Weekly Tanker Rates https://www.nat.bm/wp-content/upl…ates-210226.pdf
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
nemrem verovati!!! niti jednog jedinog komentara na današnje trgovanje!!!
kolega flight
je li sada jasnije o ćemu sam jučer govorio? zašto ne iskoristiti priliku i kupiti 10% jeftinije?
-
Vec se puno toga iskomentiralo. Pa nije trziste neuko da ne zna da se valuacija imovine mijenja svake godine. Em imamo promjenljivi tecaj dolara em imamo promjenljive vozarine. Gubitak 4q cca 7 milja kuna stoji u izvjescu 4q. Dakle i losa po vozarinama 2020.g . se poslovno plovila u plusu od cca 24 milje kunica. Tako stoji u izvjescu Tpng. Ne vidim cemu crnjacenje i drukanje. Imamo brojke sve u izvjescu i to je ono sto sam napisao.
Realnost sada bi po meni bila cijena 40-50 kn.
Do kraja godine vjerujem u 55-60kn razine.
Meni ovo izgleda kao jaka akumulacija. Vjerujem da ce uskoro i trezor isplivati u top 10.
Ostaje pitanje zasto valuacija kad nije bajna situacija po cijenama vozarina? Otpis dobiti i placanja poreza? Prijenos za 2021? Mudrijaski nema sta.
Bilo je podosta dokovanja, time i manji prihodi te redoviti 5g servisi i ugradnje ko zna cega sve ne. I tu je potroseno poprilicno novca. Po izvjescu nekih 30-35 milja kuna. Tako da je 2020.g. prosla cak i jako dobro.
2021.g.po svemu ce vjerovatno biti puno puno bolja. Valuacija nema, ako i bude mogu samo biti plus. Nema gore navedenih troskova, kamate podosta nize i dug smanjen.
-
Kao što je rekao kolega Neo:
Mudrijaši pravi Mudrijaši!!
Mamu TNPL i kčerkicu TPNG vode recimo mladi dečki kojima dečki iz ostalih naših brodara pa i šire nisu ni do koljena.
Gledati će prodati za cent više najam broda ako mogu.
Ovu ili sljedeću godinu ovo mora uzletiti po 90°.
Sami brodari koji imaju produkt tankere u flotu kažu da im je to sigurna lova(nema velike volatilnosti) tako kažu.
-
Vec se puno toga iskomentiralo. Pa nije trziste neuko da ne zna da se valuacija imovine mijenja svake godine. Em imamo promjenljivi tecaj dolara em imamo promjenljive vozarine. Gubitak 4q cca 7 milja kuna stoji u izvjescu 4q. Dakle i losa po vozarinama 2020.g . se poslovno plovila u plusu od cca 24 milje kunica. Tako stoji u izvjescu Tpng. Ne vidim cemu crnjacenje i drukanje. Imamo brojke sve u izvjescu i to je ono sto sam napisao.
Realnost sada bi po meni bila cijena 40-50 kn.
Do kraja godine vjerujem u 55-60kn razine.
Meni ovo izgleda kao jaka akumulacija. Vjerujem da ce uskoro i trezor isplivati u top 10.
Ostaje pitanje zasto valuacija kad nije bajna situacija po cijenama vozarina? Otpis dobiti i placanja poreza? Prijenos za 2021? Mudrijaski nema sta.
Bilo je podosta dokovanja, time i manji prihodi te redoviti 5g servisi i ugradnje ko zna cega sve ne. I tu je potroseno poprilicno novca. Po izvjescu nekih 30-35 milja kuna. Tako da je 2020.g. prosla cak i jako dobro.
2021.g.po svemu ce vjerovatno biti puno puno bolja. Valuacija nema, ako i bude mogu samo biti plus. Nema gore navedenih troskova, kamate podosta nize i dug smanjen.
-
3 broda su na spotu.
-
Da. I ja sam tako vidio. 3 broda na spotu. Vjerujem da nece mijenjati to do sredine ove godine iako bi ja na njihovom mjestu pricekao 10 ili 11mj. za dugorocne ugovore.
Ova godina ce poslovno opet biti plus iako prvi kvartal nije obecavajuci. No po meni je tu prilika za nas s jacim novcima jer drugi dio godine ce biti pravo proljece.
