Mene ne cudi 1156 dionica na prodaji... To je isti koji je prodavao jucer... Cudi me zasto se ne kupi
A zašto bi kupio kad opet sutra bude na prodaji, i preksutra?
Mene ne cudi 1156 dionica na prodaji... To je isti koji je prodavao jucer... Cudi me zasto se ne kupi
A zašto bi kupio kad opet sutra bude na prodaji, i preksutra?
Mene ne cudi 1156 dionica na prodaji... To je isti koji je prodavao jucer... Cudi me zasto se ne kupi
A zašto bi kupio kad opet sutra bude na prodaji, i preksutra?
I zato kaj ima još samo "117400 komada" za prodaju....
CERP ne prodaje direktno dionice ATPL za svaku prodaju moraju donesti odluku...za ove dionice koje sada dijele donjeli su odluku prije par mjeseci mislim da se radi o ukupno oko 30 000 komada....
Cerp služi samo za zastrašivanje ovdje na forumu kako bi ekipa koja je prodala kupila malo jeftinije.
Slijedeće metoda im je da pišu da treba biti brutalna dobit da opravda ovu cijenu.
To mi je nasmiješnije.
I piskaranja o dugovima koji su inače refinancirani sa znatno boljim kamatama.
I ja bi uzeo još dionica jeftinije ako padne cijena ali ne na način da uzmem nekom malome njegovu "sirotinju"....i to pisanjem koje nije korektno.
Ovo je moje mišljenje.
Sto i zasto se ovo zbiva? Taman riba izvrsna bila, a sad vidim da mi je i preskupa jer broker nisam pratio!
Sto i zasto se ovo zbiva? Taman riba izvrsna bila, a sad vidim da mi je i preskupa jer broker nisam pratio!
Kolega, jos stignete raspaliti po bidu!
Display MoreCerp služi samo za zastrašivanje ovdje na forumu kako bi ekipa koja je prodala kupila malo jeftinije.
Slijedeće metoda im je da pišu da treba biti brutalna dobit da opravda ovu cijenu.
To mi je nasmiješnije.
I piskaranja o dugovima koji su inače refinancirani sa znatno boljim kamatama.
I ja bi uzeo još dionica jeftinije ako padne cijena ali ne na način da uzmem nekom malome njegovu "sirotinju"....i to pisanjem koje nije korektno.
Ovo je moje mišljenje.
Evo ti prilike.... javi koliko si pribavio
CERP ne prodaje direktno dionice ATPL za svaku prodaju moraju donesti odluku...za ove dionice koje sada dijele donjeli su odluku prije par mjeseci mislim da se radi o ukupno oko 30 000 komada....
Točno, a točan broj dionica je 31 675 dionica od početka godine. Od tih odluka, CERP je do danas prenio 24 829 dionica, a broj sveukupno do danas protrgovanih dionica ATPL je preko 310 000 uz rast cijene od 150 kn do današnjih trenutnih 385. Dakle, preostalih 6 846 dionica koje CERP tek treba prenijeti a koje će se vjerovatno prodavati na burzi je potpuno zanemariv u kontekstu broja do sada prodanih, kao i dosadašnjeg rasta cijene.
e sad ili je cerp.. ili netko koristi priliku dok još nije izvještaj izašao.. jer možda nije onako dobar kako se očekuje.. sve u svemu Mittkov graf se ipak ispunjava.. sve u svemu ovo i dalje izgleda bullish a sa ovakvim zaradama koje su za treći kvartal još veće u budućnosti dobit može biti samo veća
Ne treba se cuditi da ljudi (cak i odmah) prodaju dionice ATPL koje dobiju kao naknadu stete od CERPa. Uglavnom se radi o ljudima kojima su oduzete nekretnine pred mnogo godina te koji za naknadu (a ne besplatno) uz dionice ATPL dobiju i druge dionice/udjele iz CERPovog portfelja koje nisu izlistane na burzi pa ih je mnogo teze unovciti. Vrlo malo od njih ima ikakvog interesa za investiranjem u dionice (isto kao i u opcoj populaciji).
Jel to netko zna kakv bude izvještaj pa se rješava dionica? Ništa me na ovoj žabokrećini ne iznenađuje.
