Ne znam ja necu spekulirati na temelju jednog clanka koji povezuje TNPL s ovim jer cim se nesto oko brodara odvija odma se TNPL stavlja u kontekst i to se odma uzima zdravo za gotovo osim ako netko ne zna nesto vise sta obicnim ljudima inace nije dostupno, ocito je da na svjetskoj sceni bi bilo najbolje da imamo jednog brodara koji ima tezinu u globalnom trzistu nego ovako male fragmentirane brodare i to bi za dugorocnu konkurentnost bilo najbolje sad kako bi u tom slucaju mali dionicari prosli je za pricu ako se desi ali ocito je da se u dobroj mjeru odvija smjena investitora i vlasnicka pretumbacija i da cemo vrlo brzo jasnije vidit sliku tko u kojem postotku je tu i da taj uzme vecinu u dokapitalizacijji ne moze tek tako preko 50% udjela pa tu onda ostaje jos dosta price u narednim godinama kako ce se stvari odigrat i da financijsko jacanje ne moze nikako biti lose ako se to iskoristi za pravu obnovu i zamjenu flote sta istina su mogli i do sada malo bolje odigrat da je bilo vise agilnosti i boljih prioriteta pri raspolaganju dobiti, a sigurno da tnpl s obzirom na dosadasnja iskustva nije pozeljan investitor malim dionicarima za otkljucavanje vrijednosti ako ima istine u spekulacijama i da uz to losije vozarine u ovoj godini, transparentnost kompanije i narusavanje likvidnosti radi isplate dividende je povecalo odnos rizika i dobiti u usporedbi s peer grupom, a opet sve se to moze preokrenit na dobro jer svakome je plan otkljucavanje vrijednosti pa i galvnim dionicarima samo je pitanje vremenskog horizonta.
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Btw tko je vlasnik ili vlasnici Tankerske holdinga?
Tankerska Holding GmbH, Wien, ÖsterreichTankerska Holding GmbH, Wien, Österreich, Firmenbuch 219670w: Mitarbeiter, Bilanzsumme, Gewinn, Netzwerk, Wirtschaftsinfoswww.northdata.de -
kad sam neki dan napisao scenarij da se IB dogovorio sa TPNL, bio sam izrugivan od strane nekih forumasa.
Dakle, ponavljam.
-IB se unaprijed sve dogovorio sa tankerskom, podjelio dividendu od 5eur, zna da je vise nece vidjeti iako to nije bilo pametno jer firma nema novaca, da ima onda im ne ni posudio 1.2mil eur.
-Dionicari koji imaju 2-5% ATPL ce prodati svoje udjele tankerskoj jer su postigli dogovor sa tankerskoj.(to se upravo dogadja)
Znaju i oni da ce tankerska kupiti kontrolni paket dionica i da se mogu pozdraviti sa dividendom i sa rastom cijene dionice.
-Dakle sve jasno. Tankerska kupuje, samo je pitanje kad ce stati, ali prema dosadasnjem modusom operandi siguran sam da zelu 100% u svom vlasnistvu ATPL.
-ATPL nakon sto tankerska kupi od malih dionicara 100% udjela se brise sa burze.
THE END -nekad davno bila jedna kraljica iz Grada
-
Jbga sve na njemackom 🫣, tu se ne vide vlasnici? Ova imena su uprava, nadzorni?
Kod nas postoji registar stvarnih vlasnika… kako je vani? Austrija?EU?
-
prema RSV-u vlasnik TNPL je Tankerska Holding GmbH. Vlasnik tog GmbH-a je neka zaklada, a članovi te zaklade su zaposlenici TNPL grupe i pomorci s više od 18 mjeseci plovidbe na njihovim brodovima
-
Zašto su otvorili u austriji zakladu i GmbH, koje beneficije imaju u odnosu na ovdje?
Osim ovako opećnito zaposlenici i pomorci, jel se može negdje vidjeti detaljnije stvarni vlasnici? da ne isplivaju neki političari sa računima u Austriji
-
Sad kad malo razmislim postoji jasan odgovor zašto bi netko prodao 57000 dionica po 50 eura ako će dokap ići po minimalno 53.5 eura. Ta 3.5 eura znače razliku od najmanje 200 000 eura na tu količinu. Samo treba povući paralelu sa TPNG.
Gotovo sigurno će doći do javne ponude pa će im razlika do cijene u ponudi biti isplaćena naknadno.
-
Ja razmisljam, kako uci u zakladu ili da se vidi tko je unutra.
Jer realno ako to naprave sta pisete, ekipa iz top 10 je mogla komotno onda ispod stola se dogovoriti da proda svoje dionice za bilo koju cijenu kako bi odrzala cijenu sto nize, i da sto vise TNPL pokupi prije dokapitalizacije i tokom, a onda oni kroz zakladu uđu fino u podjelu kompletnog kolaca, zasto bi imaji samo udio u ATPL.
Ako tako naprave, onda je to fino zrelo za kolektivnu tuzbu malih dionicara zbog neprijateljskog preuzimanja 🤔. Ovdje ima i odvjetnika u ovih preko 7k dionicara, tako da ne sumljam da ce biti punomoci od svih van top tih 10, a to je preko 60% vlasnista prije dokapitalizacije 💪.