-
Tankeraši vanka ubijaju, rast od 2 do 10 % . Buducnost, buducnost....
-
-
Da, trenutno stanje je takvo da se BTCI digao 50 posto i da dalje nije dovoljno. Ako zelimo viditi buduci smjer tankerasa, pogledajte zadnje mjesece i rast cijena njihovih dionica, pogledajte i danasnji rast svakako je impresivan.
-
-
Da, trenutno stanje je takvo da se BTCI digao 50 posto i da dalje nije dovoljno. Ako zelimo viditi buduci smjer tankerasa, pogledajte zadnje mjesece i rast cijena njihovih dionica, pogledajte i danasnji rast svakako je impresivan.
Kako će rasti ako nema novih ulagača, a velikim ulagačima svejedno?
Možete prodavati jedni drugima...
P.S.
Nije provokacija, znao sam staru gardu iz Tankerske, iskoristili ljudi priliku... (nemoralno, ali zakonito).
-
U cemu su iskoristili priliku ne shvacam?
-
Da, trenutno stanje je takvo da se BTCI digao 50 posto i da dalje nije dovoljno. Ako zelimo viditi buduci smjer tankerasa, pogledajte zadnje mjesece i rast cijena njihovih dionica, pogledajte i danasnji rast svakako je impresivan.
Kako će rasti ako nema novih ulagača, a velikim ulagačima svejedno?
Možete prodavati jedni drugima...
P.S.
Nije provokacija, znao sam staru gardu iz Tankerske, iskoristili ljudi priliku... (nemoralno, ali zakonito).
Ne bi rekao da fali ulagaca. Dapace razgrabljeno je preko 130.000 kom a kupnja oko 40kn samo iznice i pojavljuje se. Tipicna akimulacija. Kad prodaja presusi imat cemo skok. Isti ce s poklopiti s rastom vozarina. Po meni najkasnije do 6 ili 7mj.
-
Treba spustiti kupvne naloge na 40 kn i čekati..očigledno prodavača ima....BCTI u padu ili stagnira..sljedi nam još jedno negativno izvješće.
-
http://www.anicazna.com/BrodarskiIndeksi
-5% i -24% u odnosu na godinu ranije...to na žalost svih nas znači loš Q1...stoga smatram da s kupnjom ne treba žuriti....ne ma tu pozitivnog kvartala dok bar još dva broda ne budu na dugoročnim ugovorima iznad 15 500 usd.
-
3 broda im plove u plusu, tri ovise o spotu, spot trenutno ne donosi zaradu nego minus, njihovo je da li ce ploviti. Od tri broda pod ugovorom dva donose veliku zaradu.
Pogledajte im sve parametre pa recite po kojoj bi se po vama cijeni trebala trziti ova dionica? Da nije bilo velikog prodavaca cijena sigurno ne bi ni bila na ovim razinama. Sto se tice zurbe slazem se, ocito se i na ovim niskim razinama moze polagano skupljati bez dizanja cijene. Kroz 15-30 dana puno ce nam bistrija situacija biti zbog BCTI-a. Dolar jaca, cijena brenta raste i rasti ce.
-
3 broda im plove u plusu, tri ovise o spotu, spot trenutno ne donosi zaradu nego minus, njihovo je da li ce ploviti. Od tri broda pod ugovorom dva donose veliku zaradu.
Pogledajte im sve parametre pa recite po kojoj bi se po vama cijeni trebala trziti ova dionica? Da nije bilo velikog prodavaca cijena sigurno ne bi ni bila na ovim razinama. Sto se tice zurbe slazem se, ocito se i na ovim niskim razinama moze polagano skupljati bez dizanja cijene. Kroz 15-30 dana puno ce nam bistrija situacija biti zbog BCTI-a. Dolar jaca, cijena brenta raste i rasti ce.
The fleet of some 1,700 medium range product
tankers was estimated to achieve average spot rates
of $8,558 daily in 2021, 40% below what was needed
for a five-year-old ship to break even. https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/-/media/lloyds…lypdf130121.pdf -
Ovdje sve lijepo pise.
-
Napisao sam već prije da im 11 000usd treba za nulu...pa sad tko ne vjeruje sretno mu bilo.
-
BCTi danas 500 bodova.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 90k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 491k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-