Sta bi trebali sa najstarijim brodom u flotu?!
kod Obija u muzej
Sta bi trebali sa najstarijim brodom u flotu?!
kod Obija u muzej
Pa kolegice Marielena, imaju novac na računu od prodaje 5 brodova. Kalkulator u ruke i izračunajte koliki je to iznos.
A viziji razvoja kompanije ovim potezom refinanciranja upravo svjedočite.
U kojem svijetu zivis?????????
Vidi se da nisi strucna u ovom sektoru.
Tko kupuje brodove u kešu, kupuje se na kredit. Sta je tpng kupio brodove u kešu.
Samo za tvoju info do ljeta se ocekuje jaci pad naftnih derivata, a rasti teret je sve trazeniji. Kad prođe Kineska Nova godina vidjet ces koliki ce BDI rasti i slici index.
Ima jos ovdje pozitivnih poteza uprave, ali necu sad o tome.
Kolega diokidina, recimo da oni svoje stare brodove bez prociscivaca prodaju pa unajme a na kraju ce sa njima u staro zeljezo. A imaju plan kupiti nove. Sa kojim novcima na racunu? I gdje se to vidi da im je to vizija razvoja kompanije?
Razvidno je da oni sklapaju ovakve sell and lease back ugovore da osiguraju likvidnost.
da,ovu raširenu praksu koriste i strani brodari koji su rasli +50% u zadnjih 6mj a ATPL u istom periodu -20%
strani su rasli na rastu potražnje za commoditiesima,vozarina,FFA...
ako to ne vrijedi za atpl tada bi to objašnjavalo ovu razliku samo koliko će ta prilika još trajati?
ili bolje napisano koliko od svih onih koji sljede doturove teze će završiti ukrcani a koliko njih na obali sa čavlericama i kremom za žule? kao posljedica teza iz kategorije:
:"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."
da samo na atpl neće pozitivno utjecati iz cijelog dry bulka svijeta?
jaaaaaako nategnuta konstrukcija a rezimirat ćemo nekad kako je prošla ta kostrukcija.
zašto opet očekujem da neće profesori biti krivi za posljedice najizglednijeg scenarija već oni koji tvrde suprotno?
nema veze,slobodno se obratite ako će biti potrebe
puno previše se svi ovdje bavite prošlošću a budućnost će vam njezino zanemarivanje naplatiti.
bilo bi puno mudrije se baviti analiziranjem većeg broja ovakvih činjenica koje vrište i ispadaju iz paštete na dnevnoj bazi sa vrlo izgledno posljedicama u kategoriji vrlo pozitivno do jako pozitivno.
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…hipping-benefit
...The new President has also proposed a new economic stimulus programme worth almost two trillion dollars, which is equivalent of nine percent of the pre-COVID19 GDP and among the largest of any other stimulus package in the past. ...
...it appears more likely that the much-needed infrastructure investments will occur out of necessity. A strong boost in infrastructure spending would be very good news for the shipping industry, with dry bulk likely to be a contender for the top beneficiary spot. Increasing investments in infrastructure and green-energy facilities will fuel the demand for dry bulk materials, such as iron ore, steel and cement....
neka nam bude po vlastitom izboru
Display MoreU kojem svijetu zivis?????????
Vidi se da nisi strucna u ovom sektoru.
Tko kupuje brodove u kešu, kupuje se na kredit. Sta je tpng kupio brodove u kešu.
Samo za tvoju info do ljeta se ocekuje jaci pad naftnih derivata, a rasti teret je sve trazeniji. Kad prođe Kineska Nova godina vidjet ces koliki ce BDI rasti i slici index.
Ima jos ovdje pozitivnih poteza uprave, ali necu sad o tome.
Kolega diokidina, nema potrebe za ad hominem argumentima. Ja nisam nigdje napisala da sam strucnjak za dry bulk. Zato niti nisam manager u Atpl. Bojim se da je problem da niti IB to nije i zato smo tu gdje jesmo. Svastarilo se sa hotelima i gradjevinom, sve to se nije proslavilo, a core business je zapusten.
I ja vam nigdje ne savjetujem da vi ne kupujete Atpl. Slobodno kupujte Atpl.
I ovo je klasican strawman gdje mi odgovarate nesto sto ja nisam niti tvrdila.
Oni, naime, ne kupuju nove brodove, nego prodaju stare. Tu je razlika.
