1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • August 3, 2021 at 6:31 PM
    • #6,921
    Quote from Flight
    Quote from 5. Element

    Za upside od 100% na Tpng morali biste za recimo P/E=10 imati dobit od 78 mil kn.

    A za P/E=20 jos uvijek povijesno rekordnih 39 mil kn.

    Tek za P/E=40 se dolazi do realnih 20ak mil kn.

    Da li sad shvacate koliko su sadasnje valuacije Tpng zapravo ekstremno visoke, ali i price o nekom velikom upside potencijalu apsurdne?

    Nema tu nikakve stabilnosti i ne znam cega sto moze opravdati takve nesrazmjere. Samo pricam ti pricu.


    A to da vozarine od bulkera nisu vise godina odrzive je notorna glupost. I ocekivanja trzista ako su takva samo svjedoci da su i trzista vecinom sastavljena od poluprosvijecenih ljudi. Dovoljan je pogled na orderbook i period od 2004 do 2008 pa da se vidi da su itekako moguce. Zapravo gotovo sigurne.

    No dobro. Sve ce se rasplesti.

    Display More

    Povijest te demantira. Ako pogledas graf kretanja BDI-a vidjet ćeš da indeks rijetko prelazi razinu od 2000 bodova i relativno kratko ulazi u zonu dogoročne profitabilnosti. Naravno, postoje vise i manje uspješno vođene kompanije pa nema pravila. Al bulk kompanije se redovito češće dokapitaliziraju i propadaju od tankerasa. To “ponešto” govori o rizicima.

    https://transportgeography.org/contents/chapt…ltic-dry-index/

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    index vozarina bulkera je volatilniji nego tankera shodno tome takvo je i kretanje dionica ali po tome zakljucit sta je u odredjenom momentu stabilnijie je krivo, tankersko trzisto je kroz svoju povijest imalo poprilicne krize, isto tako izjavit da se bulk kompanije cesce dokapitaliziraju i propadaju kroz povijest ne stoji jer je to bio slucaj samo zadnjih 6-7 godina sve uzrokovano pretjeranim novogradnjama 2008 i pretjeranim supply stanjem koje sad ima problem s istim tim povecanjem supply, s druge stane rec da bdi ne prelazi 2000 bodova isto nista ne znaci puno jer u svakoj toj jedinici vremena postoji razlicit trosak tih kompanija pa danas 2000 bodova ili 2000 bodova 1998 nije usporedivo ako se gleda samo sa brojem indexa da bi se zakljucilo koja je profitabilnost bila kroz povijest, tko moze garantirat na temelju povjesti da tankersko trziste nece upast u isto stanje s dokapitalizacijam sljedecih 5 godina, jedno stoji da je bulk sektor volatilniji, a s tim i povrati na tim klasama imovine, s te strane u negativnim periodima trpe velike minuse, a u pozitivnim brutalne dobit i kad se to ispegla nekakav average vjerovatno dobijes povrat slicnu i tankerima samo s vecim oscilacijama, a i to o propadanjima kako to bas nije tako lako dovoljno je pogledat i nase kompanije vecina njih ima koliku povjest u tom biznisu 70 tak godina sta nije zanemarivo, da ovaj zadnji period nije bio jedan od tezih perioda bio je ali i stoga razloga oporavak kad se desi tko prezivi ce brat vrhnje tako je uvik bilo.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 3, 2021 at 6:47 PM
    • #6,922

    Tankeri imaju siru utilizaciju od bulkera. Oni se mogu korisititi i kao storage, a i skuplji su. Zato su stabilniji. Al product tankeri su podvrsta clean segmenta koji je redovito i gotovo uvijek profitabilan i znanto manje rizican od bulk biznisa. Povijesno gledano.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 3, 2021 at 7:19 PM
    • #6,923
    Quote from Flight
    Quote from 5. Element

    Za upside od 100% na Tpng morali biste za recimo P/E=10 imati dobit od 78 mil kn.

    A za P/E=20 jos uvijek povijesno rekordnih 39 mil kn.

    Tek za P/E=40 se dolazi do realnih 20ak mil kn.

    Da li sad shvacate koliko su sadasnje valuacije Tpng zapravo ekstremno visoke, ali i price o nekom velikom upside potencijalu apsurdne?

    Nema tu nikakve stabilnosti i ne znam cega sto moze opravdati takve nesrazmjere. Samo pricam ti pricu.


