1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 1, 2021 at 11:18 PM
    • #4,321

    A taj spot sto vidimo za ozujak je rezultat tipa 15.1 do 15.2, spot vozarine se prikazuju sa odmakom od 30 dana cca.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 11:21 PM
    • #4,322

    MItkko jel mozemo bi sigurni da ovo sta oni objavljuju prosjecna dnevna vozarina kolika je da se ne radi doslovno o prosjecno dnevnoj vozarini na 1080 dana jel ima di to zabiljezeno pojasnjenje, a ne da se radi prosjecnoj dnevnoj vozarini po operatvnim danima kako si ti uzeo ?

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 1, 2021 at 11:22 PM
    • #4,323

    Bud kako je onda spot prvog i drugog miseca 12 a treceg 14 ako je tako fiksirano? 6 je fix 6 ne. Ako su pametni i to ce raskinuti.

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 1, 2021 at 11:26 PM
    • #4,324
    Quote from BudFox
    Quote from KicanCRO

    Pa kako bio Spot ozujka 14 000 da je istina to sto pise? Dajte molim vas razmisljajte svojom glavom, dovoljno je pogledati postove tog lika da vidite da je iz ruzicastog presao u crno, prodao i sad blati.

    Jel tko procitao ovu stranicu 34, pa kako onda moze lagati? Nije da ga branim, a sam nisam to citao, pa pitam.

    "Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    Navedeno ne piše u izvješću.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 11:28 PM
    • #4,325
    Quote from KicanCRO

    Bud kako je onda spot prvog i drugog miseca 12 a treceg 14 ako je tako fiksirano? 6 je fix 6 ne. Ako su pametni i to ce raskinuti.

    Prenosim sto je lapad odgovorio i koliko vidim on je jako dobro upoznat sa stanjem u firmi i ugovorima. Netko iznutra?! Ne znam!

    Znaci 6 je fiksirano(mislim svi Panamaxi) na visegodisnjim TC ugovorima, a drugih 6 je na TC do 1 godine ili na Spotu. E sada ako on laze onda lazem i ja kako tizian insinuira. Sa lapadom se u zivotu nisam cuo i ne znam tko je to, tako da odbacujem ideju da smo nekako povezani.

    "6 u TC od 1-5 year… a 6 u TC do 1 year, imaš TC 4-6 mjeseci, 10-12 m, 11-13 mjeseci…,i na spotu"

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 11:31 PM
    • #4,326
    Quote from StatusQuo

    MItkko jel mozemo bi sigurni da ovo sta oni objavljuju prosjecna dnevna vozarina kolika je da se ne radi doslovno o prosjecno dnevnoj vozarini na 1080 dana jel ima di to zabiljezeno pojasnjenje, a ne da se radi prosjecnoj dnevnoj vozarini po operatvnim danima kako si ti uzeo ?

    Dali su u FI za Q1 podatak o prosjecno postignutoj vozarini za svoje brodove. Ove prosjeke za 2019. i 2020. g sam ja sam racunao iz poslovnih prihoda.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • May 1, 2021 at 11:34 PM
    • #4,327
    Quote from KicanCRO

    Bud kako je onda spot prvog i drugog miseca 12 a treceg 14 ako je tako fiksirano? 6 je fix 6 ne. Ako su pametni i to ce raskinuti.

    Naravno da će raskinuti ili revidirati t/c ugovore. Svatko tko zna nešto o t/c brodarskim ugovorima će Vam to potvrditi. Pitanje je samo roka koji su potrebni za raskid ili revidiranje ugovora a koji su navedeni u klauzulama istoga.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 11:36 PM
    • #4,328
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Jel tko procitao ovu stranicu 34, pa kako onda moze lagati? Nije da ga branim, a sam nisam to citao, pa pitam.

    "Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    Navedeno ne piše u izvješću.

    Nisam mislio paliti komp u subotu navecer, ali sada idem procitati Revidirano GFI od ATPL jos jednom uz pivicu :). Previse rostilja i pivice danas, ali jos jedna stane 8).

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • May 1, 2021 at 11:46 PM
    • #4,329
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    MItkko jel mozemo bi sigurni da ovo sta oni objavljuju prosjecna dnevna vozarina kolika je da se ne radi doslovno o prosjecno dnevnoj vozarini na 1080 dana jel ima di to zabiljezeno pojasnjenje, a ne da se radi prosjecnoj dnevnoj vozarini po operatvnim danima kako si ti uzeo ?

    Dali su u FI za Q1 podatak o prosjecno postignutoj vozarini za svoje brodove. Ove prosjeke za 2019. i 2020. g sam ja sam racunao iz poslovnih prihoda.

