1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 4:52 PM
    • #1,901
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    NIje lako to modelirat kako izgleda jer kratkorocni najam moze bit i 364 dana sta itekako poremeti prosjek, ti si uzeo nekav ocekivani delay prema nekom svom ocekivanju medjutim realnost je da je sve to ipak malo kompliciranije jos jdpl ima 5 brodova pa bi trebalo bit lakse ali ni sa 5 nije lako modelirat, a kamoli s atpl 12

    Lako je modelirati ako je politika ugovaranja konstantna. Npr., prva dva kvartala su odlicno pratila indeks vozarina. Sada izgleda da su promijenili politiku, ovako na prvu se cini da su poceli raditi dugorocnije ugovore pa su tako zakljucali nize vozarine od prije nekoliko mjeseci.

    Mislim da se politika nije prominila, politika je bila kratkorocni najam do 1g, samo kad su losi ugovori onda ne ugovaras na 1 godinu nego se nadas da ce za mjesec dva ugovori se popravit, al onda kad se popravi onda nastojis iskoristit situaciju i ugovorit na duzi rok nesto jer imas zarade logicno, uzeo si malu seriju kako su ugovarali pa iz toga donio zakljucak vjerovatno.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • October 29, 2021 at 4:54 PM
    • #1,902

    Je li netko izračunao i usporedio EBITDU i EBITDA maržu, za usporedbu sa AP?

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 29, 2021 at 5:01 PM
    • #1,903
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je da JDPL sada pada vjerojatno zbog pada ATPL, bez obzira sto izvjesce ovdje jos nismo vidjeli.

    Ta će se "nepravda" ispravit sljedeći tjedan......

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 5:06 PM
    • #1,904
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Lako je modelirati ako je politika ugovaranja konstantna. Npr., prva dva kvartala su odlicno pratila indeks vozarina. Sada izgleda da su promijenili politiku, ovako na prvu se cini da su poceli raditi dugorocnije ugovore pa su tako zakljucali nize vozarine od prije nekoliko mjeseci.

    Mislim da se politika nije prominila, politika je bila kratkorocni najam do 1g, samo kad su losi ugovori onda ne ugovaras na 1 godinu nego se nadas da ce za mjesec dva ugovori se popravit, al onda kad se popravi onda nastojis iskoristit situaciju i ugovorit na duzi rok nesto jer imas zarade logicno, uzeo si malu seriju kako su ugovarali pa iz toga donio zakljucak vjerovatno.

    Ma naravno, stoji sve sto pricas, ali upravo to i govorim - moj model pokazuje da su ranije imali ugovore od vjerojatno mjesec-dva dana pa onda prihodi dosta dobro prate vozarine. Sada su vjerojatno fiksirali brodove na mozda 6 mjeseci pa onda dobijemo razilazenje prihoda i vozarina u okolnostima kada spot vozarine nastave sa rastom. I dalje su to po definiciji kratkorocni ugovori, ali u ovakvim okolnostima stalnog rasta vozarina je jako vazno jesu li to ugovori na mjesec dama ili 6 mjeseci. Taj dio je nemoguce znati pa onda i tocno modelirati.

    Ali u svakom slucaju, ja sam stava da je uvijek bolje imati nekakav model/scenarij/plan koji ces onda u hodu kalibrirati nego ne imati nikakav plan.


    Quote from hugh
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je da JDPL sada pada vjerojatno zbog pada ATPL, bez obzira sto izvjesce ovdje jos nismo vidjeli.

    Ta će se "nepravda" ispravit sljedeći tjedan......

    Hahaha, neka, to su prirodne sile kojima ne valja stajati na putu :)

    To svejedno ne mijenja moju raniju konstataciju.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

    Edited once, last by mitkko: Merged a post created by mitkko into this post. (October 29, 2021 at 5:08 PM).

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 29, 2021 at 5:10 PM
    • #1,905

    Trogir je nakon mjesec dana karantene u Vijetnamu, bio skoro 2 mjeseca na sidru u Srirachi. Znamo da je bio na doku u 6om, pa možda nedostaju njegovi prihodi za cijeli kvartal?

