1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 28, 2023 at 2:35 PM
    • #13,701

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • August 28, 2023 at 4:34 PM
    • #13,702

    A ekipa je spremna prodati nešto po ovoj cijeni i to je to :) .

    Eto poklopi mi nalog na 47, a ja mislio dokap dal će mi proć po manje od 60 u onom rasponu 53-60, što su najavljivali ^^

  • josip100
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    580
    Postova
    492
    Member since
    March 26, 2020
    • August 28, 2023 at 7:00 PM
    • #13,703

    Vlaho Lonza prodaje...pitanje koliko i do koje cijene planira ići. Treba biti oprezan.

    Gogl je ispod 7 USD, na minimumu zadnja 52 tjedna.

  • Damir1952
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    193
    Postova
    260
    Member since
    June 26, 2023
    • August 28, 2023 at 8:21 PM
    • #13,704
    Quote from D_artagnan

    A ekipa je spremna prodati nešto po ovoj cijeni i to je to :) .

    Eto poklopi mi nalog na 47, a ja mislio dokap dal će mi proć po manje od 60 u onom rasponu 53-60, što su najavljivali ^^

    I mene poklopilo, znaci ide jos puno dolje... jer sam pegula na ovoj dionici!

  • bjane
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    460
    Postova
    473
    Member since
    February 17, 2020
    • August 29, 2023 at 10:33 AM
    • #13,705

    tema dokapa izgleda da je postala usputna priča. :!:

    nikakve obavjesti.

    svi zadovoljni sa dividendom.

    netko stručniji mogao bi nešto napisati ,i o vozarinama .

    neiskusni ulagač mogao bi uzeti dosta dionica a da ispadne mačak u vreći ?(

    nitko nema baš novaca za bacanje.

    prije skupštine rasprava je bila žustra ,emotivna,svi za jednog jedan za sve

    svi se ohladili ili..

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 29, 2023 at 1:02 PM
    • #13,706
    Quote from gigic23

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

    Očito nema analitičara, ili nisu skloni objaviti analizu što je naravno legitimno i razumljivo. Dojam je da se ratio nameće bihevioralnom pesimizmu.

    Ajmo promatrati :) :thumbup: <3

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • August 29, 2023 at 1:27 PM
    • #13,707
    Quote from gigic23

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

    Nitko se ne javlja..pa ću ja pokušat...

    Da, u pravu ste, prodaja broda po tržišnoj cijeni daje premiju od 117% na trenutnu cijenu dionice (indirektno broda)...međutim "problem" je što postoje i vanjski brodari, a koji se u prosjeku trže sa nešto nižim premijama ali na znatno likvidnijem tržištu, sa boljom strukturom bilance, nižim kamatama i znatno transparentnijim i kvalitetnijim upravljanjem...nažalost Uprava ATPL-a je svojim ponašanjem i postupcima izgubila svaku vjerodostojnost i kredibilitet pa je pitanje koliko je gore navedena premija neopravdana...mali podsjetnik kako je došlo do toga...

    1. Za vrijeme visokih vozarina u protekle dvije godine Uprava nije potpisala ni jedan dugoročni TC već je samo "plovila" po inerciji i ponašala se "bit će što bude"

    2. Uprava je na prošlogodišnjoj GS bila protiv isplate veće dividende, ali je zato odmah nakon GS sebi isplatila sebi bonuse kroz dodjelu trezorskih dionica (odnosno para za male dioničare nije bilo, ali za njih je)

    3. Kao glavni argument za neisplatu veće dividende (u prošloj godini) su navodili Ugovornu obvezu po kreditu po kojoj moraju na računu imati famoznih 100 mil kn. Zanimljivo da se tih 100 mil kn više nikad nigdje nije spomenulo i da nisu predstavljali prepreku za isplatu dividende u ovoj godini

    4. Isplaćeni bonusi, u odnosu na ostale izlistane kompanije u RH i ostvarene rezultate, su u najmanju ruku pretjerani. Pogotovo što, osim narudžbe dvije novogradnje Uprava apsolutno ništa značajno nije napravila

    5. Deset dana nakon što je održana GS ove godine Uprava je odlučila da pokreće postupak dokapitalizacije koji nije ni jednom rečenicom spomenut na GS; također je upitna i njegova legitimnost obzirom da se poziva na statutarne odredbe iz 2019. godine

    6. Razno razne smicalice i aktivnosti Uprave koje je teško opisati (moraš ih doživjeti da bi shvatio) u vidu pretplaćivanja prilikom kupnje trezorskih dionica na tržištu, tajminga dodijele dionica Upravi (nakon GS i prije prava na dividendu), skrivanja informacija o stanju oštećenog broda i povezanim troškovima istog, "igranje" sa datumima vozarina po pojedinom brodu unutar izvješća, svojatanjem kompanije od strane Uprave iako imaju manje od 15% vlasničkog kapitala...

