BCTI je u odnostu na Q4 prosle godine bio viši 25 %. Vidjet cemo, mislim da ionako ako index bude rastao da nema price oko cijene. Ici ce samo gore, primjer, nekidan, kad je skocilo sa 500 na 530 netko je odma pokupovao sve do 43.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
BCTI je u odnostu na Q4 prosle godine bio viši 25 %. Vidjet cemo, mislim da ionako ako index bude rastao da nema price oko cijene. Ici ce samo gore, primjer, nekidan, kad je skocilo sa 500 na 530 netko je odma pokupovao sve do 43
Ne znam gdje vi gledate BCTI je 30% niži u odnosu na godinu prije....
-
Niste me shvatili, kazem razlika u Q4 prosle godine, i Q1 ove godine.
Sad ce biti i veci postotak jer su ih prosle godine u ovo vrijeme poceli koristiti kao plutajuca skladista.
-
Tpng realno vrijedi minimalno 67kn po dionici pa ne znam na kojim drogama su ovi sto bi mezili po 30kn. Jer na 30kn mezila bi cijela divizija...a tih dionica zbog kronicne presusenosti vise nema.
Uz ovakav rast vozarina nece dionica vise nikad ispod 40kn.
1q nece biti veci minus od 2 milje kuna i ta varijabla je odavno uracunata u padu od 60kn do 40kn. E sad s obzirom na razvoj dogadjaja i rast vozarina lako moguce je da 2q bude izmedju 5 i 10 milja plusa.
Zaboravljate obvezu kupnje od trezora i da su unutra i mirovinci. I jako malen FF.
Cim kolega Tin druka na pad ocita je njegova zelja da kupi vecu kolicinu. Al taj film na ovim cijenama nece moci.
-
Već sam rekao da ne kupujem prije izvješća za Q1 2021 i prije nego MR spot ne prijeđe 14000 usd dan....a za minus u Q1 živi bili pa vidjeli...možda griješim.
-
Iz poslovanja će biti oko 1000 000 kn gubitka + krediti + amortizacija jos je pitanje što će biti s tečajnom razlikom...inače bez obzira na sve TPNG je sigurno podcjenjena bar 30%.
Zar ne mislite kolega da se ta varijabla zna? Sto je s kvartalom 2, 3 i 4. Uz trenutne i ocekivane vozarine?
Da podsjetimo; svake godine pa i za covid godinu 2020 plove u plusu. I 2021.g. ce opet biti plus i tu se slazu i analiticari i vlasnici product tankera.
Malo napravite count valova za domaci pa ce biti jasnije.
-
Iz poslovanja će biti oko 1000 000 kn gubitka + krediti + amortizacija jos je pitanje što će biti s tečajnom razlikom...inače bez obzira na sve TPNG je sigurno podcjenjena bar 30%.
Zar ne mislite kolega da se ta varijabla zna? Sto je s kvartalom 2, 3 i 4. Uz trenutne i ocekivane vozarine?
Da podsjetimo; svake godine pa i za covid godinu 2020 plove u plusu. I 2021.g. ce opet biti plus i tu se slazu i analiticari i vlasnici product tankera.
Malo napravite count valova za domaci pa ce biti jasnije.
Ma slažem se Neo samo je pitanje hoće li poslje Q1 ispod 40 kn ili ne....opet kažem moguće je da griješim u procijeni ostaje da vidimo.
-
Bude li BTCI duze razdoblje preko 600 ne postoji toliko lose izvjesce o Q1 da bi palo ispod 40. A uvjeren sam u snazan rast indexa za mjesec dana, a index je vec sad dobar. Po meni ce minus za Q1 biti manji od 5 m. 2-3m.
-
Cijena je dosta pala, loše izvješće za prošli kvartal a i za sljedeći je valjda ukalkulirano u trenutnu cijenu, zašto trezor ne kupuje dionice?
-
Bude li BTCI duze razdoblje preko 600 ne postoji toliko lose izvjesce o Q1 da bi palo ispod 40. A uvjeren sam u snazan rast indexa za mjesec dana, a index je vec sad dobar. Po meni ce minus za Q1 biti manji od 5 m. 2-3m.