    Ali 17m uopće nije loše.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 5:14 PM
    • #1,906

    Steta je sto nasi bulkeri jako slabo ili nikako izvjestavaju dionicare o bitnim okolnostima u poslovanju. Ne znamo gotovo nista o ugovorima, kreditima, planovima...

    TPNG je tu svijetli primjer kako bi to trebalo izgledati. I JDPL i ATPL se mogu time posramiti.



    Quote from stefek

    Trogir je nakon mjesec dana karantene u Vijetnamu, bio skoro 2 mjeseca na sidru u Srirachi. Znamo da je bio na doku u 6om, pa možda nedostaju njegovi prihodi za cijeli kvartal?

    Ali 17m uopće nije loše.

    Tocno tako, ovo je svakako fantastican rezultat. To je zarada od 10 kn po dionici... u samo jednom kvartalu... to je 15% na trenutnu cijenu, dok za razliku od njih recimo ATPL ima dobit od 33 kn po dionici, sto je oko 6,7% na cijenu dionice... hej, pa o cemu mi pricamo! Fantasticno!

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

    Edited once, last by mitkko: Merged a post created by mitkko into this post. (October 29, 2021 at 5:16 PM).

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • October 29, 2021 at 5:17 PM
    • #1,907

    Ma s obzirom gdje su bili, kakve su vozarine bile prije i sve sto se dogodilo (peopali dokap, covid, stare ramine, smjena uprave) nisam uopce nezadovoljan stanjem. Od stecajuse do ovakvih zarada, od jadnoplova do miljuna na racunu ne treba biti tuzan 🙃🙃

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 29, 2021 at 5:21 PM
    • #1,908

    A povećanje ostalih troškova može biti povećanje plaća posadama 10%, jer koliko vidim, oni pod plaće vode samo ljude u direkciji i to je 35 ljudi 2.8m milijuna.

    Mozda im je retroaktivno povećao, recimo od 1.7 ili 1.5 :/

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 5:24 PM
    • #1,909
    Quote from stefek

    A povećanje ostalih troškova može biti povećanje plaća posadama 10%, jer koliko vidim, oni pod plaće vode samo ljude u direkciji i to je 35 ljudi 2.8m milijuna.

    Mozda im je retroaktivno povećao, recimo od 1.7 ili 1.5 :/

    Bas planiram to sve za vikend izanalizirati. Znam da su im dizali valjda po 10% u dva navrata, ne sjecam se samo kada je to bilo, je li trosak upao u Q3.

    Ovo je sada samo "blic analiza" dok sjedim na kavi u birtiji :) Dug je vikend pred nama :)

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 29, 2021 at 5:31 PM
    • #1,910
    Quote from mitkko
    Quote from stefek

    A povećanje ostalih troškova može biti povećanje plaća posadama 10%, jer koliko vidim, oni pod plaće vode samo ljude u direkciji i to je 35 ljudi 2.8m milijuna.

    Mozda im je retroaktivno povećao, recimo od 1.7 ili 1.5 :/

    Bas planiram to sve za vikend izanalizirati. Znam da su im dizali valjda po 10% u dva navrata, ne sjecam se samo kada je to bilo, je li trosak upao u Q3.

    Ovo je sada samo "blic analiza" dok sjedim na kavi u birtiji :) Dug je vikend pred nama :)

    :rolleyes:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 5:45 PM
    • #1,911
    Quote from stefek
    Quote from mitkko

    Bas planiram to sve za vikend izanalizirati. Znam da su im dizali valjda po 10% u dva navrata, ne sjecam se samo kada je to bilo, je li trosak upao u Q3.

    Ovo je sada samo "blic analiza" dok sjedim na kavi u birtiji :) Dug je vikend pred nama :)

    :rolleyes:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Haha, ti se vidim dobro zabavljas ^^ Ja sam danas skraceno radio pa sam taj dio obavio nesto ranije, zato me sada pustaju da skitam :)

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 6:23 PM
    • #1,912
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Mislim da se politika nije prominila, politika je bila kratkorocni najam do 1g, samo kad su losi ugovori onda ne ugovaras na 1 godinu nego se nadas da ce za mjesec dva ugovori se popravit, al onda kad se popravi onda nastojis iskoristit situaciju i ugovorit na duzi rok nesto jer imas zarade logicno, uzeo si malu seriju kako su ugovarali pa iz toga donio zakljucak vjerovatno.

