Ne ne gube, malo se educirajte. Nego samo jedno informativno pitanje za vas Tin, koje pogonsko gorivo koriste MR eco tankeri, i gdje koje gorivo koriste?
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Kolega vi gledate samo operativne troškove broda bez amortizacije bez kredita...itd...ne bih dužio da išta zarade treba im spot iznad 11 000 usd dnevno ...uostalom vidjet će te na izvješću....bilo bi jako lijepo kad bi čista zarada bilo sve iznad operativnih troškova ali na žalost nije tako....ako sam u krivu pokazat će Q1.
Pogledajte Q1 2020 prosječna cijena koju su ostvarili 16 580 usd - 11500 usd troška - dobijemo 5080 usd zarade po brodu dnevno x 6 brodova dobijemo 30480 usd dnevne zarade ...ako to pmnožimo sa 90 dana 30480 x 90 dobijemo 2 743 200 usd zarade za Q1 2020 pomnožimo to sa 6,5 kn vrijednosti za jedan usd i dobijemo
17.967 960 mil kn zarade...pa sad pogledajte koliko im je bila zarada u Q1 2020.
-
Ne ne, sve pise u izvjescu, kolika je amortizacija i koliki je operativni trosak brodova, plus pdv. Jednostavno nije istina da je za nulu eco tankera potreban spot od 11 k. E sad ste ukrcali u to amortizaciju ( 2,1 m dolara cca) i kamate (0,6 m dolara) za koje treba zaraditi da bi Q1 bio u plusu sto je druga stvar. Vrijeme povecane potraznje je ionako ispred nas, ako ste pratili sto pisem cak i kad je btci bio preko 650 sam pisao da ce se tek tamo u svibnju stabilizirati na lipim razinama.
-
Ne ne, sve pise u izvjescu, kolika je amortizacija i koliki je operativni trosak brodova, plus pdv. Jednostavno nije istina da je za nulu eco tankera potreban spot od 11 k. E sad ste ukrcali u to amortizaciju ( 2,1 m dolara cca) i kamate (0,6 m dolara) za koje treba zaraditi da bi Q1 bio u plusu sto je druga stvar. Vrijeme povecane potraznje je ionako ispred nas, ako ste pratili sto pisem cak i kad je btci bio preko 650 sam pisao da ce se tek tamo u svibnju stabilizirati na lipim razinama.
Okej ja sam vam gore izračunao sve još sam zanemario nekoliko stvari napravite onda vi izračun za Q1 pa da vidimo što će biti.
-
Izvješće za prvi kvartal ne može biti dobro, Tin je sve ispravno objasnio
-
Ne ne, sve pise u izvjescu, kolika je amortizacija i koliki je operativni trosak brodova, plus pdv. Jednostavno nije istina da je za nulu eco tankera potreban spot od 11 k. E sad ste ukrcali u to amortizaciju ( 2,1 m dolara cca) i kamate (0,6 m dolara) za koje treba zaraditi da bi Q1 bio u plusu sto je druga stvar. Vrijeme povecane potraznje je ionako ispred nas, ako ste pratili sto pisem cak i kad je btci bio preko 650 sam pisao da ce se tek tamo u svibnju stabilizirati na lipim razinama.
Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova
prvog tromjesečja ove godine iznose 16.565 USD.
Operativni troškovi brodova iznosili su 23,0 mil.
HRK (3,4 mil. USD) i smanjeni su u odnosu na
zadnje tromjesečje kada su iznosili 26,1 mil. HRK
(3,9 mil. USD).
Provizije i troškovi povezani s putovanjima
brodova iznosili su 7,8 mil. HRK (1,1 mil. USD) u
prvom kvartalu 2020. godine, dok su u istom
kvartalu 2019. godine iznosili 24,7 mil. HRK (3,8
mil. USD), a smanjenje je izravna posljedica manje
prisutnosti TNG flote na „spotu”.
