Kolega gigic, ako se osjećate bolje prikazujući samo brojke i događaje koji vam odgovaraju narativu, slobodno dajte.
Nema kod mene inata niti prema vama niti ikome.
Lako je proglašavati cijenu dionice posljedicom depresije, neshvaćanja burze jer je biznis Atlantske kompleksan. Pročitajte cijeli intervju sa kapetanom Jerkovićem pa će vam biti jasnije kako to pravi lideri rade, bio je iznimno pametan čovjek.
Pitali ste ovdje što mislimo o P/NAV-u 0.46, u zadnjih godinu dvije su se dogodile stvari koje racionalno objašnjavaju sadašnje trgovanje uz diskont.
U prvom redu nekoliko poteza Uprave protiv dioničara, ne postoji burza koja ne kažnjava takvo ponašanje. Pogledajte Navios Maritime, zašto se uvijek trguje ispod prosjeka (ukratko Angeliki Frangou koja je glavna se svako malo nađe u sukobu interesa). Ne bih htio da Atlantska ne postane hrvatski Navios, ali tamo idemo.
Spominjete otplatu dugova, treba li se time hvaliti, u Upravi su skupo plaćeni profesionalci od kojih bi bilo čudno očekivati da nisu krenuli smanjivati dugove. Spominjete Capex, Cagr, investicije. Ovdje je jedno od najvećih razočaranja u gosparu Peri Kulašu, meštru od mora, koji je bio prisutan kad su novogradnje 2009. skoro potopile Atlantsku. Koliko je brodova tada morao prodati da bi preživjeli. I uzme novogradnje umjesto rentabilnih polovnih brodova. Ajde, to je prošlost, nadajmo se da će se ponoviti trajanje ciklusa od 7-8 godina koje shogun spominje. Na ovim razinama vozarina od Kamsarmaxa nećemo imati ništa, ne treba zatvarati oči pred činjenicama.
Za Batalu imamo elitni prostor u Dubrovniku, u vrijeme rekordnih cijena nekretnina, umjesto da prodaju dok ide. Pretpostavljam da taj dio vode Marko Domijan ili Igor Bilbija koji je iz građevinske branše. Čekaju valjda rekordnije cijene da krenu prodavati stanove, ali cijene će jednom prestati rasti.
„Analitičari su u slučaju Atlantske plovidbe ipak skloni reći da je potencijal daleko iznad aktualne izvedbe. Potvrđuje to i činjenica da je neto vrijednost imovine ovog brodara gotovo dvostruko veća od tržišne kapitalizacije, odnosno ukupne vrijednosti dionica. Pojednostavljeno rečeno, Atlantska plovidba vrijedi gotovo dvostruko više da je netko likvidira i rasproda flotu brodova i drugu imovinu, nego da je proda kao “živu” kompaniju prema burzovnoj cijeni dionice.“
https://pomorac.hr/2023/06/02/brodari-ove-godine-najveci-dobitnici-u-siroj-regiji-uljanik-predvodi-atlantska-ipak-zaostaje/
Meni je postotak od 117% razlike prema NAV-u koji ste spomenuli otvorio novo pitanje, vrlo kontroverzno, zašto mi dioničari ne bi pokupili razliku?
To je svakom 100 EUR po dionici na račun.
Dividende za 2023. neće biti zbog rezultata.
Uprava planira dokapitalizaciju i razvodnjavanje, pozivajući se na statut sa nepoznatom namjerom, teško me netko može uvjeriti da je dobro za postojeće dioničare. Lokalpatrioti će reći da je Atlantska = Dubrovnik, dubrovačka tradicija. Možda nekad, danas nitko iz Dubrovnika nema više utjecaja. Ljudi koji se time hvale nemaju dionice. Većina pomoraca nisu Hrvati. Starim gosparima trebaju novci, prodaju dionice na burzi, slabo se kupuje. Za brodove bi bilo kupaca.
Netko će reći da bi ubili kravu radi odreska. U pravu je. Od krave nećemo vidjeti ni mlijeka ni sira, čak se drznula ritnuti nas svih dokapitalizacijom. Još očekuje da joj sljedeće tri godine damo bonus u obliku najfinije travice.
Najviše bih volio da se skupi hrabrosti među velikim dioničarima i vratimo se na normalni dualistički sustav sa nadzornim odborom.
U RH je sustav bez nadzornog odbora, za koji se odlucila i Atlanska plovidba, uvelo svega 18 od 841 kompanije (podatak iz 2020. godine).