Nema ni predaje ni prodaje. Samo dokup
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Europski auto gigant unatoč teškoćama ulaže gotovo dvije milijarde eura u ItalijiProizvođač automobila Stellantis sljedeće će godine uložiti gotovo dvije milijarde eura u talijansku proizvodnju i još šest u opskrbni lanac.forbes.n1info.hr
malo za čitati
-
Najbolje im ide sa tzv. "privremenim otpuštanjem radnika" (cassa integrazione). Samo u Torinu je zabilježen rast od 87% u odnosu na prošlu godinu ( ako se dobro sjećam - bilo je na RAI-u čini mi se - oko 35 milijuna radnih sati za regiju Piemonte, a za cijelu Italiju preko 360 milijuna sati).
-
Najveći pojedinačni vlasnik AD Plastika u problemima.
‘Savršena oluja nad Rusijom‘: AvtoVAZ pleše po rubu, najpopularniji model ‘pao‘ za 25,9 postoČelnik najvećeg ruskog proizvođača izjavio je da se na tržištu dogodila ‘savršena oluja‘www.jutarnji.hr -
Najveći pojedinačni vlasnik AD Plastika u problemima.
Ovo su sad već teže dezinformacije
Russian Vehicle Market sales skyrocketed in 2024. Pushed by a better than expected economic trend, new light vehicles sales in October have been 161,864 (+106%) with YTD figures at 1,071 million (+55.5%).
Russia 2024. Vehicle Markets Surges In October (+106%)
Sales of new passenger cars in Russia up 11% to 120,000 in November
Iz ovoga se vidi kako se manipulira Overall sales of new vehicles increased by 7% in November 2024 year-on-year and decreased by 27% month-on-month to 145,000 units
Ovo je totalna psihoza, počeli ste svi biti iracionalni i strašljivi...Vlasnik ADPL ne da nije u problemima, već im cvatu ruže u 2024...
ljudi uopće ne pratite brojeve...
-
To ti je kao ovo:https://www.poslovni.hr/europska-unija…-drzave-4465935
Sve manje kupuju, kad ono rast u 11 mjeseci. Pa tko to kupuje, roboti?
Ili, što kupuju, krumpire?
-
Ovo su katastrofalni pokazatelji za Stellantis, najvećeg poslodavca Ad Plastiku.
Stellantisova proizvodnja u Italiji potonula za 37 posto, Maserati pao za 79 postoProizvodnja vozila multinacionalnog diva Stellantisa u Italiji potonula je prošle godine za 37 posto, odražavajući prije svega oštar pad proizvodnje…www.tportal.hr -
Ovo su katastrofalni pokazatelji za Stellantis, najvećeg poslodavca Ad Plastiku.
To je kolega prošlo svršeno vrijeme. Sve je već uračunato u cijenu Stellantisa i ADPL.
P/E 2.77 svi analitičari kažu hold.
-
Cijeli autosekter je u banani. I zbog europske bezidejne politike spuštanja hlača Istoku i Zapadu, samo će nastaviti tonuti. Zato bih se zabrinuo koje analize pratite ako "analitičari" kažu hold.
-
Cijeli autosekter je u banani. I zbog europske bezidejne politike spuštanja hlača Istoku i Zapadu, samo će nastaviti tonuti. Zato bih se zabrinuo koje analize pratite ako "analitičari" kažu hold.
VW i Renault su počeli rasti, Stellantis ima 3 mjeseca cjenovno stagnira...trebao sis e zabrinuti prije pola godine, sada je gotovo...
-
-
Tu se vidi sve čari neefikasnosti naše burze. Na svaku pozitivnu vijest ova dionica ce bit za sada status quo, a na negativnu će padat, dal se radi o sektoru, makroekonimiji, ratu ili nešto treće. Činjenica je da su se sindikati i u Njemačkoj i u Italiji dogovorili s proizvođačima nešto, i da 2025. je izazovna, ali nebi smjelo biti većih potresa, a od 2026. bi trebalo ići na bolje. Uza sasvim solidne rezultate za sada, ova dionica je u nemilosti burze, i teško je predvidjet okretanje trenda
-
Svaka država ima pravo da se s pojedinim proizvođačem dogovori o otvaranju pogona u toj zemlji. To je jedini win-win: zaposliš pretovarne luke i transport (logistiku), ljude u tvornicama, uslužni sektor, neke podizvođače... U suprotnom ostaju carine da štitiš svoje, ali taj ceh će opet platiti domaći kupac kroz veću cijenu (inflatorno!). Ne kod nas naravno jer mi domaću proizvodnju nemamo. Time nek se bavi EU komisija i Trump.