Pa ajde bas da pratimo sta su naumili 😎
Cisto sumljam da ce to napraviti, vise mi filozofiramo 🤣
-
I šta će sad biti?🤔
-
Ako je ove dionice koje su prodane u petak kupio isti skrbnicki koji je kupio od Vlahe prije par tjedana, onda ce preći 5% i trebalo bi biti objavljeno o kome se radi.
Barem je tako bilo kod Kraša kada je Kappa Star Limited prešao 5 posto.
Dionice Kraša kupuje Kappa Star Limited koji je prešao prag od 5 postoDionice Kraša proteklih je dana kupovao Kappa Star Lirmited, ciparska tvrtka u vlasništvu srpskog poduzetnika Nebojše Šaranovića koja je sada prešla udjel od…n1info.hr -
-
Dokapitalizacijom kompanije cilj je unaprijediti trenutnu flotu ugradnjom novih 'scrubbera' kako bi se prilagodili regulativi manjeg zagađenja okoliša te nabaviti nove brodove za prijevoz rasutog tereta. Pravo sudjelovanja u javnom ponudi po cijeni dionice u rasponu od 53,50 do 60 eura imaju samo postojeći dioničari.
Udjel u vlasništvu postojećih dioničara kompanije koji eventualno neće sudjelovati u izdanju smanjit će se za najviše trećinu, pod uvjetom da se upiše cijeli planirani broj od 697.750 dionica i to po maksimalnoj cijeni.
"Ta maksimalna vrijednost dokapitalizacije značajno je manja od neto vrijednosti brodova kompanije (NAV), što nam govori da će sudionici dokapitalizacije kupiti udio u kompaniji po diskontu od 42 posto, ako dionicu upišu po gornjem rasponu cijene od 60 eura po dionici", tumači analitički tim Bloomberg Adrije. Izostankom pojedinih dioničara u dokapitalizaciji doći će do okrupnjivanja vlasništva, što će olakšati proces eventualnih budućih strateških partnerstva ili čak prodaje kompanije, dodaju oni.
-
Sve je to "trla baba lan".
Kad kompanija ide u dokapitalizaciju, a jasno ne komunicira što će s prikupljenim novcima, budi se opravdana sumnja.
Jako je loše za kompaniju koja dobro radi da se dovodi u ovakvu situaciju, ne znam u čemu je problem da se jasno kaže zašto se ide u ovaj postupak. Pa bila to prodaja kompanije ili obnova flote.
-
Sve je jasno kad tjedan dana nakon skupštine izvuku dokapitalizaciju iz šešira. Tu se mali neće dobro provesti.
-
Marko Domijan je dao intervju za DuList
MARKO DOMIJAN Sačuvali smo jezgru domaćeg kadra na brodovima - DuListMARKO DOMIJAN Sačuvali smo jezgru domaćeg kadra na brodovima - Atlantska ploviba sredinom kolovoza porinuta je prva od dvije novogradnje. Riječ je o brodu…dulist.hr -
Marko Domijan je dao intervju za DuList
"U posljednjih nekoliko mjeseci došlo je do oporavka, prvenstveno zbog povećane potražnje za prijevozom žita, a i zbog zastoja pred Panamskim kanalom uslijed niskog vodostaja uzrokovanog sušom, tako da su sadašnje vozarine zadovoljavajuće za sve veličine brodova koje imamo."
Vozarine - zadovoljavajuće.
-
Sve je jasno kad tjedan dana nakon skupštine izvuku dokapitalizaciju iz šešira. Tu se mali neće dobro provesti.
Neka nas isplate po BVPS. Vrijednost firme će se povećati dokapitalizacijom, te dionica neće vrijediti trećinu manje. BVPS će se nešto smanjiti IMHO.
Kao što reče naša dama..."više vrijedi mrtva nego živa"
-
A Tankerska još ne izlazi iz ormara s priznanjem da imaju više od 5%. Nešto im se ne žuri.
Odredbom čl. 413. st. 1. ZTK-a, fizička osoba ili pravni subjekt koji nepo-sredno ili posredno dosegne, prijeđe ili padne ispod praga od 5%, 10%, 15%, 20%, 25%, 30%, 50% i 75% glasačkih prava u izdavatelju dionica obvezan je o takvom
dosezanju, prelasku ili padu ispod praga bez odgode, a najkasnije u roku od četiri trgovinska dana, dostaviti obavijest izdavatelju i HANFI. Relevantno je stjecanje
onog broja dionica kojim se prelazi prag broja glasova na glavnoj skupštini, a ne
postotak u temeljnom kapitalu društva budući da je cilj obavještavanja saznati tko
ima utjecaja na donošenje odluka.
-
A zamisli da uopce nije Tankerska.
-
Ako pogledate prvih deset dionicara ATPL,
doslo je do promjene u br.1.
1. HITA-VRIJEDNOSNICE D.D./BILBIJA IGOR
(transakcijski racun).
Do jucer je pisalo
1. IGOR BILBIJA (osnovni racun)
Sad znamo da IB nesto namjerava....
-
A zamisli da uopce nije Tankerska.
Pokušavam ali previše je indicija koje upućuju na njih a nijedna na nekog drugog. Što je najgore na tu mogućnost sam pomišljao i prije nego su glasine krenule. Tko bi drugi kupovao brodara u Hrvatskoj? A oni su predatori koji su progutali i TUHO za manje od 6m. A TUHO je triput veći zalogaj od Atlantske.
-
-