1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 30, 2021 at 10:52 PM
    • #4,261

    mišljenje o dugoročnoj održivosti rasta vozarina su dali u početku prve rečenice ove obavijesti.......

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/36958

    ostatak te prve rečenice trebao bi podrazumijevati flotu.......

    osim ako ne misle lovit ribu sa mola.....

  • st-brajo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    5,306
    Postova
    3,666
    Member since
    February 14, 2020
    • April 30, 2021 at 11:07 PM
    • #4,262

    jedina skupština koja je ovdi relevantna je ekipa na temi Dry Bulk.

    ovi "službeni" moraju samo biti na autopilotu i pokušati zaradu negdje usput ne spaliti :S

    ''Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!'' - Ivo Andrić

    "Ako uvedemo porez na vlastitu imovinu, stranci će je prestati kupovati" - Krešimir "Superhik" Macan

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 30, 2021 at 11:13 PM
    • #4,263

    ako netko misli da ovi iz atpl ne znaju šta rade ( a i ja sam u jednom trenutku to pomislio) nek "svrate" na izvješće Jadroplova......mi ćemo se samo do još puno boljeg q2 u odnosu na q1 morati strpiti a cijena dionice do tada će odraditi svoja očekivanja a čisto sumnjam da su očekivana rezultata za q2 po pitanju cijene na 260 kn..........

    bdw jdpl je u postotcima ali na neusporedivo manjem prometu porastao više nego atpl.....

  • DiAbLeRo
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    432
    Postova
    118
    Member since
    February 18, 2020
    • April 30, 2021 at 11:23 PM
    • #4,264

    Korigirano izvješće na linku, ima manjih izmjena.

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/37656

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • April 30, 2021 at 11:28 PM
    • #4,265
    Quote from DiAbLeRo

    Korigirano izvješće na linku, ima manjih izmjena.

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/37656

    Ovaj smjesko jer sam jos danas pomislila da ce tesko bez Ispravka objave pa jos nisam ni gledala izvjestaj. :)) Gotovo svaki put se jos jednom salje. :)) Al na vrijeme se uocilo; prije ponoci. Radilo se na provjeri. :))

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 11:34 PM
    • #4,266

    Ajmo ponovno proučiti kreativno knjigovodstvo :).

    Bar se ne radi o hakerskom upadu kao kod Vira :thumbup:

    Prosječna dnevna vozarina AP u Q1 2021 iznosila je 12.908,50 USD

    Stavio sam ove vozarine, jer obično do sada sa takvim vozarinama nisu uspjeli

    postići više od 1 milijun dobiti ili čistu nulu, a sada ni manje ni više nego 13 miliona,

    te se obično hvale da su bili bolji od BDI indeksa, a sada su bili skoro duplo lošiji.

    Vjerojatno je i njih zateklo povećanje vozarina kada su u 1. mjesecu lockali sve Panamaxe

    na dugoročni TC od čini mi se 3 godine. Trebali su slušati i čitati Migru i kolegu 5.Elementa :thumbup:

    koji su najavljivali ovo povećanje vozarina. Kolega 5. Element još u ljeto prošle godine.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • April 30, 2021 at 11:39 PM
    • #4,267
    Quote from hugh

    ako netko misli da ovi iz atpl ne znaju šta rade ( a i ja sam u jednom trenutku to pomislio) nek "svrate" na izvješće Jadroplova......mi ćemo se samo do još puno boljeg q2 u odnosu na q1 morati strpiti a cijena dionice do tada će odraditi svoja očekivanja a čisto sumnjam da su očekivana rezultata za q2 po pitanju cijene na 260 kn..........

    Da, Jadroplov je imao izgleda prosječnu vozarinu malo manju od 11.000 Usd (a sve na spotu imaju ) a Atlantska malo manje od 13 000 Usd , dakle tko je tu na spotu a tko na t/c?!

    Ponavljam da treba vremena da se rast vozarina na spotu pretoči u rezultat.

    Treba zasigurno više mjeseci da se ovakav jaki rast vozarina značajno vidi.

    Ovdje je potencijal rasta dobiti ogroman.

    Pa u 1 mjesecu su vozarine još bile skoro duplo manje nego sad.

    Pa dajte pogledajte tržišnu vrijednost brodova prije 3 mjeseca i sad.

    I taj T/C, pa mora postojati opcija povećanja vozarina uslijed većeg povećanja BDI indexa ili otkazivanja Ugovora uz penale ili revidiranje postojećeg uslijed značajnih promjena vozarina. Brodarstvo je ciklična djelatnosti tako da moraju postojati u Ugovorima takve opcije.

