neki dan smo spominjali milijardu, a što kažemo sad ?

DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)
-
-
-
Meščini da su u tajnim pogonima ispod zemlje osmislili super leteći tenk koji uništava sve na zemlji, nebu i moru, ja drugo objašnjenje nemam...
Uvijek ima ljudi koji idu na onu o "letećem dvorcu", "zadnjoj budali" i ostalim uspješnim strategijama, ali ako među kupcima zadnjih dana ima itko ne daj Bože zaposlen u OMFu, treba im poslati USKOK, a diplome poništiti.
Nelogičnosti će uvijek biti, ludih poteza također, ali da netko svjesno plaća ovo više od 3 eura, to meni nije objašnjivo. Doslovno na petoj stranici izvješća stoji kako se kapital sastoji od 28 milijuna dionica, ne želim vjerovati da ljudi svjesno prelaze preko toga.
Da, poslovanje je danas nemjerljivo bolje nego prijašnjih godina, nadam se da će biti 10x bolje u budućnosti, ali firma koja zaradi 7 milijuna eura u najboljoj godini unazad 50 godina sigurno ne vrijedi 1,5 milijardi eura...
-
Hoce li sutra preći 2 miljarde ?
-
Meščini da su u tajnim pogonima ispod zemlje osmislili super leteći tenk koji uništava sve na zemlji, nebu i moru, ja drugo objašnjenje nemam...
Uvijek ima ljudi koji idu na onu o "letećem dvorcu", "zadnjoj budali" i ostalim uspješnim strategijama, ali ako među kupcima zadnjih dana ima itko ne daj Bože zaposlen u OMFu, treba im poslati USKOK, a diplome poništiti.
Nelogičnosti će uvijek biti, ludih poteza također, ali da netko svjesno plaća ovo više od 3 eura, to meni nije objašnjivo. Doslovno na petoj stranici izvješća stoji kako se kapital sastoji od 28 milijuna dionica, ne želim vjerovati da ljudi svjesno prelaze preko toga.
Da, poslovanje je danas nemjerljivo bolje nego prijašnjih godina, nadam se da će biti 10x bolje u budućnosti, ali firma koja zaradi 7 milijuna eura u najboljoj godini unazad 50 godina sigurno ne vrijedi 1,5 milijardi eura...
Samo recite da ste ljubomorni što niste ušli na 20,00€
-
vlakic na djuri........sretno na stanici
-
vlakic na djuri........sretno na stanici
To nije vlakić to je raketa. E sad sam landing kako ce izgledati ....
-
vlakic na djuri........sretno na stanici
To nije vlakić to je raketa. E sad sam landing kako ce izgledati ....
Firma je napokon proradila, ali meni je i ovo dosta, ja ne vjerujem da je ovo novi Rheinmetall, vise pump and dump, mozda se i varam. Sretno svima
-
Ljudi su vrlo direktno u izvješću napisali sa su kapaciteti Obrane popunjeni, nema ništa osim obnove Bradleya (gdje kajmak kupi BAE) i osnovne revizije tenka što je višegodišnji naziv za osnovno održavanje, trenutno pred slanje u Ukrajinu.
Već sam napisao, jedini proizvod iz obrambenog sektora koji ĐĐ trenutno može, smije, zna proizvoditi je razminirač. Ako sam dobro popratio, lani ih je prodano 6.
Meni je jasno da trenutno u EU sve što ima veze s vojnom proizvodnjom leti u nebo, ali ovdje je totalno mašen fudbal. Doduše, možda krenu štancat oklopne vlakove...
-
Kako točno funkcionira modalitet trgovine na DDJH? Da li se nalozi realiziraju u 11, 14 i 16 h ili kako? Vidim da je od jutra postignuta ravnotežna cijena a ništa se ne događa
-
Ljudi su vrlo direktno u izvješću napisali sa su kapaciteti Obrane popunjeni, nema ništa osim obnove Bradleya (gdje kajmak kupi BAE) i osnovne revizije tenka što je višegodišnji naziv za osnovno održavanje, trenutno pred slanje u Ukrajinu.
Već sam napisao, jedini proizvod iz obrambenog sektora koji ĐĐ trenutno može, smije, zna proizvoditi je razminirač. Ako sam dobro popratio, lani ih je prodano 6.
