Prema pdf-u potpore u RH su iznosile 28,5 mil kuna i utjecale su na EBITDA-u.
Koliko ja vidim/shvacam potpore za osoblje nisu knjizene ni kao prihod ni kao novcani priljev vec su samo troskovi osoblja manji za taj iznos...
Prema pdf-u potpore u RH su iznosile 28,5 mil kuna i utjecale su na EBITDA-u.
Koliko ja vidim/shvacam potpore za osoblje nisu knjizene ni kao prihod ni kao novcani priljev vec su samo troskovi osoblja manji za taj iznos...
I meni se čine za sada rezultati vrlo korektni. Onako, na najprviji pogled.
Potpore ih sigurno nisu spasile... bitna je stabilizacija potrošnje u EU i zaustavljanje pada kupnje novih vozila.
adpl pad dobiti od 70%.
izgleda da mu paše, dionica išla danas gore 2%.
adpl pad dobiti od 70%.
izgleda da mu paše, dionica išla danas gore 2%.
Ajmo ovako pokusat...
Pad dobiti 70%, a dionica pala 33% od pocetka veljace...
s obzirom na situaciju, za adpl je ovo dobar rezultat, da godinu završe sa nekim manjim minusom bilo bi super, za sada polugodište odlično sa +17,3m kn, manjim fin. dugom i novom naruđbom vrijednosti 92m...
Prema pdf-u potpore u RH su iznosile 28,5 mil kuna i utjecale su na EBITDA-u.
Koliko ja vidim/shvacam potpore za osoblje nisu knjizene ni kao prihod ni kao novcani priljev vec su samo troskovi osoblja manji za taj iznos...
i meni se tako cini da nije ni prihod, a ni rashod knjizen vezano za place i potpore
Gubitak Grupe AD Plastik samo za ovak kvartal - 10.854.361,00 kn. Meni se ne cini to kao uspješno izvješće. Upće me ne zanima razlog ovolikog gubitka. Može to biti Covid 19, potres, poplava ili udar meteora. Izvješće je loše i to treba otvoreno reći. Auto industrija je u teškoj krizi. Da me nebi netko krivo shvatio; o firmi sve 5, dugogodišnji sam vlasnik ove dionice i siguran sam da će firma uspješno poslovati ali to se neće dogoditi 2020 ni 2021.
Gubitak Grupe AD Plastik samo za ovak kvartal - 10.854.361,00 kn. Meni se ne cini to kao uspješno izvješće. Upće me ne zanima razlog ovolikog gubitka. Može to biti Covid 19, potres, poplava ili udar meteora. Izvješće je loše i to treba otvoreno reći. Auto industrija je u teškoj krizi. Da me nebi netko krivo shvatio; o firmi sve 5, dugogodišnji sam vlasnik ove dionice i siguran sam da će firma uspješno poslovati ali to se neće dogoditi 2020 ni 2021.
Uopce se ne slazem!
1. Vi komentirate izvjesce kao da je cijena dionice 200kn. Nazalost, dionica se korigirala za 30-tak%. Svako izvjesce se treba promatrati kroz cijenu dionice i temeljem toga donositi sud je li cijena/izvjesce dobro ili lose.
2. Gubitak od 10 mil kn u kvartalu u kojem su tvornice pola kvartala bile zatvorene je fenomenalan rezultat jer se ne ocekuje ponovno zatvaranje, odnosno radi se o jednokratnom dogadaju. Da se razumijemo, da nema potopra gubitak bi bio cca. 40 mil kn. Ovakav kvartal se nece ponoviti sigurno sljedece 3 godine jer imaju "tonu" dogovorenih poslova.
3. Unatoc zatvaranju tvornica EBITDA za q2 je pozitivna i iznosi oko 13 mil kn sto je opet odlicno jer se radi o worst scenario-u koji je jednokratan. Naravno, da nema potopra i EBITDA bi bila negativna.
4. Vec zadnjih par godina je globalna auto indistrija u "banani", ali ADPL je unatoc tome rasla i rasturala pa mislim da ce i u buducnosti nastavit rasturat.
