1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 2:05 PM
    • #2,701

    Oslo (TDN Direkt): Baltic Dry-indeksen er ned 3,5 prosent til 1.792 poeng, ifølge The Baltic Exchange.
    Baltic Dry -3,5%
    Capesize -5,7%
    Panamax -1,8%
    Handysize 0,3%
    Supramax 1,2%

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 14, 2021 at 2:05 PM
    • #2,702

    alias@

    puno toga ti je CnB argumentirano i traži tvoje odgovore i pojašnjenja a izbjegavaš hmm...

    veseli me da ipak držiš do svoje investitorske diplome i da ju ne želiš ponuditi u zalog pa je sve jasno koliko vjeruješ sam u ono što si napisao.

    ta ti ponuda i dalje stoji i stajat će ovdje ako se odlučiš.

    brodarstvo je dinamično,znaš i sam,stvari se mijenjaju,očekujem velike promjene ove godinea to ću i argumentirati.

    naravno da je bolje da capovi nemogu prevesti pa da se preljeva ALI iz javno dostupnog se vidi da će niže klase biti manje nego ikad ovisne o onome što cepovi nebi mogli prevesti,ako imaju i sami "svog" tereta više nego mogu prevesti?

    tada je bitno manje važno koliko capovi mogu ili nemogu zar ne?

    biće dobro i za jedne i za druge ali ne samo za strane brodare,ili jedino za atpl NE kako ti insinuiraš...

    dok javno ne objaviš drugačije držim da i dalje očekuješ manje prihode i dobit ATPL u 1Q.

    kada i ako ćeš biti spreman obavijesti nas ovdje o promjeni svojih očekivanja kada i ako se dogodi?

    mislim da bi bilo to korektno s obzirom na tvoj ugled,znanje,utjecaj,status....

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 2:07 PM
    • #2,703

    Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax

    14.01.21 1.792 24.979 13.226 9.760 11.878
    13.01.21 1.856 26.489 13.466 9.732 11.742
    12.01.21 1.849 26.421 13.467 9.729 11.602
    11.01.21 1.761 24.507 13.245 9.778 11.430
    08.01.21 1.606 21.131 12.695 9.839 11.322
    07.01.21 1.448 17.598 12.197 9.928 11.255
    06.01.21 1.425 17.310 11.830 9.958 11.247
    05.01.21 1.418 17.408 11.465 10.014 11.242
    04.01.21 1.374 16.656 10.936 10.074 11.305

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 14, 2021 at 2:13 PM
    • #2,704

    https://www.hellenicshippingnews.com/chinese-import…turbulent-year/

    U zadnjem pasusu se kaze da ce 2021 biti rekordna i po tona-miljama, ali i po tonama. A ako je po tonama, a tona-milje su zbog preraspodjele tereta dodatno vece u odnosu na tone nego tone same, zakljucak je jasan: potraznja u tonama ce biti veca od ponude, a u tona-miljama i vrlo znacajno veca.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 2:26 PM
    • #2,705

    Prošle godine na današnji dan, pa usporedite Baltic Dry Index Falls 0.26% to 763 in London
    Capesize -0.72% to $9,255
    Panamax +1.18% to $5,563
    Supramax 58k tons -0.5% to $6,190
    Handysize -1.68% to $5,144

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 14, 2021 at 4:38 PM
    • #2,706

    Evo ja cu: 500 kn do kraja 2021. U nekom trenutku.

    Povecana potraznja, znacajno vise od ponude, cijepljenje... Vozarine nekih prosjecnih 30% vece od prosle godine bi moglo donijeti 40ak kn EPS-a, a ako budu dobri izgledi za 2022 samo nebo je granica.

    Zivi bili...

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 14, 2021 at 4:56 PM
    • #2,707
    Quote from 5. Element

    Evo ja cu: 500 kn do kraja 2021. U nekom trenutku.

    Povecana potraznja, znacajno vise od ponude, cijepljenje... Vozarine nekih prosjecnih 30% vece od prosle godine bi moglo donijeti 40ak kn EPS-a, a ako budu dobri izgledi za 2022 samo nebo je granica.

