1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 8:57 PM
    • #4,241
    Quote from BudFox

    Ne znam, pročitao sam većinu, čekamo izvj. za Q1, pa ćemo biti pametniji.

    Imao sam neka svoja predviđanja za prošlu godinu i za sada je u gabaritima

    toga - 93 milijuna sveobuhvatnog gubitka. Moja procjena je bila oko 100 milijuna.

    Zanimljiva koncepcija

    Revizor utvrdio:

    Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632
    tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna).

    Nezavisni procjenitelj:

    Na dan 30.11.2020.
    godine brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procjenitelja Associated Shipbroking S.A.M. na tržišnu
    vrijednost od 139,0 milijuna USD, što predstavlja nižu vrijednost od izračunate vrijednosti brodova u upotrebi.

    Direktori:

    S obzirom da se prema mišljenju Izvršnih direktora očekuju povoljne tržišne i gospodarske okolnosti za
    obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvršni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine
    realnom i nadoknadivom. Također smatraju da se u razdoblju od datuma testiranja do kraja kalendarske
    godine parametri korišteni u procjenama nisu značajno promjenili, te da iskazana testiranja odražavaju
    vrijednosti koje mogu biti primijenjene i na 31.12.2020.

    Display More

    Šta nije o ovome kolega Alias govorio (vidim da ga nema više na forumu), da će revizor utvrditi

    da brodovi vrijede manje nego ih vode u knjigama, ali da Uprava ne reagira na te upute revizora,

    već govori da je vrijednost imovine realna i nadoknadiva. Slično je objašnjenje Uprave bilo i za 2019.

    godinu da je vrijednost imovine realna i nadoknadiva, pa je po mišljenju revizora vrijednost imovine

    prošle godine pala za 152 milijuna kuna. Strani brodari su svi imali velike otpise imovine za prošlu godinu.

    Revizor utvrdio:

    Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632

    tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna).

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:05 PM
    • #4,242
    Quote from BudFox
    Quote from BudFox

    Ne znam, pročitao sam većinu, čekamo izvj. za Q1, pa ćemo biti pametniji.

    Imao sam neka svoja predviđanja za prošlu godinu i za sada je u gabaritima

    toga - 93 milijuna sveobuhvatnog gubitka. Moja procjena je bila oko 100 milijuna.

    Zanimljiva koncepcija

    Revizor utvrdio:

    Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632
    tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna).

    Nezavisni procjenitelj:

    Na dan 30.11.2020.
    godine brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procjenitelja Associated Shipbroking S.A.M. na tržišnu
    vrijednost od 139,0 milijuna USD, što predstavlja nižu vrijednost od izračunate vrijednosti brodova u upotrebi.

    Direktori:

    S obzirom da se prema mišljenju Izvršnih direktora očekuju povoljne tržišne i gospodarske okolnosti za
    obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvršni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine
    realnom i nadoknadivom. Također smatraju da se u razdoblju od datuma testiranja do kraja kalendarske
    godine parametri korišteni u procjenama nisu značajno promjenili, te da iskazana testiranja odražavaju
    vrijednosti koje mogu biti primijenjene i na 31.12.2020.

    Display More

    Šta nije o ovome kolega Alias govorio (vidim da ga nema više na forumu), da će revizor utvrditi

    da brodovi vrijede manje nego ih vode u knjigama, ali da Uprava ne reagira na te upute revizora,

    već govori da je vrijednost imovine realna i nadoknadiva. Strani brodari su svi imali velike otpise

    imovine za prošlu godinu. Zna li tko što više o tome kako to ide?

    Revizor utvrdio:

    Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632

    tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna).

    Display More

    Vidi ovo, sve piše u izvješću, tako rade oduvijek (barem od kada ja pratim ovu dionicu). Dakle, brodove vode ili kao trišnu vrijednost brodova ili kao "vrijednost u upotrebi", koji već iznos bude veći.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:11 PM
    • #4,243
    Quote from mitkko
    Quote from BudFox

    Šta nije o ovome kolega Alias govorio (vidim da ga nema više na forumu), da će revizor utvrditi

    da brodovi vrijede manje nego ih vode u knjigama, ali da Uprava ne reagira na te upute revizora,

    već govori da je vrijednost imovine realna i nadoknadiva. Strani brodari su svi imali velike otpise

    imovine za prošlu godinu. Zna li tko što više o tome kako to ide?