Meni je jasno da trenutno u EU sve što ima veze s vojnom proizvodnjom leti u nebo, ali ovdje je totalno mašen fudbal. Doduše, možda krenu štancat oklopne vlakove...
Zasto imam osjecaj da pises na pamet ?
To nije vlakić to je raketa. E sad sam landing kako ce izgledati ....
Firma je napokon proradila, ali meni je i ovo dosta, ja ne vjerujem da je ovo novi Rheinmetall, vise pump and dump, mozda se i varam. Sretno svima
fundamentalno bolje da ne komentiram, no kao sto smo vec xy dozivjeli na nasoj maloj burzici dogadaju se čuda na nasu srecu.
-
-
Što pišem napamet?
Tenk se ne proizvodi od 2003. već samo održava. Danas proizvoditi tenk s tehnologijom s početka 80ih je nebulozno. Razvoj nečeg novog traje i košta, a država se već odlučila za novi njemački tenk. Godišnje se u Đuri održava 4-5 tenkova što je posao u razini 1,5 milijuna eura, a te tenkove smo odlučili poslati u Ukrajinu.
Licenca za Patrije je istekla, radi se održavanje postojećih. S obzirom da se radi o relativno novim vozilima koja na sreću ne sudjeluju u ratnim sukobima, potreba za održavanjem je minimalna.
Bradley se remontira u suradnji s BAE Systems koji su u Đuru donijeli svu pamet i tehnologiju. Ako netko misli da su to poklonili, good luck.
Radi se u zadnje vrijeme na remontu i nekih drugih oklopnih vozila, poput Gvozdika, ali to su minorne količine.
Može se dogoditi da Đuro dobije neki posao obnove istočne oklopne tehnike za Ukrajinu, ali ne u iduće 2 godine, jednostavno nema kapaciteta, vrlo jasno piše u izvješću.
Ja bih prvi volio da je Đuro centar izvrsnosti koji ima svjetski konkurentne vlastite proizvode u vojnoj industriji, ali to jednostavno nije slučaj, niti će biti u skoroj budućnosti.
-
Što pišem napamet?
Tenk se ne proizvodi od 2003. već samo održava. Danas proizvoditi tenk s tehnologijom s početka 80ih je nebulozno. Razvoj nečeg novog traje i košta, a država se već odlučila za novi njemački tenk. Godišnje se u Đuri održava 4-5 tenkova što je posao u razini 1,5 milijuna eura, a te tenkove smo odlučili poslati u Ukrajinu.
Licenca za Patrije je istekla, radi se održavanje postojećih. S obzirom da se radi o relativno novim vozilima koja na sreću ne sudjeluju u ratnim sukobima, potreba za održavanjem je minimalna.
Bradley se remontira u suradnji s BAE Systems koji su u Đuru donijeli svu pamet i tehnologiju. Ako netko misli da su to poklonili, good luck.
Radi se u zadnje vrijeme na remontu i nekih drugih oklopnih vozila, poput Gvozdika, ali to su minorne količine.
Može se dogoditi da Đuro dobije neki posao obnove istočne oklopne tehnike za Ukrajinu, ali ne u iduće 2 godine, jednostavno nema kapaciteta, vrlo jasno piše u izvješću.
Ja bih prvi volio da je Đuro centar izvrsnosti koji ima svjetski konkurentne vlastite proizvode u vojnoj industriji, ali to jednostavno nije slučaj, niti će biti u skoroj budućnosti.
Ovo što mi kupujemo pod tenkove i avione bogami i Đuro može napraviti, a dok nam Ursula kroji što mi i vi moramo/te niti nismo za drugo. E sad što se tiče proizvodnje, tvrtka radi vagone i to joj dobro ide i neka nastave. Cijenu dionice ne mogu ama bas nikako opravdati ali sam sretan zbog iste jer sam ubacio nesto unutra i kvrckam se sto nisam bio hrabriji. I da, pišeš napamet jer jedno je dron i moderno ratovanje a drugo je t84 moderniziran, a ovo drugo Đuro je radio i može raditi, a eto Anusić se hvali kako cemo kupiti tenkove. Ja sam specijalna postrojba tenkista pa recimo mrvicu znam o temi .... Kupiti cemo skupo željezo od kojeg koristi nema, kao i zastarjeli avioni koji pazi sad mogu nositi nuklearne glave kojih nemamo za razliku od 6-te generacije aviona koje rade kinezi i ameri ..... Itd itd ....
