1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 29, 2020 at 9:06 PM
    • #1,441
    Quote from joka14

    Sve ovisi o BDI ako bude rastao kao danas i ATPL ce rast .....to je jedini indikator pada ili rasta

    Ovo je istina. Sadašnji izvještaj očekivano loš zbog korone. Dugoročni rast ovisi o upravi. Imaju li oni uopće viziju što će sa core businessom. Ne, imamo profit jer smo prodali hotel. Ulaganje u flotu.

    Sektor je volatilan. Vozarine će rasti i padati i tako će se kretati i cijena. Dionica će uvijek biti zanimljiva trejderima.

  • joka14
    Student
    Reakcija primljeno
    79
    Postova
    128
    Member since
    February 17, 2020
    • July 29, 2020 at 9:13 PM
    • #1,442

    Ludakopatka

    kolega ATPL u 4 mjesecu vrjedila 164kn tocnije 3.4.2020 danas je preko 200kn

  • rambo_5
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,138
    Postova
    444
    Member since
    March 1, 2020
    • July 29, 2020 at 9:17 PM
    • #1,443

    LJudi jeste li vi svjesni da vam je kapital negativan ovdje, dug veći od godišnjeg prihoda, gubitci se gomilaju iz kvartala u kvartal - zvuči poznato?

    Kakav vražiji bull, jeste li vi pri sebi?!

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,179
    Postova
    1,774
    Member since
    February 28, 2020
    • July 29, 2020 at 9:23 PM
    • #1,444
    Quote from rambo_5

    LJudi jeste li vi svjesni da vam je kapital negativan ovdje, dug veći od godišnjeg prihoda, gubitci se gomilaju iz kvartala u kvartal - zvuči poznato?

    Kakav vražiji bull, jeste li vi pri sebi?!

    možda smo samo zamijenili izvješće sa tankerskom! ionako ... sramota! firmica stara 5-6 g koja se još stvara ima veće prihode od 65 g stare perjanice hr brodarstva. a o dobiti da i ne govorima!

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 29, 2020 at 9:51 PM
    • #1,445
    Quote from rambo_5

    LJudi jeste li vi svjesni da vam je kapital negativan ovdje, dug veći od godišnjeg prihoda, gubitci se gomilaju iz kvartala u kvartal - zvuči poznato?

    Kakav vražiji bull, jeste li vi pri sebi?!

    Ovdje je to godinama tako. Gubici se gomilaju iz godine u godinu, ali dionica ima svoje vjernike koji su je uvijek spremni napucati. Zapravo jako likvidna dionica. Izaci mozes uvijek.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • July 29, 2020 at 10:22 PM
    • #1,446

    Valjda strani investitori znaju nesto vise od nas kada neki bulkeri vani, kao kod nas ATPL, danas rastu preko 10%, a tankerasi kao TPNG, koliko vidim ne prate taj rast. Kako to?

    https://www.finviz.com/screener.ashx?…pping&o=-change

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 29, 2020 at 10:28 PM
    • #1,447
    Quote from BudFox

    Valjda strani investitori znaju nesto vise od nas kada neki bulkeri vani, kao kod nas ATPL, danas rastu preko 10%, a tankerasi kao TPNG, koliko vidim ne prate taj rast. Kako to?

    https://www.finviz.com/screener.ashx?…pping&o=-change

    Da li posluju jednako negativno?

    Inace, uopce ne negiram da bi cijena dionice mogla potegnuti gore.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 29, 2020 at 10:34 PM
    • #1,448
    Quote from Marielena
    Quote from rambo_5

    LJudi jeste li vi svjesni da vam je kapital negativan ovdje, dug veći od godišnjeg prihoda, gubitci se gomilaju iz kvartala u kvartal - zvuči poznato?

    Kakav vražiji bull, jeste li vi pri sebi?!

    Ovdje je to godinama tako. Gubici se gomilaju iz godine u godinu, ali dionica ima svoje vjernike koji su je uvijek spremni napucati. Zapravo jako likvidna dionica. Izaci mozes uvijek.

    Quote from Sokolic

    Ovo je sad već lagano zrelo za predstečajnu nažalost

    Slazem se, za spas joj treba barem dvije godine profitabilnih vozarina u sto osobno ne vjerujem.