    Revizor utvrdio:

    Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632

    tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna).

    Display More

    Vidi ovo, sve piše u izvješću, tako rade oduvijek (barem od kada ja pratim ovu dionicu). Dakle, brodove vode ili kao trišnu vrijednost brodova ili kao "vrijednost u upotrebi", koji već iznos bude veći.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Zadnji veliki otpis su imali, čini mi se 2015. ili 2016. godine, tako da ih je bilo, samo to ne rade zadnjih 4 ili 5 godina.

    Ne znam kakve knjigovodstvene posljedice to može imati ni kakva su pravila o tome, jer nisam računovođa, ali po

    izvješćima vani vidim da brodari to rade, a imaju iste ili slične brodove kao ATPL.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:11 PM
    • #4,244
    Quote from StatusQuo

    Ima ovdje nesto

    https://kopun.hr/wp-content/upl…FI-16_Upute.pdf

    3.2. Definiranje razdoblja najma

    Prilikom definiranja najmova jedan od bitnih elemenata je i definiranje roka trajanja najma. Početkom najma

    se smatra datum potpisivanja ugovora o najmu ili datum kada su se strane obavezale pridržavati glavnih

    odredbi iz najma, ovisno i tome koji je datum raniji. Ukupno razdoblje najma uključuje:

    i. neopozivo razdoblje najma, odnosno razdoblje unutar kojega niti jedna ugovorna strana ne može

    otkazati ugovor o najmu;

    ii. razdoblja obuhvaćena opcijom produženja najma ako je najmoprimac razumno siguran da će

    iskoristiti tu mogućnost, i

    iii. razdoblja obuhvaćena opcijom raskida ugovora o najmu, ako je najmoprimac razumno siguran da ne

    koristi tu opciju.

    Neopozivo razdoblje najma

    Neopozivo razdoblje najma definira se ugovorom, te predstavlja razdoblje tijekom kojega niti najmoprimac

    niti najmodavac nemaju pravo raskinuti ugovor o najmu.

    Prilikom definiranja neopozivog razdoblja najma u određivanje roka najma uzima se u obzir samo opcija

    produženja i prekida ugovora o najmu na koje pravo ima isključivo najmoprimac. Ukoliko najmodavac ima

    isključivo pravo raskida ugovora, u definiranje razdoblja neopozivog razdoblja najma ne uključuje se ovo

    pravo najmodavca.

    Display More

    To zapravo podržava ovo moje razmišljanje. Pravo na produljenje najma uvijek ima najmoprimac, tako može nakon 3 godine procijeniti je li mu isplativo produljiti charter po unaprijed dogovorenim uvjetima ili će okončati ugovor i tražiti bolje prilike na tržištu. U slučaju da cijene najma na tržištu nakon te prve 3 godine porastu, najmoprimac će naravno iskoristiti tu mogućnost produljenja ugovora po ranijim povoljnijim cijenama - u obrnutom slučaju naravno neće. U tim ugovorima uvijek bude unaprijed definirana cijena najma za te druge dvije godine - može biti ista kao i za prve 3 godine, ali najčešće bude nešto veća (barem za one ugovore koje sam ja vidio) jer već godinama svi očekuju rast brodara pa svi računaju da će nakon 3 godine najmodavac moći postići bolju cijenu za najam svog broda.


    Quote from BudFox
    Quote from mitkko

    Vidi ovo, sve piše u izvješću, tako rade oduvijek (barem od kada ja pratim ovu dionicu). Dakle, brodove vode ili kao trišnu vrijednost brodova ili kao "vrijednost u upotrebi", koji već iznos bude veći.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Zadnji veliki otpis su imali, čini mi se 2015. ili 2016. godine, tako da ih je bilo, samo to ne rade zadnjih 4 ili 5 godina.