    Strpljenje će ovdje odigrati glavnu ulogu u tome tko će koliko zaraditi od nas dioničara. Strpljivi će zaraditi masno!!!

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 11:44 PM
    • #4,268
    Quote from tizian1
    Quote from hugh

    ako netko misli da ovi iz atpl ne znaju šta rade ( a i ja sam u jednom trenutku to pomislio) nek "svrate" na izvješće Jadroplova......mi ćemo se samo do još puno boljeg q2 u odnosu na q1 morati strpiti a cijena dionice do tada će odraditi svoja očekivanja a čisto sumnjam da su očekivana rezultata za q2 po pitanju cijene na 260 kn..........

    Da, Jadroplov je imao izgleda prosječnu vozarinu malo manju od 11.000 Usd (a sve na spotu imaju ) a Atlantska malo manje od 13 000 Usd , dakle tko je tu na spotu a tko na t/c?!

    Ponavljam da treba vremena da se rast vozarina na spotu pretoči u rezultat.

    Treba zasigurno više mjeseci da se ovakav jaki rast vozarina značajno vidi.

    Ovdje je potencijal rasta dobiti ogroman.

    Pa u 1 mjesecu su vozarine još bile skoro duplo manje nego sad.

    Pa dajte pogledajte tržišnu vrijednost brodova prije 3 mjeseca i sad.

    I taj T/C, pa mora postojati opcija povećanja vozarina uslijed većeg povećanja BDI indexa ili otkazivanja Ugovora uz penale ili revidiranje postojećeg uslijed značajnih promjena vozarina. Brodarstvo je ciklična djelatnosti tako da moraju postojati u Ugovorima takve opcije.

    Strpljenje će ovdje odigrati glavnu ulogu u tome tko će koliko zaraditi od nas dioničara. Strpljivi će zaraditi masno!!!

    Display More

    Kolega jeste čuli za brodarsku izreku Our Word is our bond, te nisam siguran da ima otkazivanja kod dugoročnih unajmitelja, jer što bi bilo

    da je situacija suprotna, te da je sve palo na 4000 $, onda bi unajmitelji mogli uzeti nekog drugog jeftinijeg, a otkazati ATPL.

    "Pa dajte pogledajte tržišnu vrijednost brodova prije 3 mjeseca i sad."

    O ovome sam već pisao, ali vidim da se dopisujem sam sa sobom, a svi (osim kolege Fligha, svaka čast)

    ignoriraju mišljenje revizora o nesrazmjeru tržišne i knjigovodstvene vrijednosti brodova.

    Vidim smanjili su amortizaciju i ostale troškove i taman ispadne ova dobit koju su pisali.

    Povećali su dug za 8 milijuna kuna u 3 mjeseca ove godine, te će uskoro dug ako

    ovako nastave biti preko 900 milijuna kuna, jer je sada, čini mi se 873 milijuna kuna, a

    imaju poček na kredite ili čak otpis glavnice kod dvije banke.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 1, 2021 at 12:04 AM
    • #4,269
    Quote from BudFox
    Quote from tizian1

    Da, Jadroplov je imao izgleda prosječnu vozarinu malo manju od 11.000 Usd (a sve na spotu imaju ) a Atlantska malo manje od 13 000 Usd , dakle tko je tu na spotu a tko na t/c?!

    Ponavljam da treba vremena da se rast vozarina na spotu pretoči u rezultat.

    Treba zasigurno više mjeseci da se ovakav jaki rast vozarina značajno vidi.

    Ovdje je potencijal rasta dobiti ogroman.

    Pa u 1 mjesecu su vozarine još bile skoro duplo manje nego sad.

    Pa dajte pogledajte tržišnu vrijednost brodova prije 3 mjeseca i sad.

    I taj T/C, pa mora postojati opcija povećanja vozarina uslijed većeg povećanja BDI indexa ili otkazivanja Ugovora uz penale ili revidiranje postojećeg uslijed značajnih promjena vozarina. Brodarstvo je ciklična djelatnosti tako da moraju postojati u Ugovorima takve opcije.

    Strpljenje će ovdje odigrati glavnu ulogu u tome tko će koliko zaraditi od nas dioničara. Strpljivi će zaraditi masno!!!

    Display More

    Kolega jeste čuli za izreku Our Word is our bond, te nisam siguran da ima otkazivanja kod dugoročnih unajmitelja, jer što bi bilo

    da je situacija suprotna, te da je sve palo na 4000 $, onda bi unajmitelji mogli uzeti nekog drugog jeftinijeg, a otkazati ATPL.

    Display More

    Pa svaki Ugovor ima otkazne stavke.

