OTP nastavio kupnju
1. | ADPL-R-A | 7. | 7. | OTP indeksni | +300 | +0,01% | +0,00M | 42.808 | 14,50 | 09.03.23 | 0,62 | 1,02% |
OTP nastavio kupnju
1. | ADPL-R-A | 7. | 7. | OTP indeksni | +300 | +0,01% | +0,00M | 42.808 | 14,50 | 09.03.23 | 0,62 | 1,02% |
OTP i dalje kupuje
1. | ADPL-R-A | 7. | 7. | OTP indeksni | +450 | +0,01% | +0,01M | 43.258 | 14,30 | 10.03.23 | 0,62 | 1,03% |
Ne razumijem poantu. Kupuje indeksni fond, Adpl je u indeksu. Sava teče ispod savskog mosta. Krave i dalje sijeno jedu.
Ne razumijem poantu. Kupuje indeksni fond, Adpl je u indeksu. Sava teče ispod savskog mosta. Krave i dalje sijeno jedu.
ma razumijete.......a trebao bi i svako tko trguje sa svojom lovom jel one koji trguju sa "maminim parama" i tuđom lovom baš briga........treba samo znati stati i uzet poklone sa tacne prije nego baba s kolaćima ode......
EU car registrations up 11.5% in February
New passenger car registrations rose 11.5% to 802,763 units in February in the European Union, as per a report released by the European Automobile Manufacturers' Association (ACEA) on Tuesday. Registrations climbed for the seventh consecutive month.
"Most EU markets showed strong growth," it was noted in the report, as Spain and Italy registered the biggest jumps, with the figures surging 19.2% and 17.4% respectively.
The number of battery electric and hybrid cars registered in the bloc was up in the reported month, with the former making up 12.1% of the market and the latter making up 25.5% of the market. Petrol was still "the top choice for newly-registered cars in the EU, with a market share of 36.9%."
EUROPSKA komisija predložila je dozvolu prodaje novih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem i nakon 2035.
eto, i to forsiranje je prolongirano za otom-potom
https://www.index.hr/vijesti/clanak…ca/2448330.aspx
EUROPSKA komisija predložila je dozvolu prodaje novih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem i nakon 2035.
eto, i to forsiranje je prolongirano za otom-potom
očito je netko služio da imaju grijana sjedala u osnovnoj opremi,
ovdje još sporo i gori
Stanje u Rusiji.
Stanje u Rusiji.
Ruski proizvođač automobila GAZ, s kojim je ugovorena proizvodnja Volkswagenovih vozila u njegovoj tvornici u Nižnjem Novgorodu, pokušao je zaustaviti bilo kakvu prodaju imovine u sklopu tužbe nakon što je Volkswagen raskinuo proizvodni ugovor u kolovozu.
U sudskim podnescima GAZ je rekao da je Volkswagenov pokušaj izlaska s ruskog tržišta ugrozio njihove interese i da traži 15.6 milijardi rubalja (201.3 milijuna dolara) odštete zbog raskinutog ugovora.
Ruski sud u ponedjeljak je pristao zamrznuti svu Volkswagenovu imovinu u Rusiji dok traje spor s GAZ-om, pokazali su sudski dokumenti
ovde se tvrdi da bi moglo doči do kolapsa Ruske autoindustrije kako će u tome proči adplastika ?
https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet…lijedi-15321768
ovde se tvrdi da bi moglo doči do kolapsa Ruske autoindustrije kako će u tome proči adplastika ?
Pa to mi izgleda da se Ruska autoindustrija dovoljno razvila da sve te strane firme može pošiknuti van i da pogoni tih stranih firmi su treba Ruskoj autoindustriji da u njima nastavi svoju proizvodnju. Do sada su Rusi dovoljno razvili svoje modele automobila i njima će popunjavati domaće im tržište. Njihova autoindustrija sigurno neće propasti, pa nisu toliko nesposobni da ne bi znali i dalje proizvoditi automobile koje sada proizvode.
Raste potraznja za zaposlenicima u proizvodnji za autoindustriju, izmedju ostalog i u Adpl, koji je spomenut u clanku.
Oglas za Tehnologa proizvodnje do 30.03.2023.
U Q3 2022. imali su ispod 2100 zaposlenih, a sada imaju vec preko 2500, kako pise u oglasu
Auto industrija je dotaklo svoje dno tako i adpl.Oporavak je vidljiv ,zapošljavaju što je dobar znak.Ruske tvornice ne treba prekrižiti jer jedna djelomično radi a druga se priprema za početak.Ima pomaka i adpl ima priliku za vratit se di je bila ali za zo treba i vremena!
Evo ovdje spominju Adpl.
pridodajmo tome i rast zaposlenosti u auto industriji i indikatori su sasvim očigledni
Jucer je i u RTL direktu bilo govora o porastu prodaje novih vozila u Hrvatskoj, a ni ostatak Europe ne zaostaje u tome. Svi pokazatelji (porast sklopljenih ugovora za EU trziste, porast prodaje novih automobila u EU, porast zaposlenosti u pratecoj auto industriji) su dobri i nagovjestaju poboljsanje poslovanja nakon proslogodisnjeg pada uzrokovanog ratom u Ukrajini.
https://www.index.hr/vijesti/clanak…oj/2452668.aspx
- U HRVATSKOJ je od siječnja do kraja ožujka prodano 13.247 novih putničkih automobila, što je 35,7 posto više nego u istom razdoblju lani
- najviše je prodano Volkswagenovih vozila, njih 1426, pa tako VW ima 10,8 posto udjela u ukupnoj prodaji. Na drugom je mjestu Renault s 1418(samo 8 manje od wv) prodanih novih vozila i udjelom od 10,7 posto, treća je Škoda s 1262 prodana automobila i udjelom od 9,5 posto, a slijedi Kia s 1038 te Dacia s 981 vozilom.
-U prva tri mjeseca 2023. najprodavaniji model je Renault Clio sa 670 prodanih primjeraka, slijedi Dacia Duster (410), Renault Clio je bio najprodavaniji model i kada se promatra samo ožujak, s 410 prodanih primjeraka
pridodajmo tome i rast zaposlenosti u auto industriji i indikatori su sasvim očigledni
Jucer je i u RTL direktu bilo govora o porastu prodaje novih vozila u Hrvatskoj, a ni ostatak Europe ne zaostaje u tome. Svi pokazatelji (porast sklopljenih ugovora za EU trziste, porast prodaje novih automobila u EU, porast zaposlenosti u pratecoj auto industriji) su dobri i nagovjestaju poboljsanje poslovanja nakon proslogodisnjeg pada uzrokovanog ratom u Ukrajini.
Ne kužim kaj se čudite ko pura glisti🤣. Pa zna se broj stanovnika europske unije, zna se se broj automobila, zna se trajanje automobila, zna se (otprilike) nakon kolko godina se kupuje drugo vozilo,i ako se je prošle godine prodalo vozila manje od prosjeka, onda je za pretpostavit bilo da će se ove godine prodat malo više od prosjeka 😁, barem meni logika i zdrav razum govori🤔
A sta sad? Ko kupuje? al je jackpot pogodjen pa cijena leti
Ovo baš lijepo raste ovih dana, zna neko razlog?
Više je onih koji bi kupili nego onih koji bi prodali...