    Zivi bili...

    Trebalo bi se dosta toga poklopiti. Pritom se ne bih bavio cijepljenjem i ostalim razlozima oko Corone.

    Zanimljiv je primjer kontrjnerasa i kako su se oni ponašali posljednje dvije godine.

    https://www.hellenicshippingnews.com/container-ship…ng-can-it-last/

    A koliko sam ubrao neki od njih su prilično odradili posljednjih mjeseci.

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DAC

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=CMRE

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • January 14, 2021 at 5:12 PM
    • #2,708
    Quote from 5. Element

    Evo ja cu: 500 kn do kraja 2021. U nekom trenutku.

    Povecana potraznja, znacajno vise od ponude, cijepljenje... Vozarine nekih prosjecnih 30% vece od prosle godine bi moglo donijeti 40ak kn EPS-a, a ako budu dobri izgledi za 2022 samo nebo je granica.

    Zivi bili...

    Ne znam na temelju koje fundamentalne analize ste dosli do 500 kn po dionici?

    Ja predvidjam 2021 kao dobru za brodove, daleko od neke eksplozije. Prvi dio godine nista posebno, u drugom djelu mali oporavak.

    A sto se tice Atpl nemam puno optimizma.

    Oni imaju jos 6 broda(prosjecna starost cca 11 g). Ostali su u sell and lease back.

    Dug velik i kamate na dug velike. Trebati ce jos ove godine ugraditi i prociscivace za brodove sto znaci da nece ploviti neko vrijeme.

    Ja se bojim da ce do kraja 2021 imati problem sa likvidnoscu.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 14, 2021 at 6:14 PM
    • #2,709
    Quote from alias

    Nisam mislio odgovarati, i vidim da cu sve manje, ali kad me se vuce za jezik ocito moram. Migra, sad ekipa koja ima dionice ATPL-a misli da ti nešto znas, jer si eto bubnuo da ATPL nema capove, pa onda ne treba previše oko njih niti razbijati glavu. Ali ajmo objasniti logiku i razmisliti zašto sam ja uopce spomenuo capove. Dakle, kad je totalno sranje i fali ugljena, onda se prvo krcaju najveci brodovi da se zalihe i manjak što prije popune. Gusto je, sranje je. Logicno? Je. I vrlo lako shvatljivo. Tada i cijena za njihovo unajmljivanje naglo raste. E sad, kad cijene dođu do određene visine, i kad je jeftinije unajmiti panamaxe, ili ako nedostaje capova, jer su zbog tolike potrebe svi već zauzeti (to su već jako visoke razine), onda se krenu iznajmljivati panamaxi da popune nedostatak. Pogotovo u ovako gustim situacijama. Jel me pratiš? E sad, ako capovi krenu padati nakon tri dana rasta, znaci da nije tolika potreba za prijevozom, i da se ništa neće preliti na manje brodove. Zašto je to toliko neshvatljivo je meni van svake pameti. Sve to govori da situacija nije toliko vanredna koliko se isprva mislilo. Danas kad BDI padne vidjet ćeš i potvrdu ovoga šta sam napisao. Pricekajmo 14h

    za početak prestani docirati i procjenjivati tuđe znanje na osnovu čega?

    zaboravljaš ključnu stvar a to je da ne prevoze pmxi samo mrvice koje padnu sa stola capeovima već prevoze "svoj" teret kojeg ima svakim danom više,ako ne vjeruješ usporedi vozarine za pnmx na YoY bazi da se uvjeriš.

    bolje bi bilo da capeovi ne stignu ali nije neophodno ,ne događa se i opet su pnmx vozarine visoko ,neočekivano visoke za ovaj dio godine.

    Da,danas je bdi pao ali nama neusporedivo važnije što je sa BPI i BSI zar ne?

    kombinirano vrlo mali pad od 0,2%,i dalje ostaju visoke razine zar ne?

    koliko će avg BPI i BSI biti veći u 1Q?

    kako sada stvari stoje izgledno duplo ili bolje od toga?imaš li svoju procjenu ili mišljenje za podijeliti s nama?

