Puno toga trenutno ovisi o COVID-u.
Ovo su tri scenarija na temelju kojih je Cleaves radio svoje projekcije. Sva tri scenarija predviđaju rast potražnje za bulkerima u sljedeće 3 godine.
Puno toga trenutno ovisi o COVID-u.
Ovo su tri scenarija na temelju kojih je Cleaves radio svoje projekcije. Sva tri scenarija predviđaju rast potražnje za bulkerima u sljedeće 3 godine.
Ovo je sažetak inputa temeljem kojih su ti šarlatani došli do "base case" scenarija. Stavljam još samo ovo, neću više zatrpavati forum. Ovo stavljam samo za kolegu naim-a.
A jel sva tri scenarija uvažavaju novu rundu zahlađivanja i stopiranja ekonomskih odnosa s Kinom, kolko to god ludo zvučalo i izgledalo? I ovaj put bi i neki drugi mogli Kinezima okrenuti leđa. Pandemijom Covida19 po mojem misljenju završava dvodesteljetna era globalizacije i stvari će se početi, barem za neke proizvode i sirovine, vracati u “rikverc”
https://edition.cnn.com/2020/05/01/bus…-war/index.html
Iz dosadasnjeg iskustva, od posljednje krize, ovakve projekcije kakve si ti stavio ovdje su se prognozirale iz godine u godinu. I znaš koliko puta su se pokazale ispravnim. Možda jednom. 2016. Godine.
U odnosu na isto razdoblje prošle godine, možemo reći da imamo značajan pad prihoda, pri čemu smo ipak ostvarili za oko 20 posto bolji rezultat u usporedbi s vozarinama ostvarenim prema Baltic Dry Indexu, što bi trebao biti pokazatelj da smo poprilično dobro odmjerili odnos između flote u dugoročnom najmu i brodova na spot marketu.
To i nije neka utjeha s obzirom na prije spomenuti značajni pad, ali ipak pokazuje da smo i u tom segmentu poslovali iznad svjetskog prosjeka, navodi Marko Domijan, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Atlantske. Trenutno su im svi brodovi uposleni, međutim, imali su problema držati zaposlenost brodova na uobičajeno visokoj razini tijekom ovog dijela godine.
U nužnim rezanjima troškova plaće pomoraca nisu dirane, no jesu kod 39 zaposlenika na kopnu za koje je dubrovački brodar iskoristio i državne potpore.
Stanje nije loše nego katastrofalno sudeći po ovim izjavama. Nadao sam se da su bar u TC ugovorima neke pristojne vozarine isposlaovali prije krize, izgleda corak. Pored toga, još i svi brodovi nisu plovili. Mogao bi ovo biti jedan on najgorih fi u povijesti firme, ja to tako izcitavam... Ako su spali na to da traže pomoć od države za 30ak radnika, jadna li nam majka...
Velike su najave poskupljenja psenice na trzistu. Rusija je privremeno zabranila izvoz da bi porasla cijena, navodno kako bi kompezirala velike gubitke na cijeni nafte. Sad kako ce se to odrazit na vozarine, kriza nije zbog toga sto je nema (nego opet umjetno zatvaranje trzista, virusi piz...ije, igre prijestolja) mozemo samo razmisljat...
Baltic Dry Index Falls 3.08% to 598
Capesize -6.48% to $6,792
Panamax -0.44% to $4,979
Supramax 58k tons +0.73% to $4,576
Handysize -3.98% to $2,246
Eto nas ispod 600
Freight futures am update
Capesize down ~6%
Panamax flat
Ima li tko podatak koliko moraju biti vozarine za poslovati na nuli?
Čisto da probamo izračunati koliki bi mogao biti gubitak 1. i 2. kvartala.
Danas je bio i 1 ulagač iz klase optimist pa je kupio po asku na 173.50kn.
Moj prvi kupovni nalog je ispod 150kn.
Moji nalozi su iznad 160ak kn, uvijek malo iznad capo de tutti capi Igora. Mislim da nema šanse da ode ispod, tu biblos brani teškom artiljerojom koliko treba. Da nije njega nebi dirao štapom s obzirom na tržište i perspektivu bulkera, a i ovako mi nije svejedno....
Ima li tko podatak koliko moraju biti vozarine za poslovati na nuli?
Čisto da probamo izračunati koliki bi mogao biti gubitak 1. i 2. kvartala.
Danas je bio i 1 ulagač iz klase optimist pa je kupio po asku na 173.50kn.
Moj prvi kupovni nalog je ispod 150kn.
Kolega Neo za panamaxe je sve ispod 8500-9000 gubitak a za supre ispod cc.7500.
Ima li tko podatak koliko moraju biti vozarine za poslovati na nuli?
Čisto da probamo izračunati koliki bi mogao biti gubitak 1. i 2. kvartala.
Danas je bio i 1 ulagač iz klase optimist pa je kupio po asku na 173.50kn.
Moj prvi kupovni nalog je ispod 150kn.
Pa znas i to po koliko voze u pozitivi 😉
Trenutne spot su gubitak, TC vozarine su isto pale, jos su plus, ali kikiriki
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1132225/Glob…linkId=87949641
Baltic Dry Index Falls 3.85% to 575
Capesize -7.88% to $6,257
Panamax -1.75% to $4,892
Supramax 58k tons +0.13% to $4,582
Handysize -0.89% to $2,226
Freight futures am update
Capesize down ~6%
Panamax down ~3%
Jeste li još zainteresirani za Jadroplov? Bilo je govora i o nekom aranžmanu s Atlantskom plovidbom?
- Ne, nismo više zainteresirani za kupnju većinskog paketa dionica Jadroplova. Bili smo svojevremeno u dva navrata, no cijena je bila nerealno visoka. Točno je da smo prije nekoliko godina bili voljni dokapitalizirati Atlantsku plovidbu svojim brodovima za prijevoz rasutih tereta i na taj način ući u vlasničku strukturu te kompanije, no do dogovora nije došlo. I dalje vjerujemo da je ključ opstanka na ovom tržištu okrupnjavanje, odnosno konsolidacija, međutim u Hrvatskoj nije ostalo puno toga za konsolidiranje. Ne vidimo kratkoročni oporavak tržišta rasutih tereta.
Je, bas su se pravi javili. Oni bi se okrupnjavali, a u posljednjih deset godina su prodali pola flote, avio-kompaniju i dva hotela na najprestižnijim lokacijama u Dubrovniku. I nakon svega im je ukupan dug na razini od 870 milijuna kuna. I koja bi bila dodana vrijednost od jadroplova kad su pokazali da ne znaju efikasno upravljati ni vlastitom flotom i da nemaju jasnu razvojnu strategiju u core-biznisu?
Je, bas su se pravi javili.
Jes procitao clanak? Bojim se da nije rijec o tvojoj miljenici.
The Baltic Dry Index has NEVER been lower this time of the year
Je, lbas su se pravi javili.
Jes procitao clanak? Bojim se da nije rijec o tvojoj miljenici.
Jesam. Zadrani su u boljem sektoru i zahebaniji igrači od Gospara. Al ista meta isto odstojanje. Ni jedni ni drugi ne razvijaju flotu nego žive u očekivanju nove euforije. Samo sto stari trikovi, vise ne pale za “novu euforiju”. Sve sto sam napisao za ATPL stoji sa ili bez price o JDPL.
I sto god mislio o mojem misljenju, volio bih da nisam u pravu.
Baltic Dry Index Falls 7.13% to 534
Capesize -15.28% to $5,301
Panamax -2.53% to $4,768
Supramax 58k tons +0.83% to $4,620
Handysize -1.71% to $2,188