Vec smo raspravljali o tome prije skupstine gdje sam ti ukazao na nelogicnost velicine duga s obzirom na trosak najmova i moja pretpostavka tada prije skupstine je bila da je u cijenu duga Bareboat chartera uracunata i neka obveza dodatna za koju sam pretpostavljao da se radi o otkupnoj cijeni, sta bi i odgovaralo i financijskim standardima da se ukupno poznati trosak svega vodi pod dug i priznanje u imovinu znaci najam koji se placa kroz period najma i ostatak vrijednosti koji odgovara otkupnoj cijeni brodova koji se placa kad se treba otkupit brod, po tome ako je poznata ukupna cijena ovog financijskog aranzmana ono ima svoju cijenu, a brodovi imaju svoju trzisnu vrijednost te ne moze nikako se ponistavat kao da nemaju utjecaj na NAV, jer su oni po placanju tog duga vlasnistvo Atlantske te imaju svoju vrijednost, a ne brodovi koji atlantska vraca nekome, jedini negativni aspekt da se takav ugovor moze prolongirat na dodatni rok te da u tom slucaju moze nastat novi dug, ali to sve ovisi o financijskoj situaciji drustva u trenutku kada treba otkupit te brodove.
Razumijem tvoj stav, ali onda mi nema smisla da te brodove u FI vode kao posebnu stavku pod najmove vec bi ih vodili kao i ostale financijske leasinge i kredite. Oni sami navode da je to iznos najma za konkretno ta dva broda.
Malo jos vezano za ovaj slucaj evo malo razmisljam sad da potaknem jedno pitanje vezano za ovu raspravu oko najmova postavlja se jos jedno pitanje naime znamo da je drustvo potpisalo nekoliko sale and leaseback ugovora po ovom tvom pitanju postavlja se pitanje zasto ti ugovori isto onda nisu definirani kao najmovi nego se vode kao dugorocni krediti jer po svemu bi i oni trebali bit vodjeni kao najmovi, a ne kao krediti jel da ?
Razumijem tvoj stav, ali onda mi nema smisla da te brodove u FI vode kao posebnu stavku pod najmove vec bi ih vodili kao i ostale financijske leasinge i kredite. Oni sami navode da je to iznos najma za konkretno ta dva broda.
Malo jos vezano za ovaj slucaj evo malo razmisljam sad da potaknem jedno pitanje vezano za ovu raspravu oko najmova postavlja se jos jedno pitanje naime znamo da je drustvo potpisalo nekoliko sale and leaseback ugovora po ovom tvom pitanju postavlja se pitanje zasto ti ugovori isto onda nisu definirani kao najmovi nego se vode kao dugorocni krediti jer po svemu bi i oni trebali bit vodjeni kao najmovi, a ne kao krediti jel da ?
Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.
Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.
Otkad Je stupio na snagu IFRS16 nema razlike izmedju financijskog i operativnog leasinga za najmoprimca, u racunovodstvenom smislu.
Sale and lease back je jasno likvidnosni shot i kao sto rekos proljepsa EBITDA. To su gospoda u bivsem Agrokoru magistrirala.
Malo jos vezano za ovaj slucaj evo malo razmisljam sad da potaknem jedno pitanje vezano za ovu raspravu oko najmova postavlja se jos jedno pitanje naime znamo da je drustvo potpisalo nekoliko sale and leaseback ugovora po ovom tvom pitanju postavlja se pitanje zasto ti ugovori isto onda nisu definirani kao najmovi nego se vode kao dugorocni krediti jer po svemu bi i oni trebali bit vodjeni kao najmovi, a ne kao krediti jel da ?
Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.
Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.
koliko se sicam ti si onda racunao bareboat dug kao iznos najma i podjelio s brojem godina da dobijes koliki je dnevni najam broda kojij je bio veliki i nije kao takav bas imao logike s obzirom na iznos, pa sam ti ja ukazivao da to nema smisla da tako racunas jer kad pogledas 2019 godinu pri kraju isteka najma postoji veliki ostatak duga koji ostaje te sam onda zakljucio da na kraju isteka najma postoji jos neka ugovorna klauzula moja pretpostavka je bila da se radi o otkupu jer je ostatak duga veliki, na to moje pitanje kad sam bio dole sam dobio odgovor da oni te brodove moraju otkupiti, sta i ima logike jer su brodove produzavali u 2.2020 prakticki u najgore vrijeme korone kada svi ti brodovi nisi vridili ni 20% vrijednosti oni ulaze opet u taj aranzman bareboata ocito primorani jer ih nisu mogli otkupit. Sad zbog cega se to drugacije vodi nego ovi S/L ne znam mozda jednostavno kompanija te brodove zbog ugovora nema potpunu kontrolu nad brodovima ili nesto u tom smislu moze bit dosta stvari zbog cega bi se drugacije tretiralo.
