1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 6:56 PM
    • #2,181

    It's all about rates. To je takav posao.

    Ako svijet krene u oporavak, posteni, na bazi infrastrukture, i utilizacija naraste recimo 2022 za 8 do 10% u odnosu na danas onda ce vozarine biti dvostruke. To je u toj godini dobit veca od sadasnje TK Atpl. Pa onda racunajte cijenu dionice. . Sadasnje prognoze su dobre, ali konzervativne. Treba zamisliti post corona svijet. Bit ce drukciji od ovog sad. Znatno.

    Tipujem na dobar scenarij. Cizeliranje oko vrednovanja tu nema smisla. Ili ce biti buuuummm ili ce biti duuuuummmm.

  • alias
    Guest
    • October 27, 2020 at 7:19 PM
    • #2,182

    Kako sam sad pisao na privatno nit smrdi nit miriši. Svakako je problem ostalih prihoda, koji oni izmišljaju svake godine i prikazuju fiktivnu dobit. Trebam vidjeti o čemu se tu radi. To muljanje se može onda vidjeti da su ga morali oduzeti u novcanom toku pod AOP10 (ostala usklađenja za nenovcane trans...). Isto su napravili 2019. godine kada su svi rezali vrijednost brodova, a ATPL im podigla vrijednost i prikazala nepostojecu dobit. Ovo je vec druga godina za redom da rade istu foru. Dakle, dobit nije 6 mil kuna, nego je gubitak oko 12 mil. To mi ovako prvo upada u oci. Ali treba pricekati revidirano da znam dal se taj prihod ipak moze uvrstiti ili ne. Za kvalitetniju analizu treba pricekati ostale kompanije vani pa vidjeti kako su oni plovili. Onda cu biti pametniji.

    Novcani tok je dobar, tj nije toliko los.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 7:38 PM
    • #2,183

    Smanjili su kratkoročne i dugoročne obveze za 50 miliona kuna, to

    je valjda za taj brod koji su prodali, a Batalu uopće ne spominju u izvješću.

    Dobit tromjesečja Q3 je 6.409.504 kn, a ostala sveobuhvatna dobit (gubitak) je (-20.985.304) kn

    Prošle godine je dobit Q3 bila 7.250.896 kn, a ostala sveobuhvatna dobit je bila 23.436.882 kn

    Ono što meni nije jasno, ako mi tko može pojasniti, kako to da je novac u blagajni u 9. mjesecu 27.023.717 kn,

    a prošli tjedan im je bio blokiran račun zbog komunalne naknade od možda par miliona kuna?

    Gdje je taj novac otišao u međuvremenu?

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • naim
    Guest
    • October 27, 2020 at 7:48 PM
    • #2,184

    Ovo je konsolidirano izvješće i uključuje cijeli niz podružnica. Dakle, sve sastavnice konsolidacije su imale tolko novca na računu, a ne isključivo matica.

    A i od tada je prošlo gotovo mjesec dana. Novac dolazi i odlazi s računa. To je firma, nije fond.

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 7:55 PM
    • #2,185

    Mozda su platili neki kredit, ostali na milju dve na racunu i bas tad je netko iz Grada lupio blokadu. Tesko je reci.

    U svakom slucaju, plovi se dalje. It's all about rates.

    6.5% je orderbook.

    3.5% od toga se isporucuje u 2021, dosta je nabijeno na ranije, uz demolition od 1%, sto daje nett fleet growth od cca. 2.5%.

    Ocekivani porast potraznje tona milja je 5.5%, prosjek iz raznih izvora. Kome se da neka istrazuje.

    Sto sve skupa daje porast utilizacije od 3%. Cca. Neprovjereno, nesigurno, ali pise se, prica se. A to nije malo, bogami nije.

    A u 2022 isporuke ce biti otprilike jednake demolition-u. Sto znaci da citav porast potraznje odlazi u porast utilizacije. Jos nekih 2-3%, recimo. Znaci 5-6% do 2022, konzervativno. A nekonzervativno? Ako krene rokanje cesta, mostova, zgrada, stanova po cijeloj planeti?