    A to da vozarine od bulkera nisu vise godina odrzive je notorna glupost. I ocekivanja trzista ako su takva samo svjedoci da su i trzista vecinom sastavljena od poluprosvijecenih ljudi. Dovoljan je pogled na orderbook i period od 2004 do 2008 pa da se vidi da su itekako moguce. Zapravo gotovo sigurne.

    No dobro. Sve ce se rasplesti.

    Display More

    Povijest te demantira. Ako pogledas graf kretanja BDI-a vidjet ćeš da indeks rijetko prelazi razinu od 2000 bodova i relativno kratko ulazi u zonu dogoročne profitabilnosti. Naravno, postoje vise i manje uspješno vođene kompanije pa nema pravila. Al bulk kompanije se redovito češće dokapitaliziraju i propadaju od tankerasa. To “ponešto” govori o rizicima.

    https://transportgeography.org/contents/chapt…ltic-dry-index/

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Ne dematira nego upravo potvrdjuje.

    U periodu 2004 do 2008 su bili stravicni profiti. A kasnije grdi gubici. Zbog pretjerane gradnje novih bulkera.

    Medjutim, sad je trend okrenut i ide se prema gore narednih godina. To je generalni konsenzus. A iznenadjenja u uptrendu obicno budu prema UP, a ne prema dolje.

    A za Tpng, e, zbog ovih koji mi trolaju s tim da je to super firma, stabilan business, kruske i jabuke, vece multiple opravdane i slicne baljezgarije, e zbog njih cu ali ama bas SVAKI DAN staviti post s ovim:

    TPNG

    Za cijenu od 45 kn i

    P/E=10 treba imati dobit od 39 mil kn,

    P/E=20 treba imati dobit od 19.5 mil kn.

    To je prostor realnih kretanja.

    Za vece cijene idu i vece realne multiple.

    Zelite li placati te cijene i te multiple?

    Cisti brojevi. Cista istina.

    Svaki dan. Da se ne zaboravi.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 3, 2021 at 7:26 PM
    • #6,924
    Quote from 5. Element
    Quote from Flight

    Povijest te demantira. Ako pogledas graf kretanja BDI-a vidjet ćeš da indeks rijetko prelazi razinu od 2000 bodova i relativno kratko ulazi u zonu dogoročne profitabilnosti. Naravno, postoje vise i manje uspješno vođene kompanije pa nema pravila. Al bulk kompanije se redovito češće dokapitaliziraju i propadaju od tankerasa. To “ponešto” govori o rizicima.

    https://transportgeography.org/contents/chapt…ltic-dry-index/

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ne dematira nego upravo potvrdjuje.

    U periodu 2004 do 2008 su bili stravicni profiti. A kasnije grdi gubici. Zbog pretjerane gradnje novih bulkera.

    Medjutim, sad je trend okrenut i ide se prema gore narednih godina. To je generalni konsenzus. A iznenadjenja u uptrendu obicno budu prema UP, a ne prema dolje.

    A za Tpng, e, zbog ovih koji mi trolaju s tim da je to super firma, stabilan business, kruske i jabuke, vece multiple opravdane i slicne baljezgarije, e zbog njih cu ali ama bas SVAKI DAN staviti post s ovim:

    TPNG

    1) Za cijenu od 45 kn i

    P/E=10 treba imati dobit od 39 mil kn,

    P/E=20 treba imati dobit od 19.5 mil kn.

    To je prostor realnih kretanja.

    Za vece cijene idu i vece realne multiple.

    Zelite li placati te cijene i te multiple?

    Cisti brojevi. Cista istina.

    Svaki dan. Da se ne zaboravi.

    Display More

    A koliko treba imati Ernt dobit da bi PE bio 4 ili 5?!

    Ne možeš usporedjivati različito rizičnije investicije i očekivati isti povrat. To su upravo proporcionalne veličine.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 3, 2021 at 7:32 PM
    • #6,925

    Ja nisam stručnjak niti za bulk, a niti za tankerase, al volim procitati one koji jesu: https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_7e3…d0bf17b2952.pdf

    Procitaj i ti pa možda shvatiš i čemu pišem. Osobito obrati pozornost na ‘Generc shipping accounting’, MR scrubber i ECO tanker type premije.

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • August 3, 2021 at 8:43 PM
    • #6,926

    Molim Vas tumačenje...

