1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • DiAbLeRo
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    432
    Postova
    118
    Member since
    February 18, 2020
    • March 7, 2021 at 10:31 PM
    • #3,281

    Vama je netransparentno, a sve lijepo piše tamo gdje treba samo treba čitati s razumijevanjem, sve je dokumentirano samo treba znati gdje, što i kako tražiti, te pokušati biti nepristran prilikom interpretacije.

    A što se reakcije uprave ATPL tiče, smatram da je ozbiljna, odmjerena i primjerena i upravo onakva kakvu bih želio od ozbiljne, relevantne, konzervativno i tradicionalno vođene te iskusne kompanije koja djeluje na globalnom tržištu. Ni manje, ni više.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • March 8, 2021 at 9:02 AM
    • #3,282

    PREDMET: Obavijest o prestanku zaloga na dionicama, Uredba EU br. 596/2014
    Atlantska plovidba d.d. sa sjedištem u Dubrovniku, Dr. Ante Starčevića 24, OIB 61063868086 (u daljnjem
    tekstu: Društvo) sukladno odredbi članka 120. Pravila Zagrebačke burze d.d. i članka 19 Uredbe (EU) br.
    596/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 16. travnja 2014. o zlouporabi tržišta (Uredba o zlouporabi
    tržišta) te stavljanju izvan snage Direktive 2003/6/EZ Europskog parlamenta i Vijeća i direktiva Komisije
    2003/124/EZ, 2003/125/EZ i 2004/72/EZ i Provedbene uredbe Komisije (EU) 2016/523 od 10. ožujka 2016. o
    utvrđivanju provedbenih tehničkih standarda u vezi s formatom i predloškom za obavješćivanje o
    transakcijama rukovoditelja i njihovo objavljivanje u skladu s Uredbom (EU) br. 596/2014 Europskog
    parlamenta i Vijeća, obavještava da je dana 8. ožujka 2021. godine zaprimilo obavijest gospodina Igora Bilbije
    s adresom u Zagrebu, Kolarova 13, OIB 85341849685, o prestanku zaloga na ukupno 14.454 dionice društva
    Atlantska plovidba d.d. (oznake ATPL-R-A) po ponderiranoj cijeni zbirne transakcije od 183,51 kn po dionici.
    Prestanak zaloga na 14.454 dionica (oznake ATPL-R-A), nastupio je dana 6. ožujka 2021. godine izvan
    organiziranog tržišta Zagrebačke burze d.d. Zagreb. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/36098

  • DiAbLeRo
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    432
    Postova
    118
    Member since
    February 18, 2020
    • March 8, 2021 at 9:03 AM
    • #3,283

    https://www.hanfa.hr/SRPI/HR/2021/2021_03_08-727400_pdf.pdf

    Margin se zatvara.

    Molim admina brisati post jer je kolega jasko već objavio, hvala!

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • March 8, 2021 at 9:08 AM
    • #3,284

    Ooo fino za vidjeti, znaci rjesio margin, sad mozemo na neke nove vrijednosti da upalimo motore 😎💪.

    Steta da ga je poklopilo prije ovog rasta vozarina, tko zna koje igre su u pozadini bile, ali bitno je da su nama TC i spot vozarine na zavidnim razinama u ovo doba godine 🤗

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 8, 2021 at 9:30 AM
    • #3,285

    znači rasplinuo se san o pucanju margina i kupovini po low 1xx?

    a po marfiju postoji i mogućnost da krene u dokup ili novi margin na temelju zaloga novo pripisanih dionica?

    hmmm...

    za nas koji smo ukrcani bio bi to vjetar u leđa i potvrda naših očekivanja od dry bulka i 10-15 g neviđenih vozarina.

    zanimljivo i da otp i szaif nisu toliko entuziastični na prodaju kako su krenuli?

    promjena očekivanja,strategije...?

    sve će se to rasplesti jer mora,roba je vruća,nije odgodivo osim na kratak ili vrlo kratak rok...

    živi bili.....

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • March 8, 2021 at 9:41 AM
    • #3,286
    Quote from D_artagnan

    Ooo fino za vidjeti, znaci rjesio margin, sad mozemo na neke nove vrijednosti da upalimo motore 😎💪.