    Ma naravno, stoji sve sto pricas, ali upravo to i govorim - moj model pokazuje da su ranije imali ugovore od vjerojatno mjesec-dva dana pa onda prihodi dosta dobro prate vozarine. Sada su vjerojatno fiksirali brodove na mozda 6 mjeseci pa onda dobijemo razilazenje prihoda i vozarina u okolnostima kada spot vozarine nastave sa rastom. I dalje su to po definiciji kratkorocni ugovori, ali u ovakvim okolnostima stalnog rasta vozarina je jako vazno jesu li to ugovori na mjesec dama ili 6 mjeseci. Taj dio je nemoguce znati pa onda i tocno modelirati.

    Ali u svakom slucaju, ja sam stava da je uvijek bolje imati nekakav model/scenarij/plan koji ces onda u hodu kalibrirati nego ne imati nikakav plan.


    Naravno da je bolje modelirati ili sta vec tako se uci jer te tjera na razmisljanje gdje si pogrijesio i kopanje jel to jednokratno ili nesto od dugorocnog utjecaja, na zalost i kod jdpl i kod atpl premalo je informacija, a previse variabli da bi se tocno modeliralo ali realno i logicno je da sve brodove nece stavit da isticu u istom mjesecu nego ce to pokusat rasporedit pa da ce na taj nacin na duzi rok dobit average vozarina i logicno je da poneki brod fiksiraju na duze kad se vozarine oporave, ugovoranje se mjenja ovisno o dosta faktora da bi mi tek tako bili sigurni u prosjek, a i nama je u prirodi vjerovat u optimisticiji model iako kod modela bi se trebalo prisitupit na nacin s vise variabli i dobit raspon, eto recimo na atpl sam pogodio oprilike raspon ocekivanja tc pa sam s tim zadovoljniji iako je bila manja dobit zbog vecih rashoda, medjutim drugu rashodovnu stranu se pokazalo teze modelirat koja je sada ispala veca od standardne devijacije istih pa su po mom vidjenju jednokratni troskovi smanjili dobit, ali mozda ti isti i povecaju dobit ovisno o kakvim zapravo troskovima se radi tesko je zakljucit ali u svakom slucaju na duzi rok nekoliko kvartala ti rashodi budu u okviru prosjeka na kraju tako da realno nisu toliko bas bitni u jednom kvartalu ako osciliraju bitnija je ta prihodovna strana da se baza dize pa sve onda dodje na svoje kvartal prije ili poslje, s obzirom na prirodu ugovaranja JDPL i ATPL s obzirom da teze hvataju vece vozarine to na drugom kraju znaci isto tako da kad se i okrene trziste da ce njima isto tako najvjerovatnoij sporije padat zarada, sta je isto bitno sagledat u kontekstu ocekivane zarade nekog duzeg perioda, a ne samo kvartala.

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • October 29, 2021 at 6:39 PM
    • #1,913
    Quote from mitkko

    Steta je sto nasi bulkeri jako slabo ili nikako izvjestavaju dionicare o bitnim okolnostima u poslovanju. Ne znamo gotovo nista o ugovorima, kreditima, planovima...

    TPNG je tu svijetli primjer kako bi to trebalo izgledati. I JDPL i ATPL se mogu time posramiti.



    Quote from stefek

    Trogir je nakon mjesec dana karantene u Vijetnamu, bio skoro 2 mjeseca na sidru u Srirachi. Znamo da je bio na doku u 6om, pa možda nedostaju njegovi prihodi za cijeli kvartal?

    Ali 17m uopće nije loše.

    Tocno tako, ovo je svakako fantastican rezultat. To je zarada od 10 kn po dionici... u samo jednom kvartalu... to je 15% na trenutnu cijenu, dok za razliku od njih recimo ATPL ima dobit od 33 kn po dionici, sto je oko 6,7% na cijenu dionice... hej, pa o cemu mi pricamo! Fantasticno!

    Display More

    To sam i ja gledao, oni zarade 15% u jednom kvartalu u odnosu na cijenu dionice i opet ekipi nije dovoljno 🤣🤣🤣🤣, hebate pa ne moraju vise ni zarađivati, samo nek oni zarađuju tako po kvartalima sljedece kvartale, bar godinu, dvije.

