vani lijepo... do kraja trgovanja moguce sve zeleno
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Mitkko
Graf je super, stvarno informativan.
Imate li mozda ekstenziju za onaj period unatrag kad se trzila na 3000 kn i vise?
Takodjer, ono sto je mozda zanimljivije od broja komada je vrijednost u novcu prometa oko tih cijena. Jasno vam je zasto.
I finalno, rast do 600-700 kn prije 3-4 godine je bio pogonjem samim Bilbijom, ne i rezultatima. Sad bi moglo biti obrnuto. Svaka cast Bilbiji, ali FI je ipak jaci driver. Hocu reci da kad dodju dobri FI te zone potpora i otpora ce biti na nekim sasvim drugim razinama.
-
Zanimljivo je pratit trgovinu na atpl s obzirom da je 10.5. za capsize bilo 42370$ a danas je 34 542$ i te vrste brodova nemaju u floti bas zanimljivo, a upravo je tu najveci pad zabiljezen. Panamax 25 790 $ dok su danas 25 316$ vau kakav pad i supramax 24 379$ danas 25 266$ i handy bili 19692$ dok su danas na 20873$ hm i sad budi pametan s obzirom na obzir i pad cijene... palubo moja ja sam unutra cijelo vrijeme i samo promatram i kupujem hm mozda sam lud a mozda i nisam tko zna.... imam osjecaj za filing 😂😂
-
Mitkko
Graf je super, stvarno informativan.
Imate li mozda ekstenziju za onaj period unatrag kad se trzila na 3000 kn i vise?
Takodjer, ono sto je mozda zanimljivije od broja komada je vrijednost u novcu prometa oko tih cijena. Jasno vam je zasto.
I finalno, rast do 600-700 kn prije 3-4 godine je bio pogonjem samim Bilbijom, ne i rezultatima. Sad bi moglo biti obrnuto. Svaka cast Bilbiji, ali FI je ipak jaci driver. Hocu reci da kad dodju dobri FI te zone potpora i otpora ce biti na nekim sasvim drugim razinama.
Podatke o trgovanju vucem sa ZSE, a tamo nema starijih od 2010. Ako netko zna gdje mogu povuci te starije podatke, recite pa cu azurirati graf.
-
Ima na MojeDionice, od 1996.
https://www.mojedionice.com/trg/IzvPovijestCijena.aspx?sifSim=ATPL-R-A
-
Ozbiljna korekcija indexa.
"Baltički suhi indeks u petak je pao za 4,5% na 2.939, najniže od 27. travnja i produžujući gubitke već treću sesiju zaredom, usred globalnog usporavanja cijena ključnih roba poput željezne rude i bakra. Indeks capesize, koji prati teret željezne rude i ugljena od 150.000 tona, opao je za 8,4% na 4.165, što je najniža razina od 22. travnja, a indeks panamax koji prati terete od oko 60.000 do 70.000 tona ugljena i željezne rude pao je za 1,9% na 2.961. U međuvremenu, supramax indeks porastao je za 14 bodova na 2.297. Baltički indeks suhoće skliznuo je za 8% u drugom tjednu svibnja, što je najveći tjedni pad od prvog tjedna veljače"
FI za 2Q će biti solidan jer je prva polovica kvartala radila jako dobro. Druga vjerojatno neće tako dobro, ali ipak niti jako loše.
-
Ozbiljna korekcija indexa.
"Baltički suhi indeks u petak je pao za 4,5% na 2.939, najniže od 27. travnja i produžujući gubitke već treću sesiju zaredom, usred globalnog usporavanja cijena ključnih roba poput željezne rude i bakra. Indeks capesize, koji prati teret željezne rude i ugljena od 150.000 tona, opao je za 8,4% na 4.165, što je najniža razina od 22. travnja, a indeks panamax koji prati terete od oko 60.000 do 70.000 tona ugljena i željezne rude pao je za 1,9% na 2.961. U međuvremenu, supramax indeks porastao je za 14 bodova na 2.297. Baltički indeks suhoće skliznuo je za 8% u drugom tjednu svibnja, što je najveći tjedni pad od prvog tjedna veljače"
FI za 2Q će biti solidan jer je prva polovica kvartala radila jako dobro. Druga vjerojatno neće tako dobro, ali ipak niti jako loše.
Capeove Atpl niti nema. Iz ovog teksta ste mogli iscitati da su vozarine za panamaxe i supramaxe 25000$, koje Atpl ima. Te vozarine im omogucuju ozbiljan profit i to u kvartalu koji bi trebao biti slabiji.
Brinite vi radije kolega sto se dogadja sa Igh trenutno, a ne morate spasavati tudju lovu.