    Sigurno ima toga još, ali se teško sjetiti svega, previše je Uprava napravila "sra.nja" zadnjih par godina pa normalan čovjek to ne može sve pohvatat...

    Kad se uzme u obzir sve gore navedeno pitanje je je li premija od 117% uopće neka premija pogotovo kad trenutno ostali bulk bordari daju također visoke premije (npr. GOGLE daje premiju od 66%, EGLE 72%, SB 138%...)

  • Brljam
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    338
    Postova
    185
    Member since
    February 18, 2020
    • August 29, 2023 at 1:40 PM
    • #13,708

    Najgore od svega je što će vjerojatno inercijom globalnog tržišta opet kroz neko vrijeme dobro zarađivati, opet će biti hvalospjeva o kraljici i siloviti uzlet, gdje će brzi pokupit vrhnje a spori investirati dugoročno, a uprava si isplatiti paru dekretom, bez preuzimanja rizika.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 29, 2023 at 1:43 PM
    • #13,709
    Quote from Parica
    Quote from gigic23

    Ako može mala pomoć u razmišljanju i analizi.

    Znači ako se neki dry bulker trži na P/NAV npr 0.46, da li to znači da je svaka prodaja broda tj imovine po tako računatom NAV u u stvari pemija od 117% u odnosu na tako računatu cijenu dionice? Koliki je u stvari NAV AP shippinga i koliko u stvari vrijedi Non core business AP.

    Da li je problem prodati imovinu, npr brod i zašto toliki diskont?

    Ako NAV radikalno i promptno pada, dali je imovina upravo zbog toga relativno jednostavno utŕživa?

    Hvala :) 👍❤️

    Nitko se ne javlja..pa ću ja pokušat...

    Da, u pravu ste, prodaja broda po tržišnoj cijeni daje premiju od 117% na trenutnu cijenu dionice (indirektno broda)...međutim "problem" je što postoje i vanjski brodari, a koji se u prosjeku trže sa nešto nižim premijama ali na znatno likvidnijem tržištu, sa boljom strukturom bilance, nižim kamatama i znatno transparentnijim i kvalitetnijim upravljanjem...nažalost Uprava ATPL-a je svojim ponašanjem i postupcima izgubila svaku vjerodostojnost i kredibilitet pa je pitanje koliko je gore navedena premija neopravdana...mali podsjetnik kako je došlo do toga...

    1. Za vrijeme visokih vozarina u protekle dvije godine Uprava nije potpisala ni jedan dugoročni TC već je samo "plovila" po inerciji i ponašala se "bit će što bude"

    2. Uprava je na prošlogodišnjoj GS bila protiv isplate veće dividende, ali je zato odmah nakon GS sebi isplatila sebi bonuse kroz dodjelu trezorskih dionica (odnosno para za male dioničare nije bilo, ali za njih je)

    3. Kao glavni argument za neisplatu veće dividende (u prošloj godini) su navodili Ugovornu obvezu po kreditu po kojoj moraju na računu imati famoznih 100 mil kn. Zanimljivo da se tih 100 mil kn više nikad nigdje nije spomenulo i da nisu predstavljali prepreku za isplatu dividende u ovoj godini

    4. Isplaćeni bonusi, u odnosu na ostale izlistane kompanije u RH i ostvarene rezultate, su u najmanju ruku pretjerani. Pogotovo što, osim narudžbe dvije novogradnje Uprava apsolutno ništa značajno nije napravila

    5. Deset dana nakon što je održana GS ove godine Uprava je odlučila da pokreće postupak dokapitalizacije koji nije ni jednom rečenicom spomenut na GS; također je upitna i njegova legitimnost obzirom da se poziva na statutarne odredbe iz 2019. godine

    6. Razno razne smicalice i aktivnosti Uprave koje je teško opisati (moraš ih doživjeti da bi shvatio) u vidu pretplaćivanja prilikom kupnje trezorskih dionica na tržištu, tajminga dodijele dionica Upravi (nakon GS i prije prava na dividendu), skrivanja informacija o stanju oštećenog broda i povezanim troškovima istog, "igranje" sa datumima vozarina po pojedinom brodu unutar izvješća, svojatanjem kompanije od strane Uprave iako imaju manje od 15% vlasničkog kapitala...

    Sigurno ima toga još, ali se teško sjetiti svega, previše je Uprava napravila "sra.nja" zadnjih par godina pa normalan čovjek to ne može sve pohvatat...