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
-
-
ako pratite kolegu tin duže vrijeme, čovjek je realno pisao i kad je bio unutra. i gotovo uvijek je pogađao rezultate. a kako će burza reagirati na q1.... i ja bih kupio što niže, ali....
-
Cijena je dosta pala, loše izvješće za prošli kvartal a i za sljedeći je valjda ukalkulirano u trenutnu cijenu, zašto trezor ne kupuje dionice?
Je li im to obaveza?
-
Bude li BTCI duze razdoblje preko 600 ne postoji toliko lose izvjesce o Q1 da bi palo ispod 40. A uvjeren sam u snazan rast indexa za mjesec dana, a index je vec sad dobar. Po meni ce minus za Q1 biti manji od 5 m. 2-3m.
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
Po cemu nema dobrih izvjesca? Vozarine su se vec oporavile i 2q ce biti plus ako ovako nastavi.
Prosla godina 20 milja plusa i dionica je i dalje blizu dna od 30kn. Malo nepravedno.
-
Bude li BTCI duze razdoblje preko 600 ne postoji toliko lose izvjesce o Q1 da bi palo ispod 40. A uvjeren sam u snazan rast indexa za mjesec dana, a index je vec sad dobar. Po meni ce minus za Q1 biti manji od 5 m. 2-3m.
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
-
Cijena je dosta pala, loše izvješće za prošli kvartal a i za sljedeći je valjda ukalkulirano u trenutnu cijenu, zašto trezor ne kupuje dionice?
Je li im to obaveza?
Pa zar nisu donijeli takvu odluku?https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…5aac49d25ea.pdf
-
Odluka nije obvezujuca, ne moraju kupiti.
-
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
Itekako sad posluju u plusu kolega. Da ovakav bude nastavak godine zavrsit ce sa cca 30 milja dobiti. Al to opet na nasem plitkom trzistu nece dici cijenu na 90-100kn.
Medjutim, ako bi trezor poceo snazniju kupovinu ili mozda mirovinci onda bi tek nastala pomama.
Trezor i kuzim...ponekad se upale..kupe 10-15 tisuca pa mirovanje. Al mirovinci su previse pasivni. Mozda da padne 1 dividenda od 3-4kn stvari bi se zakotrljale puno snaznije.
-
Znam da ce poslovati u plusu, samo ocito neki tvrde drukcije.
-
Index za MR je još uvijek daleko od dobrog....kad bude dobar potpisat će oni bar još 2 TC ugovora....do tada ne ma dobrih izvješća....nadam se da će se to desiti što prije.
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
Za 1Q troškovi amortizacije će biti 13milja kuna, troškovi kamata 4 milje kuna, operativni troškovi brodova su cca 7000-7500 dolara po danu..Vukovara, Zoilo, Vinjerac imaju prosječnu dnevnu vozarinu od 15k dolara.
Dakle samo ova tri broda pod ugovorom će pokriti cijeli trošak amortizacije,a po stručnjacima ostala 3 broda na SPOT-u neće zaraditi niti 4 milje kn da pokriju trošak kamata....nekada je bolje šutiti, nego izgubiti kredibilitet za ništa...
EDIT: ovde je jedina nepoznanica remont Paga
-
Zelite li reci da TPNG trenutno pod ovim spot cijenama, 12 k, tri broda od 17, 15 , 12 k pod ugovorom ne posluju u plusu?
Za 1Q troškovi amortizacije će biti 13milja kuna, troškovi kamata 4 milje kuna, operativni troškovi brodova su cca 7000-7500 dolara po danu..Vukovara, Zoilo, Vinjerac imaju prosječnu dnevnu vozarinu od 15k dolara.
Dakle samo ova tri broda pod ugovorom će pokriti cijeli trošak amortizacije,a po stručnjacima ostala 3 broda na SPOT-u neće zaraditi niti 4 milje kn da pokriju trošak kamata....nekada je bolje šutiti, nego izgubiti kredibilitet za ništa...
EDIT: ovde je jedina nepoznanica remont Paga
Na žalost krivo....troškovi potrebni da rade s nulom su oko 11 000 usd....prelistajte malo postove unazad ima jedan link možda prije dva tjedna koji govori da spot za MR tankere od 5000 usd ne pokriva ni pola potrebnih troškova za poslovanje s nulom.
-
-