Najprije da bi identificirali potencijal zarade morate znati sve detalje o floti za ATPL sto ne znate. Koliko je brodova još ostalo u vlasništvu, koliko je u najmu (sale and lease back) te pod kojim uvjetima, koliko je ugovoreno dugorocno po kojoj cijeni, koliko ih je na spotu.... kod primjerice tvojeg grafa da li je moguće kratkoročno supstituirati Capeove nekim drugim tipom broda i da li se to stvarno te u kojoj mjeri i događa.... Itd.
Većinu tih podataka za brodare listane na američkim burzama možete naći bez po muke, a za ATPL morate rovariti i onda pomno analizirati ne bi li pokusali shvatiti kako bi promjena nekog parametra mogla djelovati na poslovanje.
Ja to najcesce ne znam napraviti ni procijeniti i zato mi je ulaganje u ATPL i slične male brodare mučno i nije privlačno. Sam rast BDI-ja nije pouzdan pokazatelj da će se dogoditi turnaround u poslovanju i značajniji povrat za dioničare. Pogotovo ne u kratkom roku.
nejednom sam pozivao na dizanja standarda transparentnosti ali mogu se naći podaci samo treba tražiti,evo da upotpunim raspravu sa nama interesantnijim dodatkom za pnmxe kada je port cong. u pitanju.
nije kao cape koje je isto tu za usporedbu ali postoji poveznica sa od prije poznatim mat činjenicama koje su sugerirale da je u porastu i za pnmxe