    Ne znam knjigovodtsvene posljedice to može imati o kakva su pravila jer nisam računovođa.

    Piše ti u izvješću kako se knjiži (knjiži se u ostale prihode i direktno povećava dobit), nije to stvar, već me zanima jesu li to objavili na burzi, nisam vidio tu obavijest.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

    Edited once, last by mitkko: Merged a post created by mitkko into this post. (April 30, 2021 at 9:13 PM).

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:29 PM
    • #4,245
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ima ovdje nesto

    https://kopun.hr/wp-content/upl…FI-16_Upute.pdf

    3.2. Definiranje razdoblja najma

    Prilikom definiranja najmova jedan od bitnih elemenata je i definiranje roka trajanja najma. Početkom najma

    se smatra datum potpisivanja ugovora o najmu ili datum kada su se strane obavezale pridržavati glavnih

    odredbi iz najma, ovisno i tome koji je datum raniji. Ukupno razdoblje najma uključuje:

    i. neopozivo razdoblje najma, odnosno razdoblje unutar kojega niti jedna ugovorna strana ne može

    otkazati ugovor o najmu;

    ii. razdoblja obuhvaćena opcijom produženja najma ako je najmoprimac razumno siguran da će

    iskoristiti tu mogućnost, i

    iii. razdoblja obuhvaćena opcijom raskida ugovora o najmu, ako je najmoprimac razumno siguran da ne

    koristi tu opciju.

    Neopozivo razdoblje najma

    Neopozivo razdoblje najma definira se ugovorom, te predstavlja razdoblje tijekom kojega niti najmoprimac

    niti najmodavac nemaju pravo raskinuti ugovor o najmu.

    Prilikom definiranja neopozivog razdoblja najma u određivanje roka najma uzima se u obzir samo opcija

    produženja i prekida ugovora o najmu na koje pravo ima isključivo najmoprimac. Ukoliko najmodavac ima

    isključivo pravo raskida ugovora, u definiranje razdoblja neopozivog razdoblja najma ne uključuje se ovo

    pravo najmodavca.

    Display More

    To zapravo podržava ovo moje razmišljanje. Pravo na produljenje najma uvijek ima najmoprimac, tako može nakon 3 godine procijeniti je li mu isplativo produljiti charter po unaprijed dogovorenim uvjetima ili će okončati ugovor i tražiti bolje prilike na tržištu. U slučaju da cijene najma na tržištu nakon te prve 3 godine porastu, najmoprimac će naravno iskoristiti tu mogućnost produljenja ugovora po ranijim povoljnijim cijenama - u obrnutom slučaju naravno neće. U tim ugovorima uvijek bude unaprijed definirana cijena najma za te druge dvije godine - može biti ista kao i za prve 3 godine, ali najčešće bude nešto veća (barem za one ugovore koje sam ja vidio) jer već godinama svi očekuju rast brodara pa svi računaju da će nakon 3 godine najmodavac moći postići bolju cijenu za najam svog broda.


    Quote from BudFox

    Zadnji veliki otpis su imali, čini mi se 2015. ili 2016. godine, tako da ih je bilo, samo to ne rade zadnjih 4 ili 5 godina.

    Ne znam knjigovodtsvene posljedice to može imati o kakva su pravila jer nisam računovođa.

    Piše ti u izvješću kako se knjiži (knjiži se u ostale prihode i direktno povećava dobit), nije to stvar, već me zanima jesu li to objavili na burzi, nisam vidio tu obavijest.

    Display More

    Evo našao sam iz izvješća za 2014. godinu kada su zadnji put radili usklađivanje knjigovodstvene vrijednosti sa tržišnim vrijednostima brodova:

    Ostvareni gubitak Grupe pripisan imateljima kapitala matice iznosi 815,8 mil. kuna, a čini ga 838,4
    mil. kuna gubitka pomorstva, te 22,6 mil. kuna dobitka ostalih. U istom razdoblju prošle godine
    ostvaren je gubitak od 5,4 mil. kuna. Razlog ovako velikom gubitku leži u ovogodišnjem
    vrijednosnom usklađivanju, uglavnom dugotrajne imovine (brodova), u iznosu od 720,4 milijuna
    kuna jer je zbog značajnog smanjenja vrijednosti brodova bilo potrebno uskladiti knjigovodstvene s
    tržišnim vrijednostima.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…1Y-REV-K-HR.pdf