    U izvještaju piše: "

    Sukladno sadašnjim saznanjima, te ukoliko ne dođe do nekog značajnijeg

    poremećaja na tržištu i u trećem tromjesečju može se očekivati rezultat bolji od

    ostvarenog u svakom od prva dva tromjesečja tekuće godine..."

    Znači li to da očekuju dobit u Q3 veću od H1 ili nesto drugo?

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 3, 2021 at 8:56 PM
    • #6,927

    Pa meni brojevi kažu da TPNG možda ima manji pozencijal rasta i zarade, ali isto tako ima proporcionalno tome i manju rizičnost. Generalno je to nešto manja firma (al ne i vrijednosno) ako gledaš poslovanje od barem 5 godina.

    Vrati se unazad pa promotri koliko je to nove vrijednosti stvorila ATPL? Ako gledaš od 2005-2010 mnogo, al prije toga i nakon toga je to bila jedna od najgorih firmi u smislu povrata u nas. Kod TPNG, a prethodno i njihove “majke”, TNPL se to nikada nije događalo. Pogledaj i u izvjescima koji je trošak financiranja duga za ATPL, a koji za TPNG. Kad shvatiš da je za ATPL donedavno bio dvostruko visi i da je i sada značajno značajno veći shvatiit ćeš kako kreditori percipiraju biznise jedne i druge firme. Istina TPNG ima uz sebe i “parent company”, al uvjerljivo najveća diferencija koja doprinosi nižem trošku financiranja je poslovni model i djelatnost kojim se TPNG bavi. a koji je očito kreditorima prihvatljiviji od biznisa i modela ATPL. Čitaj: manje rizican.

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • August 3, 2021 at 10:57 PM
    • #6,928
    Quote from 5. Element
    Quote from Flight

    Povijest te demantira. Ako pogledas graf kretanja BDI-a vidjet ćeš da indeks rijetko prelazi razinu od 2000 bodova i relativno kratko ulazi u zonu dogoročne profitabilnosti. Naravno, postoje vise i manje uspješno vođene kompanije pa nema pravila. Al bulk kompanije se redovito češće dokapitaliziraju i propadaju od tankerasa. To “ponešto” govori o rizicima.

    https://transportgeography.org/contents/chapt…ltic-dry-index/

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ne dematira nego upravo potvrdjuje.

    U periodu 2004 do 2008 su bili stravicni profiti. A kasnije grdi gubici. Zbog pretjerane gradnje novih bulkera.

    Medjutim, sad je trend okrenut i ide se prema gore narednih godina. To je generalni konsenzus. A iznenadjenja u uptrendu obicno budu prema UP, a ne prema dolje.

    A za Tpng, e, zbog ovih koji mi trolaju s tim da je to super firma, stabilan business, kruske i jabuke, vece multiple opravdane i slicne baljezgarije, e zbog njih cu ali ama bas SVAKI DAN staviti post s ovim:

    TPNG

    Za cijenu od 45 kn i

    P/E=10 treba imati dobit od 39 mil kn,

    P/E=20 treba imati dobit od 19.5 mil kn.

    To je prostor realnih kretanja.

    Za vece cijene idu i vece realne multiple.

    Zelite li placati te cijene i te multiple?

    Cisti brojevi. Cista istina.

    Svaki dan. Da se ne zaboravi.

    Display More

    Brojevi pokazuju da ATPL ima neto dobit na kraju 1. polugodišta od 43 mil. kn.

    TPNG ima gubitak u istom razdoblju od 5 mil. kn.

    Možemo projicirati da će dobit ATPL na kraju godine biti oko 150 mil.kn.

    Za TPNG ne znam.

  • MickeyM
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,076
    Postova
    918
    Member since
    February 13, 2020
    • August 3, 2021 at 11:03 PM
    • #6,929
    Quote from tizian1
    Quote from 5. Element

    Ne dematira nego upravo potvrdjuje.

    U periodu 2004 do 2008 su bili stravicni profiti. A kasnije grdi gubici. Zbog pretjerane gradnje novih bulkera.

    Medjutim, sad je trend okrenut i ide se prema gore narednih godina. To je generalni konsenzus. A iznenadjenja u uptrendu obicno budu prema UP, a ne prema dolje.