-
Tako to ide. Najprije raketa pa onda skakaonica.
Zanimljivo nije bilo nikakvog očitovanja u dvoznamenkastom zelenilu a u crvenilu su odmah reagirali.
-
Tako to ide. Najprije raketa pa onda skakaonica.
Zanimljivo nije bilo nikakvog očitovanja u dvoznamenkastom zelenilu a u crvenilu su odmah reagirali.
Možda su oni kupovali pa im je bilo jasno kad je raslo
-
Što pišem napamet?
Tenk se ne proizvodi od 2003. već samo održava. Danas proizvoditi tenk s tehnologijom s početka 80ih je nebulozno. Razvoj nečeg novog traje i košta, a država se već odlučila za novi njemački tenk. Godišnje se u Đuri održava 4-5 tenkova što je posao u razini 1,5 milijuna eura, a te tenkove smo odlučili poslati u Ukrajinu.
Licenca za Patrije je istekla, radi se održavanje postojećih. S obzirom da se radi o relativno novim vozilima koja na sreću ne sudjeluju u ratnim sukobima, potreba za održavanjem je minimalna.
Bradley se remontira u suradnji s BAE Systems koji su u Đuru donijeli svu pamet i tehnologiju. Ako netko misli da su to poklonili, good luck.
Radi se u zadnje vrijeme na remontu i nekih drugih oklopnih vozila, poput Gvozdika, ali to su minorne količine.
Može se dogoditi da Đuro dobije neki posao obnove istočne oklopne tehnike za Ukrajinu, ali ne u iduće 2 godine, jednostavno nema kapaciteta, vrlo jasno piše u izvješću.
Ja bih prvi volio da je Đuro centar izvrsnosti koji ima svjetski konkurentne vlastite proizvode u vojnoj industriji, ali to jednostavno nije slučaj, niti će biti u skoroj budućnosti.
Ovo što mi kupujemo pod tenkove i avione bogami i Đuro može napraviti, a dok nam Ursula kroji što mi i vi moramo/te niti nismo za drugo. E sad što se tiče proizvodnje, tvrtka radi vagone i to joj dobro ide i neka nastave. Cijenu dionice ne mogu ama bas nikako opravdati ali sam sretan zbog iste jer sam ubacio nesto unutra i kvrckam se sto nisam bio hrabriji. I da, pišeš napamet jer jedno je dron i moderno ratovanje a drugo je t84 moderniziran, a ovo drugo Đuro je radio i može raditi, a eto Anusić se hvali kako cemo kupiti tenkove. Ja sam specijalna postrojba tenkista pa recimo mrvicu znam o temi .... Kupiti cemo skupo željezo od kojeg koristi nema, kao i zastarjeli avioni koji pazi sad mogu nositi nuklearne glave kojih nemamo za razliku od 6-te generacije aviona koje rade kinezi i ameri ..... Itd itd ....
Nisam u životu ušao u tenk, ali mislim da je stvarno pretenciozno govoriti da je M84 bolji od Leoparda ili da je Rafale loš avion. Mislim, govorimo o naoružanju koje koriste Njemačka i Francuska, to je kičma njihove vojske. S druge strane je 50+ godina stara sovjetska oprema za koju danas niti ima dijelova niti znanja za održavanje.
Možemo pričati o tome je li bolji Leopard, Abrams ili Merkava, Rafale ili F16, ali gurati Đuru u tu priču je baš jako pretjerano. Danas sutra nekakvo osnovno održavanje kroz transfer znanja, to je u redu, ali više od toga je SF.
Na kraju krajeva, Đuro ima nove vlasnike koji su dokazali da rade dobro, jasno je koji proizvodi su im u fokusu i najvažnije, ne ovise o državi u bilo čemu. Zato valjda napokon i posluju pozitivno
-
Nije veliki kvar, to bi trebali brzo popraviti.
Dionica Đure Đakovića nakon naglog i visokog skoka u petak krenula prema dolje | Bloomberg Adria
-
Netko tko im je prodao stare dionice za nepoznat iznos prije razrjeđenja sada može kupovati razrijeđene nove dionice do tog iznosa a da sveukupno nije u gubitku. Ne zaboravimo da je jedna nova sto starih. Ova teorija mi jedina ima smisla. Uostalom vrlo brzo ćemo vidjeti promjene u prvih 10.