    Steta da ga je poklopilo prije ovog rasta vozarina, tko zna koje igre su u pozadini bile, ali bitno je da su nama TC i spot vozarine na zavidnim razinama u ovo doba godine 🤗

    A da nije IB i stopao cijenu zadnja dva tjedna pa da ih kupi po prosjecnoj cijeni od 183 kune ;)

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • March 8, 2021 at 9:48 AM
    • #3,287

    Vrlo lako i to.

    Sve izgleda kao veliko zatišje pred još veću oluju (jako pozitivnu naravno) !

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 8, 2021 at 10:01 AM
    • #3,288
    Quote from 5. Element

    U spomenuto vrijeme, ozujak 2019, Atlantska je imala 32 mil kn na racunu, a i njeni kreditni aranzmani su inace mnogo veci od toga tako da je ta prica s 2 mil kn cista glupost.

    stvarno mi nisu mi jasne te insinuacije pojedinaca o navodnoj nelikvidnosti?

    na FIQ1 ćemo podvući crtu ;)

    Files

    image_2021-03-08_100000.png 45.24 kB – 0 Downloads image_2021-03-08_101224.png 72.93 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • March 8, 2021 at 10:10 AM
    • #3,289

    nakon nekog vremena opet sam počeo ulaziti u ovu dionicu zbog rasta vozarina, stabilizacije tržišta te blagog popuštanja covida,ali..... jer sam upravo radi netransparentnosti oko blokade računa izašao, nadam se da dovoljno poznajemo ZTD da ove optužbe ne smatramo baš tako bezazlenim, a poslovanje transparentnim, jer ako se utvrdi da postoje zapisi o izbjegavanju fakturiranja usluga , onda to ipak spada u ozbiljnije prekršaje, a vodeći ljudi u Upravi ipak ne bi to sebi smjeli dozvoliti ukoliko ne misle status gospara zamijeniti krimenom mutikaša i kokošara, nikoga ponaosob ne poznajem niti prozivam te isto tako ne podržavam, ali gospodinu koji štiti svoj interes ne mogu zamjeriti ako su mu optužbe valjane, jer i svatko od nas je upravo ovdje na forumu uvijek iskazivao nezadovoljstvo kod bilo koje dionice, ukoliko se pokazalo da većinski, što u ovome slučaju i nije nitko, obavlja određene radnje i postupke na štetu malih dioničara, nismo valjda već zaboravili Agrokor, Gazdu i Borgoperuškanje, iako osobno u tom slučaju nisam pretrpio nikakvu finacijsku štetu, malo objektivnosti nije na odmet, ovo nisu nekakva naklapanja po gruadu, nego se radi o ozbiljnim propustima i optužbama u poslovanju, što može značiti da ovi fondovi i nisu baš tek tako prodavali, a niti gospodin koji se spominje ne vjerujem da nastupa kao slobodni strijelac, izgleda je na kopnu više struja nego na moru

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • March 8, 2021 at 10:19 AM
    • #3,290

    Insinuacije? A firme blokirana u listopadu prošle godine. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…2fd1c0910da.pdf Prodaje imovinu i uzima je natrag u najam? To valjda radi njihove genijalne poduzetničke vizije ili u tome trenutku radi prijeteće insolventnosti?

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…068e85937f4.pdf

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…905935eceb5.pdf

    Atlantska u konsolidaciji ima cijeli niz društva koja mogu biti likvidna iz poslovanja, i čiji zbroj može sugerirati da novca ima, a u stvarnosti taj novac nije raspoloživi slobodan novac koji se može korostiti bez ograničenja. I ovaj tekst o Laus cc ukazuje da su išli uzimati pozajmice od ovisnih i pridruženih društava da pokriju novčane deficite i plate dospjele obveze i račune.