    A za Tpng, e, zbog ovih koji mi trolaju s tim da je to super firma, stabilan business, kruske i jabuke, vece multiple opravdane i slicne baljezgarije, e zbog njih cu ali ama bas SVAKI DAN staviti post s ovim:

    TPNG

    Za cijenu od 45 kn i

    P/E=10 treba imati dobit od 39 mil kn,

    P/E=20 treba imati dobit od 19.5 mil kn.

    To je prostor realnih kretanja.

    Za vece cijene idu i vece realne multiple.

    Zelite li placati te cijene i te multiple?

    Cisti brojevi. Cista istina.

    Svaki dan. Da se ne zaboravi.

    Display More

    Brojevi pokazuju da ATPL ima neto dobit na kraju 1. polugodišta od 43 mil. kn.

    TPNG ima gubitak u istom razdoblju od 5 mil. kn.

    Možemo projicirati da će dobit ATPL na kraju godine biti oko 150 mil.kn.

    Za TPNG ne znam.

    Display More

    Tko nam onda i zašto sada ruši cijenu čak ispod 400kn pitam se ja!?

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • August 4, 2021 at 12:38 AM
    • #6,930
    Quote from MickeyM
    Quote from tizian1

    Brojevi pokazuju da ATPL ima neto dobit na kraju 1. polugodišta od 43 mil. kn.

    TPNG ima gubitak u istom razdoblju od 5 mil. kn.

    Možemo projicirati da će dobit ATPL na kraju godine biti oko 150 mil.kn.

    Za TPNG ne znam.

    Tko nam onda i zašto sada ruši cijenu čak ispod 400kn pitam se ja!?

    Izgleda da je kolega Neo bio da je 2Q već uračunat u cijenu, zapravo se očekivalo i bolji Fi, zato je cijena i pala sa 440 na 390kn. nervoza i pomalo i agresija pojedinih upisa to potvrđuje, pa se pokušava prodati budućnost koja je ionako neizvjesna i to sa samo pola flote na spotu(koliko sam povata).

    I ne znam zašto se povlači paralela sa TPNG, to je firma sa urednom bilancom, nikakvim kamata na dug,te sa dobiti kada vozarine stružu po dnu. Kao da ovo nije dosta, pa TPNG ima firmu majku i mirovince, a koga ima ATPL, IB koji pretače iz šupljega u prazno?!

    ATPL se izvukao zadnji tren i to je to(tu ej veliki faktor sreća bila), sada se moraju dosta konsolidirati, neće biti nikavih čuda. Izvukli su se, bez dokapitalizacije i to je VELIKI uspjeh!

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • August 4, 2021 at 8:06 AM
    • #6,931
    Quote from MickeyM
    Quote from tizian1

    Brojevi pokazuju da ATPL ima neto dobit na kraju 1. polugodišta od 43 mil. kn.

    TPNG ima gubitak u istom razdoblju od 5 mil. kn.

    Možemo projicirati da će dobit ATPL na kraju godine biti oko 150 mil.kn.

    Za TPNG ne znam.

    Tko nam onda i zašto sada ruši cijenu čak ispod 400kn pitam se ja!?

    Pa nije bilo nekog prosipanja po bidu. Netko je prosuo 1 dionicu po bidu. A zatim je netko u zadnjoj sekundi stavio 150 komada na ask na 390 kuna, a mogao ih je za vise prodati. Meni to izgleda kao manipulacija, a ne rasipanje. Cilj je da prestrasi plasljivce.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • August 4, 2021 at 8:12 AM
    • #6,932
    Quote from Marin83
    Quote from MickeyM

    Tko nam onda i zašto sada ruši cijenu čak ispod 400kn pitam se ja!?

    Izgleda da je kolega Neo bio da je 2Q već uračunat u cijenu, zapravo se očekivalo i bolji Fi, zato je cijena i pala sa 440 na 390kn. nervoza i pomalo i agresija pojedinih upisa to potvrđuje, pa se pokušava prodati budućnost koja je ionako neizvjesna i to sa samo pola flote na spotu(koliko sam povata).

    I ne znam zašto se povlači paralela sa TPNG, to je firma sa urednom bilancom, nikakvim kamata na dug,te sa dobiti kada vozarine stružu po dnu. Kao da ovo nije dosta, pa TPNG ima firmu majku i mirovince, a koga ima ATPL, IB koji pretače iz šupljega u prazno?!

