Meni ce zim uzeti svu municiju, svakih malo nadokupim, ali bome on ne prestaje roniti
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?
-
-
-
Zim je specifičan. Zaradit će grdne pare u 2022, nešto malo u 2023, a nakon toga je game over. Možda bude gubitaš iza. Opet ova cijena je preniska i uračunava smak svijeta za ZIM iza 2023
-
Don't Fight The Fed | ZeroHedge
Štrumfovi, ja sam postala nekako baš pametna
Da su mi one godine i ova pamet ..........
Uistinu.
U drugome životu sve ću pametnije.
Al' burza je varijacija na temu, pa računam ako budem živjela ko' kornjača nije neizgledno da se sadašnje prilike ponove.
-
Zim je specifičan. Zaradit će grdne pare u 2022, nešto malo u 2023, a nakon toga je game over. Možda bude gubitaš iza. Opet ova cijena je preniska i uračunava smak svijeta za ZIM iza 2023
Zim je specifičan u specifičnoj niši. Imaju dosta brodova u čarteru, ako primijete da se stvari mijenjaju, skidaju ih s čartera, odnosno čekaju da isteknu ugovori.
Iako je jasno da ovaj supercycle neće dugo trajati, stvari su možda i bolje nego što se u ovom trenutku čini.
10% flote je zarobljeno, a prava sezona nije ni počela. Što ako se congestion podneblja, što bi bilo logično.
Ako me sjećanje ne vara, sredinom prošle godine govorilo se da će congestion biti gotov do kraja prošle godine, pa do sredine ove godine...Nije nego se širi.
Ove godine vrlo malo novih brodova dolazi, tek druga polovica sljedeće godine.
Svi ovi stari brodovi kad postanu neisplativi idu u scrap. Prije toga će sporije voziti. Jedan čvor manje, 7% manje flote, ako sam ispravno zapamtio.
To sve govore, naravno, ovi što naručuju nove brodove kad govore da nosi zabrinuti.
P.s. ilwu sindikat ima 29 luka na zapadnoj obali, 24 ili 27 tisuća radnika. Sutra ističu ugovori, novog dogovora ni blizu, ne sviđa im se automatizacija.
Formalno, neće biti štrajka. Ali ima i ono što se zove bijeli štrajk, kad radiš preko volje, primaš samo djecu i trudnice.
-
gledam malo današnje važnije ekonomske rezultate i večina je loša.......izdvojio sam neke koji su blago lošiji od očekivanna, dok su neki drastično lošiji od očekivanja.......onako generalno, zaključak je da burze po svijetu ne padaju zato što se ljudima gubi novac, ili kako bi neki rekli, zato što se crnjači po forumu, nego zato što trenutno nema razloga za optimizam.....bit će bounceva, ali proces pada mora se odraditi prije nego dođu povoljniji vjetrovi.......zanimljivi su mi opčenito podaci o retail salu koji se naravno ne mjeri po volumenu nego u kešu pa kad se uz ogromnu inflaciju vidi još i pad, jasan je znak koliko kupovna moč slabi........sve kada i podaci u retail salu rastu nekim zemljama za neki postotak imamo varljiv podatak jel kada se u obzir uzme visoka inflacija koja je veča od one prikazane, zapravo pad u volumenu je velik i sve će se to vidjeti u izvješćima kompanija .......to je onaj "p" koji svugdje pada a onaj "e" u večini slučajeva tek treba pasti.....
-
Ovo se zove Progutali i mamac i udicu i štap
-
Pricala sam sa aliasom i on kaze da ce zim u bankrot i da se to ne kupuje.
Uzeli su od naviosa brodove po 60000$ u iducih 6 godina. Kontejnerasa ima dovoljno u moru. Novogradnja stize, a vozarine za kontejnerase ce poceti padati jer ce ljudi manje kupovati elektroniku.
Jucer je Micron izbacio jako lose izvjesce.
-
Pricala sam sa aliasom i on kaze da ce zim u bankrot i da se to ne kupuje.
Uzeli su od naviosa brodove po 60000$ u iducih 6 godina. Kontejnerasa ima dovoljno u moru. Novogradnja stize, a vozarine za kontejnerase ce poceti padati jer ce ljudi manje kupovati elektroniku.
Jucer je Micron izbacio jako lose izvjesce.
Treba kupovati brodove koji prevoze mehaniku, ako elektronika pada
-
Pricala sam sa aliasom i on kaze da ce zim u bankrot i da se to ne kupuje.
