKI se priključi s pola sata zakašnjenja.
Također dnevni na FRC koja je imala danas earnings report. I po gornjem obrascu priključio potom i CMA. Regionalne banke. Kad sam vidio da su glavne banke iščupale minuse znao sam što slijedi na ovima.
Od naftaša i dalje držim/trejdam DINO, LPI, PR. Na zatvaranju ostavio za idući tjedan samo njih.
Inače nemam ovoliko otvorenih trejdova. Ali kad tržište časti... nije bed. GOOGL se izvrsno drži i ako bude sve prema planu izlaz na razinama preko $100.
Komentira se po twitteru da je drugačija vibra. Trejderi kao da osjećaju floor na dionama. Jel ulaze fondovi zbog FOMO-a ili ne... nije ni bitno. Odavno sam zaključio da radim ono što i drugi rade. Danas se hvatao dip odmah u prvih sat vremena, tko klizi i nakon toga na dolje - ne diraj!
Mogao bi ovo biti konačno jedan pravi mjesec za trejd bez puno šaltanja između longa i šorta
👌🏻
O zloćka, zloćka
Otvorila sam vam temu, proširila horizont, a sada kao da govorite turski
Bravo svima !!!!!!!!
Nije lako, češće je teško nego lako, al' nema scenarija Tankerske, Vira ....
Tesle po svijetu momentalno 20k USD jeftinije, a 🐒 gledaju kao da je to bullish na burzi. 😂
Dodao sam ju na listu za potencijalni short u veljači. Samo čekam da ju napucaju gore 🤷♂️
Ovaj BBBY je u pre-marketu već na 5,5$, nemreš bilivit, +400% u par dana sa 1,35$.
Trebalo je imati grande cojones i uložiti u Pre Chapter 11 priču na 1,5$, ali sreća prati
hrabre, bar tako kažu
U petak BBBY pao za -30% na 3,66$
Danas ne radi američka burza jer je praznik.
Tesle po svijetu momentalno 20k USD jeftinije, a 🐒 gledaju kao da je to bullish na burzi. 😂
Dodao sam ju na listu za potencijalni short u veljači. Samo čekam da ju napucaju gore 🤷♂️
sude mu, zato što svoje voli, baš čudno
DAC's Suez Canal (5,600 TEU) chartered out for up to 12 months at $25,500/d and DAC's Sao Paulo (4,253 TEU) chartered out for 6-7 months at $20k/d according to Tradewinds.
Break even je na 9.000$.
Dakle, u najgore vrijeme kada sve propada, DAC iznajmljuje stare kante s finom zaradom. A kad zarade ne bude, poslat će ih u staro gvožđe pa će opet bit zarade. Nema da nema.
DAC's Suez Canal (5,600 TEU) chartered out for up to 12 months at $25,500/d and DAC's Sao Paulo (4,253 TEU) chartered out for 6-7 months at $20k/d according to Tradewinds.
https://www.tradewindsnews.com/containerships…ate/2-1-1389251
Break even je na 9.000$.
Dakle, u najgore vrijeme kada sve propada, DAC iznajmljuje stare kante s finom zaradom. A kad zarade ne bude, poslat će ih u staro gvožđe pa će opet bit zarade. Nema da nema.
Malo se danas opet mislim i o Zimu koji mi je nesto gubitka priskrbio prosle godine vidim poprilicno je potonia unatoc dobroj cash poziciji sentiment i pad vozarina je napravio negativan trend, gledam danas narastao za 5%, pa isao malo pogledat stanje i onda se mislim oni imaju dividend policy od 30-50% gdje kvartalno isplacuju 30%, a ostalih 20 ako odobre na kraju godine i onda sam isao racunat i gledam ako se odluce na tih dodatnih 20% dividenda bi mogla ispast oko 11$ sta je 60% trenutne cijene od 18$, cini mi se da bi se moglo riskirat nesto na ovoj cijeni, odluka je u 3 mjesecu kada izlazi izvjesce, bez obzira na odluku tada market bi vrlo lako mogao napravit pozitivni sentiment oko toga i dalo bi se nesto zaradit cini mi se jer izgleda i da je opceniti sentiment pogodan za takvo nesto.
