tako je palumbo je ostao bez znatnih kapaciteta na Malti i njemu je prije svega u interesu da se cim prije rijesi pitanje doka jer na kraju krajeva nije ni njemu interesu izgubiti novac tako da bi Lenac mogao kupiti Dok vrlo povoljno pogotovo u ovoj krizi.Nesmijete zaboraviti da Lenac sa morem ima ukupno 670 000m2 remontnog prostora a Malta samo 135 000m2 jer je pola prodano MSC grupaciji,tako da vjerujem da ce Palumbo max. koristiti Lenac jer su na drugim lokacijama podkapacitirani pogotovo kako se gospodarstva EU budu oporavljala tako ce doci do povecanja remonta brodova
VLEN (Viktor Lenac d.d.)
-
-
-
U ovom trenu lenac oma zadrzane dobiti 120 mil kuna sto se novoga doka tice mislim da ce ici na opciju nabave u 2023 godini kad Lencu isticu svi krediti tj Lenac 2023 bi trebao isplatiti sve kredit bankama bar tako pise u konsolidiranim izvjestajima a do tada imamo jos 2 godine ocekujem da ce Lenac imati sa obzirom na potrebe ugradnje BWT-s naredne 2 godine znatne prihode i dobiti od najmanje 40 mil kuna godisnje plus sto ce imati bar 10mil kuna od staroga narezanog doka 11,Lenac ima i nekretnininu u Rijeci koju cijene na nekih 4-5 mil kuna a ima i trezorskih dionica za koje mogu dobiti neku paru tako da vjerujem da se rabljeni dok moze kupiti za nekih 35mil dolara a da Lenaca ne dovede u pitanje likividnosti istoga.
Hvala snupy, glas razuma napokon!
treba gledati odvojeno, barem u ovom slučaju, zadržanu dobit od novčanog toka
jer prije svega treba to financirati (udarac na NT) a onda se to pomalo kroz amortizaciju rješava kroz godine
s druge strane ako to poveća prihvat težih brodova onda će se novim prihodima kompenzirati taj otpis
čak niti to ne mora biti neki veliki issue jer gleda se tako da se otprilike uzme financiranje na rok na koji se imovina amortizira, takvo je barem pravilo, nećeš dugoročnu imovinu financirati iz kratkoročnih izvora
uopće ne sumnjam u to da će se na ovaj ili onaj način pitanje doka riješiti jer bez toga mogu ključ u bravu staviti
čim koketiraju s idejom dopremanja rabljenog doka s Malte, mislim da su i najbliže toj opciji
IMHO
A tko to ne razlikuje?
Novčane nedostatke će morati financirati dugom, al pod uvjetom da posao neće rasti odnosno profitabilnost iz osnovnog posla nabavka novog doka i pripadajuća amortizacija utjecat će na pad profita u budućnosti. Uz troškove financiranja te nabavke. Pod pretpostavkom da je postojeći dok izamortiziran odnosno da se novi dok neće sporije amortizirati od postojećeg odnosno nižom stopom.
tako je palumbo je ostao bez znatnih kapaciteta na Malti i njemu je prije svega u interesu da se cim prije rijesi pitanje doka jer na kraju krajeva nije ni njemu interesu izgubiti novac tako da bi Lenac mogao kupiti Dok vrlo povoljno pogotovo u ovoj krizi.Nesmijete zaboraviti da Lenac sa morem ima ukupno 670 000m2 remontnog prostora a Malta samo 135 000m2 jer je pola prodano MSC grupaciji,tako da vjerujem da ce Palumbo max. koristiti Lenac jer su na drugim lokacijama podkapacitirani pogotovo kako se gospodarstva EU budu oporavljala tako ce doci do povecanja remonta brodova
Ne treba svakako smetnuti s uma da kad imaš istog vlasnika da on može sam sebi neke stvari "izbalansirati" onako kako njemu paše i pritom ne "zastupati" interes ostalih vlasnika (pogotovo ne manjinskih). Novci od prodaje će na kraju završiti kod istog vlasnika, al na tom putu ne moraju svi imati jednake koristi od tog posla. Ako me razumijete....