-
Mitkko
Graf je super, stvarno informativan.
Imate li mozda ekstenziju za onaj period unatrag kad se trzila na 3000 kn i vise?
Takodjer, ono sto je mozda zanimljivije od broja komada je vrijednost u novcu prometa oko tih cijena. Jasno vam je zasto.
I finalno, rast do 600-700 kn prije 3-4 godine je bio pogonjem samim Bilbijom, ne i rezultatima. Sad bi moglo biti obrnuto. Svaka cast Bilbiji, ali FI je ipak jaci driver. Hocu reci da kad dodju dobri FI te zone potpora i otpora ce biti na nekim sasvim drugim razinama.
Podatke o trgovanju vucem sa ZSE, a tamo nema starijih od 2010. Ako netko zna gdje mogu povuci te starije podatke, recite pa cu azurirati graf.
-
Capeove Atpl niti nema. Iz ovog teksta ste mogli iscitati da su vozarine za panamaxe i supramaxe 25000$, koje Atpl ima. Te vozarine im omogucuju ozbiljan profit i to u kvartalu koji bi trebao biti slabiji.
Brinite vi radije kolega sto se dogadja sa Igh trenutno, a ne morate spasavati tudju lovu.
Prosječni ulagači ovdje će vidjeti krivulju indexa koja je u slobodnom padu, a što nema nikakve veze sa igom. Tako je kako je.
vrijeđanje nije nužno, jer će dionica i bez toga pratiti trend indexa.
Prosjecni ulagac je mozda kupio na 380 "jer se tu nesto dogadja" pa prodao na 330 kuna. Ja malo pomazem tom prosjecnom ulagacu.
BDI je trenutno u prirodnoj korekciji, nakon sto je strmo rastao tjednima bez prekida. Trenutno se dogadja prirodna korekcija na visokim razinama. Slobodan pad ne.
Ajde, svako dobro i bez ljutnje. Ugodan dan.
-
Index je izvrstan i dao Bog da se korigira par godina sa 3200 na 2900, takoder da mi svaka dionica naraste 100 posto pa padne 15 posto. Ps kad vec drukate pronadite bar koje brodove ATPL ima na spotu.
indeks panamax koji prati terete od oko 60.000 do 70.000 tona ugljena i željezne rude pao je za 1,9% na 2.961. U međuvremenu, supramax indeks porastao je za 14 bodova na 2.297.
Samo solidan kvartal od 30 m dobiti.
-
-
Što se očekuje sutra za atpl. Hvala.
-
panamax i supramax su ostali prakticki isti, o tome je pisao kolega BabaLuji... a gdje je bio pad atpl to nema... shodno tome jasno je...
-
Ja očekujem neku konsolidaciju oko 350 kn kroz tjedan ukoliko se vozarine ustabile na ovim razinama, ako krenu opet divljati pratit će i cijena.
-
Što se očekuje sutra za atpl. Hvala.
Ja ocekujem konsolidaciju na razinama 320-340 kuna iducih tjedan, dva, a onda rast kako se priblizavamo kraju drugog kvartala.
-
600 + komada po asku... vidite u prvih 10 ,minuta smo mi mali sami sebi kopali grob i onda dođe čoek i rasturi sve do 340. Definitivno imamo jakog kupca.
-
600 + komada po asku... vidite u prvih 10 ,minuta smo mi mali sami sebi kopali grob i onda dođe čoek i rasturi sve do 340. Definitivno imamo jakog kupca.
bome se kapetanija namjerila na jak sindikat mornara
-
ovaj brani 320, netko je napisao da je sljedeća postaja 290, samo što ovaj ima toliko municije da to neće dopustiti kako izgleda, pokupiti će im sve dijonice i onda kad BDI okrene ide katapult jer će još i udarati po asku. Eto tako to vidim, možda Migra ne bi bilo.
-
Ako lažem ja, ne laže knjiga...
Ulaze 2x OIF-a unutra...slavonac prodaje i još neke fizičke osobe...futuersi okreću u zeleno...dobro to izgleda...
-
GOGL u premarketu +5% dakle na razini je prije nego je počeo pad BDI-a ( ustvari kejpova kojeg GOGL ima u izobilju) a ATPL grebe po dnu ovog pada i dobrano se iskorigirala u odnosu na isti taj GOGL a nema ni jedan kejp? Ludilo. Ali čekamo da BDI krene u plus pa ćemo mi to nadoknaditi već.
-
BSI timecharter 10 T/C routes 58328 25412 148
BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 23011 172
Brodovi ATPL koji su na SPOT u opet rasli....
-
-