BDI +2.8% 726
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Freight futures am update
Capesize flat
Panamax down ~2%
Baltic Dry Index Rises 2.83% to 726
Capesize +6.43% to $9,223
Panamax +0.2% to $6,056
Supramax 58k tons -1.95% to $4,522
Handysize -4.59% to $3,097
-
Capesize +7.07% to $9,875
-
BDI +3.4% 751
-
Nije nesto novo sto vec nije napisano ali evo dobro da i kod nas bar malo o zitaricama prevedu sa stranih portala.
Potraznja sve veca, proizvodnja to bas i ne prati. Buducnost procijenite sami.
-
Cape-ovi u Kini + 14%
BALTIC CAPESIZE INDEX + 2.1% TO USD 10,081 / DAY
-
Baltic Dry Index Rises 0.8% to 757
Capesize +2.09% to $10,081
Panamax -0.44% to $6,066
Supramax 58k tons -1.53% to $4,381
Handysize -3.71% to $2,881 -
Freight futures am update
Capesize down ~3%
Panamax down ~3% -
valjat će još kupovati, bi'će robe
-
Netko se ovdje svojski trudi dati svoje dionice jeftinije.
-
-
A kako i nebi, rekao sam sve iznad 200 je best sell, pa me baniralo. Ljudi moji dajte svatite, nema ti kruha. Globalna ekonomija u kolapsu, potraznja smanjena - rezultira samo padom trgovine. Vidite da vam nema mitka i gigica, fondovi su odradili svoje.
Kad sam vam govorio da sam utrosio desetine sati na analizu brodara nisam se salio. Bulk je ruditmentarna, primarna trgovina a ako imate pad BDP, to znaci pad investicija, a to znaci pad potrebe za rasutim teretima. Simple as that.
-
Brazilian soya bean exports reach all-time Q1 high of 17.9m tonnes
https://www.hellenicshippingnews.com/brazilian-soya…f-17-9m-tonnes/
-
Netko se ovdje svojski trudi dati svoje dionice jeftinije.
Mislim da se isti ne trude vec ocekuju pad. Samo je tesko procijeniti dokle ce ici.
-
Freight futures am update
Capesize down ~7%
Panamax down ~6% -
Freight futures am update
Capesize down ~7%
Panamax down ~6%A jesi potopio Atlansku sa ovim torpedom!
1650 komada odjednom. Pun pogodak..
-
Jel ti šta upalo
-
Prošli put kad je graf ovako izgledao zatukli su ATPL sa 325 na 135kn.
A sad je polazna točka cca 210kn pa da vidimo dokle će. Ako je opet val
od 190kn dolje... onda bi to bilo cca 19kn. -
bas sam zaviro kretanje brodova ATPL, da vidim da nije koji potopljen, ali sve je u redu svi plove...;)
-
Prošli put kad je graf ovako izgledao zatukli su ATPL sa 325 na 135kn.
A sad je polazna točka cca 210kn pa da vidimo dokle će. Ako je opet val
od 190kn dolje... onda bi to bilo cca 19kn.ovo je stvarno kao igra potapanja brodova, još je roba vruća, ali kupac je siguran i to je dobro, dok on brani, održavati će se na površini, a onda bi moglo biti ronjenja do starog dna
-
Prošli put kad je graf ovako izgledao zatukli su ATPL sa 325 na 135kn.
A sad je polazna točka cca 210kn pa da vidimo dokle će. Ako je opet val
od 190kn dolje... onda bi to bilo cca 19kn.Nemojte pretjerivati to oduzima vjerodostojnost. Rekao sam koliko sam stotine sati proveo proucavajuci brodare, dojadilo mi vise to ponavljati. Ali to je notorna cinjenica - nema majci atpl na 200, vise to ide prema 100 kn,. A to vam je otpor/potpora po TA. Ispod toga ne ide.
A sada dio sto se struke tice. Bulk je primarni sektor, bazira se na opskrbi rudimantalnim sirovinama. U ovom slucaju pada BDP-a i paraliziranosti sto se tice ulaganja u infrastrukturu, ali i potrosnje energije (ugljen,jelte) to ce prouzrociti posvemasnju krizu svih bulk brodara. Pribrojite tome i visak kapaciteta tj. brodova i imate ono sto cete uskoro dobiti.
-
-