    Postoje tu zasigurno razne opcije ali treba vremena.

    Samo jel bi im novi brodar htio potpisati t/c na 4000? Ne bi, nikad.

    Žao mi je što ste prodali dionice, ali nastojte bar biti realni i pisati točne informacije.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 12:07 AM
    • #4,270
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Kolega jeste čuli za izreku Our Word is our bond, te nisam siguran da ima otkazivanja kod dugoročnih unajmitelja, jer što bi bilo

    da je situacija suprotna, te da je sve palo na 4000 $, onda bi unajmitelji mogli uzeti nekog drugog jeftinijeg, a otkazati ATPL.

    Pa svaki Ugovor ima otkazne stavke.

    Postoje tu zasigurno razne opcije ali treba vremena.

    Samo jel bi im novi brodar htio potpisati t/c na 4000? Ne bi, nikad.

    Žao mi je što ste prodali dionice, ali nastojte bar biti realni i pisati točne informacije.

    Display More

    Recite što sam netočno napisao?

    Pa moja želja je da oni budu dobra i iskrena kompanija prema dioničarima, samo to.

    Sjećate se kada smo reagirali u 10. mjesecu kada su počeli prodavati brodove u S&L

    back-u, pa se nisu htjeli javiti sa odgovorom iz kompanije. O tome ja pričam, a kasnije su

    to napravili za većinu brodova, a vidim da će i za sve preostale, jer trebaju nekako reprogramirati

    kredite, kad ih ne mogu vraćati i zaduženje ponovno raste, a prodali su skoro sve brodove. Gdje su

    novci od prodaje brodova?

    Evo i meni je smiješno i ne mogu više :D :D

    Ma da uz ovoliki dug im neće biti lako i ne bih htio biti na mjestu CFO-a.

    Možda bi dokap došao u obzir, pa da kupe nekoliko polovnih brodova sada

    kada su vozarine narasle, ne znam.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 1, 2021 at 12:14 AM
    • #4,271
    Quote from BudFox
    Quote from tizian1

    Pa svaki Ugovor ima otkazne stavke.

    Postoje tu zasigurno razne opcije ali treba vremena.

    Samo jel bi im novi brodar htio potpisati t/c na 4000? Ne bi, nikad.

    Žao mi je što ste prodali dionice, ali nastojte bar biti realni i pisati točne informacije.

    Recite što sam netočno napisao?

    Pa moja želja je da oni budu dobra i iskrena kompanija, samo to.

    Display More

    Kad su imali prosječnu ostvarenu vozarinu u kvartalu 13 000 Usd i nula dobiti ili 1 milijun?

    Ako je to i bilo nekad (ja ne znam) znamo da se rezultat ne ostvaruje samo ostvarenim vozarinama nego i optimizacijom rashodovne strane.

    Baš se trudite prikazati dobar rezultat lošim.

  • st-brajo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    5,306
    Postova
    3,666
    Member since
    February 14, 2020
    • May 1, 2021 at 12:15 AM
    • #4,272
    Quote from BudFox

    Recite što sam netočno napisao?

    Pa moja želja je da oni budu dobra i iskrena kompanija, samo to.

    to je razumljivo.

    ali sve i da su najnetransparentniji, kao i velika većina ZSE žmukleraja, ovo je ipak sektor u kojem je nekad dovoljno samo ne biti štetočina, baš zato što su informacije dostupne i kolege su ih voljne iskopati i podijeliti.

    na kakvoj smo burzi, ovo je još i mila majka.

    i iskreno me čudi što se neki, unatoč svemu, gube po nekim "bespućima", jer ako nećeš ulagat vani, ovo je među najboljem šta ovdi ima.

    nažalost.

    ''Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!'' - Ivo Andrić

    "Ako uvedemo porez na vlastitu imovinu, stranci će je prestati kupovati" - Krešimir "Superhik" Macan

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 12:17 AM
    • #4,273
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Recite što sam netočno napisao?

    Pa moja želja je da oni budu dobra i iskrena kompanija, samo to.

    Kad su imali prosječnu ostvarenu vozarinu u kvartalu 13 000 Usd i nula dobiti ili 1 milijun?

    Ako je to i bilo nekad (ja ne znam) znamo da se rezultat ne ostvaruje samo ostvarenim vozarinama nego i optimizacijom rashodovne strane.

    Baš se trudite prikazati dobar rezultat lošim.

    Idem potražiti u zadnjih 5 godina i ako ne nađem priznati ću da sam pogriješio.

    Nije mi namjera nešto krivo pisati, već stalno nastojim biti objektivan i iskren, a

    oni koji me bolje poznaju to znaju.