    Nema vise imovine za prodat, NAV je negativan...

    ALI cijena ce rast jer ide sezonski rast vozarina i guru je gura...imam je i sutra kupujem, ali iskljucivo za trejd...

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • July 29, 2020 at 11:01 PM
    • #1,449
    Quote from Marielena
    Quote from BudFox

    Valjda strani investitori znaju nesto vise od nas kada neki bulkeri vani, kao kod nas ATPL, danas rastu preko 10%, a tankerasi kao TPNG, koliko vidim ne prate taj rast. Kako to?

    https://www.finviz.com/screener.ashx?…pping&o=-change

    Da li posluju jednako negativno?

    Inace, uopce ne negiram da bi cijena dionice mogla potegnuti gore.

    Pa jel vi citate strana izvjesca?

    DSX je izbacio katastrofa negativno izvjesce za H1. Ni jedan bulker nije poslovao u plusu H1

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • July 29, 2020 at 11:07 PM
    • #1,450

    iskreno, nisam još ni pogledao izvješće ali sada budem, no neznam ni sam zašto........ovo do sada i bez q2 ne izgleda na dobro i mislim da atpl isto kao i naša država u sljedečih godinu dvije hvata "put ka sreči" ili put ka znamo svi več kud......nažalost puno ne ovisi o njoj nego o brodarskom marketu.....

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 29, 2020 at 11:08 PM
    • #1,451

    Kolega BudFox ne brine me gubitak zbog korone koji je očekivani. Mene više brine to da se prošle godine poslovalo negativno, nego gubitak 1Q.

    Osnovni problem je da te kompanije koje vi spominjete imaju daleko ozbiljniju flotu i lakše će prebroditi ovu krizu.

    Temeljni problem ATPLa je da je flota svake godine sve manja i starija.

    A ako oni prežive, ja im predviđam isključivo bolja vremena. Problem je ako.

    Treći kvartal ce sigurno imati bolje rezultate. A vozarine ce u drugom djelu godine rasti.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • July 29, 2020 at 11:34 PM
    • #1,452
    Quote from Marielena

    Kolega BudFox ne brine me gubitak zbog korone koji je očekivani. Mene više brine to da se prošle godine poslovalo negativno, nego gubitak 1Q.

    Osnovni problem je da te kompanije koje vi spominjete imaju daleko ozbiljniju flotu i lakše će prebroditi ovu krizu.

    Temeljni problem ATPLa je da je flota svake godine sve manja i starija.

    A ako oni prežive, ja im predviđam isključivo bolja vremena. Problem je ako.

    Treći kvartal ce sigurno imati bolje rezultate. A vozarine ce u drugom djelu godine rasti.

    Pa draga kolegice, posto me sa svojim frendićem Marcipanom spominjete u negativnom kontekstu i na poslovnom forumu, a tu kao glumite zabrinutost za firmu, te toboze ne pratite brodarski sektor... predlazem vam da sutra prodate dionice ATPL i nemate vise brige... Cak stovise, kupite dionice TPNG, jer su izbacili svoje najbolje izvjesce do sada... ovo nije nikakav nagovor...

    Nisam ni ja sretan sa izvjescem i gubitkom, ali ni sa cijenom dionice koja je prosle godine u ovo vrijeme bila 450 kn, a sada se muči na 200 kn. Sta u tu cijenu nije vec uracunat los H1? Ako su se vec vozarine pocele oporavljati od sredine godine...

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

    Edited once, last by BudFox (July 29, 2020 at 11:39 PM).

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • July 30, 2020 at 4:56 AM
    • #1,453

    Kolega Budfix,

    Ne olajavam nikoga, a niti je onaj komentar na poslovnom bio usmjeren protiv bilo koga.

    Marcipana(sa svim drugim nickovima) osobno ne poznajem. Koliko znam on i o TPNG ima porazno mišljenje. A moj komentar o ATPL tamo uopće ne tjera vodu na njegov mlin.

    Tko je u pravu od nas ne znam, to će pokazati vrijeme.

