https://ploce.com.hr/luka-ploce/ula…-za-luku-ploce/
Nabavili 6 Man - kipera...
https://ploce.com.hr/luka-ploce/ula…-za-luku-ploce/
Nabavili 6 Man - kipera...
Koliko me sjećanje služi, do sada nije bilo cape-ova u luci, evo prvoga - Orient Cavalier ugljen 105.000 t.
Komarna | Christos XI | Petramarina | Sidro | 10.01. u 04,10 h | SIDRO | | ||
ATT | Valcadore | Gorivo - 20 000 t | Capris Lukašped | Vez | 10.01. u 16,45 h | VEZ | | |
NTF | Sti Comandante | Gorivo - 18 000 t | Capris Jadroagent | Eta | 11.01. | U DOLASKU | | |
15 | Hudsongracht | Oprema/radež - 791 t | Jadroagent Petramarina | Eta | 12.01. | U DOLASKU | | |
15 | Contship Eco | Kontejneri | Trnsagent | Eta | 13.01. | U DOLASKU | | |
16 | Captain J.Neofotistos | Ugljen - 77 213 t | Jadroagent Lukašped | Eta | 13.01. | U DOLASKU | | |
11 | Hudsongracht | Imo teret - 4/20’ctn | Jadroagent | Eta | 13./14.01. | U DOLASKU | | |
2 | NS Thor | Staro željezo - 3 000 t | Petramarina | Eta | 14./16.01. | U DOLASKU | | |
15 | Michigan | Kontejneri | MSC | Eta | 17.01. | U DOLASKU | | |
16 | Seastar Victory | Ugljen - 32 700 t | Ag.Lukašped Lukašped | Eta | 24.01. | U DOLASKU | | |
16 | Orient Cavalier | Ugljen - 105 000 t | Jadroagent Trast | Eta | 19.02. | U DOLASKU | | |
Dosta se ovdje stvari dogadja ali nisu u fokusu. Pogon za biomasu u realizaciji, dosta brodova je pocelo dolaziti, ponovno pokretanje Al Mostar a o novcu na racunu da ne spominjem. Kad to sve zakuha moglo bi nesto i bit od rasta dobiti...
Signalna raketa stoji u pripravi na LKPC. Neki dan prebacena osjetna kolicina sa Agrama. Ima li tu jos koga od nas ili smo svi zakljucili da je ovo Enin pjescanik?
LKPC mi se čini jako dobra prilika.
Neki dan sam razmišljao kako popriličnu poziciju na RIVP prebaciti u LKPC a nisam iz čiste inercije. Držim taj RIVP skoro desetljeće pa nije lako.
Sada RIVP pala , LKPC poletjela pa sam definitivno odustao mada nisam siguran da je to dobra odluka.
Cijena je upravo tamo po koliko nudi vodeci dionicar. Tesko ce netko gurati preko toga znacajno. Jer nema interesa za to. K tome i ex dionicar iz top10, NLK trgovina i distribucija d.o.o. prema podacima sa mojedionice prodaje i imaju jos cca 1500 kom za prodati. Dapace mislim da je dionicu pametno kupovati po 340-350 i prodavati po 410-420 kn koliko nudi Energia Naturalis.
Evo i jedno dobro izvjesce... dolaze bolji dani sa bananama...
Evo i jedno dobro izvjesce... dolaze bolji dani sa bananama...
kokain podigao bilancu i dobit
Zbunjen sam sad jako, @Neo mi napisao da prodam sve banane na 410kn a preduzece cvjeta. Sto da sad radim, pomozite mi..
P.S. Tajna poruka za Montoyu - pricekaj malo, ne salji odmah sljedecu.
Sto da sad radim, pomozite mi..
po(d)vuci crtu
Po ovome izvještaju, ako bi godišnje pretovarili oko 3 mil t. robe,, zaradili bi oko 16 mil.kn.?
Svijetla buducnost je pred lukom... u svim segmentima osim onih jedrilica sta su uzeli to ne razumijem, ali aj dobro luka plovidba cccc srca ti... nek im bude ako ce nastavit radit posteno. Mozda vide da nema po 400 kako su zamislili jer radnici ce radije da propadne nego dati po sto su kupili... da vrate cijenu na normalu mogli bi preuzeti vecinski paket. Ppd je pun ko sipak pa neznam sta mu to znaci vjerovatno ceka povoljan trenutak.
Zanimljivo je kako se tendeciozno uprava opravdavala padom vecim od 50% zbog aluminija mostar. Par clanaka su pisali o tome kako ce se to drasticno odrazit na dobit. Cijenu zakucali ispod 500 kn. Sad aluminij opet radi izraelci i kinezi ponovno narucuju materijal u luku. Nema pustih clanaka evo krenilo nas. Mozete provjerit u dolascima brodova sirovinu koju narucuju. Luka krenila dobit prikazivat i malo bolje poslovat. Mislili su preuzet po jeftino pa nije uspjelo. A sto ces probali probali. Nije proslo...