    U biti, budimo realni, brodari su ove godine brutalno narasli, svima koji smo unutra od pocetka godine, za ovu godinu je i dosta, treba nesto ostaviti i za sljedecu godinu, ne moraju toliko, evo 100% za mene dovoljno

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • October 29, 2021 at 7:01 PM
    • #1,914
    Quote from mitkko
    Quote from stefek

    A povećanje ostalih troškova može biti povećanje plaća posadama 10%, jer koliko vidim, oni pod plaće vode samo ljude u direkciji i to je 35 ljudi 2.8m milijuna.

    Mozda im je retroaktivno povećao, recimo od 1.7 ili 1.5 :/

    Bas planiram to sve za vikend izanalizirati. Znam da su im dizali valjda po 10% u dva navrata, ne sjecam se samo kada je to bilo, je li trosak upao u Q3.

    Ovo je sada samo "blic analiza" dok sjedim na kavi u birtiji :) Dug je vikend pred nama :)

    drugo povećanje je od 01.10.

    bez ocjena molim

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 29, 2021 at 10:55 PM
    • #1,915
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Ma naravno, stoji sve sto pricas, ali upravo to i govorim - moj model pokazuje da su ranije imali ugovore od vjerojatno mjesec-dva dana pa onda prihodi dosta dobro prate vozarine. Sada su vjerojatno fiksirali brodove na mozda 6 mjeseci pa onda dobijemo razilazenje prihoda i vozarina u okolnostima kada spot vozarine nastave sa rastom. I dalje su to po definiciji kratkorocni ugovori, ali u ovakvim okolnostima stalnog rasta vozarina je jako vazno jesu li to ugovori na mjesec dama ili 6 mjeseci. Taj dio je nemoguce znati pa onda i tocno modelirati.

    Ali u svakom slucaju, ja sam stava da je uvijek bolje imati nekakav model/scenarij/plan koji ces onda u hodu kalibrirati nego ne imati nikakav plan.


    Naravno da je bolje modelirati ili sta vec tako se uci jer te tjera na razmisljanje gdje si pogrijesio i kopanje jel to jednokratno ili nesto od dugorocnog utjecaja, na zalost i kod jdpl i kod atpl premalo je informacija, a previse variabli da bi se tocno modeliralo ali realno i logicno je da sve brodove nece stavit da isticu u istom mjesecu nego ce to pokusat rasporedit pa da ce na taj nacin na duzi rok dobit average vozarina i logicno je da poneki brod fiksiraju na duze kad se vozarine oporave, ugovoranje se mjenja ovisno o dosta faktora da bi mi tek tako bili sigurni u prosjek, a i nama je u prirodi vjerovat u optimisticiji model iako kod modela bi se trebalo prisitupit na nacin s vise variabli i dobit raspon, eto recimo na atpl sam pogodio oprilike raspon ocekivanja tc pa sam s tim zadovoljniji iako je bila manja dobit zbog vecih rashoda, medjutim drugu rashodovnu stranu se pokazalo teze modelirat koja je sada ispala veca od standardne devijacije istih pa su po mom vidjenju jednokratni troskovi smanjili dobit, ali mozda ti isti i povecaju dobit ovisno o kakvim zapravo troskovima se radi tesko je zakljucit ali u svakom slucaju na duzi rok nekoliko kvartala ti rashodi budu u okviru prosjeka na kraju tako da realno nisu toliko bas bitni u jednom kvartalu ako osciliraju bitnija je ta prihodovna strana da se baza dize pa sve onda dodje na svoje kvartal prije ili poslje, s obzirom na prirodu ugovaranja JDPL i ATPL s obzirom da teze hvataju vece vozarine to na drugom kraju znaci isto tako da kad se i okrene trziste da ce njima isto tako najvjerovatnoij sporije padat zarada, sta je isto bitno sagledat u kontekstu ocekivane zarade nekog duzeg perioda, a ne samo kvartala.

    Da iskomentiram par stvari...