Ne znam zasto sam ja vazna. Ja sam dugorocni dionicar u Tpng. Kupujem sada jer su cijene nisko jer trenutno niti nije idealno vrijeme za taj sektor. Kada bude, biti ce mi kasno za ulazak.
Nigdje nisam napisala da ne bih nikada kupila Atpl, samo imam svoj target.
P.S. Sto vi mislite kako bi eventualni pad cijene nafte utjecao na cijenu dionice Tpng?
Je li vrh bio 182,50 kn ?
bio je vrh 11.1. ove godine čak na 184,00 (u kunama)..što uopće nije bitno..jer prosječna završna cijena unatrag mjesec dana bila je 164,05 (u kunama)..a prosječni dnevni broj protrgovanih dionica unatrag mjesec dana je bio 1030 (komada)..ajmo promatrat što slijedi
Ja nisam prodala pa ne prodaje se Atpl na ovim cijenama. O tome i govorim.
Pa kolegice što se naglavačke promijenilo? OK, jasno mi je da ste rasprodali ATPL na dnu ali uletjeti u TPNG kad se tankerašima piše crno?
https://www.bloomberg.com/news/articles/…udi-supply-cuts
Problem je kad ljudi niti znaju zašto ni zbog čega a još manje kada i u kojem trenutku kupiti (i naravno - prodati) dionicu.
Pricekajmo Bidenov plan za infrastrukturu. Ako od toga bude bar nesto osrednje to ce biti barem 3% dodatne potraznje s kojom nitko nije racunao. A ako se jos ukljuce Indija, Njemacka i jos poneko eto utilizacije od preko 95%. Sa smanjenjem brzine ide se na 100%. To je BDI od 15k, lipi moji. Jer na 98% je bio 11k. Nemoguce? Pricekajmo...
Pa kolegice Marielena, imaju novac na računu od prodaje 5 brodova. Kalkulator u ruke i izračunajte koliki je to iznos.
A viziji razvoja kompanije ovim potezom refinanciranja upravo svjedočite.
Niti lipa ne ostane na racunu. Vecina banaka ima klauzulu da ako se brodovi prodaju da se prvo placa kredit. Sama imovina je uvijek jamac za kredit. Ne mogu oni to prodati, i onda upravljati lovom kako hoce. Sta bi onda ostalo kao jamac da ce se dug vratiti? Bar malo logike ukljucite
Pa nisam ni rekao u tom postu koji citirate kako će i za što iskoristiti taj novac, naravno da će prvo otplatiti kredit.
A to da ni lipa neće ostati na računu tek nam ostaje za vidjeti, zar ne?
Evo malo analize za neodlučne.
"Shipping is in danger of being back in vogue for investors. Why? First, all industries give off a ‘noise’ that the broader world can hear. For us it has been a 10-year death rattle that has recently changed into something slightly more optimistic. Secondly, as the industry looks towards a greener future, whatever that means, so too does it become more attractive in ticking some of the non-quantitative boxes that institutional capital wants to tick. Have a look at Scorpio, or whatever it’s called this week, and you will no doubt understand that part of their purpose is a virtue signalling exercise to the ever expanding pool of capital that is looking for sustainable investments. Thirdly, the soon to be smooth transition from quantitative easing to modern monetary theory, basically limitless printing of money as long its value is controlled by the printer, is going to make capital look further and further up the risk curve to get a return.
On these bases, shipping will end up seeing more and more money not seeing it as a risky proposition, which of course runs the risk of making shipping more risky for investors. This logical conundrum is not new, shipping always looks like an attractive proposition to capital when it’s short of capital, but the very act of investing tends to destroy its attractiveness as a proposition."
@alias
Jeli ovo novo refinanciranje bilo kuc, kuc,... triba nam novaca bez pokrića.
Ne daju kinezi lovu bez pokrića.
Znaci da atpl ima i te kako imovine za pokriće.
AJ ugodan ti vikend
Ja nisam prodala pa ne prodaje se Atpl na ovim cijenama. O tome i govorim.
Pa kolegice što se naglavačke promijenilo? OK, jasno mi je da ste rasprodali ATPL na dnu ali uletjeti u TPNG kad se tankerašima piše crno?
https://www.bloomberg.com/news/articles/…udi-supply-cuts
Problem je kad ljudi niti znaju zašto ni zbog čega a još manje kada i u kojem trenutku kupiti (i naravno - prodati) dionicu.
Opet se bavite sa mnom.
