Ovo još nisam doživio u ovo doba godine
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Ovo još nisam doživio u ovo doba godine
a puno stvari nismo doživjeli u ovo doba godine, recimo da su hoteli zatvoreni i da cijela svjetska ekonomija stoji preko mjesec dana.. tko preživi pričat će, do tada ajmo iskoristiti ovaj lijep dan i život pred nama
-
Uz ovakve vozarine Atpl trpi gubitak 1.9 do 2.3 milje kuna dnevno zadnjih 100-injak dana.
Mislim da ako ovo potraje da ce BV uskoro biti ispod 200 kn.
Ima li tko precizan racun?
-
Baltic Dry Index Falls 3.75% to 514
Capesize -8.36% to $4,858
Panamax -2.2% to $4,663
Supramax 58k tons +0.8% to $4,657
Handysize -2.01% to $2,144Freight futures am update
Capesize up ~2%
Panamax up ~1% -
Uf..bas gadno rokanje.
Kupnja na 170kn i dalje drzi..al ovo je vec 4.udar.
Nece jos dugo.
-
nije baš neki promet i veliki udar ali za očekivati je da bi moglo biti i puno jače......meni ovdje nikako ne uljeva povjerenje to što nisu objavili izvještaj i ne vjerujem im......mislim da kupuju vrijeme jel ima tu i jedan gospodin iz Atpl koji aktivno trguje.......osobno ne očekujem da će izvješće biti "cvijeće" ni za prvi, ni za drugi kvartal a zapravo bi i cijela godina vrlo lako mogla biti katastrofalna.......
Ima li netko ikakva suvisla očekivanja za q1 a več polako i za q2?
-
Ja sam malo stavio vozarine na papir zadnjih 100 dana i moguce gubitke. Vodio se vec napisanim o cijeni vozarina za poslovanje na nuli. Nije moj podatak vec cijenjenih kolega koji to pratei znaju. Za ocekivati je gubitak preko 250 milijuna kuna za oba kvartala. Lako moguce i vise.
Ova cijena mi je iz tog razloga postala jako skupa.
Vjerujem da ce BV uskoro biti 200kn. Ima puno povoljnijih dionica.
Kad vozarine krenu rasturati kao na Tpng onda valja ulaziti. Sretno dionicarima! Mene ova dionica srednjerocno ne zanima.
-
Posto ovdje tržište ne diktira cijenu već jedan lik, cijena nece ispod 160 kn da svi brodovi izgore a bdi ode ko nafta u negativan teritorij. A da će izviješće za q1pa i q2 će biti katastrofa, u to ne treba sumljati. Pa i sami su to rekli u interviewu od nekidan, zadranima tankeri pokrivaju minus bulkera, koliko vam više signala treba?
-
Uz ovakve vozarine Atpl trpi gubitak 1.9 do 2.3 milje kuna dnevno zadnjih 100-injak dana.
Mislim da ako ovo potraje da ce BV uskoro biti ispod 200 kn.
Ima li tko precizan racun?
Pa hajde kad ti nama tako kazes, mora da je istina. Vidim sve znas, koliki im je iznos vozarina kad voze sa nulom i da su im svi brodovi na spotu pa voze sa minusom 🤗, neka si ti nas prosvjetio.
Onda nema smisla ni da trosis vrijeme na atpl, dok vozadine ne odu recimo bar duplo, pa se onda vratis 😀
-
Posto ovdje tržište ne diktira cijenu već jedan lik, cijena nece ispod 160 kn da svi brodovi izgore a bdi ode ko nafta u negativan teritorij. A da će izviješće za q1pa i q2 će biti katastrofa, u to ne treba sumljati. Pa i sami su to rekli u interviewu od nekidan, zadranima tankeri pokrivaju minus bulkera, koliko vam više signala treba?
Branili su cijene dionica i puno jaci igraci pa na kraju uvijek vrijednost dodje na svoje, a sta se tice njega igrao se on i na 400-500 pa je eto sad i na 170kn
-
-
Ja sam malo stavio vozarine na papir zadnjih 100 dana i moguce gubitke. Vodio se vec napisanim o cijeni vozarina za poslovanje na nuli. Nije moj podatak vec cijenjenih kolega koji to pratei znaju. Za ocekivati je gubitak preko 250 milijuna kuna za oba kvartala. Lako moguce i vise.
Ova cijena mi je iz tog razloga postala jako skupa.
Vjerujem da ce BV uskoro biti 200kn. Ima puno povoljnijih dionica.
Kad vozarine krenu rasturati kao na Tpng onda valja ulaziti. Sretno dionicarima! Mene ova dionica srednjerocno ne zanima.
Ja mislim da će u Q1 gubitak biti negdje oko 10 milijuna kn. Pola brodova im je na TC, to će ublažiti gubitke.
-
A sto su bitni rezultati 1Q?
To je ionako “lanjski snijeg”.
-
A sto su bitni rezultati 1Q?
To je ionako “lanjski snijeg”.