    Na kraju, njima je lanjska pro-forma Ebitda iznosila 74 milijuna kuna, a samo su za kamate kreditorima platili vise od 57 milijuna kuna. Je, uspjeli su djelomično smanjiti troskove financiranja u odnosu na 2019. godinu, ali su im pali i prihodi. I bas kad je budućnost nagovijestila oporavak vozarina i možda “bolje dane” oni su prodali dio brodova i uzeli ih u najam sa za sada nepoznatim učinkom na buduće poslovanje društva.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 8, 2021 at 10:30 AM
    • #3,291

    ako je bilo tako a ovo je motivirano sasvim drugim razlozima,sve je jasno. sve to je stvar prošlosti koja je dijametralno suprotna od bliske budućnosti.

    bacanje težišta na prošlost umjesto na sadašnjost i budućnost?

    neće li se to opet pokazati kao potpuni promašaj?

    hmm....

    a danas opet počinje tjedan na odličan način rast far east,futuresi.....

    vrlo uskoro neće capesize pomišljati na krađu tereta nižim klasama

    posljedice za vozarine,10-15g neviđene vozarine?

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • March 8, 2021 at 10:49 AM
    • #3,292
    Quote from Flight

    Insinuacije? A firme blokirana u listopadu prošle godine. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…2fd1c0910da.pdf Prodaje imovinu i uzima je natrag u najam? To valjda radi njihove genijalne poduzetničke vizije ili u tome trenutku radi prijeteće insolventnosti?

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…068e85937f4.pdf

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…905935eceb5.pdf

    Atlantska u konsolidaciji ima cijeli niz društva koja mogu biti likvidna iz poslovanja, i čiji zbroj može sugerirati da novca ima, a u stvarnosti taj novac nije raspoloživi slobodan novac koji se može korostiti bez ograničenja. I ovaj tekst o Laus cc ukazuje da su išli uzimati pozajmice od ovisnih i pridruženih društava da pokriju novčane deficite i plate dospjele obveze i račune.

    Na kraju, njima je lanjska pro-forma Ebitda iznosila 74 milijuna kuna, a samo su za kamate kreditorima platili vise od 57 milijuna kuna. Je, uspjeli su djelomično smanjiti troskove financiranja u odnosu na 2019. godinu, ali su im pali i prihodi. I bas kad je budućnost nagovijestila oporavak vozarina i možda “bolje dane” oni su prodali dio brodova i uzeli ih u najam sa za sada nepoznatim učinkom na buduće poslovanje društva.

    da je i bilo tako prije godinu, dvije, a vjerujem da su insinuacije.... ali ok di ima dima možda ima i vatre... U narednom razdoblju uz ovakve vozarine slijedi totalno druga priča definitivno.

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • March 8, 2021 at 10:53 AM
    • #3,293
    Quote from mitkko

    Razlog je isti kao i kod bilo kojeg drugog leasinga. Leasingom si smanjis kreditnu izlozenost, poboljsas cashflow, cesto je takav leasing povoljniji u smislu kamata koje placas u usporedbi sa klasicnim kreditom - ovo je posebno postalo naglaseno zadnjih godina u brodarstvu jer je sve manje banaka bili spremno financirati brodove i kamate su bile velike Mozes primijetiti da su oni prosle godine i kupili jedan polovni brod, mozda bas od novca koji im se oslobodio zbog SLB (Sale and Leaseback). Po meni je to bio dobar trenutak za kupnju jer je trzisna vrijednost polovnih brodova bila na dnu, a od prosle godine je pocela rasti.

    Sale and Leaseback je vec drugo prisutan u biznisu, a zadnjih godina je sve rasireniji u brodarstvu.

    Brodarstvo je vrlo kompleksno. Zanimljivo je, a to mnogi cesto zaborave, da kada vozarine rastu prihodi po brodu se naravno povecavaju dok operativni troskovi ostaju prakticno isti i onda vrlo brzo imate ekstra profirt, ali isto tako i vrijednost brodova jako raste jer su brodovi radna/prihodovna imovina, a to sve se onda multiplicira i snazno odrazava na vrijednost firme i posljedicno cijenu dionice. Zato je NAV posebno specifican i bitan pokazatelj u brodarstvu i ceste su revalorizacije imovine u knjigama.

    Evo jedan kratak clanak koji objasnjava Sale and Leaseback u brodarstvu:

    https://www.assetfinanceinbrief.com/2019/10/ship-s…k-transactions/

    Ovdje je kolega Mitkko dobro obajsnio.