Uzeli su od naviosa brodove po 60000$ u iducih 6 godina. Kontejnerasa ima dovoljno u moru. Novogradnja stize, a vozarine za kontejnerase ce poceti padati jer ce ljudi manje kupovati elektroniku.
Jucer je Micron izbacio jako lose izvjesce.
mišljenje o bankrotu ZIM-a?
ovo za Micron (MU) sam vidio, ali vidio sam i ovo: NVidia GPU Prices Plummet (zerohedge)
dr. Burry kaže da je ovo jedna od važnijih sezona objave zarada
ako ne bude dobra, čeka nas another leg down
valuacija mu je bar za trećinu 'jača' od recimo AMD, a da ne govorim o MU
-
Pricala sam sa aliasom i on kaze da ce zim u bankrot i da se to ne kupuje.
Uzeli su od naviosa brodove po 60000$ u iducih 6 godina. Kontejnerasa ima dovoljno u moru. Novogradnja stize, a vozarine za kontejnerase ce poceti padati jer ce ljudi manje kupovati elektroniku.
Jucer je Micron izbacio jako lose izvjesce.
Treba kupovati brodove koji prevoze mehaniku, ako elektronika pada
Vozarine rastu ako raste potraznja za robom.
-
-
nije baš neka sreća, jutrošnji PMI-jevi u EU: PMI
-
Može li zim bankrotirati? Naravno da može, ali potrebno je stvarno puno toga da se to dogodi, s obzirom da je to firma bez dolara duga, a s par milijardi dolara na računu danas, i još više sutra.
Dokle god je cijena Teu 8000$, isplati se plaćati 160.000$ dnevno za najam broda.
Računica je dostupna na LinkedIn-u.
Ono što nas sve zanima jest je li aktualni congestion na peaku ili je ovo početak.
Drewry ima Z Index za congestion. Prošle godine u ovo vrijeme bio je 3, a sada je 6. Globalni congestion je, prilično sam uvjeren, veći nego što je bio lani. Gleda se LA/LB, ignorira se da su pregovori ILWU, ignorira se congestion na istočnoj obali.
Sezona tek počinje. Danas završavaju deadline za pregovore ILWU, 22.000 radnika u 29 West coast luka. Nemoguće mi je povjerovati da će sindikat reći: ok, nismo dobili što smo tražili, ali nećemo vršiti nikakvo sredstvo pritiska.
Nadalje, imamo novi problem koji se zove AB5 i dotiče se 70.000 kamiondžija. Čini se da bi se mogla stvoriti velika gužva oko toga.
U Rotterdamu je štrajk. Kakve to veze ima? Veliki kontejner krene iz Kine, u Rotterdamu treba istovariti 20% tereta. Već u startu kasni.
Sve u svemu, da bi se ostvario scenarij po kojem zim ide u stečaj, potrebno je da ove godine uopće ne bude gužve za blagdanske narudžbe.
Do sada je najveći pad zabilježen u 02/2009 u odnosu na 02/2008, bio je 30%.
Imamo li takve naznake? Ja ih ne vidim.
Trenutna cijena na spotu je pala sa 12.000$ na 8.000$ po Teu. Prvo je pitanje može li se dobiti slot za 8.000$ ili je to mrtvo slovo na papiru, drugo je pitanje i puno važnije hoće li se taj trend nastaviti ili će dolaskom sezone biti promijenjen.
To bismo trebali vidjeti već za mjesec-dva.
Ali svi oni problemi zbog kojih je došlo do congestiona i dalje su tu. Luke su premale za primiti toliko tereta. U međuvremenu se ništa dobroga nije dogodilo da se to usko grlo proširi. I dalje su problemi s kamionima, šasijama, željeznicom, radnim vremenom Luka, automatizacijom...
Što ako za mjesec dana pred LA/LB bude 40 brodova umjesto današnjih 20? Ili barem jedan brod više nego u isto vrijeme prošle godine?
Trenutni narativ se može promijeniti preko noći.
-
nije baš neka sreća, jutrošnji PMI-jevi u EU: PMI
Pa nije neka sreca ali nisu se puno ni pomakli neki malo u plusu neki u minusu u odnosu na predhodni broj, vidis ja sam pogleda samo ovu dolu brojcanu usporedbu pa nisam zakljucio kao sta se da it teksta zakljucit drugaciji mi je bio feedback jer su ako bila bolja od ocekivanja, ali recimo jucerasnja EU nezaposlenost je jos dodatno pala pa sad se ti misli gdje smo kud smo.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Evo gledam vijest
"
American Airlines offers pilots nearly 17% raises in new contract proposal
"
Pa ovo sa svim lukama strajk za povecanje placa, nezaposlenost i dalje na ATL i dalje pada, mislim da je nemoguce unistit inflaciju i potraznju bez erozije na trzistu rada, pogotovo kad na to dodas pritiske na povecanje placa, sad koliko ih moze priustit to povecanje placa ne znam ali to ce se prvenstveno vidit na nezaposlenosti.