-
tako je ulagati u dionice je rizik samo eto ja sam procijenio da je ovde mali sa obzirom na okolnosti a to su da je dionica na P/E 2.5,trzi se na pola booka,EV/EbIDTA na 1.6,duga skoro da i nemaju
-moguci remonti LNG brodova sa obzirom da im je Omisalj pod nosem
-BWTS naredne 2 godine
-odlicna suradnje sa US Navy
-Join Veture sa MSC grupacijom pa danas imamo jedan njihov brod na opseznom remontu kako krenu krstarenja sljedecih godina mozda dojde jos koji a tu su uvijek izdasne marze
Do sada novi vlasnici su bili korektni prema Lencu tj uprava,marketing je bila dosta samostalna kod odabira poslova a vecinski i ovako imaju 87 posto Lenca tako da vjerujem da je i njima dividenda u nekom razumnom roku intersantna
-
Hvala snupy, glas razuma napokon!
treba gledati odvojeno, barem u ovom slučaju, zadržanu dobit od novčanog toka
jer prije svega treba to financirati (udarac na NT) a onda se to pomalo kroz amortizaciju rješava kroz godine
s druge strane ako to poveća prihvat težih brodova onda će se novim prihodima kompenzirati taj otpis
čak niti to ne mora biti neki veliki issue jer gleda se tako da se otprilike uzme financiranje na rok na koji se imovina amortizira, takvo je barem pravilo, nećeš dugoročnu imovinu financirati iz kratkoročnih izvora
uopće ne sumnjam u to da će se na ovaj ili onaj način pitanje doka riješiti jer bez toga mogu ključ u bravu staviti
čim koketiraju s idejom dopremanja rabljenog doka s Malte, mislim da su i najbliže toj opciji
IMHO
A tko to ne razlikuje?
Novčane nedostatke će morati financirati dugom, al pod uvjetom da posao neće rasti odnosno profitabilnost iz osnovnog posla nabavka novog doka i pripadajuća amortizacija utjecat će na pad profita u budućnosti. Uz troškove financiranja te nabavke. Pod pretpostavkom da je postojeći dok izamortiziran odnosno da se novi dok neće sporije amortizirati od postojećeg odnosno nižom stopom.
tako je palumbo je ostao bez znatnih kapaciteta na Malti i njemu je prije svega u interesu da se cim prije rijesi pitanje doka jer na kraju krajeva nije ni njemu interesu izgubiti novac tako da bi Lenac mogao kupiti Dok vrlo povoljno pogotovo u ovoj krizi.Nesmijete zaboraviti da Lenac sa morem ima ukupno 670 000m2 remontnog prostora a Malta samo 135 000m2 jer je pola prodano MSC grupaciji,tako da vjerujem da ce Palumbo max. koristiti Lenac jer su na drugim lokacijama podkapacitirani pogotovo kako se gospodarstva EU budu oporavljala tako ce doci do povecanja remonta brodova
Ne treba svakako smetnuti s uma da kad imaš istog vlasnika da on može sam sebi neke stvari "izbalansirati" onako kako njemu paše i pritom ne "zastupati" interes ostalih vlasnika (pogotovo ne manjinskih). Novci od prodaje će na kraju završiti kod istog vlasnika, al na tom putu ne moraju svi imati jednake koristi od tog posla. Ako me razumijete....
Da, o tome sam i ja razmišljao. Netko je spomenuo da će vjerojatno rabljeni dok doći s popustom, ja bih prije rekao da će gazda štimati što veću cijenu s obzirom da nije jedini vlasnik u Lencu. Slažem se kolegom Snupyem da fundamenti izgledaju nestvarno, ali ja se ipak ne usuđujem ući s velikim postotkom portfelja ovdje. Vjerojatno griješim.