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:32 PM
    • #4,246
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ima ovdje nesto

    https://kopun.hr/wp-content/upl…FI-16_Upute.pdf

    3.2. Definiranje razdoblja najma

    Prilikom definiranja najmova jedan od bitnih elemenata je i definiranje roka trajanja najma. Početkom najma

    se smatra datum potpisivanja ugovora o najmu ili datum kada su se strane obavezale pridržavati glavnih

    odredbi iz najma, ovisno i tome koji je datum raniji. Ukupno razdoblje najma uključuje:

    i. neopozivo razdoblje najma, odnosno razdoblje unutar kojega niti jedna ugovorna strana ne može

    otkazati ugovor o najmu;

    ii. razdoblja obuhvaćena opcijom produženja najma ako je najmoprimac razumno siguran da će

    iskoristiti tu mogućnost, i

    iii. razdoblja obuhvaćena opcijom raskida ugovora o najmu, ako je najmoprimac razumno siguran da ne

    koristi tu opciju.

    Neopozivo razdoblje najma

    Neopozivo razdoblje najma definira se ugovorom, te predstavlja razdoblje tijekom kojega niti najmoprimac

    niti najmodavac nemaju pravo raskinuti ugovor o najmu.

    Prilikom definiranja neopozivog razdoblja najma u određivanje roka najma uzima se u obzir samo opcija

    produženja i prekida ugovora o najmu na koje pravo ima isključivo najmoprimac. Ukoliko najmodavac ima

    isključivo pravo raskida ugovora, u definiranje razdoblja neopozivog razdoblja najma ne uključuje se ovo

    pravo najmodavca.

    Display More

    To zapravo podržava ovo moje razmišljanje. Pravo na produljenje najma uvijek ima najmoprimac, tako može nakon 3 godine procijeniti je li mu isplativo produljiti charter po unaprijed dogovorenim uvjetima ili će okončati ugovor i tražiti bolje prilike na tržištu. U slučaju da cijene najma na tržištu nakon te prve 3 godine porastu, najmoprimac će naravno iskoristiti tu mogućnost produljenja ugovora po ranijim povoljnijim cijenama - u obrnutom slučaju naravno neće. U tim ugovorima uvijek bude unaprijed definirana cijena najma za te druge dvije godine - može biti ista kao i za prve 3 godine, ali najčešće bude nešto veća (barem za one ugovore koje sam ja vidio) jer već godinama svi očekuju rast brodara pa svi računaju da će nakon 3 godine najmodavac moći postići bolju cijenu za najam svog broda.


    Quote from BudFox

    Zadnji veliki otpis su imali, čini mi se 2015. ili 2016. godine, tako da ih je bilo, samo to ne rade zadnjih 4 ili 5 godina.

    Ne znam knjigovodtsvene posljedice to može imati o kakva su pravila jer nisam računovođa.

    Piše ti u izvješću kako se knjiži (knjiži se u ostale prihode i direktno povećava dobit), nije to stvar, već me zanima jesu li to objavili na burzi, nisam vidio tu obavijest.

    Display More

    Ali mislim za pocetno priznavanje imovine je bitno pocetno misljenje uprave o vijeku trajanja upotrebe, ako ovisi o njima iskljucivo

    Evo bas malo gledam revidirano i mislim da nije tako jednostavno kako racunas vidi pocetak 2019 brodovi u upotrebi 78 mil amortizacija za tu godinu je 17mil, na kraju godine brodovi u upotrebi su 61 mil, a pola godine poslje ti ugovori isticu nema logike da se onda vode po 61mil ocito se to drugacije vodi, po meni iz 2019 trosak tih brodova je bila amortizacija 17mil + kamata