  • alias
    Guest
    • October 27, 2020 at 8:05 PM
    • #2,186
    Quote from kupoprodajnik

    Mozda su platili neki kredit, ostali na milju dve na racunu i bas tad je netko iz Grada lupio blokadu. Tesko je reci.

    U svakom slucaju, plovi se dalje. It's all about rates.

    6.5% je orderbook.

    3.5% od toga se isporucuje u 2021, dosta je nabijeno na ranije, uz demolition od 1%, sto daje nett fleet growth od cca. 2.5%.

    Ocekivani porast potraznje tona milja je 5.5%, prosjek iz raznih izvora. Kome se da neka istrazuje.

    Sto sve skupa daje porast utilizacije od 3%. Cca. Neprovjereno, nesigurno, ali pise se, prica se. A to nije malo, bogami nije.

    A u 2022 isporuke ce biti otprilike jednake demolition-u. Sto znaci da citav porast potraznje odlazi u porast utilizacije. Jos nekih 2-3%, recimo. Znaci 5-6% do 2022, konzervativno. A nekonzervativno? Ako krene rokanje cesta, mostova, zgrada, stanova po cijeloj planeti?

    Display More

    Vidim da citas Sanda i Bimcove reporte. Predlazem ti da potrazis sve njegove reporte o dry bulku, stavis ih jedne do drugih gore u tabovima i onda ih usporedujes. Ono sta je on napisao i ono sta se stvarno dogodilo. Uocit ces da nikad nije pogodio nista. Posebno obrati paznju na demolition i nove narudzbe iz izvjestaja u izvjestaj, cim malo vozarine bolje porastu

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 8:07 PM
    • #2,187
    Quote from naim

    Ovo je konsolidirano izvješće i uključuje cijeli niz podružnica. Dakle, sve sastavnice konsolidacije su imale tolko novca na računu, a ne isključivo matica.

    A i od tada je prošlo gotovo mjesec dana. Novac dolazi i odlazi s računa. To je firma, nije fond.

    Tako je, AP u svom vlasnistvu ima 15 firmi u razlicitim drzama. Cesto u ovoj bransi svaki brod funkcionira kao zasebna firma i ima svoj poslovni racun. Ovaj racun koji je bio blokiran je osnovni ziro racun u HR na kojem trenutno nije bilo dovoljno novaca pa su bili blokirani. U izvjescu je prikazano konsolidirano stanje.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 8:11 PM
    • #2,188
    Quote from alias
    Quote from kupoprodajnik

    Mozda su platili neki kredit, ostali na milju dve na racunu i bas tad je netko iz Grada lupio blokadu. Tesko je reci.

    U svakom slucaju, plovi se dalje. It's all about rates.

    6.5% je orderbook.

    3.5% od toga se isporucuje u 2021, dosta je nabijeno na ranije, uz demolition od 1%, sto daje nett fleet growth od cca. 2.5%.

    Ocekivani porast potraznje tona milja je 5.5%, prosjek iz raznih izvora. Kome se da neka istrazuje.

    Sto sve skupa daje porast utilizacije od 3%. Cca. Neprovjereno, nesigurno, ali pise se, prica se. A to nije malo, bogami nije.

    A u 2022 isporuke ce biti otprilike jednake demolition-u. Sto znaci da citav porast potraznje odlazi u porast utilizacije. Jos nekih 2-3%, recimo. Znaci 5-6% do 2022, konzervativno. A nekonzervativno? Ako krene rokanje cesta, mostova, zgrada, stanova po cijeloj planeti?

    Display More

    Vidim da citas Sanda i Bimcove reporte. Predlazem ti da potrazis sve njegove reporte o dry bulku, stavis ih jedne do drugih gore u tabovima i onda ih usporedujes. Ono sta je on napisao i ono sta se stvarno dogodilo. Uocit ces da nikad nije pogodio nista. Posebno obrati paznju na demolition i nove narudzbe iz izvjestaja u izvjestaj, cim malo vozarine bolje porastu

    Display More

    Da, cim porastu vozarine odmah iz Sport Billy-evog Super Sack-a izadje hrpa brodova. Jelte?

    Ili ipak treba da se to naruci, napravi itd.

    Nisam analiticar, ali ovaj biznis... A nekako mi je blizak. Studirao sam nesto slicno i radio u tome cca. 15 godina.

