Pa nije nebitno je li većinski vlasnik u kuhrcu ili nije. Bolje da nije. Sigurno da ima nešto tunelarenja, ali sigurno ne toliko da bi svu dobit prebacili na mamu. Biće para ovdje za sve.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Znaci ide dividenda?
ili se radi o spekulaciji "zaradjuju pa ce i cena hartije da i de gore?"
Ako je ovo drugo imate i opte i igh (vezano uz spekulacije, isto vam je). A ako je do dividende koje nece biti imate adris, ht, podr, atgr, kodt, ernt (gdje ce je biti)
-
Kolega george, razlika izmedju opte i igh je da tpng posluje sa profitom. Ja imam nezgodnu sklonost da akumuliram u firme koje posluju sa dobiti.
A inace, moguce da dionica atpl poraste vise od dionice tpng, iako lupaju dugove trenutno.
-
Ma TPNG je mrtav stock. I nije uopće jeftin. Obzirom da je veselje oko indeksa završilo, utihnula je i spekulacija. Ništa se nije dogodilo i sad svi nešto čekaju.... a Godot ne dolazi. Glib.
Ne bi ti loše sjeo neki kurs za analizu financijskih izvješća da naučiš razliku izmedju poslovnog rezultata i financiranja poslovanja.
-
Znači TPNG neće ostvariti dobit ove godine, nego minus? Ili čemu služi ovo omalovažavanje mene?
Inače kolega, nemam ništa protiv da netko ovo smatra lošim ulaganjem i ne investira u ovu dionicu.
Ja očekujem daleko najbolje rezultate u 2Q za TPNG. A to ćemo saznati za dva tjedna.
Kuda će cijena naravno ne znam.
Glavna mana ove dionice je niska likvidnost. Spot index ima mali utjecaj na poslovanje firme su jer većina brodova pod ugovorom. Nekome spekulacija, a netko vidi dobit.
Lp
-
Pa drugi kvartal je završio. Nema smisla projicirati nešto sto se već dogodilo.
Moj point je bio da je ples indeksa završio, cijena nafte se unormalila, a tankerasi su svoje odigrali. I to je to. Nema tu vise nikakve (nove) senzacije.
A sto se tiče nerazumijevanja financijskih izvješća, to će ti na kursu pojasniti.
-
Kolega FI za 2Q ce biti objavljen krajem srpnja. Moje procjene su cca 20 milje dobiti. Vidjeti cemo.
TPNG ima brodove pod dugorocnim ugovorima, pa spot index nema veliki utjecaj na njihovo poslovanje.
Ja sam usla ovdje prije i korone i krize s naftom.
Vi slobodno i dalje pisite po svom
-
To da spot indeks nema utjecaja na terminske vozarine je glupost koju si očito mogla ovdje procitati. Protekom dovoljno vremena terminske vozarine se usklađuju sa spot indeksom u datom trenutku (svaki terminski ugovor se jednom okonča, a u trenutku njegova okoncanja spot i terminske cijene konvergiraju; pojednostavljeno rečeno).
Ta dobit, bila takva ili ne je zapravo one off item gledajuci iz perspektive cjelogodišnjih rezultata. Point je bio da li će doći do dugoročnog oporavka i rasta tankerskih vozarina. Za sada ga nema, a vjerojatno ga neće ni biti. Tankerasi osobito oni dirty “fele” (a clean nešto manje) zarađuju natprosječno u dva ekstrema: kad su cijene nafte ispodprosječno niske ili kad su natprosječno visoke. Obzirom da postoji veliki spread između ove dvije situacije i da se cijena nafte oporavila i recimo donekle stabilizirala (dugoorcno gledano), ocekivanja da će se na tankerskom trzistu događati nešto značajno i bitno su zapravo sporedna. A u takvoj situaciji i dionica se očito umrtvila. Da bi dionica značajnije rasla (ili padala) trebalo bi da rezultati značajno odstupe od njihove prvotne procjene. Koliko je to vjerojatno, sa par brodova u floti, i predvidljivim vozarinama, nije tesko zakljuciti.
-
Kolega @naim, ja poštujem da vas dionica TPNG ne zanima kao ulaganje i to je u redu.
Kompanija je poslovala sa profitom prošle godine. Nikakvih špekulacija tu nije bilo. Sadašnji ugovori im omogućuju da posluju pozitivno i ove i sljedeće godine. Ja vjerujem da će se to prije ili kasnije odraziti i na cijenu, a što će biti dalje ne zna nitko.