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:39 PM
    • #4,247
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    To zapravo podržava ovo moje razmišljanje. Pravo na produljenje najma uvijek ima najmoprimac, tako može nakon 3 godine procijeniti je li mu isplativo produljiti charter po unaprijed dogovorenim uvjetima ili će okončati ugovor i tražiti bolje prilike na tržištu. U slučaju da cijene najma na tržištu nakon te prve 3 godine porastu, najmoprimac će naravno iskoristiti tu mogućnost produljenja ugovora po ranijim povoljnijim cijenama - u obrnutom slučaju naravno neće. U tim ugovorima uvijek bude unaprijed definirana cijena najma za te druge dvije godine - može biti ista kao i za prve 3 godine, ali najčešće bude nešto veća (barem za one ugovore koje sam ja vidio) jer već godinama svi očekuju rast brodara pa svi računaju da će nakon 3 godine najmodavac moći postići bolju cijenu za najam svog broda.


    Piše ti u izvješću kako se knjiži (knjiži se u ostale prihode i direktno povećava dobit), nije to stvar, već me zanima jesu li to objavili na burzi, nisam vidio tu obavijest.

    Ali mislim za pocetno priznavanje imovine je bitno pocetno misljenje uprave o vijeku trajanja upotrebe, ako ovisi o njima iskljucivo

    Evo bas malo gledam revidirano i mislim da nije tako jednostavno kako racunas vidi pocetak 2019 brodovi u upotrebi 78 mil amortizacija za tu godinu je 17mil, na kraju godine brodovi u upotrebi su 61 mil, a pola godine poslje ti ugovori isticu nema logike da se onda vode po 61mil ocito se to drugacije vodi, po meni iz 2019 trosak tih brodova je bila amortizacija 17mil + kamata

    Ne kužim o čemu pričaš. Jel to komentiraš neki moj post ili odgovaraš BudFox ?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 9:40 PM
    • #4,248

    Pa tebi pricam ako govorim o brodovima u najmu

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • April 30, 2021 at 9:46 PM
    • #4,249

    U svakom slucaju, iduci FI je puno bolji, a i brodovi definitivno vrijede puno vise nego sto je pisalo na 31.12.2019. i 31.12.2020.

    Sto znaci da sad zapravo ostaje samo da vidimo Q2.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 30, 2021 at 10:00 PM
    • #4,250

    Po meni su kljucna pitanja za upravu:

    Jesu li dugoročno zaključali pola flote po uvjetima znatno nižih vozarina?

    Usklađenost (odstupanje) knjigovodstvene vrijednosti flote od trzisne vrijednosti?

    Buduća strategija zanavljanja (obnavljanja) / proširenja flote

    i

    Dugoročna održivost trenutnih (buducih) vozarina (misljenje uprave).

    Tek s odgovorima na ova pitanja može se računati buduća vrijednost odnosno eventualno stvarati vrijednost dioničarima.

  • Philidor
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,190
    Postova
    694
    Member since
    March 2, 2020
    • April 30, 2021 at 10:02 PM
    • #4,251

    Stoji li pretpostavka da kako su se realizirane vozarine postupno odrazile na prihode po mjesecima u Q1 (odnosno kako iste kasne za indeksom), prakticki temeljem sadasnje razine BDIa se mogu zakljuciti vozarine za gotovo cijeli Q2?

  • Kvark
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,309
    Postova
    355
    Member since
    February 12, 2020
    • April 30, 2021 at 10:04 PM
    • #4,252

    Kao sto smo i rekli, objavit cemo tko je pojedinacno bio najblizi ostvarenom rezultatu u nasem prognoziranju rezultata za 1q/2021.

    Veliki BRRRRAAAAAVOOOO!!! ide Paaariiiciiii!!! ( Parica)

    Njegova prognoza je pod Forumas 3 i iznosila je 12.614.568 kn. S obzirom da je danas izjavio da bi bio jako zabrinut i tuzan da rezutat bude ispod 10mil kn, mozemo zakljuciti da je ostvaren zadovoljavajuci rezultat i da tuzan nije, a jos manje zabrinut. :))

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    S obzirom da je u prepisci sa st-brajo utvrdjeno da sam ronin (ilitiga samuraj bez gospodara) te da s „kompicima“ ;)) ne manipuliram trzistem i ne postavljam naloge 1.000+, slobodna sam objaviti procjene rezultata za prvi kvartal koje su do sada pristigle. Za sada ih je 7 (sedam).