5. Uz sve navedeno drustvo je znacajno poboljsalo likvidnost, povecalo kes poziciju i smanjilo zaduzenost...to je WOW!!!
6. I da, siguran sam da ce 2020. godinu zavrsit s dobiti...
7. Kako kaze kolega naim, sad samo pratit potrosnju u EU i prodaju auta; ako se to stabilizira i pad prodaje auta bude oko 20% ADPL postaje BB na trzistu...
sa prvih 6 točaka više manje se slažem, ali 7 je gotovo pa nemoguće. dosadašnji pad je oko 50%, pa bi onda drugo polugodište trebalo biti barem isto po prodaji kao i lani za ukupni pad od nekih 20% što mi nikako nije izgledno.
Ako je cijena trenutni konsensus između prodavatelja i kupca o vrijednosti nečeg, onda je indikativna cijena od 115 kn za 100 tisuća protrgovanih komada u jednoj transakciji.
sa prvih 6 točaka više manje se slažem, ali 7 je gotovo pa nemoguće. dosadašnji pad je oko 50%, pa bi onda drugo polugodište trebalo biti barem isto po prodaji kao i lani za ukupni pad od nekih 20% što mi nikako nije izgledno.
Pad od 20% sam mislio u drugoj polovici godine...
Prema pdf izvjescu pad u H1 u EU je 38% odnosno 23% u Rusiji, a navode i da je u lipnju pad u EU oko 22%.
Ako je cijena trenutni konsensus između prodavatelja i kupca o vrijednosti nečeg, onda je indikativna cijena od 115 kn za 100 tisuća protrgovanih komada u jednoj transakciji.
Tako je. Onaj koji je kupio 100.000 kom. sigurno ima daleko bolji uvid u situaciju od nas sitniša na burzi koji se moramo pouzdati u javno dostupne podatke. Sigurno je tu bio i nekakav diskont, ali da je realno i 120 Kn, to je još uvijek 7-8% niže od trenutne cijene na burzi. Strpiti se i čekati, bit će ovdje još veselja...
sa prvih 6 točaka više manje se slažem, ali 7 je gotovo pa nemoguće. dosadašnji pad je oko 50%, pa bi onda drugo polugodište trebalo biti barem isto po prodaji kao i lani za ukupni pad od nekih 20% što mi nikako nije izgledno.
Pad od 20% sam mislio u drugoj polovici godine...
Prema pdf izvjescu pad u H1 u EU je 38% odnosno 23% u Rusiji, a navode i da je u lipnju pad u EU oko 22%.
Teško je biti pametan kad je još upitno šta će se događati s ovom gripom. Meni se čini da generalno stanje s tim ipak ide na bolje pa će tako živnuti i industrija. Što se tiče autoindustrije, ako je prodaja trenutno na nekih -22% za očekivat je da će se taj postotak smanjivati jer netko tko je odgodio kupnju novog auta nije ju odgodio na 5 godina, vrlo vjerojatno na pola godine ili godinu i to je to. Kupnja automobila dugoročno neće stati, ne može stati. Može se smanjiti par % i to je to.
Upravo zbog te transakcije nisam nadokupio te trenutno imam samo 1/5 kolicine koje sam imao pocetkom veljace.
I ja cekam nize...iako mislim da bi q3 mogao bit jako, jako dobar jer se treba nadoknadit lockdown u q2 (vidi brodare/bulkove)
Pad od 20% sam mislio u drugoj polovici godine...
Prema pdf izvjescu pad u H1 u EU je 38% odnosno 23% u Rusiji, a navode i da je u lipnju pad u EU oko 22%.
Teško je biti pametan kad je još upitno šta će se događati s ovom gripom. Meni se čini da generalno stanje s tim ipak ide na bolje pa će tako živnuti i industrija. Što se tiče autoindustrije, ako je prodaja trenutno na nekih -22% za očekivat je da će se taj postotak smanjivati jer netko tko je odgodio kupnju novog auta nije ju odgodio na 5 godina, vrlo vjerojatno na pola godine ili godinu i to je to. Kupnja automobila dugoročno neće stati, ne može stati. Može se smanjiti par % i to je to.
