Radoslav Pavlović kontinuirano izlazi, a neki se guraju kupiti skuplje, samo za info ima još preko 3000 kom.
Tko vam garantira da će prodati sve??? Da to misli, onda ne bi to radio na ovaj način...bar ja to tako vidim...
Radoslav Pavlović kontinuirano izlazi, a neki se guraju kupiti skuplje, samo za info ima još preko 3000 kom.
Tko vam garantira da će prodati sve??? Da to misli, onda ne bi to radio na ovaj način...bar ja to tako vidim...
Radoslav Pavlović kontinuirano izlazi, a neki se guraju kupiti skuplje, samo za info ima još preko 3000 kom.
Tko vam garantira da će prodati sve??? Da to misli, onda ne bi to radio na ovaj način...bar ja to tako vidim...
Ne mislim da ce prodati sve, ali hoce jos poprilicno
Tko vam garantira da će prodati sve??? Da to misli, onda ne bi to radio na ovaj način...bar ja to tako vidim...
Ne mislim da ce prodati sve, ali hoce jos poprilicno
njega bome nije sram, koliko ima
ili on tlači u nečije ime ili njega netko tlači, pa mora prodavati
Uz zaključenu 1.454.439 policu osiguranja te ostvarenu zaračunatu bruto premije od 1.371 mil. kuna,
što predstavlja rast od 12,08% tijekom 2022. godine Adriatic osiguranje ostvarilo je najbolji poslovni
rezultat u svojoj povijesti.
Ovaj rezultat potvrda je pozitivnih trendova gdje se premija udvostručila u samo četiri godine
Uz zaključenu 1.454.439 policu osiguranja te ostvarenu zaračunatu bruto premije od 1.371 mil. kuna,
što predstavlja rast od 12,08% tijekom 2022. godine Adriatic osiguranje ostvarilo je najbolji poslovni
rezultat u svojoj povijesti.
Ovaj rezultat potvrda je pozitivnih trendova gdje se premija udvostručila u samo četiri godine
Hajdemo sada nastaviti, da pokažemo i drugu stranu izvješća koja je jako loša. Dobit se naime, prepolovila s 86,7 milijuna kuna bruto na samo 41,6 milijuna kuna bruto, i ovo ja najmanja dobit unazad zadnjih 10-tak godina. Zato vjerojatno i Pavlović prodaje, a i dividenda će biti sitna. Sve u svemu nezadovoljan sam, rast prihoda bez dobiti mnogo ne znači. U odnosu na CROS, jako su neučinkoviti, neto profitna marža je ovdje značajno manja.
QuoteUkupni prihodi Grupe su u 2022. godini iznosili 1.424 mil. kuna (2021: 1.206), dok je ostvarena bruto dobit iznosila 41,6 mil. kuna (2021: 86,7).
Do smanjenja dobiti dolazi uslijed povećanja troškova, (porast troška šteta za 127,6 mil. kn, poslovni rashodi za obavljanje djelatnosti 45,7 mil. kn), ulaganja u djelatnike (porast troška plaća za 9,3 mil. kn), te konzervativnog pristupa talijanskom tržištu (ukupno povećanje bruto pričuva šteta u odnosu na prethodnu godinu za 52,7 mil kn od čega se na Italiju odnosi 41,6 mil. kuna).
Rezultati su neugodno iznenadjenje, četvrti kvartal u debelom minusu, preko 20 milijuna kuna.
Imamo rast prihoda u HR u skladu sa porastom trzista, značajniji prihod dolazi primarno od talijanskog dijela.
No talijanski dio se uopce ne vidi u dobiti od početka ulaska na tržiste od prije par godina.
A ove godine pad dobiti od 50 %, sa razina koje su već nekoliko godina uspješno održavane. Čini mi se neki priličan zaje... u poslovanju.
Sada su jasnije nagle odluke o odlasku polovice uprave tijekom lanjske godine.
A jasnija je i odluka Pavlovića da skrati poziciju.
Iako se činilo da prodaje na sniženju, čovjek izlazi po izvrsnoj cijeni, na trenutno P/E 14!!
A CROS je na P/E 7.7
Upravo to što ste rekli, ima 4-5 godina da su ušli na talijansko tržište, a to se po pitanju dobiti čini samo kao uteg. Što više prihoda u Italiji, to sve manja i manja dobit. Nastavi li se ovako još će u minus.
I odličan zaključak da tek sada vidimo zašto su se dogodile one smjene u upravi i zašto Pavlović prodaje. Činilo mi se jeftino, ali uopće nije, čak bih rekao da je i skupo u ovom trenutku.
CROS - neto profitna marža oko 11%
JDOS - neto profitna marža oko 3-4%
Jednostavno su previše neučinkoviti u odnosu na prihode.
Trebamo tek vidjeti zadnji kvartal cros-a. Na brzinu sam škicnuo izvještaj, vidim ogromno povećanje izdataka za štete. To bi trebalo biti povezano s porastom cijena popravaka vozila, ne vjerujem da su se odjednom počeli više razbijat auti, možda nešto malo jer nije više lockdown koji je pozitivno djelovao na dobit. Osiguravatelji su već najavili povećanje premija, očito je da ove cijene nisu dovoljne. Ja ne prodajem, situcija bi se trebala srednjoročno stabilizirati.