Pa poanta NAV se uglavnom najvise koristila u kontekstu vrijednosti flote i odnosa dugova, mislim da bi se sve ostalo trebalo zasebno gledat samo nekad je to i problem odvojit pa je onda lakse gledat sve kao cijelinu, ja sam spomenuo da je kod jdpl ukljucena ta revalorizacija ako netko ide usporedjivat s atpl ili drugima jer onda to vec nije usporedivo ako kod jednoga se koristi revalorizacija, a kod drugoga ne, sta se tice nekretnina ne znam ni ja puno detalja medjutim atpl je uvik izvlacila neke nekretnine za projekte i za prodaju, pitanje je ima li jos nesto sta ne znamo, s druge strane znam da imaju taj atlant centar gdje su gore bili stanovi neki su se prodali neki nisu i poslovne prostore i garazu gdje isto ostvaruju prihod koliko sam naletio onda je izgradnja stajala oko 25 mil eura barem s jednog izvora nisam to provjerio, a radi se o dubrovniku ipak i nekretinine su tamo dosta isle gore sta nije za zanemarit, s druge strane u bilanci se vodi pod ulaganje u nekrenine, zemljiste i gradjevinski objekti u vrijednosti 80 mil kn sta nije mala stavka pogotovo kada se gleda da je ne tako davno cila firma vrijedila 200mil, za atlant centar se jos vodi kredit u iznosu od 26 mil kn, ne znam nesto malo sam gledao ovih dana pogledat cu jos kad stignem, ovdje vidim da su 2019 neku malu nekretninu i prodavali http://www.edubrovnik.org/wp-content/upl…-prvokupi-1.pdf stranica 7, a nije ni zanemarit ako se financijski oporave ni buducu vrijednost batale kad je izgrade iako je sada u mirovanju i ne treba je sad uzest u obzir ali ipak je to moguca buduca imovinska korist netko je vec na forumu bio racunao jednom prije dobit oko toga ako naprave.
Otkad Je stupio na snagu IFRS16 nema razlike izmedju financijskog i operativnog leasinga za najmoprimca, u racunovodstvenom smislu.
Sale and lease back je jasno likvidnosni shot i kao sto rekos proljepsa EBITDA. To su gospoda u bivsem Agrokoru magistrirala.
Pa i nisu obzirom da je isti implementiran na takav način tek u 2019. godini, iako su smjernice donesene tri godine ranije. Todorić se istina koristio SLB instrumentom, al to tada nije imalo značajniji učinak na poslovne rezultate... osim naravno značajnijeg povećanja likvidnosti sustava, što si spomenuo.
The IASB published IFRS 16 Leases in January 2016 with an effective date of 1 January 2019. The new standard requires lessees to recognise nearly all leases on the balance sheet which will reflect their right to use an asset for a period of time and the associated liability for payments.
Koliko znam, financijski leasing se knjizi kao kredit. To u sustini i je kredit sa hipotekom na vozilu/brodu. Nisam stigao o ovome bareboat charteru jos promisliti, ali planiram za vikend. Ne sjecam se vise sta smo nas dvojica svojevremeno o ovome raspravljali i sta smo na kraju zakljucili.
Takodjer, planiram pregledati sta sve od nekretnina imaju u bilanci. Otprilike znam da imaju nekih poslovnih prostora u Atlant centru koji su relativno novi (mala je akumulirana amortizacija) i imaju Batalu koju uredno vode kao investiciju u pripremi. Za sada ne vidim neke dodatne skrivene vrijednosti koju bi trebalo revalorizirati. Jel znas ti sta vise o njihovim nekretninama? Netko je spominjao da bi u NAV trebalo ukljuciti i revalorizaciju nekretnina.