Vama želim puno sreće na Opte. Mene takva ulaganja ne zanimaju, ali nemam potrebe tamo stalno pisati to.
-
Pa u tome i jest point. Već se odrazila na cijenu. Al ako vi očekujete još neki odražaj, samo dajte. Možda vam se posreći.
Hvala na lijepim željama, al sto se mene tiče, meni sreće oko Opte ili drugih domaćih dionica ne treba. Vise ne ulažem na lokalnom terenu.
-
-
Dvije su po meni bitne stvari koje će utjecati kratkoročno i dugoročno na cijenu dionice:
1. Izvješće za Q2/2020 - kratkoročno,
2. Odluka o otkupu vlastitih dionica, više od 800.000 komada sljedećih 5 godina - dugoročno
U uvjetima kad osim tankera Vukovar svi ostali imaju kraće ili duže ugovore na oko 15.000$/dan, te kad je matica puna ko brod, garantira samo jedan smjer cijeni. Nerealno je očekivati skok-rast na 100 kn, pa da i onda bude jeftina, kako se piše za pojedine "perjanice", ali stabilna cijena uz dugoročni rast, ako ne bude drastičnih poremećaja uslijed pandemije, svakako je izvjestan.
-
Pa očito im je cijena previsoka da bi trenutno otkupljivali. To nesto govori glede interne procjene vrijednosti ili strategiji ponasnja glede kupovanja dionica u trezor. Mislim da je ta odluka vezana za vece dioničare i mogućnost njihovog izlaska iz dionice... jer do sada nismo vidjeli neku značajniju akciju iz kompanije.
-
Kolega @naim bilo je u ozujku na lopate dionica po 40 kuna pa nisu otkupljivali.
Ja poštujem da vas dionica ne zanima.
Vidjeti ćemo kuda ide cijena kako se bude približavao izvještaj za 2Q.
Ja imam target po kojem planiram prodavati.
-
Da, ali imamo prijedlog za skupštinu koja se tek ima održati. Tako da ćemo imati paralelno dvije odluke o otkupu. To da će oni otkupljivati samo od institucionalnih ulagača, moguće, ali sve na uređenom tržištu a vidjeti ćemo po kojoj cijeni. Biti će zanimljivo i na samoj skupštini.
-
VELEBIT - u Pajaritosu radi iskrcaja
VINJERAC - stiže Amsterdam 12/7 radi iskrcaja
VUKOVAR - stiže u Chengxi radi remonta
ZOILO - u Jinzhou radi ukrcaja
DALMACIJA - u Dung Quatu radi ukrcaja
PAG - u Mizushimi radi iskrcaja -
Da, ali imamo prijedlog za skupštinu koja se tek ima održati. Tako da ćemo imati paralelno dvije odluke o otkupu. To da će oni otkupljivati samo od institucionalnih ulagača, moguće, ali sve na uređenom tržištu a vidjeti ćemo po kojoj cijeni. Biti će zanimljivo i na samoj skupštini.
Po ostvarenim financijskim uvjetima u javnoj ponudi se krećemo u okvirima koje postižu velike kompanije u našem sektoru na velikim tržištima kapitala. Ostvarena cijena u IPO-u od 65 kuna po dionici predstavlja popust od 12 posto na NAV dionice, za kojega vjerujemo da predstavlja atraktivnu ulaznu valuaciju i nagradu našim investitorima za sudjelovanje u ovom investicijskom poduhvatu", komentirao je Nikola Koščica, financijski direktor Tankerske plovidbe i TNG-a.
Teško sa će veliki prodavati ispod 65 kn...
-
Da vidimo što nam nosi Q3.
Dalmacija i Pag su na spotu...
Vukovar ide na remont...
Zoilo ide na remont 8. ili 9. mjesec...
-
-
Q3 će uobičajeno biti slabiji....moja prognoza je za Q3 oko 3 mil.dobiti.(ipak će im kad se svi servisi zbroje jedan brod biti oko 60 dana out)..i ....oko 7 u Q4...sve u svemu trebalo bi ukupno biti oko 45 do 50 miliona za 2020 ako Q2 bude očekivanih 18 do 20 mil.
https://www.tradewindsnews.com/tankers/weak-f…rage/2-1-841718
-
Zolio neće na remont prije 10 mjeseca(IMHO). Inače ove kalkulacije da se nafta počinje ponovo skladištiti u tankere je za sada na klimavim nogama. Cijena nafte ne pada, što bi u uvjetima slabije potražnje bilo logično već se čvrsto drži oko 43$.
-
-