Troškovi amortizacije u prvom tromjesečju 2020.
godine iznosili su 13,4 mil. HRK (2,0 mil. USD).
Svi operativni brodovi amortiziraju se, u skladu s
računovodstvenom politikom Društva, tijekom
procijenjenog vijeka trajanja od 25 godina
linearnom metodom amortizacije do rezidualne
vrijednosti koja predstavlja „scrap” vrijednost
broda.
Opći i administrativni troškovi iznosili su 1,7
milijuna kuna (0,3 mil. USD) i blago su povišeni u
odnosu na isto razdoblje prošle godine.Kolega dragi sve su vam to troškovi koje kompanija mora podmiriti da bi joj na kraju nešto preostalo a to se zove neto dobit i to podiže vrijednost kompanije....a ta vrijednost je podcijenjena bez obzira na trenutno loše rezultate.
-
Ja nisam rekao da ce biti dobro, ali nece biti ni strasno. Vidim da Tin stavlja amortizaciju i kamate u tih 11 k-stoji onda izracun.
-
Ja nisam rekao da ce biti dobro, ali nece biti ni strasno. Vidim da Tin stavlja amortizaciju i kamate u tih 11 k-stoji onda izracun.
Pa normalno da ce stavljat nece uzet samo opex i rec sve povise je zarada dionicarima
-
Mislim da ova slika sve govori bez ulazenja u detalje vozarine su na 7 godisnjem minimumu dok se to ne promini nema neke znacajne promjene
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Gospon, Tin je napisao da trenutno TPNG ne zaraduje na spotu. To nije istina jer zaraduje i plovi u plusu, ali taj plus nije dovoljan zbog troska kamata i amortizacije, koji su posebna stavka, ali je Tin sve stavio u tih 11 k, sto je opet okej samo se nismo razumili. Nadalje imamo tri broda pod ugovorom 17 k, 15 k, 12 k pa cemo vidjeti, po meni smo tu negdje.
Mislim da ova slika sve govori bez ulazenja u detalje vozarine su na 7 godisnjem minimumu dok se to ne promini nema neke znacajne promjene
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ma o tome nema rasprave, trenutne spot vozarine su lose ali opet iste kao prije 2 godine, samo je sad tendencija prema rastu visoka u buducnosti.
-
-
Do svibnja su i ove razine dobre.
-
Trenutne cijene za tankerase su sad dno i sad se kupuje. Naravno dobro je uvijek kupiti nize. Zasto po 45kn kad moze po 43kn. Eto nadam se i ja uloviti bar 2000kom po 41kn ako prodje.
Za pola godine ce i razine 55-60kn biti jefine za kupnju. Jer slijedi oporavak. Product tankerasi se i brze oporavljaju.
2022.g. vjerujem u Tpng preko 70kn koliko god nekima bilo cudno.
-
Mislim da ova slika sve govori bez ulazenja u detalje vozarine su na 7 godisnjem minimumu dok se to ne promini nema neke znacajne promjene
Ma o tome nema rasprave, trenutne spot vozarine su lose ali opet iste kao prije 2 godine, samo je sad tendencija prema rastu visoka u buducnosti.
Zbog kojih razloga je tendencija rasta spota visoka u buducnosti ?
-
Kolike rasprave se vode, a zna se da je dionica podcijenjena barem nekih 50%.
Vozarine svaki dan sve vece, trezor se sprema kupovati (tj. kupuje već) preko 100.000 kom, book oko 70 kn (i to realan)...
Znam da je bolje kupovati jeftinije, ali tko ne uđe na vrijeme otići će mu vlak u par poteza i nikad više ovih razina.
Zato ne biti prepohlepan i ući dok se još može, ako trezor opali malo jače po asku, 50 je tu u par poteza.
A ne znam samo tko prodaje sad ovako nisko, jer bolje prilike teško može naći, a čekati nižu cijenu je jako prerizično kad vidimo da i vozarine i vrijednost brodova idu svaki dan prema gore.