koliko se sicam ti si onda racunao bareboat dug kao iznos najma i podjelio s brojem godina da dobijes koliki je dnevni najam broda kojij je bio veliki i nije kao takav bas imao logike s obzirom na iznos, pa sam ti ja ukazivao da to nema smisla da tako racunas jer kad pogledas 2019 godinu pri kraju isteka najma postoji veliki ostatak duga koji ostaje te sam onda zakljucio da na kraju isteka najma postoji jos neka ugovorna klauzula moja pretpostavka je bila da se radi o otkupu jer je ostatak duga veliki, na to moje pitanje kad sam bio dole sam dobio odgovor da oni te brodove moraju otkupiti, sta i ima logike jer su brodove produzavali u 2.2020 prakticki u najgore vrijeme korone kada svi ti brodovi nisi vridili ni 20% vrijednosti oni ulaze opet u taj aranzman bareboata ocito primorani jer ih nisu mogli otkupit. Sad zbog cega se to drugacije vodi nego ovi S/L ne znam mozda jednostavno kompanija te brodove zbog ugovora nema potpunu kontrolu nad brodovima ili nesto u tom smislu moze bit dosta stvari zbog cega bi se drugacije tretiralo.
Pa poanta NAV se uglavnom najvise koristila u kontekstu vrijednosti flote i odnosa dugova, mislim da bi se sve ostalo trebalo zasebno gledat samo nekad je to i problem odvojit pa je onda lakse gledat sve kao cijelinu, ja sam spomenuo da je kod jdpl ukljucena ta revalorizacija ako netko ide usporedjivat s atpl ili drugima jer onda to vec nije usporedivo ako kod jednoga se koristi revalorizacija, a kod drugoga ne, sta se tice nekretnina ne znam ni ja puno detalja medjutim atpl je uvik izvlacila neke nekretnine za projekte i za prodaju, pitanje je ima li jos nesto sta ne znamo, s druge strane znam da imaju taj atlant centar gdje su gore bili stanovi neki su se prodali neki nisu i poslovne prostore i garazu gdje isto ostvaruju prihod koliko sam naletio onda je izgradnja stajala oko 25 mil eura barem s jednog izvora nisam to provjerio, a radi se o dubrovniku ipak i nekretinine su tamo dosta isle gore sta nije za zanemarit, s druge strane u bilanci se vodi pod ulaganje u nekrenine, zemljiste i gradjevinski objekti u vrijednosti 80 mil kn sta nije mala stavka pogotovo kada se gleda da je ne tako davno cila firma vrijedila 200mil, za atlant centar se jos vodi kredit u iznosu od 26 mil kn, ne znam nesto malo sam gledao ovih dana pogledat cu jos kad stignem, ovdje vidim da su 2019 neku malu nekretninu i prodavali http://www.edubrovnik.org/wp-content/upl…-prvokupi-1.pdf stranica 7, a nije ni zanemarit ako se financijski oporave ni buducu vrijednost batale kad je izgrade iako je sada u mirovanju i ne treba je sad uzest u obzir ali ipak je to moguca buduca imovinska korist netko je vec na forumu bio racunao jednom prije dobit oko toga ako naprave.
Sva imovina ima neku svoju vrijednost, no sva imovina bi trebala biti u knjigama. E sad koliko je diskrepancija između tržnih vrijednosti i 'booka' to je drugi par rukava (o tome se uvijek da polemizirati i manje ili više uspješno raspravljati), al ne vjerujem da to baš jako puno utječe na procjenu vrijednosti ukupne neto-imovine. Za razliku od brodovlja, ta imovina ionako ne generira operativnu profitabilnost, a niti značajniji novčani tok iz poslovnih aktivnosti, osim ako je dana u najam.
Ako bude velika dobit u ovoj godini, je li moguća dividenda već dogodine.?
Ipak oluja svih oluja u bulku nije često.
Lp
S obzirom na mcap ATPL, razlika od nekoliko milijuna, pa i desetaka milijuna, nije toliko upečatljiva kao na JDPL
S obzirom na mcap ATPL, razlika od nekoliko milijuna, pa i desetaka milijuna, nije toliko upečatljiva kao na JDPL
Obje kompanije su malene u usporedbi sa brodarima koji kotiraju u USA. To što je ATPL 2-3 puta veća (flotom, nosivošću - nešto više i sl.), nije značajno u smislu da bi radi toga ona, radi te veličine nosila i neku značajniju premiju.
Ma mislio sam na udio nekretnina u NAV-u, a ne na veličinu flote i tome pripadajuću premiju/diskont. U smislu da nekretnina od 45 mil kn u JDPL ima značajan utjecaj na NAV, puno veći od nekretnine od 100 mil kn u ATPL (kada bi postojala).