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 14, 2021 at 6:46 PM
    • #2,710
    Quote from Marielena
    Quote from 5. Element

    Evo ja cu: 500 kn do kraja 2021. U nekom trenutku.

    Povecana potraznja, znacajno vise od ponude, cijepljenje... Vozarine nekih prosjecnih 30% vece od prosle godine bi moglo donijeti 40ak kn EPS-a, a ako budu dobri izgledi za 2022 samo nebo je granica.

    Zivi bili...

    Ne znam na temelju koje fundamentalne analize ste dosli do 500 kn po dionici?

    Ja predvidjam 2021 kao dobru za brodove, daleko od neke eksplozije. Prvi dio godine nista posebno, u drugom djelu mali oporavak.

    A sto se tice Atpl nemam puno optimizma.

    Oni imaju jos 6 broda(prosjecna starost cca 11 g). Ostali su u sell and lease back.

    Dug velik i kamate na dug velike. Trebati ce jos ove godine ugraditi i prociscivace za brodove sto znaci da nece ploviti neko vrijeme.

    Ja se bojim da ce do kraja 2021 imati problem sa likvidnoscu.

    Display More

    nije da ovi brojevi opravdavaju potencijalni target kolege 5.element

    ali opravdavaju nešto nižu razinu s naravno potencijalom za više ako bi vozarine povukle još više.

    U zadnjih 6 mjeseci peer grupa je prosječno do ovog trenutka rasla

    SB +46,34% 1,80$ zadnja cijena

    DSX +64,29% 2,30$ "

    SBLK +87,76% 11,75$ "

    SALT +44,44% 19,34 "

    GNK +35,16% 8,14$

    EGLB +58,89% 23,58$

    NMMP +59,74% 13,54$

    ---‐-------------

    avg. 56.66%

    AP -23,17 % 167,50 zadnja cijena

    AP 218,00 početna cijena

    AP 218 x 1,5665 = 341,50 sa avg rastom

    AP 167,5 : 341,50 = 0,49 diskontirana je 51% u odnosu na peer grupu u zadnjih 6 mj.

    znala je atpl biti i predvodnica a sada je na začelju,netko će reći opravdano a netko će reći prilika.

    za mene je bila prilika pa sam u skladu sa time i postupio i čekam da "muški"snosim posljedice vl izbora.

    time will judge

    p.s.

    jedno je sigurno da insinuacije nekih da atpl ostvaruje manje avg vozarine od stranih brodara te da neće imati koristi i od nedavnog rasta BPI i BSI su zlonamjerna laž a dokazi leže u svakom FI,nejednom je atpl nadmašivala peer grupu.

    neka dokažu da nije ako mogu oni koji to plasiraju.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • bubimir
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    266
    Postova
    299
    Member since
    June 23, 2020
    • January 14, 2021 at 8:08 PM
    • #2,711

    gotovo nemoguće je trenutna zbivanja na brodarskom tržištu prevesti u jezik domaćeg investitora u istom sektoru..ako ipak želimo pojednostavniti, recimo npr. da ovo treba ostati u trokutu, znači cca barem iznad 9,5.

    (naj)bolje bi bilo da ostane iznad 11,5 (uzlazni kanal), no ajmo promatrat... trenutna preporuka bila bi "wait on the sidelines" čitaj "ostani u CASH-u" (ili barem u ostalim likvidnim, ili lako utrživim izdanjima)..

    https://finviz.com/quote.ashx?t=BDRY

    više o ovom ETF-u:

    https://etfmg.com/funds/bdry/

    "..The first and only freight futures exchange-traded product exclusively focusing on dry bulk shipping...Designed to profit from increases in freight futures beyond what is already priced in the market."

    oligarhija

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 8:52 PM
    • #2,712

    I ja bih volio da ovakav uzlet potraje, ali treba biti realan.