Isto tako malo sam bacio oko na NMM, tu zavrzlamu u potpunosti ne znam ali i ta prica ne izgleda ni malo lose s obzirom da imaju sve tri klase brodova i dobar dio ugovorenog do sada, naravno da menagment radi diskont ali da je jeftino je i to.
Misliš da će ići isplaćivati dividendu s obzirom na doom and gloom koji se najavljuje?
I wonder...
Display MoreDAC's Suez Canal (5,600 TEU) chartered out for up to 12 months at $25,500/d and DAC's Sao Paulo (4,253 TEU) chartered out for 6-7 months at $20k/d according to Tradewinds.
https://www.tradewindsnews.com/containerships…ate/2-1-1389251
Break even je na 9.000$.
Dakle, u najgore vrijeme kada sve propada, DAC iznajmljuje stare kante s finom zaradom. A kad zarade ne bude, poslat će ih u staro gvožđe pa će opet bit zarade. Nema da nema.
Malo se danas opet mislim i o Zimu koji mi je nesto gubitka priskrbio prosle godine vidim poprilicno je potonia unatoc dobroj cash poziciji sentiment i pad vozarina je napravio negativan trend, gledam danas narastao za 5%, pa isao malo pogledat stanje i onda se mislim oni imaju dividend policy od 30-50% gdje kvartalno isplacuju 30%, a ostalih 20 ako odobre na kraju godine i onda sam isao racunat i gledam ako se odluce na tih dodatnih 20% dividenda bi mogla ispast oko 11$ sta je 60% trenutne cijene od 18$, cini mi se da bi se moglo riskirat nesto na ovoj cijeni, odluka je u 3 mjesecu kada izlazi izvjesce, bez obzira na odluku tada market bi vrlo lako mogao napravit pozitivni sentiment oko toga i dalo bi se nesto zaradit cini mi se jer izgleda i da je opceniti sentiment pogodan za takvo nesto.
Isto tako malo sam bacio oko na NMM, tu zavrzlamu u potpunosti ne znam ali i ta prica ne izgleda ni malo lose s obzirom da imaju sve tri klase brodova i dobar dio ugovorenog do sada, naravno da menagment radi diskont ali da je jeftino je i to.
iako u ovom clanku ima dosta razloga za oprez
ZIM: The Market Is Bearish - A Contrarian Buy For The Brave | Seeking Alpha
Misliš da će ići isplaćivati dividendu s obzirom na doom and gloom koji se najavljuje?
I wonder...
A ne zna hoce li ali vidim da market opcenito trazi neki rebound i pozitivu od pada inflacije do vec i nekih jeftinih prilika, lako se na marketu kreira euforija i suprotno zato i spomnijem da se moguce oko toga napravi sentiment, a ne moze se reci i da su valuacijski precijenjeni samo gledam mozda kao nekakav moguci trejd ne long term
Živi bili - pa vidjeli!
Display MoreDAC's Suez Canal (5,600 TEU) chartered out for up to 12 months at $25,500/d and DAC's Sao Paulo (4,253 TEU) chartered out for 6-7 months at $20k/d according to Tradewinds.
https://www.tradewindsnews.com/containerships…ate/2-1-1389251
Break even je na 9.000$.
Dakle, u najgore vrijeme kada sve propada, DAC iznajmljuje stare kante s finom zaradom. A kad zarade ne bude, poslat će ih u staro gvožđe pa će opet bit zarade. Nema da nema.
Malo se danas opet mislim i o Zimu koji mi je nesto gubitka priskrbio prosle godine vidim poprilicno je potonia unatoc dobroj cash poziciji sentiment i pad vozarina je napravio negativan trend, gledam danas narastao za 5%, pa isao malo pogledat stanje i onda se mislim oni imaju dividend policy od 30-50% gdje kvartalno isplacuju 30%, a ostalih 20 ako odobre na kraju godine i onda sam isao racunat i gledam ako se odluce na tih dodatnih 20% dividenda bi mogla ispast oko 11$ sta je 60% trenutne cijene od 18$, cini mi se da bi se moglo riskirat nesto na ovoj cijeni, odluka je u 3 mjesecu kada izlazi izvjesce, bez obzira na odluku tada market bi vrlo lako mogao napravit pozitivni sentiment oko toga i dalo bi se nesto zaradit cini mi se jer izgleda i da je opceniti sentiment pogodan za takvo nesto.