-
Evo što JP Morgan kaže o zimu. Mcap mu je oko 5,5 milijardi dolara na ovoj cijeni.
-
meni taj narativ s congestionom i prelijevanju na zaradu kontejneraša nekak ne drži vodu
jedno vrijeme da, dugoročno ne, zašto?
ako je kako kaže kol. lebowski stalno kašnjenje u dobavnim lancima još od korone, i ne smiruje se nego će biti i gore, posljedica je da se dostavlja manje robe jer ova koja kasni priječi utovar nove
što rade proizvođači? ako sam ja recimo proizvođač Giant bicikala, i isporučujem manje bilo zbog kašnjenja repromaterijala ili isporuke gotovih bicikala, manjak volumena nadoknaditi ću povećanjem cijene
to se onda u cijelom tom lancu multiplicira, svi svima dižu cijenu
ekonomski to ima logike sve dok više kupaca ganja manje robe, spremni su platiti više
i onda je došla nepozvana gđa inflacija, ne smeta proizvođačima/prodavačima ali smeta krajnjem potrošaču pa više (veće) cijene tog Giant bicikla ne mogu podnijeti i odustaju od kupnje, a ja kao proizvođač ako sam i imao veće marže, sad ih htio-ne htio moram spuštati i/ili smanjivati proizvodnju
eto to se gore vidi u PMI brojevima diljem Europe, a uskoro počinje i objava rezultata poslovanja kompanije
kokice i 3D naočale
s druge strane, danas je izašao i podatak za inflaciju u EU i Italiji koja je još uvijek povijesno visoka pa centralne banke moraju koristiti jedino oružje koje imaju: dići kamate
dizanje kamata u uvjetima kad se već čitaju prvi znaci pada gospodarskih aktivnosti gura u dugotrajnu recesiju, a moguće i stagflaciju (sve je ćešći narativ da će inflacija biti na višim razinama još godinama)
ima tu osim kamata i drugi način, povlačiti likvidnost s tržišta no to jednako šteti svima jer su jednako manje dostupni krediti i poslovnom sektoru i građanstvu
što se potonjeg tiče, dakle likvidnosti, tu mi je najznačajniji pokazatelj kripto (BTCi ETH); ako i kad tu vidimo skok cijene i povratak iz 'kripto zime' to je znak da se likvidnost vraća, da je strah prošlost, a budućnost svijetla
-
Ako dodje recesija i ljudi manje kupuju zbog inflacije, smanjiti ce se i congestion kod kontejnerasa.
Dry bulk je drugo. Ugljen i zito su nuzna dobra.
-
U congestionu je 10% flote. Ako imaš beciklo koje mora stići, platit ćeš premiju, a dobri zim će za tebe otvoriti express giant liniju. Ako imaš neko jeftino kinesko njesra, to će ići redovitom linijom. I čekat ćeš dva mjeseca.
Nadalje, ne pita se tebe i mene i aliasa kako congestion utječe, nego se to pita Maersk i zim i DAC.
-
The Jaws Of Trade Squeezing The Supply Chain | ZeroHedge
Evo što kaže Maersk
-
https://www.zerohedge.com/markets/jaws-t…ng-supply-chain
Evo što kaže Maersk
Ako već spominjem Maersk, daj direktan link na njihova izvješća, ali i očekivanja:
-
Ovo vam alias salje:
Oni svi gledaju kakvo je poslovanje, ne kakvo ce biti. Vozarine ce sa smanjenom potražnjom pasti snažno. Bas misim da ce biti brutalno. Novi brodovi ce onda to držati dole nakon pada, kao i smanjeno zagušenje kad se sve smiri i smanji potraznja. Zagusenost luka nije zbog velike potražnje, nego problema oko kontejnera, vozaca i ostaloga. Kad se stvari smire, luke će moci te nepravilnosti ukloniti i protocnost ce biti puno bolja. To je naravno moje misljenje.
You sent
Nike je izadao izvjesce prije tjedan dana pa imaju zaliha da ti pamet stane.
sigurno nece kao sumanuti jos te zalihe dizati
I jos ovo:
Kohl’s announced Friday that it is terminating talks to sell its business, saying that retail environment has significantly deteriorated since the beginning of its bidding process.
The company also cut its outlook for the fiscal second quarter, citing softer consumer spending.
-
-