Baltic Capesize-indeks er opp 9,6 prosent til 3.843 pr dag
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Baltic Capesize-indeks er opp 9,6 prosent til 3.843 pr dag
-
Zanimljivo, vozarine rastu, dionica ATPL pada
-
Koronavirus ne utječe samo na potražnju, reducira i ponudu raspoloživih brodova usljed lučkih karantena
Late yesterday morning (March 18) Maritime Safety Queensland (MSQ) banned all commercial ships from entering ports in Queensland if the ship, or any person onboard, has been in any country outside of Australia within the last 14-days. Shipping Australia understands that other port authorities are engaging in similar measures
https://www.seatrade-maritime.com/opinions-analy…eded-goods-risk
-
Zanimljivo, vozarine rastu, dionica ATPL pada
ovdje više ništa nije zanimljivo, očito bi najveći dioničari mogli postati još veći,
zgodno bi bilo podsjetiti se komentara nekih kolega, kako su neki sebi osigurali mjesto kupnjom dionica i naknadu u NO, baš bih volio ako može neka preciznija računica, koliko je to milijuna kn stajalo i još bi moglo koštati
-
Zanimljivo, vozarine rastu, dionica ATPL pada
ovdje više ništa nije zanimljivo, očito bi najveći dioničari mogli postati još veći,
zgodno bi bilo podsjetiti se komentara nekih kolega, kako su neki sebi osigurali mjesto kupnjom dionica i naknadu u NO, baš bih volio ako može neka preciznija računica, koliko je to milijuna kn stajalo i još bi moglo koštati
Možda sam upotrijebio krivu riječ. Prava riječ bi bila tragično, tj. tragedija.
Koliko znam NO više ne postoji. Postoji samo UO sa 1 dodatnim članom uz stari/novi Management.
-
Baltic Dry Index Rises 0.16% to 630 in London
•Capesize +9.58% to $3,843
•Panamax -4.87% to $6,316
•Supramax 58k tons -0.88% to $8,231
•Handysize +1.91% to $5,603 -
BudFox, ne treba tu traziti logiku. Dovoljno je samo vidjeti da sve pada neselektivno, i firme na koje ce ova pandemija direktno utjecati, ali i na one koje nece. Trenutno su strah i neizvjesnost na burzama veliki, pa zato imamo to sto imamo.
-
-
Dalian iron ore futures are trading up ~4%, recovering from yesterday’s drop, currently close to the highest level in more than eight months.
-
-
Baltic Capesize-indeks er opp 5,8 prosent til 4.067 pr dag
-
Freight futures am update
Capesize up ~5%
Panamax up ~4% -
Vani se situacija malo stabilizira
Baltic Capesize-indeks er opp 5,8 prosent til 4.067 pr dag
The Baltic Capesize index is up 5.8 percent to 4,067 per day
-
Baltic Dry Index Falls 0.79% to 625 in London
•Capesize +5.83% to $4,067
•Panamax -6.22% to $5,923
•Supramax 58k tons -1.03% to $8,146
•Handysize +0.86% to $5,651 -
inače sam optimist po prirodi i vjerovao sam da ono neće predugo trajati, ali ovaj tjedan sam odlučio prodati dionice. Ono ne izgleda na dobro, ne mislim tu samo na ATPL. Ovo će imati dugoročne posljedice kad jednom završi. Pitanje je i koje će kompanije to preživjeti i koliko će ih sve to koštati. Što će biti konkretno s ATPL, ne znam, no nemaju baš sredstva za preživjeti, a ušli su i u investiciju koja u kriznim vremenima bez obzira na potencijal i atraktivnost može biti dvosjekli mač.
-
budući da danas imamo jasnu poruku iz Zagreba da "Nema predaje" molio bi kolege koji detaljnije prate situaciju na brodarskom tržištu da nam prenesu pozitivne stvari koje se događaju ili će se u sljedećih 3-6 mjeseci dogoditi i u dry bulku?........nemože bit da je ovdje "sve izgubljeno" jel imali smo katastrofu s vozarinama i početkom prošle godine da bi tijekom godine došli do stvarno neočekivano visokih vozarina.......
-
kak bdi stoji.....niste se valjda svi utopili?.....svaki dan sve smo bliže oporavku.....
-
-
Meni se to cini kao pretakanje tipa ja tebi ti meni, a usput uzmimo i drugima..
U svakom slucaju Atpl u rangu 120-140kn ulazi u radar vecem broju investitora.
Diskont 70% u odnosu na BV mi se cini fer rizik za prvi ulazak.
-
-
-