I mislite da ovaj clanak za tankere nisam citala?
I sto mislite kada ce se jos moci kupovati velike kolicine po 44 kune? Valjda kada bude Bcti na 2000?
I ja nikome ne pisem da ne kupujete Atpl po 180 kuna. U ponedjeljak udarite po asku sve do 200 kuna.
Vi se ovdje bavite ad hominem argumentima umjesto da udarite po asku ako je sve kako pricate.
@alias
Jeli ovo novo refinanciranje bilo kuc, kuc,... triba nam novaca bez pokrića.
Ne daju kinezi lovu bez pokrića.
Znaci da atpl ima i te kako imovine za pokriće.
AJ ugodan ti vikend
Ahahaha. Jedino kinezi i daju lovu bez pokrica.
Netočno. I amerikanci su onda valjda blentavi kad daju lovu bez pokrića.
https://www.tradewindsnews.com/news/atlantska…nies/2-1-949696
Netočno. I amerikanci su onda valjda blentavi kad daju lovu bez pokrića.
https://www.tradewindsnews.com/news/atlantska…nies/2-1-949696
Znam da su dali Ameri. Pa nije bez pokrica dano. Ali covjek je rekao da kinezi ne daju bez pokrica, a jedino oni kreditiraju bez. Mislio sam da je to opcepoznato. Pa me nasmijalo kad je napisao da ne daju. Nema veze s ATPL-om niti njihovim kreditima.
Display MoreDisplay MoreU kojem svijetu zivis?????????
Vidi se da nisi strucna u ovom sektoru.
Tko kupuje brodove u kešu, kupuje se na kredit. Sta je tpng kupio brodove u kešu.
Samo za tvoju info do ljeta se ocekuje jaci pad naftnih derivata, a rasti teret je sve trazeniji. Kad prođe Kineska Nova godina vidjet ces koliki ce BDI rasti i slici index.
Ima jos ovdje pozitivnih poteza uprave, ali necu sad o tome.
Kolega diokidina, nema potrebe za ad hominem argumentima. Ja nisam nigdje napisala da sam strucnjak za dry bulk. Zato niti nisam manager u Atpl. Bojim se da je problem da niti IB to nije i zato smo tu gdje jesmo. Svastarilo se sa hotelima i gradjevinom, sve to se nije proslavilo, a core business je zapusten.
I ja vam nigdje ne savjetujem da vi ne kupujete Atpl. Slobodno kupujte Atpl.
I ovo je klasican strawman gdje mi odgovarate nesto sto ja nisam niti tvrdila.
Oni, naime, ne kupuju nove brodove, nego prodaju stare. Tu je razlika.
Ne znam zasto sam ja vazna. Ja sam dugorocni dionicar u Tpng. Kupujem sada jer su cijene nisko jer trenutno niti nije idealno vrijeme za taj sektor. Kada bude, biti ce mi kasno za ulazak.
Nigdje nisam napisala da ne bih nikada kupila Atpl, samo imam svoj target.
P.S. Sto vi mislite kako bi eventualni pad cijene nafte utjecao na cijenu dionice Tpng?
Ja sam isto totalno migrirao iz ATPL u TPNG...i mogu ti reći da mirnije spavam.
Prvo TPNG je već snažno pao sa 55-56kn na 42kn, drugo ima lijepu dobit u 2020, treće ima mali dug, četvrto ima stabilne poslovne prihode 2020 naspram 2019, peto mirovinci su unutra jako.
ATPL ima brutalan gubitak 2020, ima brutalan dug, brutalnu kamatu na dug od nekih 8.8%, drastičan pad poslovnih prihoda, ni najveći dioničar firme ne vjeruje u firmu i prodaje dionice budzašto.
Znam da se ne bave prijevozom istog tereta, ali ja sada mirnije spavam.
Pa nisam ni rekao u tom postu koji citirate kako će i za što iskoristiti taj novac, naravno da će prvo otplatiti kredit.
A to da ni lipa neće ostati na računu tek nam ostaje za vidjeti, zar ne?
I za taj iznos će se smanjiti aktiva firme,te materijalna imovina. Tako da će omjer vlastitog kapitala i duga ostati približno isti, a dok je god tako mogu zaboraviti da će im banke davati manje kamate na refinaciranje duga. Polagano umiranje.
Dakle dokapitalizacija u svrhu smanjena duga, ili predstečajna, svako daljnje odugovlačanje ide na stetu dioničara i sa druge strane vjerovnika.