    • Hipotetski, kada bi vozili samo na spotu (pod ovim mislim na kratkorocne TC ugovore koji traju koliko traje jedno putovanje) ne znaci da bi svi ugovori istjecali u istom mjesecu - prosjecno putovanje traje cca 30-45 dana, a ako uzmemo jos i balast dane, zastoje, vrijeme izmedju dva posla... to se vjerojatno cesto protegne i na dva mjeseca, tako da i kada bi cijela flota bila na spotu, opet bi hvatali prosjek vozarina za cca 1,5 mjesec u prosjeku.
    • Bez obzira na ovo gore navedeno, ja u svom modelu radim procjenu na bazi kvartalnog prosjeka vozarina - to bude dovoljno tocno ako imamo nisko volatilne periode vozarina i ako flota vozi iskljucivo po kratkorocnim ugovorima (mjesec-dva). Zato mislim da su sada neke brodove (ne nuzno sve) fiksirali na neki duzi period od toga.
    • Mi svi pratimo vozarine, odnosno indekse, ali vazno je shvatiti da je taj index prosjecna postignuta vozarina sa vise karakteristicnih ruta, vazno je primijetiti i da vozarine na pojedinim rutama se znaju visestruko razlikovati, zato vec radimo znacajnu gresku kada racunamo i da firma vozi sukladno indeksu. Netko mora voziti i po tim vozarinama koje su puno nize od trenutnog indeksa. Hocu reci, puno je tu aproksimacija vec pri samom izracunu dnevnog indeksa.
    • Bitna stvar za napomenuti je da zapravo mali broj brodova na dnevnoj bazi bude ugovoren na spotu - jako je mali taj uzorak brodova - tako da onda ni te dnevne indeks vozarine nisu reprezentativne u slucaju kada vozarine divljaju, odnosno kada je volatilnost na dnevnoj bazi velika.
    • Ne znamo kakvi ce tocno biti rashodi... cesto se pojave neki jednokratni rashodi tj. dogadjaji koji izazovu neplanirani trosak... kao sada u ovom slucaju npr. taj covid zastoj i moguce drugi dodatni vezani troskovi, povecanje placa mornarima, dokovanje duze od predvidjenog, zastoj u luci, nekakav kvar... sve ovo bitno utjece i na utilizaciju. Sada sam se sjetio i jednog intervjua gdje je Deda rekao da su poceli isplacivati i one neke zaostatke mornarima temeljem sudske presude kada su ih davno nesto zakidali za place - bit ce da je i to mozda uzrok veceg rashoda u ovom kvartalu, ici cu kasnije to malo dodatno istraziti.
    • Porast vozarine ima jako veliki marginalni utjecaj na dobit, tako da "fulanje" prosjecnje postignute vozarine za recimo svega 1.000 ili 2.000 USD cini na kvartalnoj razini "gresku" u izracunu dobiti u iznosu od velikih 3-6M kn. Sada uzmimo dodatno na to mozda i kvartalno povecanje rashoda od par milijuna kn i eto ti zacas ogromne razlike u projiciranoj dobiti, mozes racunati sa dobiti u rasponu od +/- 10M kn. Sta mislis sta bi mi forumasi rekli da im kazem da sam izracunao da ce dobit biti npr. 20+/-10 M USD - rekli bi mi da se zahebavam, ja bih se nazivcirao i pokusao to pojasniti, ali me nitko ne bi shvatio ozbiljno niti razumio to sto pokusavam pojasniti. Zato samo eventualno objavim svoju tablicu gdje sam ekstrapolirao podatke od pretgodnog kvartala i stavio u omjer sa vozarinama pa kako tko to shvati.

    Mozemo o ovome diskutirati do sutra. Poanta je da je puno tu nepoznanica a malo dostupnih informacija i toga treba biti svjestan. Ovo gore nabrojano je samo dio toga sto mi sada prvo pada na pamet. Ja ovdje sa vama podijelim nekada neku svoju tablicu, ali sam itekako svjestan svih ovih ostalih okolnosti i naravno da se onda sukladno tome i pozicioniram. Steta je samo sto ne diskutiramo ovdje vise o ovim temama. Ja osobno zapravo dosta malo toga ovdje otkrivam i komentiram jer nema bas puno sugovornika koji su voljni dublje uci u neku diskusiju - cast iznimkama, tako da su se sve teme koje prate bulkere nazalost uglavnom pretvorile u poligon za crtanje raketa.