    Ali ne znam zašto bi realan komentar o trenutno lošem stanju bio zlonamjeran. Meni bi bilo drago da ATPLu krene bolje.

    P. S. Ja nisam zabrinuta niti za jednu firmu i spremna sam prodati bilo koje dionice, a emocionalnu nevezanost bih svakome preporučila.

  • rambo_5
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,138
    Postova
    444
    Member since
    March 1, 2020
    • July 30, 2020 at 7:54 AM
    • #1,454

    Kolega BudFox, sad ću vam reći nešto od čega će vam se dignuti kosa na glavi: ATPL ima book 0 kn. Plovi dalje isključivo zahvaljujući dobroj volji kreditora, a to se može promijeniti u svakom trenutku. Postojeći dioničari su ovdje na vrlo tankom ledu jer je razvodnjavanje vrlo izgledno, možda čak i bankrot. Pogledajte Đuru i kako će tamo proći dioničari. Prije toga Agrokor. Prije toga xxx drugih d.d.ova u problema. Trenutni dioničari ovdje više nikad neće gledati 400 kn

  • naim
    Guest
    • July 30, 2020 at 8:21 AM
    • #1,455

    Daj ti nama i dokazi da je Book 0 jer ja vidim da nije. A ako misliš da je neki fer Book “0” onda dokazi i za njega. Stavku po stavku. Najprije na imovini, pa nakon toga na obvezama.

    I okani se vise booka kao nečeg nesagledivo važnog za poslovanje tvrtke. Book je samo razlika knjigovodstvenog stanja imovine i obveza i vrlo malo govori o njihovim dinamikama. Kod brodara ja bih recimo “prije booka” naglasak stavio na novčani tok i ima li uprava dovoljno novca za poslovanje. Stavke imovine odnosno vrijednost brodova ionako je podložna mnogim efektima procjena.

    I konačno da je tako kako ti rezoniraš i pišeš vjerovnici bi išli na naplatu svojih potraživanja, a ne bi davali mogućnost upravi da refinancira odnono prolongira dio postojećih obveza (sto je ona i učinila).

  • Sokolic
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    513
    Postova
    250
    Member since
    February 14, 2020
    • July 30, 2020 at 8:27 AM
    • #1,456

    A i taj book kod atpl je upitan, cijene bulkova su pale dosta a nisam siguran da je to uskladjeno

  • naim
    Guest
    • July 30, 2020 at 8:32 AM
    • #1,457

    A sto ako sutra narastu?

    Onda će ga opet morati uskladiti? Ili?

    I recimo da je vrijednost broda pala ispod procjene tog istog broda temeljem dugorocno ugovorenih vozarina (diskontiranjem tih povrata) kako će voditi Book? Prema tržišnom principu ili povratu tog broda? Ili nekom linearnom knjigovodstvenom metodom sa uskladbama kako pretpostavljam sad rade?

    Svatko gleda kako njemu pase, a to najčešće nije ni točan, a ni dobar odabir.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 30, 2020 at 8:40 AM
    • #1,458
    Quote from naim

    Daj ti nama i dokazi da je Book 0 jer ja vidim da nije. A ako misliš da je neki fer Book “0” onda dokazi i za njega. Stavku po stavku. Najprije na imovini, pa nakon toga na obvezama.

    I okani se vise booka kao nečeg nesagledivo važnog za poslovanje tvrtke. Book je samo razlika knjigovodstvenog stanja imovine i obveza i vrlo malo govori o njihovim dinamikama. Kod brodara ja bih recimo “prije booka” naglasak stavio na novčani tok i ima li uprava dovoljno novca za poslovanje. Stavke imovine odnosno vrijednost brodova ionako je podložna mnogim efektima procjena.

    I konačno da je tako kako ti rezoniraš i pišeš vjerovnici bi išli na naplatu svojih potraživanja, a ne bi davali mogućnost upravi da refinancira odnono prolongira dio postojećih obveza (sto je ona i učinila).

    Ne slazem se, jer je u brodarstvu NAV/book jedna od najvaznijih i najcesce koristenih stavki po kojima se procijenjuje vrijednost brodarskih dionica...