Nakon izvještaja je trebala odradit do 6xx..., sve će se to odraditi, ne može vječno stati ovako i trveljat, moraju stvari doći na svoje mjesto
Jesam li trebao potkrijepiti podacima: 268% veći prihodi u odnosu na godinu prije, dobit 4,4m kuna u I-om kvartalu, povećanje fizičkog prometa u luci 42% itd...
Da ne spominjem ponovno pokrenut Aluminij Mostar, daljnja ulaganja u jačanje kapaciteta luke itd..
Zbog svega navedenog ,a kada uđe u fokus investitora, mišljenja sam da i cijena dionice treba odraditi svoj rast...
Analiziram stanje i ne nagovaram nikoga na kupnju ili prodaju navedenih
Imaju program otkupa vlastitih dionica ali ga nisu objavili...
Inače, u 2020 g. nisu imali program otkupa vlastitih dionica.
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…rebackoj-obali/
ENNA širi poslovanje na sjeverni Jadran..., svaka čast
Hint: Banane :))
Buduci da u luku Ploce godisnje dodje oko 1.200 kontejnera banana, fizicki je bilo nemoguce prekontrolirati svaki kontejner pa u Carinarnicu u Plocama stize mobilni rendgenski uredjaj u vrijednosti 2 mil $ koji ce skenirati svaki kontejner. Nema vise; sto se smrkalo, smrkalo se. :))
----------------------------------
Luka Ploce registrirana je kao dionicko drustvo za usluge u pomorskom prometu, lucke usluge, skladistenje roba i spediciju. Terminali Luke Ploce omogucavaju prekrcaj gotovo svih vrsta tereta koji se pojavljuju u medjunarodnom pomorskom prometu. Luka posluje vise od 70 godina.
PRO:
--> U 1q/2021 ukupni prihodi su iznosili 70,3 mil kn te su se gotovo utrostrucili u odnosu na isto razdoblje prethodne godine (iznosili 26,2 mil kn).
--> Iskazana dobit u iznosu 4,5 mil kn (u istom razdoblju prethodne godine iskazani gubitak iznosio 3,9 mil kn).
--> Konstantno smanjuju broj radnika. Proces zbrinjavanja radnika, koji je zapoceo u cetvrtom kvartalu 2020, bit ce okoncan tijekom drugog kvartala 2021. godine. Broj zaposlenih na dan 31.3.2021. je bio 497, a predvidjeni broj zaposlenih na dan 31.5.2021. je 453 (na kraju 2019 je bilo 556 radnika).
--> Novac na racunu 116 mil kn (na kraju 2020. iznos je bio 81 mil kn).
--> Izgradjen novi terminal za rasute terete 240.000 m²; samo u prekrcajnu opremu ulozeno je 40 mil €. Nakon zadovoljenih svih tehnoloskih i ekoloskih uvjeta novoizgradjeni terminal za rasute terete dobio je uporabnu dozvolu. Novi terminal otvoren je u 02/2021. dolaskom najveceg broda u povijesti Luke, Orient Cavalier cija je nosivost 110.813 tona, duzine je 255 m te sirine 43 m, spada pod brodove ”baby capesize velicine” za rasute terete.
--> Prema vrsti tereta koja stize u Luku Ploce vidljivo je i da je Alumnij Mostar (izraelski MT Abraham Group) poceo s radom, a pitanje je sto ce biti i s rudnicima u BiH jer je njihova drzava do sada za sanaciju vec utrosila 1,5 mlrd KM pa se mozda uvoz ugljena i dodatno poveca.
https://www.luka-ploce.hr/terminali-i-us…spored-brodova/
CON:
--> Obveze prema dobavljacima znacajno porasle te iznose 44 mil kn (na kraju 2020. godine iznosile 4 mil kn).
--> Broj radnika se konstantno smanjuje u proteklom razdoblju, ali to nije vidljivo na stavci troskovi osoblja. Mozda kada se isplate i posljednje otpremnine to postane vidljivo te se troskovi smanje.
--> U svom izvjestaju navode da jos uvjek postoji utjecaj Covida na poslovanje te da se bolji rezultati tek ocekuju.
Dodatna zanimljivost:
Luka Ploce ima koncesiju i na Luku Metkovic do 13.08.2037. godine.
Dio je Luka Ploce dala u podkoncesiju tvrtki Meet the Sea d.o.o koja namjerava ulagati u terminal za cement, silose i pripadajuca skladista. Osnivac tvrtke je Ante Grubisic koji je ujedno i suvlasnik vukovarske tvrtke Olimp engineering d.o.o., zajedno s Pavom Vujnovcem i Damirom Kurtovicem.