    Dvije su dobre vijesti:

    1. nije dosla niti jedna procjena koja pretpostavlja gubitak :))
    2. prosjecan rezultat dobiti je oko 22,9 mil kn.
    Prosjecan iznos vozarine po brodu = 14,8 tis $

    Prosjecan iznos troska po brodu = 11,0…
    Kvark
    March 27, 2021 at 12:17 PM

    Vjerujem da svi ocekujemo samo sve bolje rezultate iz kvartala u kvartal ove godine. Malo smo svi bili euforicni s obzirom na veliki porast vozarina, posebice u neuobicajenom dijelu godine, pa nas je ponijelo. Moramo prihvatiti pomak izmedju vozarina na trzistu i njihovom odrazavanju na financijski izvjestaj. Isto tako, bilo bi dobro rezultat promatrati u u kontekstu usporedbe s istim razdobljem prethodne godine pa bi mogli reci da je bolji za 50 mil kn :)), a s obzirom da je u istom razdoblju prosle godine gubitak iznosio oko 38 mil kn. Mislim da mozemo biti zadovoljni, a ono najbolje je tek ispred nas.

    Pripremite se za ponovni izracun kroz neko vrijeme. Ovaj put cemo svi sudjelovati. :))

    Oprostite mi sto kasnim s objavom pobjednika u nasem prognoziranju rezultata. Malo sam odspavala od 16:00 do sad. :)) Sve najbitnije prespavam. :)) Sad cu ja proci kroz sve ove vase pametne komentare. Znate da vas citam.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 30, 2021 at 10:09 PM
    • #4,253
    Quote from Kvark

    Kao sto smo i rekli, objavit cemo tko je pojedinacno bio najblizi ostvarenom rezultatu u nasem prognoziranju rezultata za 1q/2021.

    Veliki BRRRRAAAAAVOOOO!!! ide Paaariiiciiii!!! ( Parica)

    Njegova prognoza je pod Forumas 3 i iznosila je 12.614.568 kn. S obzirom da je danas izjavio da bi bi bio jako zabrinut i tuzan da rezutat bude ispod 10mil kn, mozemo zakljuciti da je ostvaren zadovoljavajuci rezultat i da tuzan nije, a jos manje zabrinut. :))

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    S obzirom da je u prepisci sa st-brajo utvrdjeno da sam ronin (ilitiga samuraj bez gospodara) te da s „kompicima“ ;)) ne manipuliram trzistem i ne postavljam naloge 1.000+, slobodna sam objaviti procjene rezultata za prvi kvartal koje su do sada pristigle. Za sada ih je 7 (sedam).

    Dvije su dobre vijesti:

    1. nije dosla niti jedna procjena koja pretpostavlja gubitak :))
    2. prosjecan rezultat dobiti je oko 22,9 mil kn.
    Prosjecan iznos vozarine po brodu = 14,8 tis $

    Prosjecan iznos troska po brodu = 11,0…
    Kvark
    March 27, 2021 at 12:17 PM

    Vjerujem da svi ocekujemo samo sve bolje rezultate iz kvartala u kvartal ove godine. Malo smo svi bili euforicni s obzirom na veliki porast vozarina, posebice u neuobicajenom dijelu godine, pa nas je ponijelo. Moramo prihvatiti pomak izmedju vozarina na trzistu i njihovom odrazavanju na financijski izvjestaj. Isto tako, bilo bi dobro rezultat promatrati u u kontekstu usporedbe s istim razdobljem prethodne godine pa bi mogli reci da je bolji za 50 mil kn :)), a s obzirom da je u istom razdoblju prosle godine gubitak iznosio oko 38 mil kn. Mislim da mozemo biti zadovoljni, a ono najbolje je tek ispred nas.