  • naim
    Guest
    • July 30, 2020 at 8:43 AM
    • #1,459
    Quote from Parica
    Quote from naim

    Daj ti nama i dokazi da je Book 0 jer ja vidim da nije. A ako misliš da je neki fer Book “0” onda dokazi i za njega. Stavku po stavku. Najprije na imovini, pa nakon toga na obvezama.

    I okani se vise booka kao nečeg nesagledivo važnog za poslovanje tvrtke. Book je samo razlika knjigovodstvenog stanja imovine i obveza i vrlo malo govori o njihovim dinamikama. Kod brodara ja bih recimo “prije booka” naglasak stavio na novčani tok i ima li uprava dovoljno novca za poslovanje. Stavke imovine odnosno vrijednost brodova ionako je podložna mnogim efektima procjena.

    I konačno da je tako kako ti rezoniraš i pišeš vjerovnici bi išli na naplatu svojih potraživanja, a ne bi davali mogućnost upravi da refinancira odnono prolongira dio postojećih obveza (sto je ona i učinila).

    Ne slazem se, jer je u brodarstvu NAV/book jedna od najvaznijih i najcesce koristenih stavki po kojima se procijenjuje vrijednost brodarskih dionica...

    Pa koga briga sto se ti ne slažeš?

    Eno ti pogledaj kod Jadroplova kako se Book godinama raspada, a brodovi i dalje plove i firma još uvijek nije u stečaju. Iako joj naravno treba novog kapitala. Nije u stečaju jer generira dovoljno novca da pokrije dospjele i refinancira nedospjele obveze.

    I odakle tebi informacije i metode da ti sam procjenjujes kolika je tržišna vrijednost brodova osim odokativno. To su Ad-hoc procjene. One profesionalne radi Clarkson i slične brodarske kuće. Svaki parametar procjene i varijabla su bitni u kontekstu cjelovite procjene, al niti jedan ne mora biti presudan. Kao equity investitor ti ćeš da pojednostavis proces napraviti neku svoju metodu i reci meni je to najvažnije. Knjigovodstvu firme i upravi je nešto drugo najvažnije. Ali za svaku od tih metoda treba imati ponajprije odgovarajuće informacije koje uglavnom nisu besplatne.

  • naim
    Guest
    • July 30, 2020 at 8:51 AM
    • #1,460
    Quote from Parica
    Quote from naim

    Daj ti nama i dokazi da je Book 0 jer ja vidim da nije. A ako misliš da je neki fer Book “0” onda dokazi i za njega. Stavku po stavku. Najprije na imovini, pa nakon toga na obvezama.

    I okani se vise booka kao nečeg nesagledivo važnog za poslovanje tvrtke. Book je samo razlika knjigovodstvenog stanja imovine i obveza i vrlo malo govori o njihovim dinamikama. Kod brodara ja bih recimo “prije booka” naglasak stavio na novčani tok i ima li uprava dovoljno novca za poslovanje. Stavke imovine odnosno vrijednost brodova ionako je podložna mnogim efektima procjena.

    I konačno da je tako kako ti rezoniraš i pišeš vjerovnici bi išli na naplatu svojih potraživanja, a ne bi davali mogućnost upravi da refinancira odnono prolongira dio postojećih obveza (sto je ona i učinila).

    Ne slazem se, jer je u brodarstvu NAV/book jedna od najvaznijih i najcesce koristenih stavki po kojima se procijenjuje vrijednost brodarskih dionica...

    I kolko su onda P/NAV i NAV/BV za ATPL?

    Hoćeš li biti ljubazan navesti kako si pojedinacno vrednovao brodove (u vlasništvu i one koje nisu) i koje su to sve bile odbitne stavke od procjene vrijednosti imovine?

    Ako si naravno računao?

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema) 4.3k

      • maratonac
      • February 19, 2020 at 1:17 PM
      • Kavana
      • maratonac
      • May 25, 2025 at 7:51 PM
    2. Odgovora
      4.3k
      Pregleda
      1.3M
      4.3k
    3. All

      May 25, 2025 at 7:51 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 25, 2025 at 2:13 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 25, 2025 at 2:13 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      907k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    All May 25, 2025 at 7:51 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 25, 2025 at 2:13 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 8 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™