    Mozda, ali samo mozda, ponesto i znam.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 8:12 PM
    • #2,189

    Meni iz ove obavijesti o blokadi nije bas najjasnije zbog cega su tocno blokirani. Pisalo je komunalna naknada. Da nije mozda ipak komunalni doprinos za Batalu? Laici ta dva pojma cesto brkaju. Koliki je uopce komunalni doprinos u Dubrovniku?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 8:15 PM
    • #2,190

    Ako su do kraja Q3 prodali 1 brod i kolega jasko je, čini mi se, jučer objavio da su još dva broda najavljena u

    prodaji u onom dokumentu (jedan ove godine i jedan početkom 2021., ako se ne varam), pretpostavljam da će

    onda ove godine (ili iduće?!) trebati raditi vrijednosno usklađenje knjigovodstvene vrijednosti brodova u odnosu na

    realnu tržišnu vrijednost brodova, a slično je rađeno u godišnjem izvješću za 2014. godinu. To je knjigovodstvena

    stavka i ne bi trebala imati utjecaj na cash flow i mislim da je to ono što spominje kolega @alias.

    Isječak iz godišnjeg izvješća za 2014. godinu:

    "Razlog ovako velikom gubitku leži u ovogodišnjem vrijednosnom usklađivanju, uglavnom dugotrajne imovine (brodova),

    u iznosu od 720,4 milijuna kuna jer je zbog značajnog smanjenja vrijednosti brodova bilo potrebno uskladiti knjigovodstvene

    s tržišnim vrijednostima."

    P.S. Tražio sam stare ZSE stranice pola sata :sleeping:, pa evo link, ako netko želi proučiti:

    https://prev.zse.hr/userdocsimages…NotREV-K-HR.pdf

    P.P.S. Inače, sve obavijesti od prije 02.10.2020. kada je ZSE promijenio svoje Web stranice ||, se nalaze ovdje:

    https://prev.zse.hr/

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 8:22 PM
    • #2,191

    Ove je godine cijena novogradnji u laganom padu, a onda s tim i polovnih brodova. S tim da ne vjerujem da ce se raditi uskladjenja za tih nekoliko %.

    Vjerovatno ce se taj potez cuvati za iducu godinu koja bi trebala nositi dobit iz poslovanja. Ova je cisti gubitak, zato nema rezona da to rade sada.


    I onda netko kaze da cijena nije pala zbog korone... Umjesto rasta demanda od 3% imali smo pad od barem 5%. Znaci cistih 8% razlike u utilizaciji flote.

    Ova godina je trebala biti lom. A ispala je krs lom. Zbog korone.

    Edited once, last by kupoprodajnik: Merged a post created by kupoprodajnik into this post. (October 27, 2020 at 8:24 PM).

  • alias
    Guest
    • October 27, 2020 at 8:28 PM
    • #2,192

    Ne izade hrpa brodova nego nema demolitiona, a narudzbe novih brodova porastu. Smanjis demolition tih 1% i to je vec manja utilizacija za 33%. A reci mi zasto bi promet trebao rasti?

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 8:34 PM
    • #2,193
    Quote from alias

    Ne izade hrpa brodova nego nema demolitiona, a narudzbe novih brodova porastu. Smanjis demolition tih 1% i to je vec manja utilizacija za 33%. A reci mi zasto bi promet trebao rasti?

    Demolitiona ima uvijek, naprosto stare krntije idu u demolition jer je onaj prvi iduci remont preskup. I zato vlasnici radije uzmu 350 USD per ton za scrap nego da ga popravljaju.

    A promet ce rasti jer tako pise u zvijezdama. Odlazak korone s cjepivima i oporavak ekonomija dovodi do toga.

    Pa kolega dragi, vi ste analiticar, to znate i sami...