Isto tako malo sam bacio oko na NMM, tu zavrzlamu u potpunosti ne znam ali i ta prica ne izgleda ni malo lose s obzirom da imaju sve tri klase brodova i dobar dio ugovorenog do sada, naravno da menagment radi diskont ali da je jeftino je i to.
NMM i DAC imam u portfelju. Na njima stvarno ne vidim nekih velikih rizika i namjeravam ih držati dugoročnije. Jednostavno i unatoč crnim scenarijima u budućnosti ne vidim zašto bi bili niže. Ne vidim bolje izloženosti drybulku od NMM jer im je flota impresivna i ima dobar upside ako ikad dođe do oporavka vozarina, a kao osiguranje ako drybulk bude loš imaju dobro ugovorene kontejneraše i očekujem da budu nešto ulovili u ovom periodu za product tankere i aframax/VLCC ako nekome istekne ugovor dok su im vozarine visoke. A na ZIM-u mi je više nepoznanica, cijena je jako niska. Vjerojatno market očekuje da će znatno smanjiti dividendu te početi raditi s gubitkom kroz godinu dana ili manje. I ja važem bi li barem kupio neke call-ove na 3 mjeseca pa šta bude.
Malo se danas opet mislim i o Zimu koji mi je nesto gubitka priskrbio prosle godine vidim poprilicno je potonia unatoc dobroj cash poziciji sentiment i pad vozarina je napravio negativan trend, gledam danas narastao za 5%, pa isao malo pogledat stanje i onda se mislim oni imaju dividend policy od 30-50% gdje kvartalno isplacuju 30%, a ostalih 20 ako odobre na kraju godine i onda sam isao racunat i gledam ako se odluce na tih dodatnih 20% dividenda bi mogla ispast oko 11$ sta je 60% trenutne cijene od 18$, cini mi se da bi se moglo riskirat nesto na ovoj cijeni, odluka je u 3 mjesecu kada izlazi izvjesce, bez obzira na odluku tada market bi vrlo lako mogao napravit pozitivni sentiment oko toga i dalo bi se nesto zaradit cini mi se jer izgleda i da je opceniti sentiment pogodan za takvo nesto.
Isto tako malo sam bacio oko na NMM, tu zavrzlamu u potpunosti ne znam ali i ta prica ne izgleda ni malo lose s obzirom da imaju sve tri klase brodova i dobar dio ugovorenog do sada, naravno da menagment radi diskont ali da je jeftino je i to.
NMM i DAC imam u portfelju. Na njima stvarno ne vidim nekih velikih rizika i namjeravam ih držati dugoročnije. Jednostavno i unatoč crnim scenarijima u budućnosti ne vidim zašto bi bili niže. Ne vidim bolje izloženosti drybulku od NMM jer im je flota impresivna i ima dobar upside ako ikad dođe do oporavka vozarina, a kao osiguranje ako drybulk bude loš imaju dobro ugovorene kontejneraše i očekujem da budu nešto ulovili u ovom periodu za product tankere i aframax/VLCC ako nekome istekne ugovor dok su im vozarine visoke. A na ZIM-u mi je više nepoznanica, cijena je jako niska. Vjerojatno market očekuje da će znatno smanjiti dividendu te početi raditi s gubitkom kroz godinu dana ili manje. I ja važem bi li barem kupio neke call-ove na 3 mjeseca pa šta bude.
Imam ih i ja, uz nedavni dodatak CMRE-a, Costamare, to je miks kontejnera i dry bulka, s tim da je lessor kao i DAC i NMM. NMM se čini kao super kombinacija svega, ali imam dojam da pada kada pada jedan od segmenata, bez obzira je li dry bulk, kontejneri ili tankeri, i da slabije raste kad sve raste. Naravno, ako Angelika pokaže da voli dioničare, NMM ima strahovit potencijal, a s obzirom na rast tankera i kontejnera (sad se zrela faza za lessore), i rezultati bi trebali biti sve bolji i bolji. ZIM mi je, u odnosu na ostale spomenute, previše rizičan.