Index je pao dosta, čak i previše Al tako je i rastao, jer nisu se odjednom oslobodili svi ti tankeri koji leže puni nafte. Očito je poremećaj na ovom tržištu ogroman, kao nekidan negativna cijena nafte. Ja sam jučer kupio po 49 pola planirane količine, padne li do 45 uzet ću drugu polovicu
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Ja bih rekao ovako da su vozarine ovakve kakve su na današnji dan ponuđene na početku godine svi bi ih objeručke prihvatili i dobit bi na kraju godine bila preko 60 miliona kuna..index je još uvijek preko 1000 bodova s tim da je najviše rastao na velikim tankerima pa sada isto tako i pada...u svakom slučaju trejdanja ima i biti će ga.. a isto tako već sad je jasno da će mo imati najbolji kvartal u povjesti TPNG.
-
Product tanker owners report profitable first quarters, but the second quarter is shaping up to reach unprecedented earnings levels
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1132247/Prod…-for-supercycle
-
Product tanker owners report profitable first quarters, but the second quarter is shaping up to reach unprecedented earnings levels
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1132247/Prod…-for-supercycle
Kolega Jasko mnogi to ovdje ne razumiju....zaista mi je žao ovih ljudi koji su prodavali ispod 53 kn...razumijem da po neko mora prodati...ali prodati sada po ovim cijenama je stvarno poklanjanje svog novca igračima koji mudro skupljaju....i sada ....a skupljali su i po 58 i 59 kn....
-
Prema ovome dolje je TC za MR-ove ovaj tjedan najvisi od pocetka ove godine (ovo je izašao estimate jučer a odnosi se na ovaj tjedan).
https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-tanker-…tes-may-6-2020/
-
Prema ovome dolje je TC za MR-ove ovaj tjedan najvisi od pocetka ove godine (ovo je izašao estimate jučer a odnosi se na ovaj tjedan).
https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-tanker-…tes-may-6-2020/
Ukratko rečeno tržište clen tankera i dalje je jako potpisuju se TC ugovori na 6 do 12 mjeseci po cijeni ugovora oko 19500 usd..tu smo cijenu prije krize mogli samo sanjati....a za one koji ne razumiju engleski...tekst koji je objavio kolega jasko ukratko kaže ....nakon profitabilnog Q1 situacija u Q2 razvija se u smjeru dosad ne viđenih zarada u sektoru product tankera...
-
Recent TCEs stand at an average of $28,200/d, still an increase from the Q1 average earnings, according to Gurnee. On the 38,000-mt USGC-UKC route Tuesday, TCE levels were heard around $30,000/d for fuel-efficient ECO MRs fitted with scrubber systems and around $28,500 for ECO MRs without scrubber systems.
However in the Persian Gulf region, where cargo inquiry has not fallen off as dramatically as in the European and Americas markets, Gurnee said that MRs could still achieve TCE rates above $50,000.
For the rest of the year, demand for petroleum products is expected to pick up with seasonality in the fourth quarter, and as effects from the coronavirus pandemic subside and stay-home orders ease.
https://www.hellenicshippingnews.com/uncertainty-in…obally-ardmore/
-
Tanker Market Index
-
Ja sam jučer kupio po 49 pola planirane količine, padne li do 45 uzet ću drugu polovicu
- vidim da ste ribolovac pa vas moram pitati kada će te uzeti treću polovicu ???
-
Ja sam jučer kupio po 49 pola planirane količine, padne li do 45 uzet ću drugu polovicu
- vidim da ste ribolovac pa vas moram pitati kada će te uzeti treću polovicu ???
Koleginice Kera, to će mo ako budu produzeci.
-
-
Moze li netko malo strucnije objasniti razliku BCTI i BDI. Mislim znam osnovno, al malo detaljnije.
I tasto je npr BDTI opet na povijesnom minumumu a BCTI tek pada?
Hvala unaprijed!
Inace mislim da je ovdje zagarantiran over time.
-
Okrećemo polako opet prema gore....moglo bi biti zanimljivo sljedeći tjedan....
-
Tanker veteran warns on rates: The storm is coming
-
Tanker veteran warns on rates: The storm is coming
Ovo je zanimljiv tekst koji govori o stvarnim problemima prilikom ugovaranja “spot vozarina” i kako je u praksi tesko naplatiti znacajnu premiju iznad dugorocno ugovorenih vozarina. I da je moguće jednostavno uzeti najvišu ili neku visoku spot vozarinu i pomnožiti je procijenjenim brojem dana.
-
Tanker veteran warns on rates: The storm is coming
Ovo je zanimljiv tekst koji govori o stvarnim problemima prilikom ugovaranja “spot vozarina” i kako je u praksi tesko naplatiti znacajnu premiju iznad dugorocno ugovorenih vozarina. I da je moguće jednostavno uzeti najvišu ili neku visoku spot vozarinu i pomnožiti je procijenjenim brojem dana.
Upravo zato volim TPNG jer se uglavnom oslanjaju na TC...vidi se po izvješćima da im je 16 000 usd po brodu dovoljno da osiguraju dobru profitabilnost i stoga smatram da je TPNG još uvijek podcijenjena za 30% u odnosu na ostvarene rezultate u 2019.
-
tu se trend okreće, moguce da je sa današnjim danom opet up jer je to graf od četvrtka kad je pad bio minimalan u odnosu na srijedu
-
MR 23336 usd/day
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Nafta se zamrzla na 24usd i tu ce i ostati. Nema vise sladistenja. Tankeri ce prevoziti naftu...al ove cijene vozarina mozete zaboraviti narednih 5g.
-
Nafta se zamrzla na 24usd i tu ce i ostati. Nema vise sladistenja. Tankeri ce prevoziti naftu...al ove cijene vozarina mozete zaboraviti narednih 5g.
https://www.hellenicshippingnews.com/floating-stora…d-in-the-water/
Evo ovi eksperti koji materiju imaju u malom prstu, ne znaju, a skupo su plaćeni. Valjda će navratiti do ovog foruma da ih "PROFESIONALAC" prosvijetli.
-
Jasno da je epizoda sa skladistenjem bila kratkotrajni trenutak, ali u TPNGu se oslanjaju na TC.
Ja ocekujem dobro FI za 2Q ovdje.
A kuda ce cijena na ovako neefikasnom trzistu sa nikakvim prometom, tesko je predvidjeti.
-
-