    Računajte da im na 10 brodova (mislim da imaju samo na 2) ove godine ili uskoro ide i ugradnja

    Balast Water Treatment System za pročiščavanje balastnih voda, a po brodu je to od

    pola milijuna do milijun dolara, što će biti dodatni troškovi.

    P.S. teško mi se snaći u tim izvješćima kada je ZSE mijenjala stranicu, prošla mi je bila puno bolja.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • mariv002
    Student
    Reakcija primljeno
    71
    Postova
    92
    Member since
    February 8, 2021
    • May 1, 2021 at 12:31 AM
    • #4,274

    Jedan kolega forumas je vodio racuna o stranim brodarima (gogl, nnm itd.), pa zna li on ili netko drugi kakvi su rezultati tih kompanija. Da malo usporedimo...

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 1:11 AM
    • #4,275

    Evo baš gledam, amortiziraju oko 75 - 80 milijuna kuna svake godine, što ispadne oko 18 - 20 milijuna po kvartalu,

    pa ako žele prikazati veću dobit, kao u Q1 2018. godine (isto 13 miljuna dobiti :) ) smanje amortizaciju, a za godinu

    ranije je amortizacija bila 20 miljuna kuna, a bila je manja dobit (cca 2 mil .kn). Ne znam kakve su tada bile vozarine

    i ne da mi se više gubiti vrijeme na sve to, ali želim pokazati kako se prebacuje amortizacija i troškovi u slijedeća

    razdoblja, što im sada malo ide i na ruku, jer su vozarine narasle, pa će se manje kasnije vidjeti. Ekipa iz Đure je prije

    bila ekspert za takve stvari (prikažu dobit u Q1 i Q2 prije onih silnih dokapa, pa kasnije gubitke), a vidim da su opet poslovali sa

    dobiti u Q1 (mislim na Đuro, sada ih kupouju Česi :) , nije više crni čelik, već česni čeljik :) ), a na kraju svake godine završe

    sa 30 - 35 miljuna kuna gubitka, što se poslije revizije popne i do 40 milijuna.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…NotREV-K-HR.pdf

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 1:12 AM
    • #4,276
    Quote from StatusQuo

    Pa tebi pricam ako govorim o brodovima u najmu

    Nisam htio biti grub, imao sam tu prepisku sa BudFox , ja o jednom, on o drugom, a ti si citirao te sve citate pa si me zbunio :)

    Da ti pojasnim moje razmišljanje oko tog bareboat chartera. Vidi sljedeće slike u prilogu, obrazlažem tu tablicu koju ti spominješ, barem onako kako ju ja vidim. Poanta je da taj iznos koji piše pod amortizacija je samo iznos plaćenog najma te godine, ne nužno i fakturiranog. Pogledaj istu tablicu za 2020. g., te godine su umjesto 17m platili samo 3 i nešto m.

    Ja mislim da su oni nisu redovno/uredno plaćali taj najam, bile su krizne godine i to im se toleriralo, a onda kada su potpisali aneks ugovora na nove 3 godine, sada plaćaju i najam po tom novom ugovoru, ali i zaostatke po starom pa onda onda to izađe tako puno.

    Ne znam, možda sam u krivu, ali ne vidim kako bih to drugačije gledao. Tablica je vrlo jasna, imaš ukupnu nabavnu vrijednost ugovora o najmu, početno stanje u godini, umanjenja (nespretno se zove amortizacija, ali prema MSFI 16 to se uistinu tako knjiži), i neto stanje na kraju godine.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 1:43 AM
    • #4,277
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Recite što sam netočno napisao?

    Pa moja želja je da oni budu dobra i iskrena kompanija, samo to.

    Kad su imali prosječnu ostvarenu vozarinu u kvartalu 13 000 Usd i nula dobiti ili 1 milijun?

    Ako je to i bilo nekad (ja ne znam) znamo da se rezultat ne ostvaruje samo ostvarenim vozarinama nego i optimizacijom rashodovne strane.

    Baš se trudite prikazati dobar rezultat lošim.