    Pripremite se za ponovni izracun kroz neko vrijeme. Ovaj put cemo svi sudjelovati. :))

    Oprostite mi sto kasnim s objavom pobjednika u nasem prognoziranju rezultata. Malo sam odspavala od 16:00 do sad. :)) Sve najbitnije prespavam. :)) Sad cu ja proci kroz sve ove vase pametne komentare. Znate da vas citam.

    Display More

    Nisam ni sumnjao da je Parica pobjednik......čovjek jednostavno zna procijeniti.....pokazao je to i na drugim dionicama.....

    čestitke Parici.....ovo mu je več drugi buket tulipana danas......s tim da onaj prvi još mora zaraditi.....

    bravo.....

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • April 30, 2021 at 10:10 PM
    • #4,254

    Svaka cast kolegi Parici.

    Stvarno odlicna prognoza.

    S obzirom na to da je ta prognoza bila utemeljena na poprilicno detaljnom izracunu molio bih da se isto primjeni za Q2 pa da znamo sto mozemo ocekivati.

    Parice, ja zelim 30 mil. Hoce li biti? :)

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • April 30, 2021 at 10:11 PM
    • #4,255

    najviše me se dojmila ova mogućnost spavanja

    bez ocjena molim

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • April 30, 2021 at 10:12 PM
    • #4,256

    Parica, cestitke , skoro u kunu :thumbup:

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 30, 2021 at 10:12 PM
    • #4,257
    Quote from Philidor

    Stoji li pretpostavka da kako su se realizirane vozarine postupno odrazile na prihode po mjesecima u Q1 (odnosno kako iste kasne za indeksom), prakticki temeljem sadasnje razine BDIa se mogu zakljuciti vozarine za gotovo cijeli Q2?

    Je, al ako su dugoročno zaključili vozarine na pola flote pp znatno nizim cijenama, to neće bas jako utjecati na rast prihoda.

    Trećina drugog kvaratala je iza nas. Za taj dio je moguće računati odnosno procjenivati spot prihode. Pogotovo za one brodove za koje postoje neke posredne informacije o ugiovorenim vozarinama.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 30, 2021 at 10:16 PM
    • #4,258

    Libertas i Ston su bili ako se ne varam.....

    Libertas panamax na 24500$

    Ston supramax na 20000$

    tu več ima dobrih $......

    kasno pale al bolje ikad nego nikad......očito nisu mogli ranije......

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 30, 2021 at 10:29 PM
    • #4,259
    Quote from Flight

    Po meni su kljucna pitanja za upravu:

    Jesu li dugoročno zaključali pola flote po uvjetima znatno nižih vozarina?

    Usklađenost (odstupanje) knjigovodstvene vrijednosti flote od trzisne vrijednosti?

    Buduća strategija zanavljanja (obnavljanja) / proširenja flote

    i

    Dugoročna održivost trenutnih (buducih) vozarina (misljenje uprave).

    Tek s odgovorima na ova pitanja može se računati buduća vrijednost odnosno eventualno stvarati vrijednost dioničarima.

    Display More

    Slažem se kolega s vama, to su prava pitanja za Upravu, ali nekako sam mišljenja da nećemo dobiti odgovor.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • April 30, 2021 at 10:33 PM
    • #4,260
    Quote from BudFox
    Quote from Flight

    Po meni su kljucna pitanja za upravu:

    Jesu li dugoročno zaključali pola flote po uvjetima znatno nižih vozarina?

    Usklađenost (odstupanje) knjigovodstvene vrijednosti flote od trzisne vrijednosti?

    Buduća strategija zanavljanja (obnavljanja) / proširenja flote

    i

    Dugoročna održivost trenutnih (buducih) vozarina (misljenje uprave).

    Tek s odgovorima na ova pitanja može se računati buduća vrijednost odnosno eventualno stvarati vrijednost dioničarima.

    Display More

    Slažem se kolega s vama, to su prava pitanja za Upravu, ali nekako sam mišljenja da nećemo dobiti odgovor.

    Display More

    To ne možeš znati dok/ako ih ne postaviš. Treba pohoditi Glavnu skupštinu i direktno komunicirati kompaniju.

    Pa kaj nemaju stručnjakinju za odnose sa investitorima? 😁

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 9 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™