    Kad se uzme u obzir sve gore navedeno pitanje je je li premija od 117% uopće neka premija pogotovo kad trenutno ostali bulk bordari daju također visoke premije (npr. GOGLE daje premiju od 66%, EGLE 72%, SB 138%...)

    Display More

    Svaki pokušaj je zlata vrijedan, pa mada bio potpuno subjektivan.

    Prije bi rekao da se pisanjem pamfleta na forumu pokušava raditi ekstremne valove kako bi se na tome napravio ekstra profit.

    Naravno i to je legitimno.

    Problem je kada sa dosta pisanja nije odgovoren jednostavan argument, a to je zašto toliko diskont za izrazito utrživu robu.

    Bajanje o netransparentnosti u odnosu na peer grupu definitivno se može smatrati paušalnim.

    A bajanje da je ukupna dividenda od 7,65€ isplaćena u zadnjih 12 mjeseci, niska nedostatna, proizvoljna i sl u okruženju gdje su dionice društva listane usudio bi se izraziti van svakog je racionalnog razmišljanja bilo kojeg razumnog ulagatelja.

    I na kraju gsn Parica niste spomenuli nikakav Capex u Vašoj analizi, pa vjerujem da Vam ni to nije bitno.

    Ajmo promatrat :) <3👍

  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • August 29, 2023 at 1:52 PM
    • #13,710

    Isplata sveukupno 7,65€ dividende u odnosu na trenutnu tržišnu cijenu dionice 48€ daje dividendni prinos od 16% za prošlu i ovu godinu.

    Nisam siguran da još koja kompanija na Zse isplaćuje toliku dobit u odnosu na cijenu dionice, osim možda Zaba-e.

    Naravno, bonusi upravi uvijek mogu biti i niži, ali mi ni ne znamo s kojim se sve operativnim izazovima svakodnevno susreću u svome poslu, a znamo da rade u jednoj od najizazovnijih industrija u svijetu, gdje njihovi rezultati ovise o vozarinama koje se definiraju isključivo kao rezultat trenutne ponude i potražnje na svjetskom tržištu.

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • August 29, 2023 at 4:02 PM
    • #13,711

    Ima jedna dionica EDRY, koja je kao prst i nokat ATPL-u, osim sto imaju 20x bolju upravu. Znaci isti broj brodova, nosivost, ista starost, isti prihod, ali manji dug, slicne dobiti (EDRY bolji) itd itd. Usporedite ih. Bas smijeh koliko su iste. E sad, EDRY vrijedi duplo manje od ATPL-a. Zna li netko od analiticara izracunati tu premiju? I NAV?

  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • August 29, 2023 at 4:54 PM
    • #13,712

    Kolega proba da je Uprava 20x bolja, valjda ne bi dopustila da dionica ode u bescjenje. Ima razlicitih alata, dividenda, buyback....

  • Online
    Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • August 29, 2023 at 5:04 PM
    • #13,713
    Quote from proba

    Ima jedna dionica EDRY, koja je kao prst i nokat ATPL-u, osim sto imaju 20x bolju upravu. Znaci isti broj brodova, nosivost, ista starost, isti prihod, ali manji dug, slicne dobiti (EDRY bolji) itd itd. Usporedite ih. Bas smijeh koliko su iste. E sad, EDRY vrijedi duplo manje od ATPL-a. Zna li netko od analiticara izracunati tu premiju? I NAV?

    Otkad su usidrili Batalu Atpl ima puno više sidra pa je možda tu razlika u vrijednosti? 😜

    Uprava Edry-a je vjerojatno agilnija jer tribaju prošetati preko 15 km da bi popili kavu uz more pa ih to možda drži u kondiciji.

    Tribalo bi Atlant centar prebaciti što dalje od mora da se i naši malo trgnu.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • August 29, 2023 at 5:06 PM
    • #13,714
    Quote from proba

    Ima jedna dionica EDRY, koja je kao prst i nokat ATPL-u, osim sto imaju 20x bolju upravu. Znaci isti broj brodova, nosivost, ista starost, isti prihod, ali manji dug, slicne dobiti (EDRY bolji) itd itd. Usporedite ih. Bas smijeh koliko su iste. E sad, EDRY vrijedi duplo manje od ATPL-a. Zna li netko od analiticara izracunati tu premiju? I NAV?