A prodavati zbog izvješća za prethodna razdoblja nema smisla, jer budućnost je skoro pa i (pre)svjetla po svim prognozama .
-
Ma o tome nema rasprave, trenutne spot vozarine su lose ali opet iste kao prije 2 godine, samo je sad tendencija prema rastu visoka u buducnosti.
Zbog kojih razloga je tendencija rasta spota visoka u buducnosti ?
Šalite se ili? Osim sto se u Sad-u avionski promet stabilizirao i vratio u predpandemijske okvire, sto su neke zemlje suzbile pandemiju i cijepile preko 30 % stanovnistva(Sad, Uk...) te otvaraju svoja gospodarstva, gdje je najveci problem jedna razvijena europska unija, osim sto OPECA podize proizvodnju nafte za par miliona barela dnevno, koje netko mora prevesti, Iranu se ukidaju sankcije, plan oporavka Amerike ce progutati puno nafte...itd itd..za sve navedeno trebat ce puno puno nafte, sto je potvrdila i OPECA nekidan, zato i dizu proizvodnju,ima milion razloga, pa citajte malo novosti iz brodarskih sektora pa ce vam biti jasno.
-
koje su to zemlje suzbile pandemiju!!?? za par mjeseci će biti novog cijepljenja jer slijedi nova nepoznata inačica! željenih 70%!!?? čista utopija... nitko nikada! izrael? potpuno nebitan!
slobodno sanjajte i dalje, ali od ozbiljnijeg oporavka nema do jeseni. pogledajte index i zadnjih desetak dana!
-
Nemam namjeru odgovarati na ludosti, samo cu reci da je index isti kao kad sto je bio prije 2 godine, znate tad pandemije nije bilo. Index se dizao zbog vece potraznje oko Uskrsa, i prema ljetu ce se jos dizati. Pratite trend pandemije u UK, USA, Kini...i to je to, nemam namjeru vise mlatiti praznu slamu, kroz misec dana cemo svi biti pametniji.
-
Upravo tako!
I svi to znaju samo bi neki htjeli uci jeftinije, ali gotovo je s tim.
Trezor bi mogao pokupiti dionice mnogima ispred nosa.
Ali neće biti kasno ulaziti ni iznad 50, do booka ima još 40% od tamo.
Samo mozemo sjesti i gledati utakmicu...
-
Ja sam se da budem iskren potajno nadao rusenju cijene do 37-38kn da uletim 7 do 8 tisuca komada, ali jednostavno ne vidim mogucnost za to. Imam poprilican cash koji miruje, ali razvoj situacije kaze da nije pametno mirovanje. Po onome sto je trenutno do kraja srpnja proizvodnja ce porasti za 5.9 milijuna barela, a time mozemo zaboraviti cijene kojima se nadamo. Potraznja se dize istovremeno. Dizanje proizvodnje je potvrdjeno i Opce je siguran u povecanje potraznje. Valjda oni znaju bolje.
Rast potraznje i veca proizvodnja ce ustabiliti i povecati vozarine. Eto do kraja srpnja mislim da ce Tpng imati cijenu 60kn.
Ja cekam zadnji propad prije rasta i vjerujem da nece ici ispod 42kn. Vrijeme je za kupovinu. To je moje misljenje i vise nimalo ne dvojim.
-
Robert Bugbee, presjednik Scorpio tankera, najvece firme koja ima product tankere, koju uzimam relevantnom za usporedbu sa TPNG zbog istog tipa brodova( Scorpio je puno veci i ima 50 product tankera), kupio je opcije da ce Scorpio tanker doseci cijenu od 20 dolara do Srpnja. Trenutna cijena je 17,60 dolara. Bugbee je kockar, vec ranije je najavio povratak product tankera, visokih vozarina kroz duze razdoblje, a i za navedeno, da cijena skoci na 20 dolara, trebat ce mu dobar skok BCTI. Ocito je uvjeren u to, kao i ja. Kupio je opcija za 400 000 dolara.
-
-