Ovo što se događa u EU je posljedica prvenstveno dugogodišnjeg zanemarivanja inovacija: novi modeli imaju pregršt senzora, elektronike, čipova i dr. šminke, a pod poklopcem je isti stari otto ili diesel. (I čep na bocama smo eto regulirali da se drži za nju). Cijene rastu, sindikati se bore za sve veće i veće plaće. Inovacije dolaze iz Japana, Kine i SAD bilo kao hibridi, bilo kao sve povoljniji EV. Odgovor je i opet carina. Koju kupac, isušen općom inflacijom, više ne može platiti. Proizvodni kapaciteti ostaju neiskorišteni, pate marže, pate radnici. Zatvarati će se pogoni, spajati procesi (možda i pokoji brandovi), vrištati će sindikati gdje su radna mjesta?
Mi i opet, u lijepoj našoj, tih problema nemamo: mi rokamo samo u nekretnine, pogona nemamo nit nas zanimaju. Dok isti taj Švabo koji je dobio otkaz u VW-u više neće moći svratiti na brancin iz uzgoja. Rade nam za čavle filipinske spremačice, a cijene smještaja u nebo lete. Mi smo izmislili svoj model kapitalizma i kaj nas briga?!
-
Ima ko kakvu informaciju ko se konstantno iskrcava po 1000 komada, a nije iz top 10. Ne vjerujen više da je to rabota samo malih investitora?
-
Ima ko kakvu informaciju ko se konstantno iskrcava po 1000 komada, a nije iz top 10. Ne vjerujen više da je to rabota samo malih investitora?
Mene isto zanima. Ja sam prepolovio ionako slabu adpl poziciju na 10.5 i sad mi već počinje biti krivo što nisam skroz izašao, a kad stane iskrcavanje onda bih se vratio. Samo da saznamo kad ce stati ....
-
Cijeli autosekter je u banani. I zbog europske bezidejne politike spuštanja hlača Istoku i Zapadu, samo će nastaviti tonuti. Zato bih se zabrinuo koje analize pratite ako "analitičari" kažu hold.
VW i Renault su počeli rasti, Stellantis ima 3 mjeseca cjenovno stagnira...trebao sis e zabrinuti prije pola godine, sada je gotovo...
Izašao sam prije 2-3 godine. Malo prije Rusije. I ubacio u KODT i ERNT. Bolje da ne kažem šta mi ovaj hrvatski IT sektor radi u portfoliu.
A za ADPL se nemam namjeru vraćati dok se Rusija ne vrati u igru. Za ERNT idem u dokup jer sam očito blago spor.
-
na misao mi dolazi izreka, "puno baba kilava djeca"
-
VW i Renault su počeli rasti, Stellantis ima 3 mjeseca cjenovno stagnira...trebao sis e zabrinuti prije pola godine, sada je gotovo...
Izašao sam prije 2-3 godine. Malo prije Rusije. I ubacio u KODT i ERNT. Bolje da ne kažem šta mi ovaj hrvatski IT sektor radi u portfoliu.
A za ADPL se nemam namjeru vraćati dok se Rusija ne vrati u igru. Za ERNT idem u dokup jer sam očito blago spor.
Nije mi jasno sto se događa sa Ernt. Fakat. A iz adpl se očito izlazi zbog koei, dlkv ....
-
Ni kolegama u Italiji ne cvjeta cvijeće.
Talijanska autoindustrija vratila se u 1956.MILANO - Talijanski sindikati nazvali su 2024. crnom godinom za talijansku automobilsku industriju. Europski automobilski div Stellantis, koji objedinjuje…www.seebiz.eu -
auto industrija u krizi
ADPL nije van tog kruga.
uz sve prateće izazove , tu se pojavio još jedan novi ?
"kubanski sindrom"- hoće reći sve je više starijih auta na cesti.
nova auta nisu više dostupna bez velikih financiskih izdataka.
novi porezi i dodatni troškovi životni ograničili su buđet
inače to ne važi za 10% onih dobrostojećih.
-
auto industrija u krizi
ADPL nije van tog kruga.
uz sve prateće izazove , tu se pojavio još jedan novi ?
"kubanski sindrom"- hoće reći sve je više starijih auta na cesti.
nova auta nisu više dostupna bez velikih financiskih izdataka.
novi porezi i dodatni troškovi životni ograničili su buđet
inače to ne važi za 10% onih dobrostojećih.
Ajde ajde..nije potrebno više dijelit jedno te iste članke..ide to pomalo dole još neko vrijeme i bez toga, za one koji navijaju za to😀.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
MDKA (Medika d.d.) 748
- harpun
January 10, 2025 at 12:46 PM
-
- Odgovora
- 748
- Pregleda
- 274k
748
-
-
-
-
INGR (INGRA d.d.) 1.7k
- harpun
January 10, 2025 at 11:52 AM
-
- Odgovora
- 1.7k
- Pregleda
- 737k
1.7k
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
January 10, 2025 at 11:50 AM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.6M
10k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3.1k
- Admin
January 10, 2025 at 10:43 AM
-
- Odgovora
- 3.1k
- Pregleda
- 1.4M
3.1k
-
-
-
-
Hrvatski ETF fondovi 169
- LodeRunner
October 12, 2020 at 2:54 PM - Investicijski fondovi
- LodeRunner
January 10, 2025 at 10:22 AM
-
- Odgovora
- 169
- Pregleda
- 79k
169
-