    ATPL se izvukao zadnji tren i to je to(tu ej veliki faktor sreća bila), sada se moraju dosta konsolidirati, neće biti nikavih čuda. Izvukli su se, bez dokapitalizacije i to je VELIKI uspjeh!

    2Q je sigurno uracunat u cijenu od 400 kuna, a on je proslost.

    Sadasnjost je treci kvartal kada su vozarine i zarada znatno vise i on ce se tek ugraditi u cijenu. To nije neizvjesna buducnost, nego sadasnjost.

    Nitko ne kritzira Tpng kao firmu. To je odlicno vodjena firma. Netko je samo komentirao drukanje kako ovdje uskoro slijedi raketa, a vozarine to ne mogu poduprijeti. Drukanje na forumu bez fundamenata samo ne prolazi.

    Problem sa Tpng je da je to odlicna firma, ali nelikvidna dionica i lako ostanete zarobljeni unutra kao ja na Vlen😂

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • August 4, 2021 at 8:19 AM
    • #6,933

    Ovdje postaje jako zanimljivo čitati kako dobit ATPL ne vrijedi a gubitak TPNG vrijedi.

    Jasno je svima koji su povodi takvog pisanja. ^^ ^^ ^^ .

    Uzeti vrijedne dionice jeftino.

    A vrijeme će pokazati tko je bio u pravu, kao i uvijek...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • August 4, 2021 at 8:33 AM
    • #6,934
    Quote from tizian1

    Ovdje postaje jako zanimljivo čitati kako dobit ATPL ne vrijedi a gubitak TPNG vrijedi.

    Jasno je svima koji su povodi takvog pisanja. ^^ ^^ ^^ .

    Uzeti vrijedne dionice jeftino.

    A vrijeme će pokazati tko je bio u pravu, kao i uvijek...

    Pa tko ti brani da ih ti ne uzmeš?

    Čim se pokrene iole ozbiljnija rasprava odmah krenu uvrijeđene mlade cendrati nad zlom sudbinom i zločestim forumašima. Raspravlja se, nitko nije napisao da nešto ne vrijedi nego da se otvaraju nove prigode i da nešto što danas izgleda relativno skuplje će moguće u budućnosti izgledati znatno povoljnije u valuacijskom smislu. A raspravlja se i o jednom bitnom čimbeniku, riziku (konačno!). Ne znam zašto je sad ATPL sveta krava, a sve ostale dionice 'magla'. Pa i HPB je na PE 5, sa dostatnim kapitalom i potencijalom rasta i zadovoljenim svim regulatornim uvjetima (apriori; uključ. i MREL), pa nitko oko toga ne radi Big Fuzz. A znatno je manje rizičan.... off-topic digresija.

    Svaka dionica ima svoj ciklus rasta, korekcije i konsolidacije. Pa opet ispočetka, ako se investicijska teza ponavlja i potvrđuje na takav način. Tako i ATPL, tako i sve druge dionice. Pored toga, mi smo malena burza koja naprosto nema dostatnog kapitala da pokrene i valja sve priče istodobno nego se špekulativni kapital konstantno seli uokolo. I to treba imati na umu. ATPL trebaju veći investitori za novi ciklus rasta. Osim ako vas nekolicina opet ne posegne dublje ruku u džep, al stvarno dublje i to ponovi još barem nekoliko puta. Ili FFA i BDI logaritamski se vinu u nebo.

    Alternativa su fondovi, mirovinci, ključni dioničar, strateški partneri i svi koji imaju dobre volje, takvu procjenu i dovoljno dug (ili kratak) horizont da se vlasnički vežu uz kompaniju. Uskoro ćemo vidjeti na JDPL kakve su aspiracije i raspoloženje investitora glede dokapa i interesa pa će biti jasnije koga 'bulk' zanima, u kojim količinama i u kojem vremenskom horizontu. A do tada.... hvali more, drž se kraja. ;)

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • August 4, 2021 at 10:34 AM
    • #6,935
    Quote from Marin83
    Quote from tizian1

    Ovdje postaje jako zanimljivo čitati kako dobit ATPL ne vrijedi a gubitak TPNG vrijedi.

    Jasno je svima koji su povodi takvog pisanja. ^^ ^^ ^^ .

    Uzeti vrijedne dionice jeftino.

    A vrijeme će pokazati tko je bio u pravu, kao i uvijek...

