stigli kontejneri i do sjevera, ajmo vidjeti jel ima i za nas koja banana
LKRI (Luka Rijeka d.d.)
-
-
-
ovim tempom još malo
LKRI OT LOGISTICS SPOLKA AKCYJNA -1,500 -0.01% 1,319,835 -
stvarno nisu normalni, imaju dišpeta ti poljaci
-
Ajmo malo u nazad...
Nakon što su naši smjenili onog Poljaka sa mjesta predsjenika uprave i proglasili ih napokon nepoželjnima za LKRI, pitalo ih se imaju li najmjeru prodati svoj udio, a oni mrtvo hladno odgovaraju kao ne žele vani već je njima dobro u LKRI i žele ustati u vlasništu nakon svega što su radili onih cca godinu dana.
Kad sve pogledaš, kao što je kolega već davno napisao da to nema veze sa Poljacima već je to bio trojanski konj, a jedino logično što se nameće da su Slovenci preko tih Poljaka ušli i naravno sa namjerom da što duže uštopaju LKRI, jer je opće poznato da znaju kada se nešto imalo razumno krene dešavati da će ozbiljno ugroziti LKPG, da ne govorim da je još i tada LKPG imala neto dobit preko 30mil eur, znači nima je to ulaženje sve da izgube sve bila mala mrvica u kalkulaciji koliko mogu izgubiti na duži rok, ako LKRI krene žešće...
Međutim sada ta priča polako blijedi i imamo situaciju da kreće novi kont. terminal, koji nije u sastavu LKRI d.d., a i općenito toliko je osjetan rast potražnje za robama i teretima da im ova priča postaje nezanimljiva i onda još sad ovako po malo trolaju bez glave i repa, ali je hvala bogu priča pod povećalom većeg broja zainteresiranih, koji bi ulazili i u LKRI d.d. tako da nas u svakom slučaju čeka interesantan rasplet. :))
-
-
osnovni i glavni problem je tu hr država. posla ima za sve luke na jadranu jer je to bogom dana pozicija koja se naslanja na pruge koje je marija terezija napravila i tad je vrijeme stalo.
-
evo ih opet
LKRI OT LOGISTICS SPOLKA AKCYJNA -2,000 -0.01% 1,317,835 -
evo ih opet
LKRI OT LOGISTICS SPOLKA AKCYJNA -2,000 -0.01% 1,317,835 Tim tempom ce izaći za 2 godine.Nešto mi govori da se to neće tako odvijat.Tu se nešto mora ubrzo dogoditi.
-
koliko nisko su spremni ići to ćemo vidjeti
-
Ovo mi je vrlo zanimljiva dionica za dugooročno ulaganje, gotovo bez rizika. Zanimljivo mi je pratiti ove Poljake kako zastrašuju i ruše cijenu, nekako si mislim čekati do 25 kn pa potrošiti još i ovo malo keša što mi je ostalo. S obzirom na enormna država ulaganja u željezničku infrastrukturu, te država ulaganja u infrastrukturu na području riječkog bazena, ova dionica je jednostavno preodređena za veliki rast tokom ovog desetljeća.
-
-
Ovo mi je vrlo zanimljiva dionica za dugooročno ulaganje, gotovo bez rizika. Zanimljivo mi je pratiti ove Poljake kako zastrašuju i ruše cijenu, nekako si mislim čekati do 25 kn pa potrošiti još i ovo malo keša što mi je ostalo. S obzirom na enormna država ulaganja u željezničku infrastrukturu, te država ulaganja u infrastrukturu na području riječkog bazena, ova dionica je jednostavno preodređena za veliki rast tokom ovog desetljeća.
Na temelju čega si to točno zaključio da je predodređena za dulji i značajniji rast cijene? Ne bi možda bilo zgorega navesti neke (dodatne) argumente.
-
Pa naveo sam vam...
https://www.hzinfra.hr/naslovna/odrza…ja/eu-projekti/
Pa onda imamo i ove projekte:
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…a-rijecku-luku/
Znam da se svi projekti u drugom linku ne odnose na Luku Rijeka d.d.,ali gro jest.
Uostalom sama činjenica da država ulaže desetke miljardi kuna u željeznički pravac rijeka-zagreb-mađ. granica, gdje se do kraja desetljeće planira kompletirat ta trasa i to sa dvotračnom, elektrificiranom prugom sa dozvoljenim brzinama od 140-160 km/h. Pola toga koridora je već sada u raznim fazama izgradnje uz osigurana sredstva.
