Vozarine malo krenu gore pa opet u crveno, tako da ćemo vidjeti što će biti.
Nema pravila ali 9 i 10 mjesec obično rastu kada gledaš povijest, 11 mjesec znaju malo i pasti pa 12 mjesec opet malo narastu...
Vozarine malo krenu gore pa opet u crveno, tako da ćemo vidjeti što će biti.
Nema pravila ali 9 i 10 mjesec obično rastu kada gledaš povijest, 11 mjesec znaju malo i pasti pa 12 mjesec opet malo narastu...
Ali već 01/2024. Panamaxi na samo 10.000 USD.
2024. oko 12.000 USD, što je tek za poslovanje oko nule.
Vani jučer i danas brodari opet u minusu.
To su futuresi, a ne vozarine.
Ali već 01/2024. Panamaxi na samo 10.000 USD.
2024. oko 12.000 USD, što je tek za poslovanje oko nule.
Vani jučer i danas brodari opet u minusu.
Ma ne gleda ti se to tako.
Gledaj sadašnje vozarine, to su ti futuresi kojima se povećava cijena kako im se približavaš....obično 😁😁
Kaj ovaj radi sa 4.280 kom na 50,40?
Kaj ovaj radi sa 4.280 kom na 50,40?
Dokapitalizira se.
Kaj ovaj radi sa 4.280 kom na 50,40?
Dokapitalizira se.
On bi se likvidirao
A možda je i ona...da ne budem šovinist
Kaj ovaj radi sa 4.280 kom na 50,40?
čeka popove
Kaj ovaj radi sa 4.280 kom na 50,40?
čeka popove
A mogli bi to oni maznut, ni oni ne kupuju svojim novcem
I odeeeeeeeee monster nalog
Lijep je dan. Izveli ih na zrak, osunčali ih malo i odvezli
Sad se negdje netko tamo tamo daleko češe i misli kakvi su ovo ovdje mrtvaci kad ni ovakav slon u staklarni ne može izazvat paniku na asku.
Kad startaju 2 nova broda?
Kad startaju 2 nova broda?
Prvi bi trebao stići u 10. mjesecu, a drugi do kraja godine, a u međuvremenu su prodali stari brod sa zaradom.
Lonza i dalje lagano prodaje... -275.
Mogao bi on biti onaj na 50,40, ispod toga nije išao.
Danas panamax i supermax up ,to je vec drugi tjedan rast
Danas panamax i supermax up ,to je vec drugi tjedan rast
To je jedino bitno...rast vozarina.
Danas panamax i supermax up ,to je vec drugi tjedan rast
To je jedino bitno...rast vozarina.
Vozarine gore, a cijena na burzi dolje! kak je to moguće?
Ako je kome bitno...
Panama Canal to further reduce daily transits if drought continues
The Panama Canal could further reduce the maximum number of authorized daily vessel transits if this year's drought continues, the waterway's administrator said on Tuesday. A backlog of ships is waiting to pass through the trans-oceanic canal, which handles an estimated 5% of world trade. It began restricting vessel draft and daily passage authorizations this year to conserve water.
Opet Srbi kupuju jeftino