Neznam da li je ovo šala ili ne ali nije nejgore to kakav će bit rezulat u q1 nego to što ni u q2 ne možemo očekivati ništa bolje vjerovatno a i cijela je godina po nekom mom razmišljanju jako upitna bez obzira ne neke najave da če zadnja 2 kvartala biti dobra......ja se za atpl nikad nisam bojao ali u ovoj krizi ne bi dao ruku u vartu da neče biti dramatično.....a mogu reći zašto tako mislim.......nakon krize 2008 g. bilo je imovime za prodaju i pribavljenje keša a danas je ne vidim a brodovi stare i veliko je pitanje da li se uopče može zaraditi kakav ozbiljan novac u sljedečim godinama a njega če sigurno trebati.......mislim da rezultati sa malo plusa ako ih i bude u sljedečim godinama neće biti dovoljni ako ova godina debelo "podbaci".......isto tako koliko god se gosp. Bibija trudio, tržište ne može zaustaviti ako stvari krenu naopako.....Atpl je uvijek bila rizična dionica makar je ja nisam smatrao takvom ali u ovom trenutku je i ta rizična dionica postala prerizična jel iskreno i u prošloj godini kada su trebali imati donekle dobre rezultate oni su ipak bili jako mršavi i tada je pad i krenio a corona je samo dodala ulje na vatru plus sve mjere oko goriva, izračuna indexa itd.....
-
Ovdje nam treba malo
Ja sam malo stavio vozarine na papir zadnjih 100 dana i moguce gubitke. Vodio se vec napisanim o cijeni vozarina za poslovanje na nuli. Nije moj podatak vec cijenjenih kolega koji to pratei znaju. Za ocekivati je gubitak preko 250 milijuna kuna za oba kvartala. Lako moguce i vise.
Ova cijena mi je iz tog razloga postala jako skupa.
Vjerujem da ce BV uskoro biti 200kn. Ima puno povoljnijih dionica.
Kad vozarine krenu rasturati kao na Tpng onda valja ulaziti. Sretno dionicarima! Mene ova dionica srednjerocno ne zanima.
Ja mislim da će u Q1 gubitak biti negdje oko 10 milijuna kn. Pola brodova im je na TC, to će ublažiti gubitke.
sve 5 kolega Mittko..ne kuzim se najbolje..postoje ugovori po odredjenim cijenama bitno vecim od trenutnih vozarina..moguce je sve pa i manji gubitak od 10-20 milja. Ja sam laicki racunao po cijenama zadnja 3mj. Mozda sam trebao uzeti 6mj. prosjek pa bi gubitak ispao bitno manji.
Zato i pitao ima li tko kakav izracun.
-
A sto su bitni rezultati 1Q?
To je ionako “lanjski snijeg”.
Neznam da li je ovo šala ili ne ali nije nejgore to kakav će bit rezulat u q1 nego to što ni u q2 ne možemo očekivati ništa bolje vjerovatno a i cijela je godina po nekom mom razmišljanju jako upitna bez obzira ne neke najave da če zadnja 2 kvartala biti dobra......ja se za atpl nikad nisam bojao ali u ovoj krizi ne bi dao ruku u vartu da neče biti dramatično.....a mogu reći zašto tako mislim.......nakon krize 2008 g. bilo je imovime za prodaju i pribavljenje keša a danas je ne vidim a brodovi stare i veliko je pitanje da li se uopče može zaraditi kakav ozbiljan novac u sljedečim godinama a njega če sigurno trebati.......mislim da rezultati sa malo plusa ako ih i bude u sljedečim godinama neće biti dovoljni ako ova godina debelo "podbaci".......isto tako koliko god se gosp. Bibija trudio, tržište ne može zaustaviti ako stvari krenu naopako.....Atpl je uvijek bila rizična dionica makar je ja nisam smatrao takvom ali u ovom trenutku je i ta rizična dionica postala prerizična jel iskreno i u prošloj godini kada su trebali imati donekle dobre rezultate oni su ipak bili jako mršavi i tada je pad i krenio a corona je samo dodala ulje na vatru plus sve mjere oko goriva, izračuna indexa itd.....
Nije sala. Meni je i Q2 lanjski snijeg. Zanima me sto će biti do kraja godine i sljedeće godine. Nije smisao ulaganja u spekulaciji za 10-20% nego pronaći potentnu priču koja će odbaciti barem 50 ili vise posto zbog značajnog poboljšanja rezultata ili nekog drugog velikog događaja. Ono sto će utjecati i promijeniti dugoročni trend.
Ne znam po čemu je sad ATPL rizicinija nego prije 6 mjeseci. Rizik bi se ionako trebao kompenzirati cijenom, barem na efikasnim tržištima (sto hrvatsko nije).
-
Meni je rizičnija zato što prije 6 mjeseci nije bilo recesije i svega što ona nosi......jasno i cijena dionice je popratila taj rizik ali......
-
Današnji BDI ?
-
Današnji BDI ?
0 bodova. Bankin blagdan.
-
Nisam znao da i Banka ima blagdan...ali ima smisla koliko im godišnje AP plati kamate
Prošle godine AP platila 71 milju kuna za kamate
-
Baltic Dry Index Falls 7.78% to 474
Capesize -20.91% to $3,842
Panamax -1.63% to $4,587
Supramax 58k tons +1.74% to $4,738
Handysize +1.07% to $2,167
Freight futures am update
Capesize down ~9%
Panamax flat
-
-