-
Ovo mi je vrlo zanimljiva dionica za dugooročno ulaganje, gotovo bez rizika. Zanimljivo mi je pratiti ove Poljake kako zastrašuju i ruše cijenu, nekako si mislim čekati do 25 kn pa potrošiti još i ovo malo keša što mi je ostalo. S obzirom na enormna država ulaganja u željezničku infrastrukturu, te država ulaganja u infrastrukturu na području riječkog bazena, ova dionica je jednostavno preodređena za veliki rast tokom ovog desetljeća.
I ja slično razmišljam bez obzira na Poljake (čitaj Slovence). Ova dionica je za strpljive. Strpljenje će se sigurno nagraditi po meni unutar 24mj.
-
Pa naveo sam vam...
https://www.hzinfra.hr/naslovna/odrza…ja/eu-projekti/
Pa onda imamo i ove projekte:
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…a-rijecku-luku/
Znam da se svi projekti u drugom linku ne odnose na Luku Rijeka d.d.,ali gro jest.
Al većina tih projekata odnosi se na prostor lučke uprave Rijeka, a to nije Luka Rijeka dd. Luka Rijeka je samo jedan od koncesionara na prostoru Lučke uprave, a još veći novi koncesionari tek dolaze... https://www.vecernji.hr/vijesti/konces…-godina-1491722
Postojeći koncesionari: https://www.portauthority.hr/koncesionari/
-
Pa naveo sam vam...
https://www.hzinfra.hr/naslovna/odrza…ja/eu-projekti/
Pa onda imamo i ove projekte:
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…a-rijecku-luku/
Znam da se svi projekti u drugom linku ne odnose na Luku Rijeka d.d.,ali gro jest.
Al većina tih projekata odnosi se na prostor lučke uprave Rijeka, a to nije Luka Rijeka dd. Luka Rijeka je samo jedan od koncesionara na prostoru Lučke uprave, a još veći navodni koncesionari tek dolaze... https://www.vecernji.hr/vijesti/konces…-godina-1491722
Bar pročitajte što ste kvotali, jer sam to i naveo...
-
Al većina tih projekata odnosi se na prostor lučke uprave Rijeka, a to nije Luka Rijeka dd. Luka Rijeka je samo jedan od koncesionara na prostoru Lučke uprave, a još veći navodni koncesionari tek dolaze... https://www.vecernji.hr/vijesti/konces…-godina-1491722
Bar pročitajte što ste kvotali, jer sam to i naveo...
Al njihovi kapaciteti su znatno manji od ovih koje planira Maesrk sa PPD i još k tome tu su i Filipinci koji već šišaju LKRI.... dok se domaći mirovinci i vlast natežu sa bankrotiranim Poljacima. Poanta je da cijeli ovaj angažman Poljaka i upravljanje Lukom ne idu u dobrom smjeru i bojim se da bi koristi za LKRI ako se tako nastavi mogle biti marginalne.
Naravno, nezahvalno je dugoročno procjenjivati u ovoj vremenskoj točki, no dosta toga sa Poljacima i LKRI jednostavno ne funkcionira dobro. Moguće da će se to i promijeniti, no konkurencija neće biti zanemariva i k tome i dalje je glavno pitanje kada će se većina planiranih investicija u željezničku i prilazno cestovnu infrastrukturu i konačno realizirati.
-
Bar pročitajte što ste kvotali, jer sam to i naveo...
Al njihovi kapaciteti su znatno manji od ovih koje planira Maesrk sa PPD i još k tome tu su i Filipinci koji već šišaju LKRI.... dok se domaći mirovinci i vlast natežu sa bankrotiranim Poljacima. Poanta je da cijeli ovaj angažman Poljaka i upravljanje Lukom ne idu u dobrom smjeru i bojim se da će koristi za LKRI ako se tako nastavi biti marginalne.
Što je sa ovim novim Poljacima Rubicon Partners?!
-
Odakle da ja to znam?
Jeli to samo smokvin list ili iza toga stoji nešto konkretno. Ne znam, zaista.
-
evo ih opet
. LKRI-R-A 4. 4. OT LOGISTICS SPOLKA AKCYJNA -550 0,00% -0,02M 1.317.285 -
ponosni Riječanin https://www.novilist.hr/rijeka-regija/…-ja-i-lurssena/
ima indirektne veze s LKRI
-
-