    Da to sta su dali pise prosjecna dnevna vozarina, ne pise prosjecna dnevna po operativnim danima to pitam jer gledao sam tu vozarinu za 2020 i 2019, u 2020 odgovara po operativnim danima dok u 2019 odgovara po ukupnim danima kada se usporedjuje s prihodima da li odgovara ?

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • May 1, 2021 at 11:46 PM
    • #4,330
    Quote from tizian1
    Quote from KicanCRO

    Bud kako je onda spot prvog i drugog miseca 12 a treceg 14 ako je tako fiksirano? 6 je fix 6 ne. Ako su pametni i to ce raskinuti.

    Naravno da će raskinuti ili revidirati t/c ugovore. Svatko tko zna nešto o t/c brodarskim ugovorima će Vam to potvrditi. Pitanje je samo roka koji su potrebni za raskid ili revidiranje ugovora a koji su navedeni u klauzulama istoga.

    Pa gdje si do sada druze tiziane? Ima 10 ili vise dana da pokusavam naci nekoga ko zna nesto o tc ugovorima. Dakle...kako izgleda standardni ugovor u slucaju mega rasta ili pada bdi, bpi. Kad se klauzule aktiviraju, neki real life scenarij? Spasi nas

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 2, 2021 at 12:39 AM
    • #4,331
    Quote from BudFox

    Sta nije prije nekih mjesec dva kolega Alias napisao da brodovi vrijede oko 130-140 mil$. Moram priznati da sam i ja nekad bio protiv Aliasa, kad je pisao ruznim rijecnikom na poslovnom, ali cini se da sam ga trebao poslusati. Oni koji su dulje u dionici znaju o cemu pricam. Sad kad je Alias bio CnB u pravu to za imovnu nešto nam se general budućnosti više ne javlja. Kako to da imaju najboljeg revizora, a ipak se dogodio taj problem s imovinom?

    Evo kolega lapad pise na poslovnom o TC i SPOT-u na ATPL brodovima i cini se da ima ispravne informacije, pa prenosim ovdje i zanima me sto mislite:

    "Ovo izvješće za Q1 je jedno od najgorih od poznatih svjetskih dry bulk kompanija.

    Novog glavnog izvršnog direktora treba smijeniti što prije.

    Za to se kao dioničar zalažem.

    Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje 231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.

    Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova trenutno vezano u TC.

    Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.

    Druga ogromna greška je ne kupovina jeftinih polovnih brodova u veljači i ožujku kad je spot od letio na iznad 20k a cijene brodova bile kao da je spot oko 10k$.

    I takvu PRILIKU DESETLJEĆA nisu iskoristili i nanijeli veliku štetu firmi.

    Zbog svih tih loših poteza glavni izvršni treba biti smjenjen i da na čelo firme dođe netko tko zna svoj posao.

    P. S. U doba najvećih vozarina zadnjih 10 g oni posluju s pozitivnom nulom u 1Q."


    Display More

    Moze screenshoot te 34 te strane i tog podatka, jer ja je gledam, i skroz drugo pise, al da sam pia, jesam, mozda je do mene, a mozda i lapad ima munchausena. Ili mitomaniju*.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 2, 2021 at 12:47 AM
    • #4,332

    Puxa vida, hm.

    Files

    FAF1ADCB-49F8-46C7-BC89-40E1AC3E83E8.jpg 66.87 kB – 0 Downloads
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 2, 2021 at 1:01 AM
    • #4,333
    Quote from KicanCRO
    Quote from BudFox

    Sta nije prije nekih mjesec dva kolega Alias napisao da brodovi vrijede oko 130-140 mil$. Moram priznati da sam i ja nekad bio protiv Aliasa, kad je pisao ruznim rijecnikom na poslovnom, ali cini se da sam ga trebao poslusati. Oni koji su dulje u dionici znaju o cemu pricam. Sad kad je Alias bio CnB u pravu to za imovnu nešto nam se general budućnosti više ne javlja. Kako to da imaju najboljeg revizora, a ipak se dogodio taj problem s imovinom?

    Evo kolega lapad pise na poslovnom o TC i SPOT-u na ATPL brodovima i cini se da ima ispravne informacije, pa prenosim ovdje i zanima me sto mislite:

    "Ovo izvješće za Q1 je jedno od najgorih od poznatih svjetskih dry bulk kompanija.

    Novog glavnog izvršnog direktora treba smijeniti što prije.

    Za to se kao dioničar zalažem.

    Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje 231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.

    Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova trenutno vezano u TC.

    Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.

    Druga ogromna greška je ne kupovina jeftinih polovnih brodova u veljači i ožujku kad je spot od letio na iznad 20k a cijene brodova bile kao da je spot oko 10k$.