Display MoreDisplay MoreKolega diokidina, nema potrebe za ad hominem argumentima. Ja nisam nigdje napisala da sam strucnjak za dry bulk. Zato niti nisam manager u Atpl. Bojim se da je problem da niti IB to nije i zato smo tu gdje jesmo. Svastarilo se sa hotelima i gradjevinom, sve to se nije proslavilo, a core business je zapusten.
I ja vam nigdje ne savjetujem da vi ne kupujete Atpl. Slobodno kupujte Atpl.
I ovo je klasican strawman gdje mi odgovarate nesto sto ja nisam niti tvrdila.
Oni, naime, ne kupuju nove brodove, nego prodaju stare. Tu je razlika.
Ne znam zasto sam ja vazna. Ja sam dugorocni dionicar u Tpng. Kupujem sada jer su cijene nisko jer trenutno niti nije idealno vrijeme za taj sektor. Kada bude, biti ce mi kasno za ulazak.
Nigdje nisam napisala da ne bih nikada kupila Atpl, samo imam svoj target.
P.S. Sto vi mislite kako bi eventualni pad cijene nafte utjecao na cijenu dionice Tpng?
Ja sam isto totalno migrirao iz ATPL u TPNG...i mogu ti reći da mirnije spavam.
Prvo TPNG je već snažno pao sa 55-56kn na 42kn, drugo ima lijepu dobit u 2020, treće ima mali dug, četvrto ima stabilne poslovne prihode 2020 naspram 2019, peto mirovinci su unutra jako.
ATPL ima brutalan gubitak 2020, ima brutalan dug, brutalnu kamatu na dug od nekih 8.8%, drastičan pad poslovnih prihoda, ni najveći dioničar firme ne vjeruje u firmu i prodaje dionice budzašto.
Znam da se ne bave prijevozom istog tereta, ali ja sada mirnije spavam.
Kolega ne trudite se. Tpng je firma koja ce imati za pandemijsku 2020 20 milijuna kuna ciste dobiti a jos su ove godine imali i dokovanje. A trenutno se zbog velikog prodavaca trzi debelo ispod booka.
Trenutno im svih 6 brodova voze pod ugovorima.
I ja nikome ne govorim da ne kupuje Atpl po ovim cijenama. Neka kupi.
A ja obecajem da se micem sa ove teme i Viro teme. I kada se ja maknem slijedi raketa.
Display MoreJa sam isto totalno migrirao iz ATPL u TPNG...i mogu ti reći da mirnije spavam.
Prvo TPNG je već snažno pao sa 55-56kn na 42kn, drugo ima lijepu dobit u 2020, treće ima mali dug, četvrto ima stabilne poslovne prihode 2020 naspram 2019, peto mirovinci su unutra jako.
ATPL ima brutalan gubitak 2020, ima brutalan dug, brutalnu kamatu na dug od nekih 8.8%, drastičan pad poslovnih prihoda, ni najveći dioničar firme ne vjeruje u firmu i prodaje dionice budzašto.
Znam da se ne bave prijevozom istog tereta, ali ja sada mirnije spavam.
Kolega ne trudite se. Tpng je firma koja ce imati za pandemijsku 2020 20 milijuna kuna ciste dobiti a jos su ove godine imali i dokovanje. A trenutno se zbog velikog prodavaca trzi debelo ispod booka.
Trenutno im svih 6 brodova voze pod ugovorima.
I ja nikome ne govorim da ne kupuje Atpl po ovim cijenama. Neka kupi.
A ja obecajem da se micem sa ove teme i Viro teme. I kada se ja maknem slijedi raketa.
Te u prvih 9 mjeseci 2020 smanjili dug cca 50 milijuna kuna, a dugotrajnu imovinu povećali za 35 milijuna kuna, te vlastiti kapital i rezerve za 7 milja kuna.
Jedan kolega je na drugom forumu spomenuo da ATPL razmišlja o kupnji capea (ova).
Ako je ova informacija točna, činjenica je da se jedino može nešto profitirati sa capeovima u naletu rasta bdi- a,zbilja momački potegnu. Pnmx i supre su previše letargični u svojim vozarinama. U svakom slučaju, vrlo interesantno, podržavam, naravno ako je točna informacija..... I važno pitanje, na koji način misle kupiti cape (ove), kad se zna kakva je fin. situacija?