    Atlantska nakon što leasing istekne je naravno vlasnik tih brodova.

    A vozorine su se oporavile i ostvaruje se extra profit na brodovima.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • March 8, 2021 at 10:58 AM
    • #3,294

    Win-win situacija, ali nekima ne odgovara, kao prodali su brodove? Pa brodovi i tako nisu tvoji dok god ne otplatiš kredit.

    Uostalom kao i kuća, stan, auto, hoteli, proizvodna oprema, strojevi ili bilo šta drugo što se uzme na kredit. Bitno je ne doći u nemogućnost otplate rade kredita ili leasinga.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • March 8, 2021 at 11:01 AM
    • #3,295
    Quote from D_artagnan

    Win-win sutuacija, ali nekima ne odgovara, kao prodali su brodove? Pa brodovi i tako nisu tvoji dok god ne otplatiš kredit.

    Uostalom kao i kuća, stan, auto, hoteli, proizvodna oprema, strojevi ili bilo šta drugo što se uzme na kredit.

    Ma daj, ako ti uzmeš kredit kod banke za stan, ne možeš ga prodati dok ga ne otplatiš? Ma otkad to? Možeš ti njega prodati, ali paralelno sa skidanjem hipoteke odnosno jamstva moraš dati drugo jamstvo (hipoteku) i/ili isplatiti taj kredit. Al to ne znači da ga najprije moraš isplatiti da b se doveo u mogućnost da prodaješ nekretninu.

    Al ako prodaš stan banci i uzmeš ga u najam, od nje e onda ga stvarno ne možeš više prodati. I sad recimo, stanarine narastu i porastu i cijene stanova, kome odlazi ta korist od rasta ako nije specifično ugovorena, tebi kao najmodavcu ili banci kao vlasniku?

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 8, 2021 at 11:07 AM
    • #3,296

    a tko "normalan" razmišlja sada o prodaji brodova?

    nakon rasta vozarina na 10-15 godina neviđene razine?

    nakon svih nebrojenih argumenata što sljedi u godinama pred nama?

    pa sada je vrijeme za razmišljanje o kupovini brodova dok još nisu cijene SH odletile u nebo?

    ako je ostalo što casha od ovih zadnjih operacija SaLB upravo to očekujem,da se nešto uzme.

    živi bili....

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • March 8, 2021 at 11:15 AM
    • #3,297

    Vidiš, mi ne znamo kako je ugovorena "stanarina" odnosno cijena najma ni kako se mijenja. Da li je cijena najma fiksirana za cijelo razdoblje rente, ili ima promjenjivi parametar ovisno o "stanarini" tj. tržišnim okolnostima ili je kombinacija fiksne i varijabilne komponente najma. I zato kada pričamo o transparentnosti pričamo upravo o faktorima koji bi trebali biti javno poznati, ili barem pojednostavljeno opisani da prosječan investitor može shvatiti utjecaj pojedinih poslovnih odluka (onih najbitnijih), a ne vezati svoju odluku isključivo za kretanje "stanarina" - vozarina koje mogu imati i imaju utjecaj, no pitanje je u kojoj mjeri i kako se to može odraziti na poslovne rezultate, a shodno tome i cijenu dionice. Kad nemaš te informacije, ne možeš ni procjenjivati utjecaj osim bazično i dosta površno.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 8, 2021 at 11:19 AM
    • #3,298

    uvijek može bolje,transparentnije,ima i napretka nije sporno,treba ubrzati...

    ALI

    to je drvo a ŠUMA je po meni:

    #3157

    Quote from migra

    kako sebe natjerati biti neoptimističan?i stati pred ogledalo jednog dana po investitorski?

    pri:

    1)preko 10 godina neviđenim vozarinama a svakim danom ide to i dalje....