    Evo sto kaze Joakim:

    "We are still very positive towards Drybulk, but don't expect the current lull in seasonal headwinds to persist."

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 14, 2021 at 8:54 PM
    • #2,713

    Paaaa, sve je moguce, ali ce svakako i ta depresija koja se desi biti barem mjesec dana kraca nego inace.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 8:58 PM
    • #2,714

    Zima je, i te sezonalne poteskoce/okolnosti su uvijek prisutne u ovo doba godine. Ako imamo par suncanih dana, ne znaci da je doslo proljece. Ali svakako je pozitivno sto ide u dobrom smjeru.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 14, 2021 at 9:10 PM
    • #2,715

    Za rezultat su najvaznije prosjecne vozarine. I da, zato je posebno dobro da je pocetak godine bolji nego da je losiji. Idemo dalje...

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 14, 2021 at 9:14 PM
    • #2,716
    Quote from mitkko

    I ja bih volio da ovakav uzlet potraje, ali treba biti realan.

    Evo sto kaze Joakim:

    "We are still very positive towards Drybulk, but don't expect the current lull in seasonal headwinds to persist."

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    treba ga čitati sa razumjevanjem,rezervom jer je imao peh da se je puno i jako ispromašivao u zadnjih 6 mjeseci tako da mu nije lako,neki ga koriste kao benchmark za kontra,čovjek zna ali takav je ovo sektor,teško predvidljiv,projicirao je veliki pad bdi za siječanj i 1Q,pa velike vozarine u studenom i prosincu kad su značajno padale i tako...

    imamo bazu bitno višlju od očekivane ,neviđenu godinama i razloga za optimizam da bi ta zaliha mogla premostiti CNY ili u najgorem slučaju podići što višlje avg vozarine 1Q,kakogod bilo razloga za optimizam ima dosta,za sada...

    svaki dan koji se preživi na ovim razinama bliže smo cilju,preživljavanje CNY,ima još dosta do tada a čini se da će biti i zime što ovom sektoru ide kao voda na mlin.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 9:14 PM
    • #2,717

    Tako je kolega idemo dalje.....https://www.finviz.com/screener.ashx?…pping&o=-change

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • January 14, 2021 at 9:24 PM
    • #2,718

    Pogledajte koliki su zastoji Capeova u kineskim lukama.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 14, 2021 at 9:29 PM
    • #2,719

    Zanimljiv graf, doista. Vratit ce se to back to the mean. Nema sanse da to potraje jer brodovi ne idu tamo gdje moraju dugo stajati, preskupo je to, pa se stvar rascisti. Ali moguc je shift unutar sezonalnosti.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 15, 2021 at 7:07 AM
    • #2,720
    Quote from mitkko

    Pogledajte koliki su zastoji Capeova u kineskim lukama.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Najprije da bi identificirali potencijal zarade morate znati sve detalje o floti za ATPL sto ne znate. Koliko je brodova još ostalo u vlasništvu, koliko je u najmu (sale and lease back) te pod kojim uvjetima, koliko je ugovoreno dugorocno po kojoj cijeni, koliko ih je na spotu.... kod primjerice tvojeg grafa da li je moguće kratkoročno supstituirati Capeove nekim drugim tipom broda i da li se to stvarno te u kojoj mjeri i događa.... Itd.

    Većinu tih podataka za brodare listane na američkim burzama možete naći bez po muke, a za ATPL morate rovariti i onda pomno analizirati ne bi li pokusali shvatiti kako bi promjena nekog parametra mogla djelovati na poslovanje.

    Ja to najcesce ne znam napraviti ni procijeniti i zato mi je ulaganje u ATPL i slične male brodare mučno i nije privlačno. Sam rast BDI-ja nije pouzdan pokazatelj da će se dogoditi turnaround u poslovanju i značajniji povrat za dioničare. Pogotovo ne u kratkom roku.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 25, 2025 at 2:13 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 25, 2025 at 2:13 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 25, 2025 at 2:13 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 21 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™