    Bold, ako je to tako, što ne pojačate one mršave naloga na bidu na 390kn, em jeftino, em nema ineteresa, prilika samo takva za vas???

    Samo polako kolega sve u svoje vrijeme...koliko ja vidim ATPL ugovara sve više brodova na spotu i to sve iznad 33 500 usd.....a ove igrice uvijek završe isto....vidi se akumulacija 22 000 dionica na razinama od 400 kn promijenilo vlasnika u zadnjih mjesec dana....pogledajte situaciju na SAPN nakon akumulacije na 600 kn u par dana dionica otišla na 700 kn....a neki su me kolege optuživali da drukam i da je 600 kn vrh....fundamenti uvijek dođu na naplatu....trenutno ATPL je dionica koja će u odnosu na prošlu godinu napraviti daleko najveći iskorak u svim fundamentima na ZSE.

  • Progen
    Početnik
    Reakcija primljeno
    2
    Postova
    9
    Member since
    March 3, 2020
    • August 6, 2021 at 7:21 AM
    • #6,936

    SBLK digao kvartalnu dividendu na 0.7 sto daje na godišnjoj razini dividendni prinos od cca 14 posto uz buyback od 50 milijuna USD. Sto će tek dati dogodine svojim dioničarima ako ovakvo tržište ostane.

    Koliko ćemo mi i kada dobiti?

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • August 6, 2021 at 9:46 AM
    • #6,937

    Nakon rasta cijene u fazi " konsolidacije " je u pravilu vrlo teško procijeniti da li se radi o akumulaciji ili distribuciji papira.

    Ipak, reklo bi se da nas ovdje netko žafrkava. Cijedi nam papire :/

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • August 6, 2021 at 9:53 AM
    • #6,938

    Meni se čini da je jučer počeo period rasta....počelo se lupati po asku...isto i danas na početku trgovanja....vidjet ćemo uskoro....jučer vani u prosjeku + od 4 do 5 %....futuresi dosta visoko....bdi u porastu.....vikinzi i danas otvorili u blagom plusu.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 6, 2021 at 10:13 PM
    • #6,939
    Quote from tin

    Meni se čini da je jučer počeo period rasta....počelo se lupati po asku...isto i danas na početku trgovanja....vidjet ćemo uskoro....jučer vani u prosjeku + od 4 do 5 %....futuresi dosta visoko....bdi u porastu.....vikinzi i danas otvorili u blagom plusu.

    Ovdje je i dalje akumulacija.

    Tako da bih se slozio s navedenim.

    Knjiga kaze da sam otklizao za 3 mjesta unazad par mjeseci, a ne prodajem niti kupujem.

    Krupni dionicari kupuju. Znate da ne smijem o imenima, ali tko je pogledao knjigu sve mu je jasno.

    Pozdrav.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • nalet
    Student
    Reakcija primljeno
    57
    Postova
    83
    Member since
    February 17, 2020
    • August 7, 2021 at 5:32 PM
    • #6,940

    Ne baš transparentna firma, ali vrlo transparentno objavili, koji brod, po kojoj cijeni, i do kada...

    Castor Maritime Inc. Reports $6.5 Million net profit for the Three Months Ended June 30, 2021 and $7.6 Million net profit for the Six Months Ended June 30, 2021
    LIMASSOL, Cyprus, Aug. 05, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Castor Maritime Inc. (NASDAQ: CTRM), (“Castor” or the “Company”), a diversified global shipping company,…
    finance.yahoo.com

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 8:49 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      831k
      1.9k
    3. dionicar

      May 19, 2025 at 8:49 PM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 459

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 7:28 PM
    2. Odgovora
      459
      Pregleda
      201k
      459
    3. bjane

      May 19, 2025 at 7:28 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 4:53 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      908k
      2.1k
    3. darac11

      May 19, 2025 at 4:53 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 4:32 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. vitoo

      May 19, 2025 at 4:32 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 19, 2025 at 11:19 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. stipe_Cro

      May 19, 2025 at 11:19 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • INGR (INGRA d.d.)

    dionicar May 19, 2025 at 8:49 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    bjane May 19, 2025 at 7:28 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    darac11 May 19, 2025 at 4:53 PM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    stipe_Cro May 19, 2025 at 11:19 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 16, 2025 at 4:27 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    SILVIO2024 May 16, 2025 at 9:48 AM
  • Best buy

    darac11 May 15, 2025 at 7:08 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 17 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™