    Ok, moja greška, priznajem. Najsličniji kvartal ovome, kada su vozarine naglo porasle od kraja 6. mjeseca je Q3 2019 nakon sastanka

    američkog i kineskog predsjednika, te je BDI tada došao na 2500 bodova u jako kratkom razdoblju i tada su imali

    oko 6 milijuna dobiti (Q3), ali ne piše koliko je bila prosječna vozarina samo za taj kvartal, već za cijelo razdoblje od

    01- 09. mjeseca (10500$, gubitak 6 milijuna), a početkom te godine je i puknula Brumanndinho brana i potopila sela u Brazila,

    te nisu neko vrijeme rudarili željezo i potonule su vozarine u Q1 i Q2 jako nisko, pa vjerujem da je prosječna vozarina u tom

    3. kvartalu bila slična ovoj, a amortizacija je bila oko 22 milijuna kuna za taj kvartal.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…NotREV-K-HR.pdf

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Junak
    Student
    Reakcija primljeno
    252
    Postova
    125
    Member since
    September 8, 2020
    • May 1, 2021 at 3:38 AM
    • #4,278

    Hmmm, ja cu izraziti skepsu oko izvjesca. Samo 12 m. kuna. Podsjecam, prosjecno se ocekivalo 22.5 (po Kvarku mislim, dali je on napravio poll, ako ne grijesim....)

    Iskreno nisam niti vidio izvjesce, samo sam procitao na forumu. Premalo s obzirom na BDI, premalo s obzirom na ocekivanja. S obzirom na lease back/ove itd. mislim da je premalo.... premalo i s obzirom na zaduzenje i s obzirom na odlicne vozarine.... Zaduzenje je ozbiljno, a kad se samo uzme gubitak zadnjeg tromjesecje u 2020, ovo ga ni blizu ne pokriva. - moja misljenje

    opcenito mislim da je Atlantska jeben igrac u lokalnim krugovima juzne Dalmacije gdje stvara svjetske kompetencije za sudjelovanje u globalnom biznisu dry bulka (i uspjesno se tu bori). Dali ostvaruje tu odlicne rezultate? Ne. Ostvaruje, u najboljem slucaju osrednje rezultate. (usporedujem ovo sa globalnim biznisom i apsolutno mislim da je ovo izniman rezultat za neku firmu iz Hrvatske), (bez ikakvog podcinjavanja pod kompleks manje vrijednosti, sto u biznisu na kraju ni ne postoji).

    Mislim da je operacijski menegement trenutnim stanjem jako dobar, medutim samo zaduzenje od prije par godina na brodove i instrumente kojim Atlantska ostvaruje dobit, je bilo preveliko, i to je problem koji se jako tesko kontrolira i kojeg je jako zahtjevno konsolidirati. (kako zatvoriti taj ogromni minus od 100 m eura dok ti je maksimalna tromjesecna dobit 1.5 mil eura?).

    uz sve ovo moje izasranje iznad, mislim da je Atlanstska jedna od najzanimljivijih dionica na ZSE i zbog toga zasluzuje ove predivne oscilacije gdje jedni zaraduju a drug i gube/

    uuuufff, jedva sam ovo napisa ovako pijan.

    LP,

    Puse,cmok

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • May 1, 2021 at 7:45 AM
    • #4,279
    Quote from Kvark
    Quote from DiAbLeRo

    Korigirano izvješće na linku, ima manjih izmjena.

    https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/37656

    Ovaj smjesko jer sam jos danas pomislila da ce tesko bez Ispravka objave pa jos nisam ni gledala izvjestaj. :)) Gotovo svaki put se jos jednom salje. :)) Al na vrijeme se uocilo; prije ponoci. Radilo se na provjeri. :))

    Smiješno?!

    Ovo je opasno. Oni su koliko vidim nanovo petljali po izvjescu i mijenjali prihode i dobit i tko zna sto još?! Dakle, nisu to pogreške sintakse i interpunkcije nego su promijenili temeljne brojeve?

    Ha mislim.... ako se to tako radi na ovim periodičnim izvjescima onda mogu poslati javnosti sto god zele.... i napisati kasnije ‘ispravak’.

    A kaj je još zanimljivije, mijenjali su i usporedne podatke za prošlu godinu?!

    Kvark

    Daj provjeri još jednom jel šParica i dalje osvajač nagrade? 😁

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 1, 2021 at 9:11 AM
    • #4,280

    Na temi Jadroplov Mitkko je dao izračun da isti u 2 kvartalu zarađuje 28 mil. kn sa 5 brodova. Atlantska može samo više od toga sa 6 brodova na spotu.

    100 mil. dobiti za 2021 je konzervativno i to samo sa 6 brodova. Nije ni to loše?!

    100 mil. gotovo sigurne dobiti.

    Napokon se dobro zarađuje.

    Kao što smo ranije komentirali u 2 kvartalu će se osjetno vidjeti utjecaj pomaka vozarina na rezultat.

    Kad riješe taj t/c znamo da zarada ide puta 2.

    Ovo je igra vremena.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 7:35 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. tollway

      May 23, 2025 at 7:35 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    tollway May 23, 2025 at 7:35 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 20 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™