Rasli su po svim parametrima, a podbacili na neto dobiti sto je u ovom slucaju zaista marginalno. JDOS je dominantno auto osiguravatelj. On se ne uglavnom ne bavi osiguranjima imovine i ostalim vrstama osiguranja (životna i sl.). I u tom kontekstu ima rastući i rel. visok i stabilan tržišni udjel i tu je vrijednost. Dobit je naravno bitna al ona je posljedica mnoštva faktora koje osiguravatelj ne može u svakoj situaciji prevaliti na potrošače.
Citiram: "Do smanjenja dobiti dolazi uslijed povećanja troškova, (porast troška šteta za 127,6 mil. kn, poslovni rashodi za obavljanje djelatnosti 45,7 mil. kn), ulaganja u djelatnike (porast troška plaća za 9,3 mil. kn), te konzervativnog pristupa talijanskom tržištu (ukupno povećanje bruto pričuva šteta u odnosu na prethodnu godinu za 52,7 mil kn od čega se na Italiju odnosi 41,6 mil. kuna)"
Može netko ovo pojasniti???
Ne pratim adriatic osiguranje… zasto ima kraticu JDOS? Koja je poveznica sa imenim.. OS-iguranje je logicno, ali sta im znaci JD?
Ne pratim adriatic osiguranje… zasto ima kraticu JDOS? Koja je poveznica sa imenim.. OS-iguranje je logicno, ali sta im znaci JD?
Prije su se zvali Jadransko, pa su promjenili u Adriatic. Ticker je ostao.
Adriatic = jadransko.
Rasli su po svim parametrima, a podbacili na neto dobiti sto je u ovom slucaju zaista marginalno. JDOS je dominantno auto osiguravatelj. On se ne uglavnom ne bavi osiguranjima imovine i ostalim vrstama osiguranja (životna i sl.). I u tom kontekstu ima rastući i rel. visok i stabilan tržišni udjel i tu je vrijednost. Dobit je naravno bitna al ona je posljedica mnoštva faktora koje osiguravatelj ne može u svakoj situaciji prevaliti na potrošače.
Nije marginalna činjenica da pada dobit, to je najvažnije u poslovanju. Neto dobit je prepolovljena, a već godinama nije rasla, dividenda se čak i smanjuje. Rastu samo prihodi, a još više rashodi. Novčani tok se isto smanjio, neto profitna marža pada.
Otkad su ušli na talijansko tržište na dobit se to nije reflektiralo pozitivno, a to je već 4-5 godina. Pa koliko godina treba čekati da se to osjeti ?
Nekima su još Jadransko...
Nekima su još Jadransko...
nije ništa čudno, na nekim portalima još imaju one izvještaje o cijeni dionica, pa se može vidjeti cijena Viadukta i još nekih i to dobre cijene imaju
Rasli su po svim parametrima, a podbacili na neto dobiti sto je u ovom slucaju zaista marginalno. JDOS je dominantno auto osiguravatelj. On se ne uglavnom ne bavi osiguranjima imovine i ostalim vrstama osiguranja (životna i sl.). I u tom kontekstu ima rastući i rel. visok i stabilan tržišni udjel i tu je vrijednost. Dobit je naravno bitna al ona je posljedica mnoštva faktora koje osiguravatelj ne može u svakoj situaciji prevaliti na potrošače.
Nije marginalna činjenica da pada dobit, to je najvažnije u poslovanju. Neto dobit je prepolovljena, a već godinama nije rasla, dividenda se čak i smanjuje. Rastu samo prihodi, a još više rashodi. Novčani tok se isto smanjio, neto profitna marža pada.
Otkad su ušli na talijansko tržište na dobit se to nije reflektiralo pozitivno, a to je već 4-5 godina. Pa koliko godina treba čekati da se to osjeti ?
Možda bi se ovaj nevjerojatan porast premije u nekim slučajevima reflektirati i na dobit ?
Rast premije je f e n o m e n a l a n !
Rast premije se reflektira na dobit kolegice, samo obrnuto proporcionalno, odnosno negativno. Što premija više raste, to dobit više pada. I to traje od dana otkad su kročili u Italiju, i sada već postaje zabrinjavajuće.
Nisu bez razloga bili oni otkazi u upravi, niti Pavlović rasprodaje tek tako.
Uostalom što ti vrijedi premija koju zarađuješ po diskontnim cijenama pa na njima nemaš dobiti ili imaš čak gubitak. S druge strane ako digneš cijene pitanje je hoće ti klijenti ostati tvoji.
Rast premije se reflektira na dobit kolegice, samo obrnuto proporcionalno, odnosno negativno. Što premija više raste, to dobit više pada. I to traje od dana otkad su kročili u Italiju, i sada već postaje zabrinjavajuće.
Nisu bez razloga bili oni otkazi u upravi, niti Pavlović rasprodaje tek tako.
Uostalom što ti vrijedi premija koju zarađuješ po diskontnim cijenama pa na njima nemaš dobiti ili imaš čak gubitak. S druge strane ako digneš cijene pitanje je hoće ti klijenti ostati tvoji
kada svi povećaju premiju, onda će i klijenti ostati tvoji
neka samo raste premija
S druge strane ako digneš cijene pitanje je hoće ti klijenti ostati tvoji.
upravo tako, ja sam prošle godine prekinuo sva osiguranja s njima, a dionice nisam prodao, očekujem da prodaju talijansku podružnicu i nama isplate dividendu, osiguravajuća društva su uvijek zanimljiva