tako je ulagati u dionice je rizik samo eto ja sam procijenio da je ovde mali sa obzirom na okolnosti a to su da je dionica na P/E 2.5,trzi se na pola booka,EV/EbIDTA na 1.6,duga skoro da i nemaju
-moguci remonti LNG brodova sa obzirom da im je Omisalj pod nosem
-BWTS naredne 2 godine
-odlicna suradnje sa US Navy
-Join Veture sa MSC grupacijom pa danas imamo jedan njihov brod na opseznom remontu kako krenu krstarenja sljedecih godina mozda dojde jos koji a tu su uvijek izdasne marze
Do sada novi vlasnici su bili korektni prema Lencu tj uprava,marketing je bila dosta samostalna kod odabira poslova a vecinski i ovako imaju 87 posto Lenca tako da vjerujem da je i njima dividenda u nekom razumnom roku intersantna
tako je ulagati u dionice je rizik samo eto ja sam procijenio da je ovde mali sa obzirom na okolnosti a to su da je dionica na P/E 2.5,trzi se na pola booka,EV/EbIDTA na 1.6,duga skoro da i nemaju
-moguci remonti LNG brodova sa obzirom da im je Omisalj pod nosem
-BWTS naredne 2 godine
-odlicna suradnje sa US Navy
-Join Veture sa MSC grupacijom pa danas imamo jedan njihov brod na opseznom remontu kako krenu krstarenja sljedecih godina mozda dojde jos koji a tu su uvijek izdasne marze
Do sada novi vlasnici su bili korektni prema Lencu tj uprava,marketing je bila dosta samostalna kod odabira poslova a vecinski i ovako imaju 87 posto Lenca tako da vjerujem da je i njima dividenda u nekom razumnom roku intersantna
Možda sam ja nešto krivo informiran, podaci s MD govore o ispod 50% vlasništva Palumba, a ne 87%.
-
Interkapital su njihove dionice a kad iskljucis trezor dojdes do 86.13 posto s time da su im Interkapitalove pod zalogom
-
apsolutno se slazem, kakva dividenda, kakve gluposti. A prica se o nabavci doka od 40 m dolara, kao da je to za Lenac peace of cake. Malo ozbiljnosti ljudi....
Stede i skupljaju pare, neka.
-
stize lova ima posla
-
http://prntscr.com/wdqtsx Lijepa gesta i puno lijepih poslovnih uspjeha u 2021 godini
-
Probijena psihološka granica od 10 kuna
-
obećajem kad pojedemo ovo strašilo na 10,00 kn dati nov izvještaj (procjenu) vrijednosti Lenca
možda već bude izvješće za Q3/20 objavljeno, a možda se proboj desi i prije, tko zna?
potsjetite me slobodno ako zaboravim...
Nisam zaboravio...brojke na sunce kolega😀😀😀😀
-
-
da da, netko je pokupio sve do 10.30. Fino bome!!
-
Hajde... bilo je i vrijeme da preskočimo i tu desetku.
-
U stara dobra vremena, rekli bismo otključavanje vrijednosti...😉
-
e sad samo triba saznati kupca....
-
Gledano financijske pokazatelje i multiple ovo je zaista povoljna dionica, samo nije bas likvidna i to joj je najveća mana. Kada bi imala veći FF bila bi vjerojatno “perfect stock” za lokalnu burzu.
-
A evo i novac .
U Lencu mora da su našli naftu u dvorištu, ili će im uploviti.. .protrgovano je 73 tisuće komada.
Bravo Vlen !
Čestitke strpljivima.
-
A evo i novac .
U Lencu mora da su našli naftu u dvorištu, ili će im uploviti.. .protrgovano je 73 tisuće komada.
Bravo Vlen !
Čestitke strpljivima.
Momentum. “Netko je bacio prvi kamen” i sad će nastati stampedo.... ili neće. Al prva brokva u gradnju skakaonice je zabijena.
-
Napokon 🤗 , koliko dugo se mrcvarila 5-7
-
Napokon 🤗 , koliko dugo se mrcvarila 5-7
Ovo je isto nista s obzirom na buducnost. Netko je ocito domacu zadacu odradio i analizicu napravio.
-
koelga, obećanje je obećanje... ali sad, kao što većina zna, imam drugu igračku 'preko bare' pa je interes za domaću burzu spao totalno
eto, nisam do danas ni vidio da je izvršen desant i probijena 'kota 10'
jednostavno, bio sam siguran (a i sada sam) da je ovo perfektna dionica za strpljive, a turnaround je bio vidljiv iz aviona tako da sam samo ostavio ovo ulaganje na ZSE da stoji i da se jel'te otključa
sad je kasno davati izvješće za Q3/20 jer je gotova i godina, mogu jedino dati osvrt na cjelogodišnje rezultate kad budu objavljeni (ne sumnjam uopće da će biti dobri a to je očito i tržište prepoznalo), ostaje jedino briga oko nabavke novog doka i to je, po meni, jedina prepreka tome da cijena već prije objave izvješća ne prijeđe 20 kn
pitam se što bi tek bilo da nije ovakve krnje, boležljive i trusne 2020. godine, gdje bi bio VLEN?
uživajte i čitamo se uskoro!
vaš
a.
-
-