    Nije bas tako vjerovatno je nesto jeftinija ovako brzinski ali nikako duplo ako racunamo novogradnje flota im je starija od atpl za 4 godine sta nije malo kod izracuna nav-a i uporabne vrijednosti brodova, shodno tome bi i dug trebao biti manji po brodu ali to se tako ne gleda vec amortizacija duga pa je za trenutnu flotu usporedno imaju vise duga amortizacijski ali ako cemo gledat neto dug onda su mozda slicni bez novogradnji, Atpl s novogradnjama ima i 15% vecu nosivost ali 3 broda vise jer nije samo nosivost bitna, ali ima manje love koje je trenutno negativna stavka koja je posljedica isplate dividende ne poslovanja ako ocjenjujemo samo poslovanje, rezultati poslovanja su im slicni iako u prvih 6 mjeseci edry je imao veci gubitak pa bi rekao da vjerovatno imaju i slicnu upravu, a to 20 puta bolju upravu mi se cini onako ad-hoc zakljucak iz pregleda kompanije u 5 minuta, a trebalo bi nesto i non core imovine dodati valjda uz to sve i oduzesti dug od non core-a

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • August 29, 2023 at 5:23 PM
    • #13,715
    Quote from Shogun

    Kolega proba da je Uprava 20x bolja, valjda ne bi dopustila da dionica ode u bescjenje. Ima razlicitih alata, dividenda, buyback....

    Imaju odobren buyback ali vjerovatno radi sigurnosti cekaju da ugovore vozarine na bolje razine pa bi mogli mozda pocet agresivnije kupovat, shodno tome moze biti i dobra upside prilika.

    "

    The original share repurchase program of $10 million approved by the Board in August

    2022 has been extended for another year. To-date, about $3.25 million have been used

    to repurchase 216,551 shares of the Company.

    "

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 29, 2023 at 5:35 PM
    • #13,716

    Vidim da se more uzburkalo od objektivnih, subjektivnih i eventualno stvarnih valova na moru oko Otranta i nešto sjevernije.

    Evo malo nešto sistematiziranih podataka iz revidiranih izvješća za 2021 i 2022 godinu, kao i dostupnih FI za 2023 godinu.

    Kako to pojednostavljeno izgleda:

    Društvo je generiralo tijekom 2021 i 2022 godine cca 75 mil$ neto novčanih tokova od poslovnih aktivnosti, uz to je prodan brod Ston za bruto 19,5 mil$.

    Na što je taj novac potrošen, uložen, distribuiran do uključivo H1 ??

    1 smanjen dug za cca 53 mil$

    2. ulaganje u Capex cca 35 mil$

    3 isplata dividende cca 11,3 mil$

    Znači gledajući omjer dividende i neto novčanog toka od poslovnih aktivnosti imamo dividend pay out cca 15%

    Smanjenje duga u odnosu na neto novčani tok od poslovnih aktivnosti cca 61% (45,8/75,00) i smanjenje duga od 7,2 mil $ od prodajne transakcije Stona

    I u konaćnici ulaganje u Capex od cca 35 mil$.

    (Dokovanje, Batala, Novogradnje)

    Samo zdrave prosudbe radi, ovakvo ulaganje u Capex od cca 35 mil$, u idnosu na današnju TK od cca 67,5 mil€ ili 73 mil$ što je cca 48% je ekstremano za kompanije listane na ZSE)

    Naravno pri tome posebno treba voditi računa da je ukupni Capex (isporučeni brodovi, dokovana cijela flota i završena Batala koliko?? )

    Zaključak, da li se može bolje, uvijek, da li je sve što je društvo učinilo dobro za društvo i dioničare neka svatko odluči sam za sebe.

    I na kraju koloko je novaca po dionici društvo generiralo i distribuiralo lako je za izračunati.

    Slatki zadatak da utipkate na kalkulatoru i stavite u kontekst današnje cijene je za kokice

    🙂👍💕

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • August 29, 2023 at 8:40 PM
    • #13,717

    AP DUBROVNIK je nedavno porinut i očekujemo njegov završetak ja se nadam u drugoj polovici 11. mjeseca............................................... ;)

    U izgradnji je drugi brod koji će se zvati AP LOVRINAC...

    Njegov datum isporuke još malo neizvjestan... :(

    U svemu tome skupa radimo na obnovi flote u smislu prodaje starijih brodova i eventualno razmišljanja o pomlađivanju kupnjom polovnih brodova, kaže Marko Domijan................. ;)

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • August 29, 2023 at 8:44 PM
    • #13,718

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • August 29, 2023 at 8:50 PM
    • #13,719
    Quote from proba

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

    Display More

    A od kuda ti to da su preplaceni brodovi 🤣🤣🤣

  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • August 29, 2023 at 9:49 PM
    • #13,720

    A po cemu je to vrhunac ciklusa? Ti koji znas 1000 puta vise nego mi bi trebao znati da ciklusi u brodarstvu traju 7-8 godina a ne 1. Naravno ciklus nije pravocrtan od 0 do 100 vec ima i padova ali u pozitivnom ciklusu vrijednost brodova ne oscilira mnogo od vrha....

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      482k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 19 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™