  • alias
    Guest
    • October 27, 2020 at 8:37 PM
    • #2,194

    E a ja ti kazem da promet nece rasti. Eto, sad nam ostaje samo cekati i vidjeti kako ce se sve odigrati

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 8:42 PM
    • #2,195
    Quote from alias

    E a ja ti kazem da promet nece rasti. Eto, sad nam ostaje samo cekati i vidjeti kako ce se sve odigrati

    Bitno je samo da promet zbog korone ne padne, jer sa ovako praznim orderbookom i redovnim demolitionom ce i u tom slucaju biti dobro. Povecanje prometa bi bio dobar bonus koji bi osigurao ekstra profit, odnosno onu famoznu "eksploziju" :) Onaj zastoj prometa roba koji se dogodio zbog lockdowna i koji je vozarine potjerao na povijesno niske razine ne vidim kako bi se mogao ponoviti.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • kupoprodajnik
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,095
    Postova
    719
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 8:47 PM
    • #2,196

    https://seekingalpha.com/article/436889…ng-term-outlook

    Sto je jaca depresija sada to ce biti jaca pracka kad se krene u oporavak.

    To je otprilike highlight ovog clanka.

    Naravno, oni nemaju pojma, kolega alias zna bolje i misli da promet nece rasti.

  • alias
    Guest
    • October 27, 2020 at 8:52 PM
    • #2,197

    Objasnjavao sam vec. 2007. su vozarine rasle primarno zbog manjka brodova. Sadasnji broj je zadovoljavajuci za sljedece 3 godine najmanje, jer ce promet medu zemljama ostati na ovim razinama (prije korone). Nece biti nista veci. Pazite sta kazem. Ekstra profita od vozarina nece biti do najmanje 2022, a onda ce trebati ponovo sagledati situaciju. Pazite, dođe li biden na vlast, on se zalaze za zelenu ekonomiju, dakle manje ugljena itd. A i sve zemlje idu ka tome. Kina ce i dalje graditi, ali ovakav nagli boom kao ovih zadnjih nekoliko godina tesko da ce porasti iznad toga. Znaci ista kolicina zeljezne rude. I tu kazem da ce i to oslabiti. Nista ne ide u prilog vecem rastu prometa. Ja ga jednostavno ne vidim.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • October 27, 2020 at 9:19 PM
    • #2,198
    Quote from naim
    Quote from Parica

    Taman kad sam pomislio da je stara kraljica otplesala zadnji ples ona iznenada dosla na bal u stiklama...

    Izvjesce, za mene, iznad svih ocekivanja...malo bodu oci "ostali prihod"; valjda je od S&L Stona preko kojeg su refinancirali KO pa i bilanca izgleda zdravije...jos da vozarine potegnu kako svi ocekuju i eto vam prilike svima za izac na prihvatljivoj cijeni....

    Meni ostalo jako malo, ali me veseli ovo izvjesce jako puno jer ju mnogo kolega i kokegica ima, a i volim ATPL, jedinu istinsku kraljicu burze...zivila i opstala

    Daj pogleda još jednom, molim te. Pogotovo generiranje keša iz poslovnih aktivnosti.


    Quote from Parica

    2008. cijena sitnica, 4k kuna

    2020. cijena 150kn

    Ovakvu krizu, u trajanju od 13 godina, prezivit bez dokapa mogu samo carobnjaci...ali me strah da je carolija potrosena i da ce trebati dosta srece u buducem razdoblju...

    Kako god, sutra ce izvjesce i rast vozarina (nadam se, vrijeme je) pogurat cijenu prema gore i barem nakratko usrecit premorene moreplovce...

    Kad se već loviš za BDI onda pogledaj i ovisnost kretanja prihoda o tom istome BDI-u. Ako uspiješ naći podatke za to. Mislim da je to najvažnije za forimiranje bilo kakvih ocekivanja od rasta BDI. Stvarnih ocekivanja, a ne ovih o kojima ti gotovo svakodnevno pišeš.... koja vrijede par sati ili minuta koliko si prosjecno u dionici! 😁

    Sorry, malo sale na tvoj račun. Naj zamerit

    Display More

    Pa naravno da izvjestaj ima dosta "rupa", ali obzirom na crnilo zadnjih par tjedana (vozarine, blokada, kretanje cijene, prodaja brodova) je pozitivan...necemo cjepidlacit😉😉😉

    Ma dnevne oscilacije BDI su bitne samo trejderima (i meni) kojih ima jako puno u ATPL i koja zbog toga uvijek cjenovno (ne i vrijednosno) reagira na promjene BDI-a...sutra zelenjava

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 9:37 PM
    • #2,199

    što im bi da su izvještaj objavili ranije nego što bi se od njih očekivalo?......žele nam reći da je sve ok ili nas žele lagati da je sve ok?.....