    2) 20 godina neviđeno niskom orderbooku

    3)dokazani supercycle koji ispada iz paštete 10x na dnevnoj skali

    4)odrađenim refinanciranjima koji već sada isporučuju masivne uštede+najavljena su i nova

    5)rastu SH koji je dramatično snažan u zadnja 2 mjeseca,posljedično utjecat će proporcionalno na jačanje bilanci na skali u godinama

    6)najavljenim stimulusima za opravak svj ekonomije neviđenim od 2. svj. rata

    7)novim regulativama koje će ubrzati demolition,smanjiti brzine...

    8)napetostima između kine i australije koje bitno povećavaju tonmilje

    9)činjenici da kinezi znaju da moraju od amera uzimati apsolutno sve što imaju

    10)neviđenim ulaganjima u zeleno za što će trebati ogromne količine steela

    11)regulativi za smanjenje emisija čeličana koje će favorizirati brazil u odnosu na australiju za izvor iron ore

    12)činjenici da kina želi zapadnom afrikom zamijeniti australiju kao izvor za iron ore.

    13) da je svjetsko stanovništvo svakim danom brojnije,bolje platežne moći sa beskrajnim željama u prehrani,tehnici....

    sigurno ima toga još pa nadopunite niz...

    Display More

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • DiAbLeRo
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    432
    Postova
    118
    Member since
    February 18, 2020
    • March 8, 2021 at 11:30 AM
    • #3,299

    Ja očekujem prodaju i leaseback i preostala 4 broda u vlasništvu ATPL. Da se riješe starog željeza i otklone problem ugradnje ili neugradnje scrubbera što tada postaje problem budućim vlasnicima. A onda krajem ove godine i početkom slijedeće, kada se već postojeći obrisi održivog rasta vozarina pretvore u jasnu sliku stabilnog i lukrativnog narednog perioda od 5-10 godina, očekujem kupnje suvremenih brodova čime će se flota i firma transformirati.

    Ugovori s leaseback financijerima su fiksni i sklopljeni u idealno vrijeme za Atlantsku Plovidbu, prije nego što je uslijedio ovaj ludi rast vozarina u Q12021, a to je samo još jedan dokaz da su strateški vrhunski odigrali ovaj potez.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • March 8, 2021 at 11:39 AM
    • #3,300

    Jedino tko je tu vrhunski odigrao kolika ja vidim iz kretanja cijena brodova posljednja dva mjeseca su njihovi kreditori koji su preuzeli imovinu kojoj je počela rasti cijena, a njih su zavezali s rentom za koju je upitno kakve će koristi od nje imati ATPL osim što će na taj način zaposliti radnike koje bi pri direktnoj prodaji morali otpustiti i vjerojatno će se dugoročno smanjiti teret financiranja poslovanja, jer se više neće plaćati kamate na dosadašnje, relativno skuplje kredite. Al će plaćati najam za kojeg ne znamo kako će utjecati na P&L račun.

    A ovo da će oni započeti neki novi ciklus i naručivati nekakve nove brodove je trenutno ravno "znanstvenoj fantastici". Tko će im dati kapital za nove brodove. Svi su pobjegli iz tog sektora osim manjinskih koji se više-manje spekulativno klade na dugoročni oporavak vozarina. I tu opet dolazimo na osnovni problem ATPL, a to je nekompetentna i netransparentna uprava koja partikularno štiti, uglavnom vlastite interese. Što s druge strane dovodi do nepovjerenja investitora koji ne žele dati kapital za daljnji razvoj poslovanja i firme. Ili ako to žele, ne žele to s postojećom uprave. I onda se cijela ova trakavica nastavlja vrtjeti u krug. Pa to je barem jasno i usputnom promatraču.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 23, 2025 at 12:47 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. mikromakrto

      May 23, 2025 at 12:47 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:43 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. Sheki

      May 23, 2025 at 12:43 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:34 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      912k
      2.1k
    3. Takamina

      May 23, 2025 at 12:34 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 12:01 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. kukurijek

      May 23, 2025 at 12:01 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 23, 2025 at 11:53 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. bluelionZG

      May 23, 2025 at 11:53 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    mikromakrto May 23, 2025 at 12:47 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    Sheki May 23, 2025 at 12:43 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Takamina May 23, 2025 at 12:34 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    kukurijek May 23, 2025 at 12:01 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG May 23, 2025 at 11:53 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,806 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 9 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™