-
Tako to ide. Najprije raketa pa onda skakaonica.
Zanimljivo nije bilo nikakvog očitovanja u dvoznamenkastom zelenilu a u crvenilu su odmah reagirali.
Tvrtka koja vrijedi milione se prodaje pod mulijarde .... Na nasoj burzici sve moguce ...
-
Ovo što mi kupujemo pod tenkove i avione bogami i Đuro može napraviti, a dok nam Ursula kroji što mi i vi moramo/te niti nismo za drugo. E sad što se tiče proizvodnje, tvrtka radi vagone i to joj dobro ide i neka nastave. Cijenu dionice ne mogu ama bas nikako opravdati ali sam sretan zbog iste jer sam ubacio nesto unutra i kvrckam se sto nisam bio hrabriji. I da, pišeš napamet jer jedno je dron i moderno ratovanje a drugo je t84 moderniziran, a ovo drugo Đuro je radio i može raditi, a eto Anusić se hvali kako cemo kupiti tenkove. Ja sam specijalna postrojba tenkista pa recimo mrvicu znam o temi .... Kupiti cemo skupo željezo od kojeg koristi nema, kao i zastarjeli avioni koji pazi sad mogu nositi nuklearne glave kojih nemamo za razliku od 6-te generacije aviona koje rade kinezi i ameri ..... Itd itd ....
Nisam u životu ušao u tenk, ali mislim da je stvarno pretenciozno govoriti da je M84 bolji od Leoparda ili da je Rafale loš avion. Mislim, govorimo o naoružanju koje koriste Njemačka i Francuska, to je kičma njihove vojske. S druge strane je 50+ godina stara sovjetska oprema za koju danas niti ima dijelova niti znanja za održavanje.
Možemo pričati o tome je li bolji Leopard, Abrams ili Merkava, Rafale ili F16, ali gurati Đuru u tu priču je baš jako pretjerano. Danas sutra nekakvo osnovno održavanje kroz transfer znanja, to je u redu, ali više od toga je SF.
Na kraju krajeva, Đuro ima nove vlasnike koji su dokazali da rade dobro, jasno je koji proizvodi su im u fokusu i najvažnije, ne ovise o državi u bilo čemu. Zato valjda napokon i posluju pozitivno
A gle sad. Danasnji nacin ratovanja i Leopard je nebo i zemlja. Ajd vidjeti cemo vrle tenkove u Ukraini jer m84 opremljen zadnjim krikom tehnologije je nesto losiji od leoparda ali ako sagledamo razliku u cijeni tj. količine i efikasnost na bojistu ...... Sto se tenkova nesto malo znam a sto se tice aviona ne znam niti toliko osim da su generacije 4 a sad rade 6-tu generaciju aviona. Kinezi imaju AI dronove koji tenkove rjesavaju za dorucak a mozda i zastarjele avione ... Nek netko strucniji se izjasni. Đuro je pre pre cijenjen. Ocekivali smo i govorili o tome ....
-
Tek će u ponedjeljak biti kontinuirana trgovina.
Kako točno funkcionira modalitet trgovine na DDJH? Da li se nalozi realiziraju u 11, 14 i 16 h ili kako? Vidim da je od jutra postignuta ravnotežna cijena a ništa se ne događa
Evo obavijesti s burze:
Sukladno članku 210. Pravila Burze i točke 3.3 Trgovinskog priručnika, dionica DDJH, ISIN: HRDDJHRA0007 ispunjava kriterije za ubrzani prelazak u modalitet kontinuirane trgovine. Trgovina dionicama DDJH u modalitetu kontinuirane trgovine započet će u ponedjeljak, 17. ožujka 2025. godine.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
MDKA (Medika d.d.) 771
- harpun
April 3, 2025 at 12:45 AM
-
- Odgovora
- 771
- Pregleda
- 290k
771
-
-
-
-
KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 422
- harpun
April 2, 2025 at 9:13 PM
-
- Odgovora
- 422
- Pregleda
- 186k
422
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
April 2, 2025 at 7:02 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.7M
10k
-
-
-
-
JDPL (Jadroplov d.d.) 2.8k
- harpun
April 2, 2025 at 5:17 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 1M
2.8k
-
-
-
-
IG (ING-GRAD d.d.) 69
- Avx
April 2, 2025 at 4:47 PM
-
- Odgovora
- 69
- Pregleda
- 23k
69
-