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 10:26 PM
    • #2,200
    Quote from Parica
    Quote from naim

    Daj pogleda još jednom, molim te. Pogotovo generiranje keša iz poslovnih aktivnosti.


    Kad se već loviš za BDI onda pogledaj i ovisnost kretanja prihoda o tom istome BDI-u. Ako uspiješ naći podatke za to. Mislim da je to najvažnije za forimiranje bilo kakvih ocekivanja od rasta BDI. Stvarnih ocekivanja, a ne ovih o kojima ti gotovo svakodnevno pišeš.... koja vrijede par sati ili minuta koliko si prosjecno u dionici! 😁

    Sorry, malo sale na tvoj račun. Naj zamerit

    Pa naravno da izvjestaj ima dosta "rupa", ali obzirom na crnilo zadnjih par tjedana (vozarine, blokada, kretanje cijene, prodaja brodova) je pozitivan...necemo cjepidlacit😉😉😉

    Ma dnevne oscilacije BDI su bitne samo trejderima (i meni) kojih ima jako puno u ATPL i koja zbog toga uvijek cjenovno (ne i vrijednosno) reagira na promjene BDI-a...sutra zelenjava

    Kolega sve 5, daj Bože da sutra poraste :thumbup:, ali koliko gledam futurese za vozarine za Q1 i nisu baš bajni, te

    su trenutno u backwardationu. Analitičari breakwaveadvisorsa to tumače kao diskrepanciju, te potencijalnu

    priliku, ali dosta toga ovisi i tko će idući vikend pobijediti za predsjednika u SAD-u, te o kretanju drugog vala

    Koronavirusa, koji je već krenuo. Uglavnom, sve je još dosta neizvjesno.

    https://www.breakwaveadvisors.com/publications

    Koliko vani danas gledam brodare isto situacija nije baš bajna, te je danas SALT pao za nekih 15%,

    na valovima vijesti da se dezinvestiraju iz DRY BULK-a/prodaju brodove, te zbog lošijeg Q3

    izvješća od očekivanog.

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…skip=1597871819

    Nije mi jasno zašto se vani krajem ljeta/početkom jeseni nije dogodio porast brodara, pa ako tko zna neka mi pojasni?

    Prošle godine su cijelo ljeto brodari vani ludovali, a ATPL je otišla preko 400 kn u tome razdoblju. Sada je cijena na 150 kn,

    Bilbija je prodavao svoje dionice na 214kn, a cijena je poslije pala?! Informaciju koliko su točno dana bili blokirani i zašto

    im je ZSE interventno blokirala trgovanje nismo dobili, već samo šturo objašnjenje o deblokadi.

    Uglavnom, meni kao dugogodišnjem dioničaru ove firme je sve to u najmanju ruku čudno i što se događa u

    firmi i kakvi su njihovi poslovni planovi i projekcije njihovih profesionalaca, a ne nas laika sa foruma mogla bi

    nam pojasniti nova voditeljica odnosa sa investitorima ili je njena funkcija samo da šalje obavijesti na ZSE i

    HANFA-u, te da pošalje povremenu izjavu za novine. To je posao PR-a, a ne odnosa sa Investitorima, ako ja

    to dobro razumijem.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 2, 2025 at 12:18 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      919k
      2.1k
    3. Dadan

      June 2, 2025 at 12:18 PM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 1, 2025 at 10:16 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 1, 2025 at 10:16 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 1, 2025 at 9:03 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. Zvjezdani

      June 1, 2025 at 9:03 AM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 3k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:15 PM
    2. Odgovora
      3k
      Pregleda
      1.3M
      3k
    3. umalo

      May 29, 2025 at 10:15 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Dadan June 2, 2025 at 12:18 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 1, 2025 at 10:16 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Zvjezdani June 1, 2025 at 9:03 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    umalo May 29, 2025 at 9:29 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,570 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 5 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™