    I takvu PRILIKU DESETLJEĆA nisu iskoristili i nanijeli veliku štetu firmi.

    Zbog svih tih loših poteza glavni izvršni treba biti smjenjen i da na čelo firme dođe netko tko zna svoj posao.

    P. S. U doba najvećih vozarina zadnjih 10 g oni posluju s pozitivnom nulom u 1Q."


    Display More

    Moze screenshoot te 34 te strane i tog podatka, jer ja je gledam, i skroz drugo pise, al da sam pia, jesam, mozda je do mene, a mozda i lapad ima munchausena. Ili mitomaniju*.

    Display More

    Ma krivo je napisao lapad, morao sam otvoriti drugu pivu od čitanja :)

    Nije stranica 34 GFI-a, već stranica 64 revidiranog godišnjeg izvješća.

    Evo na što je mislio, lik se stvarno kuži bolje od nas ostalih u to, valjda je radio u firmi ili nešto slično:

    Grupa prilikom obavljanja svoje osnovne djelatnosti brodove daje u poslovni najam (charter) različitim
    unajmiteljima. Brodovi dani u poslovni najam pod različitim uvjetima, na dan 31. prosinca 2020. godine,
    iskazani su u skladu s MSFI-jem 16
    U 2020. godini ostvarena je prosječna dnevna najamnina od 8.825 USD, (2019. godine: 10.553 USD).


    Ukupna buduća minimalna primanja prema neopozivim poslovnim najmovima, iz ugovora koji su važili na dan
    31. prosinca 2020. godine bila su kako slijedi:


    2019. 2020.
    Do 1 godine 97.768 231.360
    Od 1 do 5 godina 599.263 520.931
    Ukupno 697.031 752.291

    U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri
    broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat.

    Evo i slike od Kican-a, gore, vidim da je i on to našao.

    6144-faf1adcb-49f8-46c7-bc89-40e1ac3e83e8-jpg

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…37b9d1d8407.pdf

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 2, 2021 at 1:05 AM
    • #4,334

    To sto je on napisao i to sto tu pise nije isto, ni priblizno, zabrijali ste da je on Igor, u najmanju ruku.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 2, 2021 at 1:10 AM
    • #4,335
    Quote from KicanCRO

    To sto je on napisao i to sto tu pise nije isto, ni priblizno, zabrijali ste da je on Igor, u najmanju ruku.

    Evo šta on piše o tim brojevima:

    Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 (64) Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su

    prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje

    231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.

    Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova

    trenutno vezano u TC. Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine

    milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.

    Evo iz izvješća:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 2, 2021 at 1:12 AM
    • #4,336

    Kolega jel moguce ako je toliko brodova ugovoreno da bude vozarina za veljacu 12 a za ozujak 14? Nije moguce toliko dignuti prosjek.


    I ranije je pisao gluposti, nista novo.


    Stranica i je 34, papira.

    Edited 2 times, last by KicanCRO: Merged a post created by KicanCRO into this post. (May 2, 2021 at 1:15 AM).

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • May 2, 2021 at 1:19 AM
    • #4,337
    Quote from KicanCRO

    Kolega jel moguce ako je toliko brodova ugovoreno da bude vozarina za veljacu 12 a za ozujak 14? Nije moguce toliko dignuti prosjek.


    I ranije je pisao gluposti, nista novo.


    Stranica i je 34, papira.

    Vi vjerujete svemu što oni napišu za prosjeke vozarina? Zašto onda nema slike BDI-a i kako su bolji od indeksa kako je do sada bilo?

    Zašto je tako teško priznati da su napravili pogrešku ugovarajući tako duge TC vozarine, jer nitko (osim generala budućnosti koji se

    CnB više ne javlja ;) ) nije očekivao da će vozarine ovako narasti u Q1, u kojem su tradicionalno do sada vozarine bile najniže.

    Znate onu staru, tko prizna pola mu se doda :)

    P.S. Mene optužuju da lažem napaćeni narod, a ja cijeli dan pijem pivu i nisam ni pratio forume :)

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • May 2, 2021 at 1:23 AM
    • #4,338

    Ako moram birati ocu vjerovati lapadu ili firmi cije imam dionice, stavite se u tu pozijicu i odgovor je samo jedan. Da je drugaciji, ne bi bio u njoj.


    Uostalom sto onda razglabamo ako im ne virujemo, uskacemo sami sebi u usta ;).

    Edited once, last by KicanCRO: Merged a post created by KicanCRO into this post. (May 2, 2021 at 1:23 AM).