    Kada vozarine okrenu trend, kada vise ne bude "buy the dip" prilika, kladim se da ce 90% ulagaca ovdje izgubiti novce zato sto od silnih raketa nece vidjeti da se trend stvarno preokrenio.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • October 30, 2021 at 1:28 AM
    • #1,916

    Ako je bila sudska presuda vjerovatno su je rezervirali prije, a kad je postala pravomocna trebali su je onda proknjizit, ne sad ako su je sad platili


    Quote from gigic23

    Je li netko izračunao i usporedio EBITDU i EBITDA maržu, za usporedbu sa AP?

    Cekamo da jdpl napravi jos malo vecu dobit :D

    Edited once, last by StatusQuo: Merged a post created by StatusQuo into this post. (October 30, 2021 at 1:29 AM).

  • plavi01
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    368
    Postova
    576
    Member since
    February 15, 2020
    • October 30, 2021 at 6:58 AM
    • #1,917

    Dakle ovdje je fulan cijeli fudbal no lopta je okrugla pa se nadam da će poštovani Mitkko u rebalans proračuna za Jdpl.

    Dakle otrežnjenje je došlo u pravi trenutak a vidim da će biti i novih analiza

  • Roman
    Student
    Reakcija primljeno
    139
    Postova
    85
    Member since
    October 19, 2021
    • October 30, 2021 at 7:13 AM
    • #1,918

    Koliko vidim ovdje se uglavnom vodi rasprava izmđu onih koji imaju i koji nemaju dionicu. Ili onih koji su je imali i onih koji bi je zeljeli imati.

    Gledajuci knjigu djonicara dosad nije bilo mnogo njih i JDPL je bila dosta zanemarena i podcijenena u odnosu na sestricu ATPL. Mislim da će se ubuduće interes za JDPL povećati i biti bitno veći od prethodnog. Na forward PE1 odnsono PE2 radi se o jednom od možda najjeftinijih brodara na svijetu. A sad da li je mačka crna ili bijela…. Bitno je da lovi miševe.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 30, 2021 at 10:25 AM
    • #1,919

    Je li ovo nesto novo ili Trogir kad je bio na doku? Zna li neko na koji brod i kada?

    .... i investicija u uređaje

    za pročišćavanje balastnih voda u iznosu od 5.864.782 kune...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 30, 2021 at 10:33 AM
    • #1,920
    Quote from StatusQuo

    Ako je bila sudska presuda vjerovatno su je rezervirali prije, a kad je postala pravomocna trebali su je onda proknjizit, ne sad ako su je sad platil

    Ma nije to skroz tako jednostavno. Tuzili su ih pojedinci i dobili sud, i za taj tuzeni iznos su sigurno morali napraviti rezervaciju. Ako se dobro sjecam, poslije toga su rekli da ce se izvan suda nagoditi sa svim drugim pomorcima i isplatiti im zaostatke, a taj dio je puno veci iznos i prilicno sam siguran da ga nemaju rezerviranog. Bilo bi logicno da im sada izvrse te isplate, sada kada imaju novaca i kada su dodatno u dva navrata podigli place pomorcima.

    EDIT: Nasao sam jedan clanak iz rujna koji upravo to govori - isplatili su im sve zaostatke.

    Jadran Marinković: Jadroplov je isplatio sve dugove pomorcima, a od 1. listopada ide i povećanje plaća od 10 posto
    U prošlotjednoj emisiji Pomorska večer iz pulskog studija HRT Radija gostovao je Jadran Marinković, hrvatski radijski voditelj i urednik na Radio Splitu te…
    more.slobodnadalmacija.hr

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema) 4.3k

      • maratonac
      • February 19, 2020 at 1:17 PM
      • Kavana
      • maratonac
      • May 25, 2025 at 7:51 PM
    2. Odgovora
      4.3k
      Pregleda
      1.3M
      4.3k
    3. All

      May 25, 2025 at 7:51 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 25, 2025 at 2:13 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 25, 2025 at 2:13 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      907k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    All May 25, 2025 at 7:51 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 25, 2025 at 2:13 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™