Nije nemoguće da u drugoj polovici godine prodaja dostigne i čak premaši lanjske količine. U EU će to ovisiti o općem stanju ekonomije (nesigurnost posla/primanja) i poticaja države. U Rusiji, Avtovaz je u 7. mjesecu odradio budget, a za 8. (nakon kolektivnog) i 9. mjesec ima najavu rada 6 dana u tjednu; količine iznad budgeta.
Za neki konkretni rast dionice potrebno je prvo vidit da se trziste prodaje automobila stabiliziralo na nekim razinama trenutno imamo distorziju u podacima u 2Q i pad prodaje u sljedecim mjesecima u odnosu na godinu prije, potrebno je prvo zakljucit koliki je pad u sljedecim mjesecima i koliki je tocno negativan trend iz mjeseca u mjesec, a za to je potrebno vrijeme, s druge strane zbog potpora i da bude dobit ove godine nema ni sljedece godine dividende, a to sigurno utjece na diskont na cijenu dionice i na zainteresiranost ulagaca, a onda opet imamo zimu koja je na zse uvjek nezgodna pogotovo sada i na kraj godine moguci no deal brexit koji ce sigurno utjecat na averziju prema riziku pogotovo u auto sektoru, moguce da ce dionica se drzat u nekom kanalu dok se ne skuze obrisi poslje lockdowna i situacije oko brexita, trenutno adplastik radi u manjem obimu nego prije, smanjili su nesto place i nesto su se rijesavali ljudi, sve ove promjene trebaju vremena da se firma prilagodi, vidjet cemo kako ce to sve utjecat sigurno trziste nije u nekom bullu da bi se tuklo po asku kao da se nekom zuri da mu ne pobjegne
Prema pdf-u potpore u RH su iznosile 28,5 mil kuna i utjecale su na EBITDA-u.
Koliko ja vidim/shvacam potpore za osoblje nisu knjizene ni kao prihod ni kao novcani priljev vec su samo troskovi osoblja manji za taj iznos...
i meni se tako cini da nije ni prihod, a ni rashod knjizen vezano za place i potpore
Ispada da je ADPL sukladno MRS-u 20 Računovodstvo državnih potpora i objavljivanje državne pomoći prezentiralo navedenu potporu povezanu s dobiti na "neto" principu sa rashodima, a ne kroz ostale prihode.
Prevrtio sam na brzaka godišnje izvješće za 2019. godinu u nadi da ću u odjeljku sažetak najvažnijih računovodstvenih politika naći nešto povezano za prezentiranje potpora, međutim ništa. Morati ćemo pričekati izvještaje za 2020.
iz kalendara događanja
4. 9. 2020. - Isplata dividende (ukoliko se izglasa na Glavnoj skupštini)
Kao da prate ovaj forum
u novom kalendaru su ovo brisali
Izvješće je muljaža kao i mnoga druga!
Razlog tomu je napisan već gore a odnosi se na državne poticaje u ukupnom iznosu od 30,1 mil. kuna, odnosno 28,5 kuna koje je društvo dobilo od HR poreznih obveznika. Vidi str. 9.
Primljeni poticaji su očito knjiženi kao umanjenje troškova osoblja! što smatram apsolutnom pogreškom jer stvara krivu sliku kao što možemo vidjeti u komentarima gore.
Knjiženo je po principu tako svi pa ćemo i mi!
Ispravno i transparentno bi bilo knjiźiti državne poticaje kao ostale poslovne prihode kako se to radi svuda na zapadu i gdje se vodi računa o svim dionicima na tržištu a ne samo o muljatorima i muljaži!
ps
Bio sam ponovo isključen zadnjih dana tako da nisam mogao komentirati ranije.
Navodno sam nekoga mojim pisanjem uvrijedio! Ako zaista jesam, ja se ispričavam kod svih uvrijedjenih i ponovo molim ovdje i javno da se sve moje objave izbrišu!
buMBum@
NE razbiram ćemu svrha ovakog izlaganja,Ima li neka nova informacija,ona je bitna.
Poliranje imidža može samo dovesti u zabludu ,u ova klimava vremena,
apri-lili,živi bili pa vidjeli.