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • May 2, 2021 at 7:05 AM
    • #4,339

    Pa ja isto mislim da je uprava pogriješila, ali mislim da se u poslovanju vodila dobrim najmjerama i igrala “safely” i “logically” jer se nastojala zastititi od nastavka loših vozarina, a napose u tradicionalno i uobičajeno lošem godišnjem razdoblju. Oni kao i većina brodara nisu mogli znati da će ove godine doći do promjene kratkoročnih trendova već u zimskom doba godine (kineska NG). Možda su mogli naslutiti, al da su se u potpunosti mogli okladiti na taj rast, vjerojatno nisu. Isto kao sto možda nisu trebali igrati “so safely”.

    Sto se tiče iskorištavanja navodne “prilike” za kupnju nekog broda početkom ove godine ja ću postaviti pitanje: s čim? S kojim novcima? Jedva su nakon duljeg razdoblja pregovaranja refinancirali postojeće obveze i uskladili njihovo dospjece (rocnost) sa budućim poslovanjem, a to ne znaci da se negdje pojavila neka nova zaliha keša ili oslobodio prostor na jamstvima na imovini da bi ulazili u nove kreditne aranzmane. Možda su mogli unajmiti neki brod.... a i to je pitanje. Poslije desetljetne epopeje i izvlačenja kompanije iz gliba, nije neobično da su (pre)oprezni i da višekratno vazu svaku odluku prije nego je usvoje. A i njihov risk profile u kojem pola flote rentaju do godine, a polovinu u duljem vremenskom razdoblju ide za time da nisu kompanija koja će iskoristiti svaki ‘bounce’ na BDIY grafu. Sto se tiče iskustva i kvalitete uprave, meni se cini da je u ATPL prethodno bilo boljih uprava i to dosta boljih, al ja sam laik po tom pitanju i imam misljenje, al nisam meritoran ni dovoljno informiran da mjerim i sudim.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • May 2, 2021 at 7:32 AM
    • #4,340
    Quote from BudFox

    Sta nije prije nekih mjesec dva kolega Alias napisao da brodovi vrijede oko 130-140 mil$. Moram priznati da sam i ja nekad bio protiv Aliasa, kad je pisao ruznim rijecnikom na poslovnom, ali cini se da sam ga trebao poslusati. Oni koji su dulje u dionici znaju o cemu pricam. Sad kad je Alias bio CnB u pravu to za imovnu nešto nam se general budućnosti više ne javlja. Kako to da imaju najboljeg revizora, a ipak se dogodio taj problem s imovinom?

    Evo kolega lapad pise na poslovnom o TC i SPOT-u na ATPL brodovima i cini se da ima ispravne informacije, pa prenosim ovdje i zanima me sto mislite:

    "Ovo izvješće za Q1 je jedno od najgorih od poznatih svjetskih dry bulk kompanija.

    Novog glavnog izvršnog direktora treba smijeniti što prije.

    Za to se kao dioničar zalažem.

    Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje 231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.

    Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova trenutno vezano u TC.

    Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.

    Druga ogromna greška je ne kupovina jeftinih polovnih brodova u veljači i ožujku kad je spot od letio na iznad 20k a cijene brodova bile kao da je spot oko 10k$.

    I takvu PRILIKU DESETLJEĆA nisu iskoristili i nanijeli veliku štetu firmi.

    Zbog svih tih loših poteza glavni izvršni treba biti smjenjen i da na čelo firme dođe netko tko zna svoj posao.

    P. S. U doba najvećih vozarina zadnjih 10 g oni posluju s pozitivnom nulom u 1Q."


    Display More

    Da, i odgovorila sam Lapadu na Poslovnom. Ne znam da li je administrator to pobrisao. Sa cime bi kupili nove brodove u veljaci? Sa kojim novcima? U studenom im je bio blokiran racun zbog komunalne naknade.

    Rast vozarina u sijecnju je bio iznenadan i nenadan i vise vozarine se nisu mogle odmah primijeniti. Kakva kupnja novih brodova?! Izvjestaj za 1Q je ocekivan. Ako se ove vozarine odrze, svaki sljedeci ce biti bolji. Ja sam uvjerena da Atlantska trenutno plovi po visim vozarinama.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 7:31 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. stipe_Cro

      May 22, 2025 at 7:31 AM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 471

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:58 PM
    2. Odgovora
      471
      Pregleda
      203k
      471
    3. umalo

      May 21, 2025 at 12:58 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 12:22 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 12:22 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:26 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      833k
      1.9k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:26 AM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 21, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      911k
      2.1k
    3. All

      May 21, 2025 at 11:22 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    stipe_Cro May 22, 2025 at 7:31 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 21, 2025 at 12:22 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:26 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 21, 2025 at 11:22 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 19 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™