Cini se da ce se i cement pojacano uvoziti. Radovi na Koridoru 5C kroz FBiH su u tijeku, a zatvorena je i financijska konstrukcija za dionicu Ovcari – Mostar sjever, kojoj pripada tunel Prenj (600 mil eur koje osiguravaju EBRD i EIB).
https://www.poslovni.hr/regija/zatvore…iji-bih-4284219
Vlasnistvo:
Energia naturalis konstantno u vecim paketima povecava svoj udio pa je od 01/2020 svoj udio povecala za 2,12 pp (trenutno je na 38,27%). Zanimljiva je posljednja transakcija u 03/2021 koja je isla od Agram Investa preko NLK Trgovina i distribucija d.o.o. do Energie Naturalis (0,64 pp).
Jos cetvoro iz top10 je mijenjalo vlasnicki udio i to na nacin da su smanjivali, ali se sastav top10 niti njihov poredak nije mijenjao.
Kretanje cijene dionice:
Cijena dionice prilicno fluktuira, nema velikih prometa, a niti likvidnost nije na visokoj razini. Od 01.03.2021 do 14.05.2021 trgovalo se 31 dan od mogucih 53 (58% trgovinskih dana).
Zakljucak:
Stabilna bilanca (udio vlastitog kapitala 66%); posla je sve vise i ocekuje se dodatno povecanje; modernizirala se oprema i povecali kapaciteti; restrukturiranje se vrsi kroz smanjenje broja zaposlenih. S obzirom da se radi i na prihodovnoj i rashodovnoj strani, rezultat bi trebao biti sve bolji.
Novaca na racunu ima. Mozda se za nadati i nekoj dividendi, ako se poslovanje u ovoj godini nastavi kao u 1q.
Odlicna analiza sve u biti sistematizirano na jednom mjestu. Enna je sad na 2.mjestu u ovom fondu slavonskom
Kakve su tu namjere i utjecaji na lkpc bumo videli...
Poveznica Luke Rijeka i Luke Ploce je PPD, odnosno tvrtke grupacije na nacin da u Luci Rijeka ostvaruju koncesiju na Zapadnu obalu, a u Luci Ploce preko suvlasnickog udjela.
Koncesija na 50 godina za Zagrebacku obalu u Luci Rijeka pripala je konzorciju nizozemskog APM Terminals i Enna Logic (dio PPD-a).
Koliko se moze iscitati iz objavljenog sadrzaja, fokus je na kontejnerskom prometu, odnosno izgradnji 280 m nove obale kontejnerskog terminala i njeno opremanje. Cilj je dostici veci kontejnerski promet od luke Kopar, a da bi to postigli morali bi uzeti dio prometa toj luci.
https://www.vecernji.hr/vijesti/konces…-godina-1491722
S obzirom da su u Luci Ploce (podsjecam da Energia Naturalis (dio PPD-a) ima 38,27% udjela) napravljeni svi preduvjeti za povecanje prometa rasutog tereta, odnosno da je izgradjen novi terminal za rasute terete, mogli bi pretpostaviti da ce dio prometa rasutih tereta iz Luke Rijeka biti preusmjeren u Luku Ploce.
Godisnji kapacitet prekrcaja ovog terminala je 4.600.000 t (mogucnost povecanja do 6.200.000 t). U 2019. godini izvrsen je prekrcaj 2.297.480 t rasutog tereta pa ne vidim razlog izgradnje novog terminala, s gotovo 3x vecim kapacitetom, ukoliko nije postojao plan povecanja prometa rasutih tereta.
https://www.luka-ploce.hr/o-luci/razvoj-…-terete-razvoj/
--> Izgradjen novi terminal za rasute terete 240.000 m²; samo u prekrcajnu opremu ulozeno je 40 mil €. Nakon zadovoljenih svih tehnoloskih i ekoloskih uvjeta novoizgradjeni terminal za rasute terete dobio je uporabnu dozvolu. Novi terminal otvoren je u 02/2021. dolaskom najveceg broda u povijesti Luke, Orient Cavalier cija je nosivost 110.813 tona, duzine je 255 m te sirine 43 m, spada pod brodove ”baby capesize velicine” za rasute terete.
--> Prema vrsti tereta koja stize u Luku Ploce vidljivo je i da je Alumnij Mostar (izraelski MT Abraham Group) poceo s radom, a pitanje je sto ce biti i s rudnicima u BiH jer je njihova drzava do sada za sanaciju vec utrosila 1,5 mlrd KM pa se mozda uvoz ugljena i dodatno poveca.
Zanimljivi su ovoliki dolasci brodova od pocetka godine, upadaju u oci i kolicine ugljena te velicine brodova koji su od nedavno poceli uplovljavati. Jako zanimljiva godina.
https://www.luka-ploce.hr/terminali-i-us…spored-brodova/
Staro zeljezo koje cini ogroman udio u prometu luke... inace za proizvodnju celika. Nista bez celika u postkriznom razdoblju izgleda...